abonnement Unibet Coolblue
pi_153777913
Ik word helemaal doodziek van de kinderen van de buren hier. Ik zit namelijk naast een pleintje en daar spelen vaak kinderen met ballen. Als ik thuis op de bank zit komt er zeker iedere 5 minuten wel een kind langs om de bal te vragen. En als ik dan niet snel de bal over de muur heen gooi, dan klimmen ze gewoon over de muur.

Vandaar dat ik er vandaag eentje een corrigerende tik heb uitgedeeld. Was gewoon in mijn tuin. Maar zo'n jongetje gaat meteen moeilijk doen en naar zijn ouders. Nu stellen die ouders dat ze me gaan aanklagen voor kindermishandeling. Kan dat zomaar? Het was toch op mijn terrein?
pi_153777952
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 16:19 schreef Manolo_Rojas het volgende:
Ik word helemaal doodziek van de kinderen van de buren hier. Ik zit namelijk naast een pleintje en daar spelen vaak kinderen met ballen. Als ik thuis op de bank zit komt er zeker iedere 5 minuten wel een kind langs om de bal te vragen. En als ik dan niet snel de bal over de muur heen gooi, dan klimmen ze gewoon over de muur.

Vandaar dat ik er vandaag eentje een corrigerende tik heb uitgedeeld. Was gewoon in mijn tuin. Maar zo'n jongetje gaat meteen moeilijk doen en naar zijn ouders. Nu stellen die ouders dat ze me gaan aanklagen voor kindermishandeling. Kan dat zomaar? Het was toch op mijn terrein?
trol.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:21:07 #3
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_153777961
Serieus? trolololo?

Kinderen slaan is echt een no-go. :N

Laat ze lekker over dat muurtje klimmen, kun jij op de bank blijven zitten. Iedereen blij.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_153777978
Je moet ook een krokodillen vijver maken dan zijn ze daarna gewoon kwijt die kids.
pi_153778017
_O-
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:23:18 #6
292419 NoXia
Productiefoutje
  dinsdag 23 juni 2015 @ 16:24:34 #7
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_153778077
Bal lek steken. Dat zal ze leren.

Andermans kinderen een corrigerende tik geven? Man man wat ben jij een zuur persoon zeg. :')

Ik woon ook aan een plein op het woonerf. Vliegen om de haverklap ballen de tuin in. Gelukkig liggen er alleen maar tegen in. Juist om dit soort praktijken. Laat ze maar lekker kloten. Zolang ze het niet expres doen heb ik er absoluut geen probleem mee.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 23 juni 2015 @ 16:24:43 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_153778091
Matig topic
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')