Wattenueck!?quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Even CL triggeren:
https://twitter.com/slvyed_/status/1217472540735610884?s=21
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Even CL triggeren:
Dus.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Even CL triggeren:
kom er nu maar weer uitquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben er alZelfs bedje verschoond.
ik ook, maar ik zit al op het werk.quote:
Heb je gelijk in. Ik wilde het nog een beetje positief brengen zo vlak voor het weekend.quote:
ach ja, de eerste 1,5 uur hebben we al gehad. de kop is er af.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik wilde het nog een beetje positief brengen zo vlak voor het weekend.
Ik ben net iets meer dan een half uur bezig aanwezig. Maar tijd voor een bakkie is er altijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, de eerste 1,5 uur hebben we al gehad. de kop is er af.
tijd voor een bakkie
filler parties? komen vrouwen dan gezellig samen met een glaasje wijn en een spuitje botox?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:01 schreef Chia het volgende:
Ik heb uitgeslapen en eerst op de bank Rambam over filler-parties gekeken.
jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
filler parties? komen vrouwen dan gezellig samen met een glaasje wijn en een spuitje botox?
rare wezensquote:
dit soort dingen gaan ook volledig aan de normale man voorbijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist niet eens dat dat een ding was.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rare wezens
[..]
dit soort dingen gaan ook volledig aan de normale man voorbij
jij zit gewoon nog niet in de fillers doelgroep.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:18 schreef Chia het volgende:
Ja, want hiervoor was dit fenomeen wel bij mij bekend inderdaad.
Het is meer iets dat binnen mijn bubbel niet voorkomt nee.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij zit gewoon nog niet in de fillers doelgroep.
heb je wel eens aan een "party" deelgenomen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is meer iets dat binnen mijn bubbel niet voorkomt nee.
Vroeger als kind 1x mee geweest naar een kledingparty.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je wel eens aan een "party" deelgenomen?
voor make up, handtasjes, seksspeeltjes, tupperware (bestaat dat uberhaupt nog?) o.i.d.?
Mooi toch, kan je in alle rust de dingen afmaken die je al een hele week probeert te doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:30 schreef STING het volgende:
Altijd fijn zo'n vrijdag, bijna niemand op kantoor
Klopt, dat is het enige voordeelquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi toch, kan je in alle rust de dingen afmaken die je al een hele week probeert te doen.
2,5 fles zekerquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:44 schreef Californium het volgende:
Gister afscheidsfeest van collega. 2,5 wijntje op. Die voelde ik een beetje![]()
Vanochtend wezen sporten. Die voel ik ook
0,5 wijn drinkenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:44 schreef Californium het volgende:
Gister afscheidsfeest van collega. 2,5 wijntje op. Die voelde ik een beetje![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:44 schreef Californium het volgende:
Was er na die halve klaar meequote:
Was niet echt een kater. Was ook laat thuis en moest er om 6 uur uit dus vooral lekker wakker gesportquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]De kater er vanmorgen gelijk uitgesport
Goed bezig tochquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Was er na die halve klaar mee![]()
En na 6 maanden niet drinken
Nu snap ik waarom wij nooit gedated hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:50 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Was niet echt een kater. Was ook laat thuis en moest er om 6 uur uit dus vooral lekker wakker gesport
#fitgirl
Omdat we tever van elkaar af wonen. Zie een niet drinkend persoon als voordeel. Een Bob. En ik kan je blij maken met een half glas extra wijnquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom wij nooit gedated hebben.
Te ver, te ver..... alles is relatiefquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat we tever van elkaar af wonen. Zie een niet drinkend persoon als voordeel. Een Bob. En ik kan je blij maken met een half glas extra wijn
Als jij dat wil, prima tochquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een vriendin en die heeft mij sinds afgelopen najaar voor het eerst sinds lange tijd (paar jaar of zo) aan de alcohol gekregen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te ver, te ver..... alles is relatief.
Maar ok, goed punt wel.
Ik ben eigenlijk al tijden kwijt waar je ook alweer woontquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Als jij dat wil, prima toch
[..]
En dat vindt je waarschijnlijk niet erg?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een vriendin en die heeft mij sinds afgelopen najaar voor het eerst sinds lange tijd (paar jaar of zo) aan de alcohol gekregen.
Enkel bij speciale aangelegenheden. Wanneer we een spelletjesavond houden of zo. Ik drink sowieso geen bier of wijn. Ik drink nu mixdrankjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
En dat vindt je waarschijnlijk niet erg?
Gaat het dan geljik om dagelijkse consumptie, of af en toe in het weekend?
Als ik het niet zou willen, zou ik er niet aan begonnen zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Als jij dat wil, prima toch
[..]
Kanten van Arnhem, dacht ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al tijden kwijt waar je ook alweer woont.
Nimwegen alweer bijna een half jaarquote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk al tijden kwijt waar je ook alweer woont.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nimwegen alweer bijna een half jaar
Zat ik wel redelijk de goede hoek in, vind ik zelf.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kanten van Arnhem, dacht ik.
Ja, dat stond me wel bij, maar wist het niet helemaal zeker meer, ik sla af en toe nog wel eens weekje over hierquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nimwegen alweer bijna een half jaar
Ik heb een haat-liefde verhouding met ToDo lijstjesquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer een aardige to-do-list voor de komende 3 dagen.
Nu al geen zin.
je haat het als je ze hebt, maar je houd er van als je alles af hebt wat er op stond? Zoiets?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde verhouding met ToDo lijstjes![]()
Ja, das eMMC dan, dat kan je niet vervangen, maar dan is het echt een enorm bagger dingquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die laptop van m'n vader heeft een SSD van 32GB
Dit zou hem zijn. https://nl.hardware.info/laptops.18/peaq-pnb-c1014-i1nl.319300quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JA, das eMMC dan, dat kan je niet vervangen, maar dan is het echt een enorm bagger ding.
hmzzz, het is een beetje onduidelijk, volgens de specs heeft ie ook nog een 500GB hard disk. De SSD kan ik niet zo snel vinden maar lijkt toch wel vervangbaar te zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit zou hem zijn. https://nl.hardware.info/laptops.18/peaq-pnb-c1014-i1nl.319300
Werkt verder best snel nog, en voor wat hij ermee doet is het prima. Vind het wel lullig want hij heeft hem vorig jaar overgenomen van m'n schoonzusje en dan kan hij er nog niks mee, en z'n eigen laptop daar stond windows XP op dus die zetten we ook liever niet meer aan.
Klopt, er zit nog 500GB bij. Hier staan ook nog foto's, hier zat vreemd genoeg 64GB maar dat zou nog krap zijn. https://tweakers.net/prod(...)-pnb-c1014-i1nl.htmlquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hmzzz, het is een beetje onduidelijk, volgens de specs heeft ie ook nog een 500GB hard disk. De SSD kan ik niet zo snel vinden maar lijkt toch wel vervangbaar te zijn.
Beste zou zijn om (na backup) Windows opnieuw te installeren op de 32GB en Windows verder zo in te stellen (heel simpel) dat alle bestanden (foto's muziek, programma's etc) op de 500GB terecht komen, dan is 32GB nog steeds aan de krappe kant, maar er zou iig genoeg ruimte moeten zijn voor updates dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt, er zit nog 500GB bij. Hier staan ook nog foto's, hier zat vreemd genoeg 64GB maar dat zou nog krap zijn. https://tweakers.net/prod(...)-pnb-c1014-i1nl.html
Maar zo te zien is hij vervangbaar.
Nu nog toestemming krijgen om hem te proberen te vervangen
Hij heeft er niet veel programma's op staan, foto's en muziek staan al op de HD. Maar de update vraagt om 8GB en dat heeft ie dus niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beste zou zijn om (na backup) Windows opnieuw te installeren op de 32GB en Windows verder zo in te stellen (heel simpel) dat alle bestanden (foto's muziek, programma's etc) op de 500GB terecht komen, dan is 32GB nog steeds aan de krappe kant, maar er zou iig genoeg ruimte moeten zijn voor updates dan.
Windows loopt na verloop van tijd vol. Je kan evt de ingebouwde "schijfopruiming" tool gebruiken, die kan vaak nog helpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft er niet veel programma's op staan, foto's en muziek staan al op de HD. Maar de update vraagt om 8GB en dat heeft ie dus niet.
Maar die maakt geen 8 GB vrijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Windows loopt na verloop van tijd vol. Je kan evt de ingebouwde "schijfopruiming" tool gebruiken, die kan vaak nog helpen.
Dat ligt er aan of het ooit eerder gedaan is of nooitquote:
Het is fijn als je dingen kunt afstrepen, het is irritant als er weinig of geen voortgang is en aan het eind van de dag en je nog steeds een flinke lijst hebtquote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je haat het als je ze hebt, maar je houd er van als je alles af hebt wat er op stond? Zoiets?
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet normaal nadenken of typen
16:15quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je vandaag?
Nee, dan nog niet, wel al bijna. We komen in de buurt.quote:
Over een weekquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn ook mensen die gewoon op vakantie zijn
Dus je hebt dat eigenlijk teveel betaald....quote:
Yep. Maar vorig jaar moest ik iets van 80,- bijlappen, dus had m'n voorschot een tientje verhoogd.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je hebt dat eigenlijk teveel betaald....
Dan heb je flink minder gebruikt.... Goed bezigquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Yep. Maar vorig jaar moest ik iets van 80,- bijlappen, dus had m'n voorschot een tientje verhoogd.
Heb vast tarief. Heb de belastingen niet vergeleken met vorig jaar, maar ik geloof het eigenlijk welquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb je flink minder gebruikt.... Goed bezig
Want geloof niet dat de tarieven zijn gedaald
Volgens mij zijn de belastingtarieven omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb vast tarief. Heb de belastingen niet vergeleken met vorig jaar, maar ik geloof het eigenlijk wel
Ja volgens mij ook, vandaar dat ik m'n voorschot verhoogd had om de eindafrekening voor te zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de belastingtarieven omhoog gegaan.
Verstandig.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, vandaar dat ik m'n voorschot verhoogd had om de eindafrekening voor te zijn
Groetjes uit Florence.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in Bruisend Drenthe.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Groetjes uit Limburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |