abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191064252
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 21:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Knip

Als je wilt maak ik er ook nog voor jou een kindertekening bij wat er met het geld precies gaat gebeuren. Heel wat goedkoper en duidelijker dan het plan van Timmerfrans ^O^
Wellicht dachten ze bij de afdeling communicatie dat zo'n kinderachtige flyer op veel mensen meer indruk maakt dan een postbus51 spotje.

Het is maar een manier van communiceren
pi_191064291
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 21:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

Op een gegeven ogenblik loop je tegen de natuurkundige wetmatigheden op als beperkende factor, dan kun je nog zoveel willen en anders willen doen maar dat gaat simpelweg niet.
Je kunt alles elektrisch aandrijven maar bij een gigantische vraag aan elektra zul je kerncentrales moeten bouwen. En dan kom je er 20 jaar later achter dat ook kernenergie een gevaar vormt. We weten nu al dat kernafval schadelijk is.

Nu is mijn vraag hoe wil je in 30 jaar die doelstelling bereiken? En dan ga ik ervan uit dat nu in no time alles aan de warmtepomp etc moet. En dan neem ik niet eens de geluidsoverlast mee, de straling van een e-net waar überhaupt nog geen onderzoek naar heeft plaats gevonden. Hoe schadelijk een 4g net is waar de meningen al totaal over verschillen is niet eens grondig onderzocht laat staan straks een 5g net. Hoe schadelijk zijn magnetische velden. Ik weet het niet eens al zou ik dat graag willen weten. En als er al onderzoeken zijn worden die ook niet serieus genomen en dan moeten we 2 A4tjes serieus nemen.
pi_191064332
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 21:54 schreef opgebaarde het volgende:

Wellicht dachten ze bij de afdeling communicatie dat zo'n kinderachtige flyer op veel mensen meer indruk maakt dan een postbus51 spotje.

Het is gewoon pure propaganda met Nostradamus voorspellingen. Maar giet er een klimaatsausje overheen en iedereen slikt het als zoete koek.
pi_191064341
quote:

[..]

TimmerFrans heeft het idee gejat van Ome Greet ;)

Ben jij links? "ach het is maar een manier van communiceren" zeggen bij Timmer Fraske terwijl Ome Greet de volle lading krijgt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191064387
quote:

[..]

Ik wil gewoon dat het geld uit de EU begroting effectief besteed word. Of dat nu iets is wat duizend Euro kost of duizend miljard.

Iedereen is het er wel over eens dat milieuwinst iets goeds is en onnodig geld uitgeven iets slechts. Dus als we die arbitraire doelstelling om over 30 jaar klimaatneutraal te zijn eens schrappen en gewoon beginnen met projecten die het meeste milieuwinst opleveren per geinvesteerde Euro. Leg zulke projecten duidelijk uit en kom achteraf met bewijzen dat het beoogde resultaat behaald is.

Dan krijg je veel meer steun dan dit wanstaltige plan van Timmermans.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191064466
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik wil gewoon dat het geld uit de EU begroting effectief besteed word. Of dat nu iets is wat duizend Euro kost of duizend miljard.

Iedereen is het er wel over eens dat milieuwinst iets goeds is en onnodig geld uitgeven iets slechts. Dus als we die arbitraire doelstelling om over 30 jaar klimaatneutraal te zijn eens schrappen en gewoon beginnen met projecten die het meeste milieuwinst opleveren per geinvesteerde Euro. Leg zulke projecten duidelijk uit en kom achteraf met bewijzen dat het beoogde resultaat behaald is.

Hmm, doen ze dat niet dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191064526
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmm, doen ze dat niet dan?
Als je de website van Green Deal leest dan heb je meer vragen dan voordat je hem gelezen hebt. Timmermans wil dat Europa als eerste continent klimaatneutraal is en wel voor 2050.
In hoeverre dat haalbaar is en hoeveel dat gaat kosten word geen woord gesproken. We weten alleen dat hij 1000 miljard wil uitgeven voor de komende 10 jaar. Zijn manier van uitleggen is vooral heel veel wollige en vage termen gebruiken vergezeld van kinderplaatjes.
  donderdag 16 januari 2020 @ 22:15:27 #233
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191064640
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De OP geeft feitelijk het bedrag aan dat door Timmermans is opgeeist: 1000 miljard voor 10 jaar.
Jij blijft maar beweren dat 1000 miljard bedoeld is voor 30 jaar. Ik leg jou geen woorden in de mond. Jij zegt zelf dat die 1000 miljard nodig is tot 2050.
Je begrijpt niet dat ik het over de hoeveelheid geld an sich had en totaal niet over de klimaatplannen. Je hele stuk over klimaatneutraliteit heb je er al uitgehaald zie ik, blijkbaar zag je ook wel in dat dat nergens op sloeg :) dat van die 10 ipv 30 jaar heb ik overigens ook al gecorrigeerd - zo blijft er wel heel weinig van je verhaal over he :)
Antifa
pi_191064672
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je de website van Green Deal leest dan heb je meer vragen dan voordat je hem gelezen hebt. Timmermans wil dat Europa als eerste continent klimaatneutraal is en wel voor 2050.
In hoeverre dat haalbaar is en hoeveel dat gaat kosten word geen woord gesproken. We weten alleen dat hij 1000 miljard wil uitgeven voor de komende 10 jaar. Zijn manier van uitleggen is vooral heel veel wollige en vage termen gebruiken vergezeld van kinderplaatjes.
TimmerFrans kan ook alleen heel goed links lullen.
  donderdag 16 januari 2020 @ 22:20:01 #235
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_191064739
los daarvan als je de komende 10 jaar investeert in het klimaat dan heb je daarna nog jaren profijt. Die windmolens zet he niet op 16 januari 2030 weer stil.

je investeert de komende 10 jaar dus voor de komende 30 jaar.
Tot nooit .......
pi_191064755
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:15 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat ik het over de hoeveelheid geld an sich had en totaal niet over de klimaatplannen. Je hele stuk over klimaatneutraliteit heb je er al uitgehaald zie ik, blijkbaar zag je ook wel in dat dat nergens op sloeg :) dat van die 10 ipv 30 jaar heb ik overigens ook al gecorrigeerd - zo blijft er wel heel weinig van je verhaal over he :)
Het geld is bedoeld om klimaatneutraal te worden en nergens anders voor. Of vind je 1000 miljard uitgeven zonder een doel ook nog weinig?
pi_191064779
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:20 schreef Speekselklier het volgende:
los daarvan als je de komende 10 jaar investeert in het klimaat dan heb je daarna nog jaren profijt. Die windmolens zet he niet op 16 januari 2030 weer stil.

je investeert de komende 10 jaar dus voor de komende 30 jaar.
Haha, natuurlijk niet.
Over 10 jaar wil Timmerfrans een veelvoud van die 1000 miljard hebben.
pi_191064840
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Haha, natuurlijk niet.
Over 10 jaar wil Timmerfrans een veelvoud van die 1000 miljard hebben.
Uiteraard anders haal je het niet.

Overigens... Zijn er wel wat meer functies van olie die de laatste 20% wel heeeeeel inefficient gaan maken om op te lossen.
Wat dat betreft is het wel slim dat het gas nu flink open wordt gezet, die laatste baten zijn niet meer zo groot namelijk.
pi_191064845
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is al bizar dat je kinderen inzet om je punt te maken. Dat moet al vragen oproepen.

https://www.spiegel.de/wi(...)rview-a-1178009.html

Duitsland zit in een spiraal. Men moet van de kolen af. Maar hoe wek je al die elektriciteit op als je ook geen kerncentrales gaat bouwen. Zeker als je geografisch niet de middelen hebt om aan die vraag te voldoen. En dan komt een Yank die pleit voor kerncentrales.

Alleen al dit soort discussies geeft bij mij een signaal af dat het helemaal nog niet duidelijk hoe je überhaupt klimaatneutraal te werk moet gaan.

En dan weet Frans nu al dat hij 1000 miljard nodig heeft. Frans misschien heb je wel 5000 miljard nodig.
  donderdag 16 januari 2020 @ 22:29:37 #240
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191064955
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 19:42 schreef VoMy het volgende:

[..]

Lol wut?
Categorie flat-earth en antivaxxers die klimaat ontkenners.
Die zijn niet meer te helpen, behalve als hun kindje zware astma heeft dat het ze raakt maar als een ander dat heeft zal t ze een rotzorg zijn.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_191065010
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:29 schreef nils7 het volgende:
klimaat ontkenners.
Waarom noem je het klimaat ontkenner? Dat is nogal raar.
pi_191065021
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:29 schreef nils7 het volgende:
behalve als hun kindje zware astma heeft
Dit gaat niet eens over klimaat maar over milieu wat je nu zegt.
pi_191065041
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ben voor jou, niemand gooit graag geld weg en zeker niet omdat een politicus zichzelf de geschiedenisboeken in wil schrijven.

Maar deze 1000, dat is dezelfde 1000 als van Baudet of is dat toeval?

Ik weet wel, op mijn werk. Als wij geld los willen krijgen, dan moeten we naast een goed verhaal, wel rekening houden dat als ze enthousiast zijn van ons idee dat het sowieso voor minder geld moet.
Ik hoop gewoon dat hier hetzelfde gebeurt. En ik heb onderhand een pleurishekel aan Timmermans en toch hoop ik dat het een cijfer is met een plan erachter
pi_191065066
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ben voor jou, niemand gooit graag geld weg en zeker niet omdat een politicus zichzelf de geschiedenisboeken in wil schrijven.

Maar deze 1000, dat is dezelfde 1000 als van Baudet of is dat toeval?
Toeval.
pi_191065092
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Toeval.
Nah Franske vindt het ook gewoon een mooi getal.

1000 miljard van Terrie ging over NL overigens.
pi_191065100
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:34 schreef opgebaarde het volgende:
En ik heb onderhand een pleurishekel aan Timmermans
Why? Omdat die zo uitermate links is?
pi_191065134
Zonde van het geld.

Je zou met die duizend miljard ook mensen uit een compleet andere cultuur naar de EU kunnen laten komen. Fuck het klimaat, leve de diversiteit..! :s)
pi_191065137
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
1000 miljard van Terrie ging over NL overigens.
Vandaar toeval.

Klein verschil is alleen dat de 1000 miljard van Thierry een berekening is. De 1000 miljard van Frans is een echt bedrag wat echt in 10 jaar opgehoest en uitgegeven moet worden.
pi_191065145
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Carbon_dioxide_scrubber

Je zou ook hier iets mee kunnen. Sterk dat je het toepassen van scrubbers en om die nog verder uit te breiden en te verbeteren hoor je nauwelijks iets over. Bovendien past men die nu al in de procesindustrie toe. Maar het heeft nauwelijks aandacht.
pi_191065180
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 22:40 schreef Cherni het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Carbon_dioxide_scrubber

Je zou ook hier iets mee kunnen. Sterk dat je het toepassen van scrubbers en om die nog verder uit te breiden en te verbeteren hoor je nauwelijks iets over. Bovendien past men die nu al in de procesindustrie toe. Maar het heeft nauwelijks aandacht.
Is ook zeker onderzocht, volgens mij is er zelfs al eens een topic over geweest waar dit behandeld is (of het was op Tweakers, is al zeker 5 jaar terug).

Tevens over een luchtfilter voor fijnstof dat 70% op PV kan draaien, ook een mooie uitvinding.
Kan je op diverse plekken in steden plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')