Dom teringvarken @GGMM @onlogisch @freejancees @Lange_Lansquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:11 schreef Lenny_Leonard het volgende: V-v-v-vier op een rij
@:lange_lans @:onlogisch
Maar hoezo Ali dan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor. Nu weer goede tijden moet alleen even wachten op de uitbetalingen.
Trainingspakken dragenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
Aligoden
Laatst weer een top trainingspakkie binnengekregen van die tyfusspleetogen
Post overgeslagen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goed om te zien dat sinds mijn terugkeer de SC weer een beetje leeft.
Klopt. Ik ben blij dat je er weer bent.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Misschien gaat @Caland daadwerkelijk trainen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trainingspakken dragen
Tokkie.
@:GGMM
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Misschien gaat @:Caland daadwerkelijk trainen.
Moet ik m’n spijkerbroek aan dan tijdens het voetballen, debielquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trainingspakken dragen
Tokkie.
@:GGMM
¤ 4,12 19%OFF | 1 Jaar Garantie Prive Spotify Premium Werkt Op Pcs Smart Tvs Set Top Boxes Android Ios Tabletten Stuksquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Hoe heb je Spotify via AliExpress?
Datquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:59 schreef GGMM het volgende: [..] Je zou bijna hopen dat PostNL het pakketje van @:kingroland in de sloot tieft.
Ik heb je zelfs gemistquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:08 schreef El-Stinho het volgende:
@:Johannes_vermeer Ik wil toch even melden dat ik nasi eet.
@:Saind ja, met gebakken uitjes
Lol, ik had echt geen idee dat dit op AliExpress te koop zou zijn. Op die manier heb je dus alles?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
¤ 4,12 19%OFF | 1 Jaar Garantie Prive Spotify Premium Werkt Op Pcs Smart Tvs Set Top Boxes Android Ios Tabletten Stuks
https://a.aliexpress.com/_dLhay
Als ik dit niet mag delen. Dan mag je mij een note geven @:ggmm
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-vier op een rij
@:lange_lans
@:onlogisch
Ja.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, ik had echt geen idee dat dit op AliExpress te koop zou zijn. Op die manier heb je dus alles?
De nieuwe droger is net geleverd door twee turken. Eentje droeg een fenerbache trainingspak. Wat een goden. Ze hoeven hem niet te tillen als bezorger maar ze hebben hem gelijk op de goede plek gezet. Turkengodenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:18 schreef Caland het volgende:
Aligoden
Laatst weer een top trainingspakkie binnengekregen van die tyfusspleetogen
Dat dacht ik dus ook al. Dagje Auschwitz en dat Schilders list museum was ook best cool herriner ik mij.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou voor Krakau 4 dagen uittrekken.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De nieuwe droger is net geleverd door twee turken. Eentje droeg een fenerbache trainingspak. Wat een goden. Ze hoeven hem niet te tillen als bezorger maar ze hebben hem gelijk op de goede plek gezet. Turkengoden
Wel goede tip, moet er ook weer eens heen. Ik ga begin maart naar Danzig met sgatju.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al. Dagje Auschwitz en dat Schilders list museum was ook best cool herriner ik mij.
En jij hebt ze natuurlijk als ekte Nederlander geen fooi gegevenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De nieuwe droger is net geleverd door twee turken. Eentje droeg een fenerbache trainingspak. Wat een goden. Ze hoeven hem niet te tillen als bezorger maar ze hebben hem gelijk op de goede plek gezet. Turkengoden
Is er een lift? Groag.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
30 eu pp vliegenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wel goede tip, moet er ook weer eens heen. Ik ga begin maart naar Danzig met sgatju.
Precies.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom geld verspillen, en lekker gat in de ozonlaag branden toch.
Ook zij wordt 18.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Greta heeft toch geen tieten.
@:illusions
Hier pak ik een TR voor mee.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Greta heeft toch geen tieten.
@:illusions
Sinds wanneer ben jij weer zwart (en waar was je uberhaupt mod van)quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier pak ik een TR voor mee.
Had jij door mogen gaan als mod? Zo ja, waarom daar niet voor gekozen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier pak ik een TR voor mee.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:34 schreef GGMM het volgende:
FEE is over en uit. Lenny heeft er voor gekozen weer als user verder te gaan.
@:lenny_leonard nogmaals bedankt voor het moddenHopelijk eind dit jaar weer!
Ja. Niet gedaan omdat ik druk ben met mijn dochter. Als mod vind ik dat je wel wat tijd moet hebben om het goed te kunnen doen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Had jij door mogen gaan als mod? Zo ja, waarom daar niet voor gekozen?
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al denkt niet iedereen daar zo over.
@:donraja
@:klummie
@:skysherrif
Begrijpelijk, en @Drizzt_DoUrden kan zich hier geheel in vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Niet gedaan omdat ik druk ben met mijn dochter. Als mod vind ik dat je wel wat tijd moet hebben om het goed te kunnen doen.
Elke dag tot 13.00u uitslapen kan anders ook heel vermoeiend zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Begrijpelijk, en @:Drizzt_dourden kan zich hier geheel in vinden natuurlijk.
Dit was vroeger ook een legendarische moderator.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. Niet gedaan omdat ik druk ben met mijn dochter. Als mod vind ik dat je wel wat tijd moet hebben om het goed te kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |