Wattenueck!?quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Even CL triggeren:
https://twitter.com/slvyed_/status/1217472540735610884?s=21
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Even CL triggeren:
Dus.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Even CL triggeren:
kom er nu maar weer uitquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben er alZelfs bedje verschoond.
ik ook, maar ik zit al op het werk.quote:
Heb je gelijk in. Ik wilde het nog een beetje positief brengen zo vlak voor het weekend.quote:
ach ja, de eerste 1,5 uur hebben we al gehad. de kop is er af.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik wilde het nog een beetje positief brengen zo vlak voor het weekend.
Ik ben net iets meer dan een half uur bezig aanwezig. Maar tijd voor een bakkie is er altijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, de eerste 1,5 uur hebben we al gehad. de kop is er af.
tijd voor een bakkie
filler parties? komen vrouwen dan gezellig samen met een glaasje wijn en een spuitje botox?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:01 schreef Chia het volgende:
Ik heb uitgeslapen en eerst op de bank Rambam over filler-parties gekeken.
jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
filler parties? komen vrouwen dan gezellig samen met een glaasje wijn en een spuitje botox?
rare wezensquote:
dit soort dingen gaan ook volledig aan de normale man voorbijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet eens dat dat een ding was.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rare wezens
[..]
dit soort dingen gaan ook volledig aan de normale man voorbij
jij zit gewoon nog niet in de fillers doelgroep.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:18 schreef Chia het volgende:
Ja, want hiervoor was dit fenomeen wel bij mij bekend inderdaad.
Het is meer iets dat binnen mijn bubbel niet voorkomt nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zit gewoon nog niet in de fillers doelgroep.
heb je wel eens aan een "party" deelgenomen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is meer iets dat binnen mijn bubbel niet voorkomt nee.
Vroeger als kind 1x mee geweest naar een kledingparty.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je wel eens aan een "party" deelgenomen?
voor make up, handtasjes, seksspeeltjes, tupperware (bestaat dat uberhaupt nog?) o.i.d.?
Mooi toch, kan je in alle rust de dingen afmaken die je al een hele week probeert te doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:30 schreef STING het volgende:
Altijd fijn zo'n vrijdag, bijna niemand op kantoor
Klopt, dat is het enige voordeelquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi toch, kan je in alle rust de dingen afmaken die je al een hele week probeert te doen.
2,5 fles zekerquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:44 schreef Californium het volgende:
Gister afscheidsfeest van collega. 2,5 wijntje op. Die voelde ik een beetje![]()
Vanochtend wezen sporten. Die voel ik ook
0,5 wijn drinkenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:44 schreef Californium het volgende:
Gister afscheidsfeest van collega. 2,5 wijntje op. Die voelde ik een beetje![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:44 schreef Californium het volgende:
Was er na die halve klaar meequote:
Was niet echt een kater. Was ook laat thuis en moest er om 6 uur uit dus vooral lekker wakker gesportquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]De kater er vanmorgen gelijk uitgesport
Goed bezig tochquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Was er na die halve klaar mee![]()
En na 6 maanden niet drinken
Nu snap ik waarom wij nooit gedated hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Was niet echt een kater. Was ook laat thuis en moest er om 6 uur uit dus vooral lekker wakker gesport
#fitgirl
Omdat we tever van elkaar af wonen. Zie een niet drinkend persoon als voordeel. Een Bob. En ik kan je blij maken met een half glas extra wijnquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom wij nooit gedated hebben.
Te ver, te ver..... alles is relatiefquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat we tever van elkaar af wonen. Zie een niet drinkend persoon als voordeel. Een Bob. En ik kan je blij maken met een half glas extra wijn
Als jij dat wil, prima tochquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een vriendin en die heeft mij sinds afgelopen najaar voor het eerst sinds lange tijd (paar jaar of zo) aan de alcohol gekregen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te ver, te ver..... alles is relatief.
Maar ok, goed punt wel.
Ik ben eigenlijk al tijden kwijt waar je ook alweer woontquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Als jij dat wil, prima toch
[..]
En dat vindt je waarschijnlijk niet erg?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een vriendin en die heeft mij sinds afgelopen najaar voor het eerst sinds lange tijd (paar jaar of zo) aan de alcohol gekregen.
Enkel bij speciale aangelegenheden. Wanneer we een spelletjesavond houden of zo. Ik drink sowieso geen bier of wijn. Ik drink nu mixdrankjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
En dat vindt je waarschijnlijk niet erg?
Gaat het dan geljik om dagelijkse consumptie, of af en toe in het weekend?
Als ik het niet zou willen, zou ik er niet aan begonnen zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Als jij dat wil, prima toch
[..]
Kanten van Arnhem, dacht ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al tijden kwijt waar je ook alweer woont.
Nimwegen alweer bijna een half jaarquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al tijden kwijt waar je ook alweer woont.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nimwegen alweer bijna een half jaar
Zat ik wel redelijk de goede hoek in, vind ik zelf.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kanten van Arnhem, dacht ik.
Ja, dat stond me wel bij, maar wist het niet helemaal zeker meer, ik sla af en toe nog wel eens weekje over hierquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nimwegen alweer bijna een half jaar
Ik heb een haat-liefde verhouding met ToDo lijstjesquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer een aardige to-do-list voor de komende 3 dagen.
Nu al geen zin.
je haat het als je ze hebt, maar je houd er van als je alles af hebt wat er op stond? Zoiets?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde verhouding met ToDo lijstjes![]()
Ja, das eMMC dan, dat kan je niet vervangen, maar dan is het echt een enorm bagger dingquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laptop van m'n vader heeft een SSD van 32GB
Dit zou hem zijn. https://nl.hardware.info/laptops.18/peaq-pnb-c1014-i1nl.319300quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JA, das eMMC dan, dat kan je niet vervangen, maar dan is het echt een enorm bagger ding.
hmzzz, het is een beetje onduidelijk, volgens de specs heeft ie ook nog een 500GB hard disk. De SSD kan ik niet zo snel vinden maar lijkt toch wel vervangbaar te zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zou hem zijn. https://nl.hardware.info/laptops.18/peaq-pnb-c1014-i1nl.319300
Werkt verder best snel nog, en voor wat hij ermee doet is het prima. Vind het wel lullig want hij heeft hem vorig jaar overgenomen van m'n schoonzusje en dan kan hij er nog niks mee, en z'n eigen laptop daar stond windows XP op dus die zetten we ook liever niet meer aan.
Klopt, er zit nog 500GB bij. Hier staan ook nog foto's, hier zat vreemd genoeg 64GB maar dat zou nog krap zijn. https://tweakers.net/prod(...)-pnb-c1014-i1nl.htmlquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hmzzz, het is een beetje onduidelijk, volgens de specs heeft ie ook nog een 500GB hard disk. De SSD kan ik niet zo snel vinden maar lijkt toch wel vervangbaar te zijn.
Beste zou zijn om (na backup) Windows opnieuw te installeren op de 32GB en Windows verder zo in te stellen (heel simpel) dat alle bestanden (foto's muziek, programma's etc) op de 500GB terecht komen, dan is 32GB nog steeds aan de krappe kant, maar er zou iig genoeg ruimte moeten zijn voor updates dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt, er zit nog 500GB bij. Hier staan ook nog foto's, hier zat vreemd genoeg 64GB maar dat zou nog krap zijn. https://tweakers.net/prod(...)-pnb-c1014-i1nl.html
Maar zo te zien is hij vervangbaar.
Nu nog toestemming krijgen om hem te proberen te vervangen
Hij heeft er niet veel programma's op staan, foto's en muziek staan al op de HD. Maar de update vraagt om 8GB en dat heeft ie dus niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beste zou zijn om (na backup) Windows opnieuw te installeren op de 32GB en Windows verder zo in te stellen (heel simpel) dat alle bestanden (foto's muziek, programma's etc) op de 500GB terecht komen, dan is 32GB nog steeds aan de krappe kant, maar er zou iig genoeg ruimte moeten zijn voor updates dan.
Windows loopt na verloop van tijd vol. Je kan evt de ingebouwde "schijfopruiming" tool gebruiken, die kan vaak nog helpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft er niet veel programma's op staan, foto's en muziek staan al op de HD. Maar de update vraagt om 8GB en dat heeft ie dus niet.
Maar die maakt geen 8 GB vrijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Windows loopt na verloop van tijd vol. Je kan evt de ingebouwde "schijfopruiming" tool gebruiken, die kan vaak nog helpen.
Dat ligt er aan of het ooit eerder gedaan is of nooitquote:
Het is fijn als je dingen kunt afstrepen, het is irritant als er weinig of geen voortgang is en aan het eind van de dag en je nog steeds een flinke lijst hebtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je haat het als je ze hebt, maar je houd er van als je alles af hebt wat er op stond? Zoiets?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet normaal nadenken of typen
16:15quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je vandaag?
Nee, dan nog niet, wel al bijna. We komen in de buurt.quote:
Over een weekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn ook mensen die gewoon op vakantie zijn
Dus je hebt dat eigenlijk teveel betaald....quote:
Yep. Maar vorig jaar moest ik iets van 80,- bijlappen, dus had m'n voorschot een tientje verhoogd.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je hebt dat eigenlijk teveel betaald....
Dan heb je flink minder gebruikt.... Goed bezigquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Yep. Maar vorig jaar moest ik iets van 80,- bijlappen, dus had m'n voorschot een tientje verhoogd.
Heb vast tarief. Heb de belastingen niet vergeleken met vorig jaar, maar ik geloof het eigenlijk welquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je flink minder gebruikt.... Goed bezig
Want geloof niet dat de tarieven zijn gedaald
Volgens mij zijn de belastingtarieven omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb vast tarief. Heb de belastingen niet vergeleken met vorig jaar, maar ik geloof het eigenlijk wel
Ja volgens mij ook, vandaar dat ik m'n voorschot verhoogd had om de eindafrekening voor te zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de belastingtarieven omhoog gegaan.
Verstandig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, vandaar dat ik m'n voorschot verhoogd had om de eindafrekening voor te zijn
Groetjes uit Florence.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in Bruisend Drenthe.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Groetjes uit Limburgquote:
Er zit wel een 1 en 6 die samen 16 uur maken in de tijd (jouw posttijd).quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Jezus dacht dat het al vier uur was ofzo.
Natuurlijk. ben anti-anti-vaxxer.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, vandaar dat ik m'n voorschot verhoogd had om de eindafrekening voor te zijn
Uitslapen? wat is dat?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vandaag heb ik overgeslagenik wilde 1 keer een vrijdag uitslapen.
Dan is de theorie dat je later wakker wordt, bijvoorbeeld om 9 uur. Maar in de praktijk blijkt dan dat je lichaam zo gewend is aan half 7 opstaan, dat je dan ook om half 7 wakker wordt.quote:
Je sport niet, hihi.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vandaag heb ik overgeslagenik wilde 1 keer een vrijdag uitslapen.
zo erg is het bij mij gelukkig nog niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan is de theorie dat je later wakker wordt, bijvoorbeeld om 9 uur. Maar in de praktijk blijkt dan dat je lichaam zo gewend is aan half 7 opstaan, dat je dan ook om half 7 wakker wordt.
Sowieso die OPquote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)cers_yep_i_the_dark/
De reacties
Nieuw levensmottoquote:Die mad about it.
check. Mijn lichaam snapt niet dat ik vijf dagen vroeg moet op staan en niet zeven.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 14:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan is de theorie dat je later wakker wordt, bijvoorbeeld om 9 uur. Maar in de praktijk blijkt dan dat je lichaam zo gewend is aan half 7 opstaan, dat je dan ook om half 7 wakker wordt.
Welke smaak/merk?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Halve zak drop op, benieuwd naar poep consistentie.
Kinderen van andere mensen kunnen leuk zijn. die kun je gewoon terug geven als ze kut doen.quote:
Oh ja, die zijn lekkerquote:
Gewoon weer over de schutting yeeten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kinderen van andere mensen kunnen leuk zijn. die kun je gewoon terug geven als ze kut doen.
Liefst in een bodybagquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon weer over de schutting yeeten.
M'n opdracht.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
accu van je foon? Of wat?
39% nog te gaan dan? Want eerst zat je op 50%...quote:
Dit is de volgendequote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
39% nog te gaan dan? Want eerst zat je op 50%...
jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik morgen of zondag naar de fitness gaan?
Hier niet heurquote:
Ik ookquote:
Dat telt ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook!
Straks lekker quiche. Niet zelf gemaakt, wel zelf in de oven gedaan
.
Geen idee, er zitten wel leuke tussenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:53 schreef Elvi het volgende:
Ohja Stonetoss is toch die gast die ook de holocaust ontkende? Ja dat is echt een webcomic die je moet volgen
Dude... nee...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee, er zitten wel leuke tussen
Om dikgedrukte dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom zien al die vrouwelijke recruiters eruit als high class hoeren.
En dan zie je weer zo’n sul met een bosje bloemen op LinkedIn staan naast zo’n griet, denkend, “kut weer met mijn lul gedacht“;.
Ik vind de term gender eigenlijk best seksistisch.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga deze site even doorspitten![]()
![]()
[ afbeelding ]
Auto uitmesten en klaarmaken voor de APK keuring, de laatste kledingkast uitmesten en heel erg veel zooi naar de stort brengen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah dankje, snapte het al niet.
Jij nog plannen dit weekend?
Ga je verhuizen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Auto uitmesten en klaarmaken voor de APK keuring, de laatste kledingkast uitmesten en heel erg veel zooi naar de stort brengen.
Zin in.
Je kunt de zooi zo in zee flikkeren. Dr zit toch al voor miljoenen tonnen aan zooi in.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Auto uitmesten en klaarmaken voor de APK keuring, de laatste kledingkast uitmesten en heel erg veel zooi naar de stort brengen.
Zin in.
De eckte old skool-leefquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had laatst een aanhangertje zooi uit de schuur en zolder, of ik even ¤30 aan die ouwe wou betalen. Was gvd jaren een tientje!![]()
Maar wel mooie kerel, eigenaar van 70+ en een bedrijf met >100 man. Maar zit de hele dag op een shovel en als je moet betalen heeft ie zo’n rol geld van een paar duizend in zijn hand.
Ja, maar dat duurt nog even. Maar ik ben alvast begonnen. Was ook echt wel nodig.quote:
Bwehehequote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat duurt nog even. Maar ik ben alvast begonnen. Was ook echt wel nodig.
Ik heb drie van die grote blauwe vuilniszakken aan kleding dat weg moet. Weet je hoe zwaar.
Zou doen hoor, maar ja, m'n rug hè.quote:
Ja dan niet he.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou doen hoor, maar ja, m'n rug hè.
Ja, maar alsnog is alle hulp welkomquote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb jij toch iemand voor? Of moet je wat vertellen?
Dr moet wel kans in een wipje inzitten anders doen mannen niks.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan niet he.
[..]
Ja, maar alsnog is alle hulp welkom.
Waar is het mis gegaan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:46 schreef Samzz het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zo ongeveer het hele oeuvre van Shawn Mendes leuk vind.
Ik zou geen nummers van hem kunnen opnoemen.quote:
Dat dacht ik ook, tot ik erachter kwam dat die leuke liedjes die ik de afgelopen jaren steeds hoorde o.a. van hem kwamenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou geen nummers van hem kunnen opnoemen.
zegt me niksquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:52 schreef Samzz het volgende:
Sigñorita, bijvoorbeeld. En treat you better.
Ow, vooral die eerste kwam echt om de haverklap voorbij op de radioquote:
Dat is toch zo'n piratenzanger?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:59 schreef Samzz het volgende:
Roller Coaster van Danny Vera vind ik trouwens echt rete goed.
Geen idee. Ik ken alleen dat liedje en ik vind m echt fantastisch.quote:
Totaal inwisselbare kutbagger toch.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zegt zelfs mij iets. Wel aardig voor popmuziek.
Uhm oke. Zal wel de waan van de dag zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken alleen dat liedje en ik vind m echt fantastisch.
Op nummer 4 binnengekomen in de Top 2000.
Derksen is fan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm oke. Zal wel de waan van de dag zijn.
Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm oke. Zal wel de waan van de dag zijn.
Dat vind ik dan weer echt zo'n nietszeggende blaaskaakquote:
Geen idee. Probeer mainstream te vermijden, maar op het werk staat radio aan... niet een zender oid, maar een playlist...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ken je ook heus wel. Alleen heb je de naam niet bij het nummer.
Stel je niet aan. Je zal er niet dood van gaan.quote:
Wat vind jij ervan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat ken je ook heus wel. Alleen heb je de naam niet bij het nummer.
Maar ik luister nu al een Japanse neoklassieke art-rock post-metal bandquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Je zal er niet dood van gaan.
Niet mijn ding.quote:
Oh. Dan zou ik het niet doen, je kon wel eens ooraids oplopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar ik luister nu al een Japanse neoklassieke art-rock post-metal band
Net geluisterd. Kende 'm niet. Sta er neutraal tegenover..... vind het nogal vergankelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dan zou ik het niet doen, je kon wel eens ooraids oplopen.
Neutraalquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Net geluisterd. Kende 'm niet. Sta er neutraal tegenover..... vind het nogal vergankelijk eigenlijk.
Doet me denken aan His Golden Messenger.
Nouja 't is gewoon degelijk spul toch? Alleen niet zo heel spannend. Dat die zo hoog binnenkomt lijkt me meer iets te zeggen over het armoedige muzikale landschap in Nederland hehe.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neutraal. Dat ik dat nog mag meemaken.
Ga je nou mijn boy Frans Duijts lopen dissen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja 't is gewoon degelijk spul toch? Alleen niet zo heel spannend. Dat die zo hoog binnenkomt lijkt me meer iets te zeggen over het armoedige muzikale landschap in Nederland hehe.
Hm.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja 't is gewoon degelijk spul toch? Alleen niet zo heel spannend. Dat die zo hoog binnenkomt lijkt me meer iets te zeggen over het armoedige muzikale landschap in Nederland hehe.
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nou mijn boy Frans Duijts lopen dissen?
Ja datquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb wel eens slechter gehoord maar zelf opzetten... nou nee.
Beter gewoon ABBAquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb wel eens slechter gehoord maar zelf opzetten... nou nee.
Cool, ik ga 10 keer zoveel tulpen kopen dan normaalquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:25 schreef Samzz het volgende:
Morgen is het nationale tulpendag, jongens.
En dan geef je ze aan mij?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool, ik ga 10 keer zoveel tulpen kopen dan normaal.
Als jij dat wil krijg je ze allemaalquote:
ABBAquote:
10 x 0 =...... 0?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*alsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht.quote:
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er in die video's gebeurtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet echt stoppen met YT.
Wraakvideos met scammers uit India zijn nu mijn nieuwe verslaving.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er in die video's gebeurt.
Oh, dat is wel hilarisch jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ze bellen die scammers op uit India die je bankgegevens etc willen aftroggelen maar ipv daarvan slopen ze het hele callcentre, die gasten (criminelen dus) totaal over de zeik.
Soms hebben ze zelfs de webcams overgenomen, zie je die gasten echt helemaal totaal in paniek als hun scam PC's plat gaanquote:
Ik ben niet voor eigen rechter spelen, maar met dit soort shit heb je gewoon geen keuze en moet je wel. Tofquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms hebben ze zelfs de webcams overgenomen, zie je die gasten echt helemaal totaal in paniek als hun scam PC's plat gaan.
Soms weten ze zelfs geld te jatten van die gasten.
Die gasten verdienen het echt, je ziet ze soms live een oud besje totaal leegplukken (uiteraard zorgt de scamkiller dat het niet echt gebeurt). Het is echt walgelijk tuig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet voor eigen rechter spelen, maar met dit soort shit heb je gewoon geen keuze en moet je wel. Tof.
Ja kan met die scammers ook echt geen medelijden hebben. Terecht dat ze platgelegd worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gasten verdienen het echt, je ziet ze soms live een oud besje totaal leegplukken (uiteraard zorgt de scamkiller dat het niet echt gebeurt). Het is echt walgelijk tuig.
Ze nemen ook altijd contact op met de lokale politie, maar die doen echt nooit wat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kan met die scammers ook echt geen medelijden hebben. Terecht dat ze platgelegd worden.
Verrassendquote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze nemen ook altijd contact op met de lokale politie, maar die doen echt nooit wat.
Ook wel eens zitten kijken, maar hoe doen ze dat in godsnaam. Meestal bellen ze jou toch. Of ze bellen terug op gemiste oproepen ofzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:44 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Ze bellen die scammers op uit India die je bankgegevens etc willen aftroggelen maar ipv daarvan slopen ze het hele callcentre, die gasten (criminelen dus) totaal over de zeik.
Daarom zijn het ook expertsquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Ook wel eens zitten kijken, maar hoe doen ze dat in godsnaam. Meestal bellen ze jou toch. Of ze bellen terug op gemiste oproepen ofzo.
En ik snap ook niet helemaal hoe ze zo makkelijk de situatie kunnen omkeren dat zij ineens de PC van die gasten overgenomen hebben ipv andersom.
Dat is ook mijn plan. Maar eerstquote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fijne zaterdag allemaal![]()
Zo maar eens beginnen met een flinke wandeling.
Nope, die is niet zo van de activiteit in de ochtend.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die ga ik onderweg nog ergens drinken![]()
Gaat Miss ook mee op pad?
Sterkte.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch best nog wel lekker weer geweest om te lopen. Vanmiddag maar eens langs m'n ouders gaan, die zullen me ook wel graag weer eens zien.
Dat denk je.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch best nog wel lekker weer geweest om te lopen. Vanmiddag maar eens langs m'n ouders gaan, die zullen me ook wel graag weer eens zien.
Zeg maar dat ik binnenkort ook effe een bakkie bij ze kom halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal mijn moeder fijn vinden!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik binnenkort ook effe een bakkie bij ze kom halen.
We hebben het inmiddels weer bijgelegd. Het was ook een tikje onbeschoft van me, de vorige keer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal mijn moeder fijn vinden!
Denk dat mijn broer wat hoger in de pikorde staat met zijn kind; maar die gaat nu weer verder weg verhuizen en daar scoort hij geen punten mee.quote:
Helemaal voor niets ontbijt gemaaktquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
We hebben het inmiddels weer bijgelegd. Het was ook een tikje onbeschoft van me, de vorige keer.
Ze heeft al kort haar. Wat willen ze nog meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:29 schreef HeatWave het volgende:
What a world.
Nu is er een petitie met al 30000 handtekeningen om Brie Larson te vervangen als Captain Marvel, want ze is dan wel een wahman, maar niet LGBTQ+/POC genoeg.
When will it end?
Nu heb ik zin in kaas.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:29 schreef HeatWave het volgende:
What a world.
Nu is er een petitie met al 30000 handtekeningen om Brie Larson te vervangen als Captain Marvel, want ze is dan wel een wahman, maar niet LGBTQ+/POC genoeg.
When will it end?
Nou, dat er een trans of een POC, liefst beide, haar plaats inneemt, anders is het niet woke genoegquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze heeft al kort haar. Wat willen ze nog meer.
Wat is een POC? Ik ken dat alleen als proof of concept, maar dat zal wel niet zo goed vallen in die kringen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat er een trans of een POC, liefst beide, haar plaats inneemt, anders is het niet woke genoeg.
Wat zal de volgende stap zijn?.
Person/people of color. Oftwel, niet van die smerige blankenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is een POC? Ik ken dat alleen als proof of concept, maar dat zal wel niet zo goed vallen in die kringen.
Political overly correctquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is een POC? Ik ken dat alleen als proof of concept, maar dat zal wel niet zo goed vallen in die kringen.
Wanneer komt die James Bond die een zwarte vrouw zou zijn dan? Of is dat al?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in kaas.
Ik vind het een beetje onzinnig geheel; gelukkig gaat de volgende James Bond gewoon een man zijn.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vanavond weer eens denk ik
Date tijdje niet gezien?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ellendige spierpijn in mijn armen. Strekken van mijn linkerarm doet gewoon pijn.
Niet dus, de beheerders van James Bond als "merk" hebben gezegd dat Bond wellicht een POC kan zijn, maar NOOIT een vrouw.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Wanneer komt die James Bond die een zwarte vrouw zou zijn dan? Of is dat al?
Die zou dit jaar moeten komen. Barbara Broccoli zegt in ieder geval dat James Bond een man blijft zolang zij het voor het zeggen heeft en dat ze maar nieuwe films/karakters voor vrouwen moeten gaan maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Wanneer komt die James Bond die een zwarte vrouw zou zijn dan? Of is dat al?
ik ken het alleen als merk fietshelmen en brillenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb ik een punt achter gezet, dat ging niet werken voor de langere termijn
Er zat toch sowieso al een lulverhaal omheen en dat het eigenlijk ook niet de echte Bond was? Maar alleen een agente 007 of zo. Meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet dus, de beheerders van James Bond als "merk" hebben gezegd dat Bond wellicht een POC kan zijn, maar NOOIT een vrouw.
Ah zo, ja, er zou een andere 00x komen, maar dus niet een vrouwelijke James (quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Er zat toch sowieso al een lulverhaal omheen en dat het eigenlijk ook niet de echte Bond was? Maar alleen een agente 007 of zo. Meen ik mij te herinneren.
Yep; was niet bepaald leuk om te doen (en zij staat er heel anders in dus dat is ook niet zo makkelijk).quote:
Jij hartenbrekerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; was niet bepaald leuk om te doen (en zij staat er heel anders in dus dat is ook niet zo makkelijk).
Ach het wentquote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is ook wel eens andersom geweest; dus weet hoe het voelt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb ik een punt achter gezet, dat ging niet werken voor de langere termijn
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; was niet bepaald leuk om te doen (en zij staat er heel anders in dus dat is ook niet zo makkelijk).
quote:
Nope; nu ook echt even afstand zien te nemen. En niet zoals vorige keer weer een poging wagen. Op emotioneel vlak mist helaas gewoon iets wat ik wel nodig heb als ik een serieuze relatie wil hebben. Nu was het een jaar op en af, had het misschien wel iets eerder kunnen zien maar ergens had ik wel gehoopt dat het gewerkt had.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:16 schreef Californium het volgende:
Gister powerrrrr-workout gedaan, morgen weer boksen
We hadden gister hier een soort “diner-rouler” met appartementen dus veel te veel gegeten![]()
Is mooi kut altijd ja....quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope; nu ook echt even afstand zien te nemen. En niet zoals vorige keer weer een poging wagen. Op emotioneel vlak mist helaas gewoon iets wat ik wel nodig heb als ik een serieuze relatie wil hebben. Nu was het een jaar op en af, had het misschien wel iets eerder kunnen zien maar ergens had ik wel gehoopt dat het gewerkt had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |