Niemand die een claim maakt?quote:
Dat gebeurt nooit volgens mij. Iran zal straks wel stellen dat het Israël was met evt zijdelings de VS. Maar die zullen dat nooit erkennen natuurlijkquote:
Ik begin steeds meer begrip te krijgen voor die aanslagen in de EU/VS. Dit is gewoon staatsterrorisme, niet de eerste keer en ook niet de laatste.quote:
Terroristische organisaties zoals geheime diensten doen dat niet. Je kan er wel van uitgaan dat de VS/Israël/landen uit de EU (door eventueel samenwerking) hierachter zitten. Die beklagen zich altijd over de nucleaire aspiratie van Iran, doden wetenschappers en saboteren regelmatige installaties (waar NL overigens ook bij betrokken is).quote:
Zieke geestquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:42 schreef PassantX het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer begrip te krijgen voor die aanslagen in de EU/VS. Dit is gewoon staatsterrorisme, niet de eerste keer en ook niet de laatste.
toch wel een begrijpelijke actie nu de VS binnenkort een gematigdere koers gaat varen, eerst even alles opruimen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:42 schreef PassantX het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer begrip te krijgen voor die aanslagen in de EU/VS. Dit is gewoon staatsterrorisme, niet de eerste keer en ook niet de laatste.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:42 schreef PassantX het volgende:
[..]
je begrijpt het woord terroristisch niet helemaalquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:51 schreef PassantX het volgende:
[..]
Terroristische organisaties zoals geheime diensten doen dat niet. Je kan er wel van uitgaan dat de VS/Israël/landen uit de EU (door eventueel samenwerking) hierachter zitten. Die beklagen zich altijd over de nucleaire aspiratie van Iran, doden wetenschappers en saboteren regelmatige installaties (waar NL overigens ook bij betrokken is).
Wat een uitspraak zeg. en wie is die idioot die dit soort stemmingmakerij nog een like geeft ook?quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:42 schreef PassantX het volgende:
[..]
Kun je gewoon zien he? FF op de "+1" klikken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:04 schreef Hathor het volgende:
Wat een uitspraak zeg. en wie is die idioot die dit soort stemmingmakerij nog een like geeft ook?
zwarte Pietquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat een uitspraak zeg. en wie is die idioot die dit soort stemmingmakerij nog een like geeft ook?
Je bent naïef.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begrijpt het woord terroristisch niet helemaal
Je weet al wie hem omgelegd heeft?quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:18 schreef PassantX het volgende:
Ja laten we wetenschappers in de VS, EU en Israel doden zodat er met hun kennis geen nieuwe wapens geproduceerd kunnen worden, waarmee ze de wereld bedreigen en oorlogen voeren? Zou dat terecht zijn? Hoeveel oorlogen heeft Iran de afgelopen decennia gestart en hoeveel de VS/EU/Israel uit eigenbelangen? Wie is hier oorlogszuchtig en een gevaar voor de wereldvrede? Er is een hele waslijst aan oorlogen, coups en aanslagen die deze driehoek van kwaad veroorzaken/hebben gepleegd, dat rechtvaardigt niet om hun wetenschappers om te leggen.
Als de rollen waren omgedraaid stond het hele westen op zijn kop.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel een begrijpelijke actie nu de VS binnenkort een gematigdere koers gaat varen, eerst even alles opruimen.
Welke rollen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:33 schreef Poem_ het volgende:
Als de rollen waren omgedraaid stond het hele westen op zijn kop.
Als Irak op Amerikaans grondgebied in de VS een wetenschapper zou hebben geëlimineerd. De wereld zou op zijn kop staan.quote:
Oh zo, Iran trouwens.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:49 schreef Poem_ het volgende:
Als Irak op Amerikaans grondgebied in de VS een wetenschapper zou hebben geëlimineerd. De wereld zou op zijn kop staan.
Of hij wil gewoon een zo groot mogelijke teringzooi voor zijn opvolger achterlaten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel een begrijpelijke actie nu de VS binnenkort een gematigdere koers gaat varen, eerst even alles opruimen.
ook een theorie maar denk eerder dat Israel dit doet nu het nog mag van de VSquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Of hij wil gewoon een zo groot mogelijke teringzooi voor zijn opvolger achterlaten.
Helemaal mee eens. Het bloed van EU burgers moet vloeien, want zij kiezen ervoor om hier geboren te zijn!!!!!quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:42 schreef PassantX het volgende:
[..]
Idd, Amerika had er wel een hellfire of sdb in gepompt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:34 schreef sp3c het volgende:
klinkt meer als iets wat de Israeli's zouden doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |