Dom teringvarken @GGMM @onlogisch @freejancees @Lange_Lansquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:11 schreef Lenny_Leonard het volgende: V-v-v-vier op een rij
@:lange_lans @:onlogisch
Maar hoezo Ali dan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Nu weer goede tijden moet alleen even wachten op de uitbetalingen.
Trainingspakken dragenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
Aligoden
Laatst weer een top trainingspakkie binnengekregen van die tyfusspleetogen
Post overgeslagen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goed om te zien dat sinds mijn terugkeer de SC weer een beetje leeft.
Klopt. Ik ben blij dat je er weer bent.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Misschien gaat @Caland daadwerkelijk trainen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trainingspakken dragen
Tokkie.
@:GGMM
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Misschien gaat @:Caland daadwerkelijk trainen.
Moet ik m’n spijkerbroek aan dan tijdens het voetballen, debielquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trainingspakken dragen
Tokkie.
¤ 4,12 19%OFF | 1 Jaar Garantie Prive Spotify Premium Werkt Op Pcs Smart Tvs Set Top Boxes Android Ios Tabletten Stuksquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Hoe heb je Spotify via AliExpress?
Datquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:59 schreef GGMM het volgende: [..] Je zou bijna hopen dat PostNL het pakketje van @:kingroland in de sloot tieft.
Ik heb je zelfs gemistquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
@:Johannes_vermeer Ik wil toch even melden dat ik nasi eet.
@:Saind ja, met gebakken uitjes
Lol, ik had echt geen idee dat dit op AliExpress te koop zou zijn. Op die manier heb je dus alles?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
¤ 4,12 19%OFF | 1 Jaar Garantie Prive Spotify Premium Werkt Op Pcs Smart Tvs Set Top Boxes Android Ios Tabletten Stuks
https://a.aliexpress.com/_dLhay
Als ik dit niet mag delen. Dan mag je mij een note geven @:ggmm
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-vier op een rij
@:lange_lans
@:onlogisch
Ja.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, ik had echt geen idee dat dit op AliExpress te koop zou zijn. Op die manier heb je dus alles?
De nieuwe droger is net geleverd door twee turken. Eentje droeg een fenerbache trainingspak. Wat een goden. Ze hoeven hem niet te tillen als bezorger maar ze hebben hem gelijk op de goede plek gezet. Turkengodenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
Aligoden
Laatst weer een top trainingspakkie binnengekregen van die tyfusspleetogen
Dat dacht ik dus ook al. Dagje Auschwitz en dat Schilders list museum was ook best cool herriner ik mij.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou voor Krakau 4 dagen uittrekken.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De nieuwe droger is net geleverd door twee turken. Eentje droeg een fenerbache trainingspak. Wat een goden. Ze hoeven hem niet te tillen als bezorger maar ze hebben hem gelijk op de goede plek gezet. Turkengoden
Wel goede tip, moet er ook weer eens heen. Ik ga begin maart naar Danzig met sgatju.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. Dagje Auschwitz en dat Schilders list museum was ook best cool herriner ik mij.
En jij hebt ze natuurlijk als ekte Nederlander geen fooi gegevenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De nieuwe droger is net geleverd door twee turken. Eentje droeg een fenerbache trainingspak. Wat een goden. Ze hoeven hem niet te tillen als bezorger maar ze hebben hem gelijk op de goede plek gezet. Turkengoden
Is er een lift? Groag.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
30 eu pp vliegenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel goede tip, moet er ook weer eens heen. Ik ga begin maart naar Danzig met sgatju.
Precies.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom geld verspillen, en lekker gat in de ozonlaag branden toch.
Ook zij wordt 18.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Greta heeft toch geen tieten.
@:illusions
Hier pak ik een TR voor mee.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Greta heeft toch geen tieten.
@:illusions
Sinds wanneer ben jij weer zwart (en waar was je uberhaupt mod van)quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier pak ik een TR voor mee.
Had jij door mogen gaan als mod? Zo ja, waarom daar niet voor gekozen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier pak ik een TR voor mee.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
FEE is over en uit. Lenny heeft er voor gekozen weer als user verder te gaan.
@:lenny_leonard nogmaals bedankt voor het moddenHopelijk eind dit jaar weer!
Ja. Niet gedaan omdat ik druk ben met mijn dochter. Als mod vind ik dat je wel wat tijd moet hebben om het goed te kunnen doen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Had jij door mogen gaan als mod? Zo ja, waarom daar niet voor gekozen?
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al denkt niet iedereen daar zo over.
@:donraja
@:klummie
@:skysherrif
Begrijpelijk, en @Drizzt_DoUrden kan zich hier geheel in vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Niet gedaan omdat ik druk ben met mijn dochter. Als mod vind ik dat je wel wat tijd moet hebben om het goed te kunnen doen.
Elke dag tot 13.00u uitslapen kan anders ook heel vermoeiend zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Begrijpelijk, en @:Drizzt_dourden kan zich hier geheel in vinden natuurlijk.
Dit was vroeger ook een legendarische moderator.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Niet gedaan omdat ik druk ben met mijn dochter. Als mod vind ik dat je wel wat tijd moet hebben om het goed te kunnen doen.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben blij dat je er weer bent.
Wow.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit was vroeger ook een legendarische moderator.
https://forum.fok.nl/user/history/311908
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom tag je mij nietquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je deelt een steek uit om er vervolgens weer een pleister over heen te plakkenquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat jij een waardeloze mod bent, maar je bent er tenminste.
Ik ben een soort Feyenoord van de mods.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat jij een waardeloze mod bent, maar je bent er tenminste.
Hij blijft waardeloos, maar hij is tenminste aanwezig. Geen steek, geen pleister. Slechts een feitelijke constatering makkerquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je deelt een steek uit om er vervolgens weer een pleister over heen te plakken.
Vergeet @Amarantha niet. Al heeft die wel alle tijd overigens, maar gewoon geen zinquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een slapende reus met een grote fanbasequote:Op woensdag 15 januari 2020 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben een soort Feyenoord van de mods.
Wow cutequote:Op woensdag 15 januari 2020 19:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een slapende reus met een grote fanbase
Doe normaal over Ama, mega debiel.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet @:amarantha niet. Al heeft die wel alle tijd overigens, maar gewoon geen zin
Probeer je in haar broekje te komen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe normaal over Ama, mega debiel.
Tjacka is inderdaad een slijmjurk met meisjes.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Probeer je in haar broekje te komen?
Voor wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een slapende reus met een grote fanbase
Ik vind Ama een goede mod! Net als @Flippiee en @Lavenderr dat het allemaal vrouwen zijn is dan puur toeval. Echt waar!quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Probeer je in haar broekje te komen?
Stop hiermee.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind @:ggmm een goede FA en dat is geen vrouw.
Oh wacht hahahaha!
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe normaal over Ama, mega debiel.
Ik geef hem geen ongelijk. Zou maar wat graag een band willen met amaquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tjacka is inderdaad een slijmjurk met meisjes.
Je mag mijn band met @Amarantha wel hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk. Zou maar wat graag een band willen met ama
Stille kracht op de achtergrondquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Ama een goede mod! Net als @:flippiee en @:lavenderr dat het allemaal vrouwen zijn is dan puur toeval. Echt waar!
quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je mag mijn band met @:Amarantha wel hebben.
't Is wel een slechte, maar toch.
Hahahahahaha.
Ama staat ook hoog op mijn lijstje. (Op wiens niet eigenlijk)quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik geef hem geen ongelijk. Zou maar wat graag een band willen met ama
Ze heeft ook het alfabetische voordeel tegenover andere vrouwenquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ama staat ook hoog op mijn lijstje. (Op wiens niet eigenlijk)
Haten?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:wollah @:swa
Wat loop je te haten op deze chick????
4.041, het was een gave zondag.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag is het trouwens 3 jaar geleden dat ik het record in handen kreeg.
Het is tot op de dag van vandaag niet verbroken.
* onlogisch kijkt met een schuin oog naar zijn ondertitel.
4045, dat was het zekerquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
4.041, het was een gave zondag.
Ik kan me dit nog goed herinneren. Leuke dag.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:35 schreef onlogisch het volgende:
Vandaag is het trouwens 3 jaar geleden dat ik het record in handen kreeg.
Het is tot op de dag van vandaag niet verbroken.
* onlogisch kijkt met een schuin oog naar zijn ondertitel.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GC / Dagcijfers: De Records #2: Met onlogisch aan de leiding.
Veel gepost toen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kan me dit nog goed herinneren. Leuke dag.
Jij C_A (rip) Inso (rip) Saindquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar geen 4045 keer.
Dat is ook wel best kansloosquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar geen 4045 keer.
Er waren wat posts weg gemod, maar dan heeft ie die posts nog wel gemaakt. Ik sta achter het record van 4045.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel best kansloos
Helemaal als later blijkt dat je helemaal geen 4045 keer gepost hebt
Smerig vies ja. Gelukkig zijn ze wel gemaakt. Arceegodquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er waren wat posts weg gemod, maar dan heeft ie die posts nog wel gemaakt. Ik sta achter het record van 4045.
Je moet er ook niet op zittenquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:39 schreef Kiid het volgende:
Waarom is de afstandbediening altijd zoek
Hij heb wel gelijk. Ama was vorig jaar chille modje maar nu flink vervelent gewordenquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:wollah @:swa
Wat loop je te haten op deze chick????
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:02 schreef Elan het volgende:
Fijn dat het vriendinnetje van René al die mongolen hier heen lokt.
Niet 2 x toch? Je vroeg vanochtend al hoe het ging.. en daar had ik toch op gereageerdquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:02 schreef onlogisch het volgende:
Gedisst door @:Amarantha en compleet genegeerd (2x) door @:Anneloos .
Dit begint een zeer pijnlijke dag voor me te worden
Oh, dan moet ik je reactie gemist hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:04 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Niet 2 x toch? Je vroeg vanochtend al hoe het ging.. en daar had ik toch op gereageerdblijf niet bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIER IS GEEN REACTIE OP GEKOMEN.quote:
Wellicht is normaal functioneren ook wel gewoon een optie.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HIER IS GEEN REACTIE OP GEKOMEN.
En om het extra pijnlijk te maken reageer je wel op @:ggmm
Ik moet ook FA worden man, wat een chickmagnet is dat joh.
Ik word altijd nerveus van deze smiley. Wat is het altijd reuze vervelend als die kwast in een livetopic mee komt postenquote:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:10 schreef KingRoland het volgende:
@:jojoortje
GGMM en ik hebben samen zitten huilen om dit
Niet gekliktquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)-nederland~a7dbb19a/
Dit wordt trouwens wel genot
Het is woensdagquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga pizza shoarma zometeen eten @:caland
Ranzige pad.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:19 schreef KingRoland het volgende:
WTFquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:19 schreef KingRoland het volgende:
Smerig varken.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik snap dat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Deze man moet hiermee stoppen. Hij kan echt niet zingen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Oei.. ik zweer dat ik de reactie helemaal heb uitgedacht in mijn hoofd, maar ik had een drukke dag op stage. Werkdruk was weer eens hoog en ik kreeg vandaag mijn beoordelingsgesprekquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HIER IS GEEN REACTIE OP GEKOMEN.
En om het extra pijnlijk te maken reageer je wel op @:ggmm
Ik moet ook FA worden man, wat een chickmagnet is dat joh.
hellquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oei.. ik zweer dat ik de reactie helemaal heb uitgedacht in mijn hoofd, maar ik had een drukke dag op stage. Werkdruk was weer eens hoog en ik kreeg vandaag mijn beoordelingsgesprek![]()
Nog 2 dagen en dan mag ik weg bij die hell.
helquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Oei.. ik zweer dat ik de reactie helemaal heb uitgedacht in mijn hoofd, maar ik had een drukke dag op stage. Werkdruk was weer eens hoog en ik kreeg vandaag mijn beoordelingsgesprek![]()
Nog 2 dagen en dan mag ik weg bij die hell.
Voor de rest gaat het erg goed! Met jou ook alles hoop ik?
Ga gewoon wegquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en dan mag ik weg bij die hel.
Je hebt werkpaarden en sierpaardenquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hell![]()
Log uit.
@:maxi-mus
@:lenny_Leonard
Ik zit nergens op. Ik sta.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:31 schreef Tjacka het volgende:
Zitten we al op de posts van vorig jaar? @:onlogisch
Is dat pakketje er nou al of kan jouw vriendje je nog steeds niet in jouw kontje nemen zonder die strapon?quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
helval lekker van een brug joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Zag laatst Matilda. Topfilm.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:32 schreef Caland het volgende:
Iemand nog een goede filmtip op netflix/videoland
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:41 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hey, je naam is weer terug.. soort van?
@Belgquote:Op woensdag 15 januari 2020 20:51 schreef Anneloos het volgende:
Er komt altijd zo’n vervelende kwast uit België langs op stage en die komt tegen de Rotterdammers altijd de rivaliteit opzoeken, omdat hij voor Ajax is.
Ik geloof je!quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind Ama een goede mod! Net als @:flippiee en @:lavenderr dat het allemaal vrouwen zijn is dan puur toeval. Echt waar!
naja bij sommige mods heb ik wel zoiets van als jij niet meer op aarde bent zou ik je ook niet echt missen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Namen en rugnummers Roland.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja bij sommige mods heb ik wel zoiets van als jij niet meer op aarde bent zou ik je ook niet echt missen.
is JC weer op vakantiequote:Op woensdag 15 januari 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
Wie zijn al die debielen hier opeens
#freewilly
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Jawel.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik FOK! dus op m’n mobiel, daar doen de mentions het niet?
Okequote:Op woensdag 15 januari 2020 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja bij sommige mods heb ik wel zoiets van als jij niet meer op aarde bent zou ik je ook niet echt missen.
Okequote:Op woensdag 15 januari 2020 20:51 schreef Anneloos het volgende:
Er komt altijd zo’n vervelende kwast uit België langs op stage en die komt tegen de Rotterdammers altijd de rivaliteit opzoeken, omdat hij voor Ajax is.
Komt omdat jancees weg isquote:
net als deze verbinder?quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt omdat jancees weg is
#freejancees
Dat is een echte verbinder
quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
net als deze verbinder?
[ afbeelding ]
Die man kom ik ook overal tegen op LinkedInquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
net als deze verbinder?
[ afbeelding ]
En vanaf morgen ook in real life.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Die man kom ik ook overal tegen op LinkedIn
Noooooooo he connects everyonequote:Op woensdag 15 januari 2020 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En vanaf morgen ook in real life.
Groetjes, Rob Mes.
poe hey dat is Tommie.quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man moet hiermee stoppen. Hij kan echt niet zingen.
Gratis reclame is dit neefquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
net als deze verbinder?
[ afbeelding ]
Beste Jancees,quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt omdat jancees weg is
#freejancees
Dat is een echte verbinder
Aandacht te kort?quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en dan mag ik weg bij die hel.
Ik heb je al gevraagd wie jij bent, geen antwoord. Dus nogmaals graag even een tekst en uitleg.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nooit een tekort aan aandacht hier
Binnen 2 woorden heb je dit weer teruggevonden op google in een andere vormquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beste Jancees,
‘Zonder jou
is FOK! niet meer wat het zijn moet
Zonder jou
draait FOK! niet meer als een geoliede machine
Zonder jou
is FOK! niet langer goed
Zonder jou
is FOK! als een auto zonder benzine’
groet,
Tjacka
FOK!'s huisdichter
Kiidquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb je al gevraagd wie jij bent, geen antwoord. Dus nogmaals graag even een tekst en uitleg.
Het wemelt hier van de acts.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb je al gevraagd wie jij bent, geen antwoord. Dus nogmaals graag even een tekst en uitleg.
dat kloptquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Binnen 2 woorden heb je dit weer teruggevonden op google in een andere vorm
Hoelang post je hier al? Ben je een kloon van een oud VBL'er?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kiid
En wie ben jij? Neem aan Rens en voor Ajax
hey Rens ik weet nog toen je ging rellen bij project X.quote:
Kingroland schrijft tegenwoordig in elke tweet het woordje kankerquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijf het een bijzonder fenomeen vinden.
Ik word hier niet graag aan herinnerd. En tevens heb ik geen strafbare feiten gepleegd daar in Haren.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hey Rens ik weet nog toen je ging rellen bij project X.
Begint net zoals 'kerk', ook met een 'k'.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kingroland schrijft tegenwoordig in elke tweet het woordje kanker
Mikey is altijd zichzelf.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hey Rens ik weet nog toen je ging rellen bij project X.
Technisch gezien wel, maar dan duiken we echt de geschiedenisboeken inquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoelang post je hier al? Ben je een kloon van een oud VBL'er?
je gaf toen live verslag mooi was dat ga je ook nog naar sc heerenveen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik word hier niet graag aan herinnerd. En tevens heb ik geen strafbare feiten gepleegd daar in Haren.
Nee ik heb een verslag na afloop gedaan. En ja ik bezoek nog sch met mijn opaquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
je gaf toen live verslag mooi was dat ga je ook nog naar sc heerenveen?
mooi dat je dat nog steeds doet met je opa.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik heb een verslag na afloop gedaan. En ja ik bezoek nog sch met mijn opa
83 die man inmiddelsquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
mooi dat je dat nog steeds doet met je opa.
respect.quote:
Als we het over de duivel hebben, daar is KingRoland weer met z'n Aziaten-act.quote:
Hoop stiekem op dat bekerpotje in Heerenveenquote:Op woensdag 15 januari 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik heb een verslag na afloop gedaan. En ja ik bezoek nog sch met mijn opa
wat act? Aziaten zijn toch lekkerquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als we het over de duivel hebben, daar is KingRoland weer met z'n Aziaten-act.
Moet hveen eerst langs willen IIquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop stiekem op dat bekerpotje in Heerenveen
Al is Tilburg ook wel gunstig
Ja daarom, beide is wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet hveen eerst langs willen II
Niet allemaal.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat act? Aziaten zijn toch lekker
Ik heb het niet gevolgd maar Heerenveen moet dus ook sowieso thuis?quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom, beide is wel prima eigenlijk.
Gelukkig uit
ff op de koffie bij Yellowquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop stiekem op dat bekerpotje in Heerenveen
Al is Tilburg ook wel gunstig
Correctquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd maar Heerenveen moet dus ook sowieso thuis?
duidelijk een ladyboy in dat plaatje.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als we het over de duivel hebben, daar is KingRoland weer met z'n Aziaten-act.
Dit is niet waar.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
duidelijk een ladyboy in dat plaatje.
Dat was nog beter dan dat sportcafe. Walgelijke tent is datquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh dan ben je meer dan welkom in de feanplazakroeg makker.
kapitein mijn ex wat tevens mijn maatje is en waar ik nog seks mee had is boos omdat ik met een ander meisje ben geweest en nu heb ik saaie avonden hoe fix ik dat.quote:
Heb je die andere chick niet als vervanging dan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kapitein mijn ex wat tevens mijn maatje is en waar ik nog seks mee had is boos omdat ik met een ander meisje ben geweest en nu heb ik saaie avonden hoe fix ik dat.
Sportcafe is een prima plek maar als het druk is sta je een uur op je bier te wachten.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was nog beter dan dat sportcafe. Walgelijke tent is dat
Wel gratis blad bier toen omdat ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn
Ligt wel precies op de route vanaf station.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Broodje doen bij de broer van dongod
verspreidtquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Er worden hier leugens verspreidt en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd in de sc
De vorige keer heb ik in die straat het lekkerste frietje stoof ooit op.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt wel precies op de route vanaf station.
die andere chick verveelt me en ze wou heel graag weer in een relatie met me wou me officeel vragen en toen had ik ander nieuws te vertellenquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je die andere chick niet als vervanging dan?
Hoezo wil zij exclusief maar geen relatie? Dat is toch vreemd, want dan heb je eigenlijk dus wel een relatie.
Dan ben ik benieuwd waar.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik in die straat het lekkerste frietje stoof ooit op.
Maar dat heb ik volgens mij al verteld
Zeg dan niks, je hebt toch geen relatie.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die andere chick verveelt me en ze wou heel graag weer in een relatie met me wou me officeel vragen en toen had ik ander nieuws te vertellenmis haar nu
moest eerlijk zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeg dan niks, je hebt toch geen relatie.
Eetsalon van Iersel heet die tentquote:
Zeker, prima duoquote:
Ziet er uit als een verneukte snackbar maar wellicht is het geweldig.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Eetsalon van Iersel heet die tent
Ouderwetse Nederlandse friettent ook
Flesjes hertog jan
Helemaal niks mis mee
Uiteraard. En voor Welmoed.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen weer present voor Sander?
Ja daarom juistquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ziet er uit als een verneukte snackbar maar wellicht is het geweldig.
misschien even tijd geven.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat siert je. Jammer dat ze het niet kon waarderen.
Heeft ze een zusje? Dan kan je altijd die nog proberen te versieren om haar jaloers te makenquote:
Zo zitten er veel in Tilburgquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Eetsalon van Iersel heet die tent
Ouderwetse Nederlandse friettent ook
Flesjes hertog jan
Helemaal niks mis mee
helaas nietquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ze een zusje? Dan kan je altijd die nog proberen te versieren om haar jaloers te maken
dit weekend nog en dan afkappen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
misschien dat andere wijf geven
Allemaal chinezen hier die alles overnemenquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom juist
Sowieso weinig Nederlandse friettenten meer, tenminste hier. Laat staan waar ze de stoofvlees nog zelf maken
Zwart geldquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Allemaal chinezen hier die alles overnemen
Van die chicks die een open relatie willen, maar miepen als hun vent met andere chicks vozen, waardeloos.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je die andere chick niet als vervanging dan?
Hoezo wil zij exclusief maar geen relatie? Dat is toch vreemd, want dan heb je eigenlijk dus wel een relatie.
pokemon shield nog een keer uitspelen mikeyquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kapitein mijn ex wat tevens mijn maatje is en waar ik nog seks mee had is boos omdat ik met een ander meisje ben geweest en nu heb ik saaie avonden hoe fix ik dat.
Koekoek.quote:Op donderdag 16 januari 2020 01:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pokemon shield nog een keer uitspelen mikey
ik heb geen switch wel gedacht aan aanschaf maar smash viel mij tegen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 01:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
godenapparaatquote:Op donderdag 16 januari 2020 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb geen switch wel gedacht aan aanschaf maar smash viel mij tegen.
dat kan toch ook de afspraak zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van die chicks die een open relatie willen, maar miepen als hun vent met andere chicks vozen, waardeloos.
welke games speel je erop ?quote:Op donderdag 16 januari 2020 01:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
godenapparaat
eerste sinds de gamecube die ik van de thuis console van nintendo heb
Als je een cuck ben misschien.quote:Op donderdag 16 januari 2020 01:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kan toch ook de afspraak zijn?
zelda en mario natuurlijk gespeeldquote:
misschien deze zomer eens kijken of ik er een kan vinden voor een leuk prijsje.quote:Op donderdag 16 januari 2020 01:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zelda en mario natuurlijk gespeeld
pokemon
dragon quest builders 2 was er ook erg nice op
en natuurlijk kart en party zo nu en dan
als je budget hebt is het wel een aanrader hoor
ja tis ook niet voor mij, maar vind er weinig mis meequote:Op donderdag 16 januari 2020 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je een cuck ben misschien.
Het is dan ook niet zo'n tof apparaat. Laat Typisch je niets wijsmaken.quote:Op donderdag 16 januari 2020 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb geen switch wel gedacht aan aanschaf maar smash viel mij tegen.
verspreidtquote:Op woensdag 15 januari 2020 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Er worden hier leugens verspreidt en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd in de sc
Pokemon is ook veel leuker dan een vriendin. De avonturen met pokemon rood staan mij nog helder bijquote:Op donderdag 16 januari 2020 01:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@Poepz0rquote:Op donderdag 16 januari 2020 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je een cuck ben misschien.
Niet op de fiets? Te koud?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Was met de auto.
Te koud ckerquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee niet op de fiets nee.
ckerquote:Op donderdag 16 januari 2020 09:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te koud cker
Herkenbaar. Al ga ik nooit op de fiets
gebeurd vond je wel normaal?quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
verspreidt![]()
Tering wat dom.
@:maxi-mus
@:Caland
Een act is nooit zielig. Slechts een manier om jezelf te uiten naar de buitenwereld. Als je met een glimlach de vuilnis ophaalt iedere dag van 9 tot 5, is dat dan geen act?quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
gebeurd vond je wel normaal?
Sowieso, ingaan op Roland zijn zielige acts
Sorry, ik bedoelde het niet als aanval op je vader.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een act is nooit zielig. Slechts een manier om jezelf te uiten naar de buitenwereld. Als je met een glimlach de vuilnis ophaalt iedere dag van 9 tot 5, is dat dan geen act?
Lol.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het niet als aanval op je vader.
Je ziet ze steeds minder hier, dankzij de ondergrondse vuilcontainers. Vroeger stonden er volgens mij 3 op zo'n wagen en tegenwoordig nog 1 of zo.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:56 schreef PicoMMP het volgende:
Toch heb ik heel veel respect voor vuilnismannen.
Zijn ook belangrijk samen met de popo, ambulance en brandweermannen. Als de vuilnismannen gewoon stoppen met vuilnis ophalen gaat alles meteen naar de klotequote:Op donderdag 16 januari 2020 09:56 schreef PicoMMP het volgende:
Toch heb ik heel veel respect voor vuilnismannen.
Gedraag je eens op Twitter man.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:08 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga in de avond wat eten met vrienden
Sorryquote:Op donderdag 16 januari 2020 10:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gedraag je eens op Twitter man.
Het is goed om je gevoelens uit te laten en dat komt er gewoon uit in plaats van alles binnen te houden. Ik voel me juist goed wanneer ik dat tweetquote:
twitter:Roland_de_echte twitterde op woensdag 15-01-2020 om 21:16:04#FREEJANCEES OPKANKEREN MET HET BESTUUR #FREEJANCEES @JanCees_god https://t.co/RjaUupMRay reageer retweet
Niks om je voor te schamen. Als niemand het doet moet je het zelf doen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde het niet als aanval op je vader.
Eens.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het een mongool is natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |