ah TS is de trolla van dit forum, iedereen lag in een deukquote:Op zaterdag 16 november 2019 11:21 schreef Manolo_Rojas het volgende:
Ik zit even met hetvolgende. Mijn zoontje maakt met PES (een voetbal computerspelletje) altijd van die gekke mannetjes en gaat daar dan vervolgens mee spelen in plaats van gewoon bestaande spelers te kiezen. Ik vind dat niet leuk omdat hij dan meer tijd besteed aan hoe die mannetjes eruit zien en daar heel veel pret mee heeft. Ik ben bang dat dit te veel reflecteert in hoe hij naar mensen kijkt; alsof het uiterlijk het enige is dat telt.
Vanmorgen kwam ik de kamer binnen en daar had hij weer zo'n eng gek mannetje gemaakt met een verschrikkelijke baard en enorme tattoos. Ik heb hem naar zijn kamer gestuurd en gezegd dat hij voorlopig daar maar even moest blijven. Nu komt echter later mijn vrouw de kamer binnen en die vertelde me dat dit gewoon een bestaande speler is (Messi) en dat die heel erg bekend is. Ik wist dat echt niet. Hoe bied ik het best mijn excuses aan?
Zo te zien ben jij meer bezig met het uiterlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:21 schreef Manolo_Rojas het volgende:
Ik zit even met hetvolgende. Mijn zoontje maakt met PES (een voetbal computerspelletje) altijd van die gekke mannetjes en gaat daar dan vervolgens mee spelen in plaats van gewoon bestaande spelers te kiezen. Ik vind dat niet leuk omdat hij dan meer tijd besteed aan hoe die mannetjes eruit zien en daar heel veel pret mee heeft. Ik ben bang dat dit te veel reflecteert in hoe hij naar mensen kijkt; alsof het uiterlijk het enige is dat telt.
Vanmorgen kwam ik de kamer binnen en daar had hij weer zo'n eng gek mannetje gemaakt met een verschrikkelijke baard en enorme tattoos. Ik heb hem naar zijn kamer gestuurd en gezegd dat hij voorlopig daar maar even moest blijven. Nu komt echter later mijn vrouw de kamer binnen en die vertelde me dat dit gewoon een bestaande speler is (Messi) en dat die heel erg bekend is. Ik wist dat echt niet. Hoe bied ik het best mijn excuses aan?
Dadelijk neemt zijn zoontje ook nog zwarte nagellak zoals André Hazes ook doet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:26 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ah TS is de trolla van dit forum, iedereen lag in een deuk
PES is gewoon de tegenhanger van FIFA. Ik weet verder weinig van voetbal, maar je kunt volgens mij iedere willekeurige speler kiezen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Gewoon toegeven dat je fout zat?
En ja poppetjes maken vinden sommige kinderen nou eenmaal leuk. Ik zou er niet teveel achter zoeken.
PES heeft alleen geen echte spelers volgens mij.
Het is mijn enige zoon dus ja ik zou het wel vervelend vinden als zijn geaardheid niet in orde is. Maar los daarvan, ik vind gewoon dat het niet zo belangrijk moet zijn hoe iemand eruit ziet. Hij heeft wel eens een heel dikke speler gemaakt en dan loopt hij buiten en zegt tegen mij: die meneer is net zo dik als die gekke speler van mij.quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:30 schreef LosMuertos het volgende:
Zet je geen vraagteken bij zijn geaardheid?
Je bent zelf gek.quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:49 schreef Manolo_Rojas het volgende:
[..]
Het is mijn enige zoon dus ja ik zou het wel vervelend vinden als zijn geaardheid niet in orde is. Maar los daarvan, ik vind gewoon dat het niet zo belangrijk moet zijn hoe iemand eruit ziet. Hij heeft wel eens een heel dikke speler gemaakt en dan loopt hij buiten en zegt tegen mij: die meneer is net zo dik als die gekke speler van mij.
Wat betekent "geaardheid niet in orde"?quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:49 schreef Manolo_Rojas het volgende:
[..]
Het is mijn enige zoon dus ja ik zou het wel vervelend vinden als zijn geaardheid niet in orde is. Maar los daarvan, ik vind gewoon dat het niet zo belangrijk moet zijn hoe iemand eruit ziet. Hij heeft wel eens een heel dikke speler gemaakt en dan loopt hij buiten en zegt tegen mij: die meneer is net zo dik als die gekke speler van mij.
Nee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:47 schreef Manolo_Rojas het volgende:
[..]
PES is gewoon de tegenhanger van FIFA. Ik weet verder weinig van voetbal, maar je kunt volgens mij iedere willekeurige speler kiezen.
Licenties portretrecht dit dat.quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:47 schreef Manolo_Rojas het volgende:
[..]
PES is gewoon de tegenhanger van FIFA. Ik weet verder weinig van voetbal, maar je kunt volgens mij iedere willekeurige speler kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |