En een baggeraarquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad de briljante TS van dit topic
Baggeren doe je maar lekker in een bagger topicquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste baggeraar dit dat
Dat ben je toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste baggeraar dit dat
Maar dat is hierquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Baggeren doe je maar lekker in een bagger topic
Leeftijd is slechts een nummer joh. En daarbij is niemand te oud on te baggeren.quote:
Nee kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leeftijd is slechts een nummer joh. En daarbij is niemand te oud on te baggeren.
Schiet nietecht op met baggeren zo zonder de inspirationele smileys van haags.quote:
Nopequote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schiet nietecht op met baggeren zo zonder de inspirationele smileys van haags.
Of zijn mentaal ondersteunde random woordjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nope![]()
Oh wacht... welke inspirationele smileys?![]()
Ah okayquote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zijn mentaal ondersteunde random woordjes.
Nee eerder te oudquote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat ik daar te jong voor ben?![]()
Daar kun je haags wel voor wakker maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah okayinspirationele smileys : mooie term
Nee, vertel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Geerd het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens...lekker wezen poepen..en dan zo ff vegen..ja laat maar kleren uit en douchen dit wordt niks meer?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Geerd het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens...lekker wezen poepen..en dan zo ff vegen..ja laat maar kleren uit en douchen dit wordt niks meer?
Zou je er foto's van kunnen maken, ik vind dit een beetje vage uitleg.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Geerd het volgende:
Volgens mij slaapt hij nooitquote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kun je haags wel voor wakker maken.
Ik heb van horen zeggen dat hij gebruik maakt van botjesquote:
Krijg ik ban denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je er foto's van kunnen maken, ik vind dit een beetje vage uitleg.
Godver Geerd!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Geerd het volgende:
NEE!!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je er foto's van kunnen maken, ik vind dit een beetje vage uitleg.
Waarom niet, hopen kunnen zeer mooi en leerzaam zijn ivm de algemene gezondheid van Geerd.quote:
Doe maar lekker in dm pleasequote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom niet, hopen kunnen zeer mooi en leerzaam zijn ivm de algemene gezondheid van Geerd.
Altijd wel trots op !!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Godver Geerd!![]()
Wat hebben mannen toch met poep![]()
Mijn zoon maakt nog het liefst óók foto's van zijn draai kunsten
Gewoon een kontdouche installeren bij de plee. Probleem opgelost!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Geerd het volgende:
Indo's hebben altijd een fles water daarvoor in hun wcquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een kontdouche installeren bij de plee. Probleem opgelost!
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Indo's hebben altijd een fles water daarvoor in hun wc
Aah daarom staan al die koffie bekers met water in de wcquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Indo's hebben altijd een fles water daarvoor in hun wc
En jij er maar uit drinken!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah daarom staan al die koffie bekers met water in de wc![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stuk handiger, dit!
Met warm water is wel prettiger, maar geen must.
Koffie bekers?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah daarom staan al die koffie bekers met water in de wc![]()
Haha nee serieus!quote:
Is ook zoquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee serieus!Wij hebben dit bij de plee hangen.
Hoef je tenminste geen ladingen papier tussen je bilspleet door te flossen.
Even sproeien, 3 - 4 velletjes pakken om even af te drogen, klaar!
Haha, nou ja; als ze dat handig vinden is het prima natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook zoMaar bij de meeste Indo's staat om die reden een fles(of 2) water in de wc. Mijn zoon is ook kwart Indo en nog wat culturen door elkaar
En bij die familie staat ook altijd water in een wc klaar
In Frankrijk zie je dat ook veelquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou ja; als ze dat handig vinden is het prima natuurlijk.Daarbij is het niet altijd makkelijk om zo'n bidet aan te leggen.
ToT weetquote:Op dinsdag 14 januari 2020 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stuk handiger, dit!
Met warm water is wel prettiger, maar geen must.
Heyquote:
Jij wel hequote:
Loodgieter inhuren!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Loodgieter inhuren!
Ik heb het ook een tijdje rechtstreeks op de kraan aangesloten van het wastafeltje, maar dat leverde echt altijd rare reacties op van bezoekers!
Ah beter!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:48 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Eén van m'n vrienden is loodgieter. Zal eens vragen wat het ongeveer kost. Niet dat ik dat nu in ga bouwen
Zoekt je buurman niet toevallig een nieuwe buurman?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah beter!
Bij mij heeft een buurman het gratis gedaan. Hij is een klusjesman en ik hoefde alleen het materiaal te betalen.(En dan nog niet eens alles.)
Vertrouwdquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoekt je buurman niet toevallig een nieuwe buurman?
Whehehe ach we zitten er aan te denken om ooit weer te gaan verhuizen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoekt je buurman niet toevallig een nieuwe buurman?
Jij woonde toch in Friesland?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ach we zitten er aan te denken om ooit weer te gaan verhuizen.
Niet op stel en sprong aangezien we hier nog maarnet wonen, maar zodra mijn vrouw een vast contract van het werk heeft en we een hogere hypotheek kunnen krijgen, kunnen we naar wat leukers op zoek gaan wat ook dichter bij haar werk is.
Tegen die tijd kun je ons huis wel voor een zacht prijsje overkopen?Krijg je de buurman er gratis bij!
Owja, daar woon je. Was in de war met een andere fokkerquote:
Zelf zou ik het liefst terug naar Gelderland willen gaan, maar mijn vrouw werkt in Drenthe en we zouden alleen naar die andere stad gaan. Iets grotere stad niet al te ver hier vandaan. Word ik niet blij van, maar voor haar werk snap ik het wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, daar woon je. Was in de war met een andere fokker![]()
Dat stuk van Nederland trekt me dan weer niet zo. Als ik ooit terug de provinciën in zou trekken ga ik waarschijnlijk terug naar Limbabwe.
En voorlopig is het sowieso beetje ver weg van mijn studie.
Waar zouden jullie heen willen verhuizen?
Je bent geen stadsmens?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf zou ik het liefst terug naar Gelderland willen gaan, maar mijn vrouw werkt in Drenthe en we zouden alleen naar die andere stad gaan. Iets grotere stad niet al te ver hier vandaan. Word ik niet blij van, maar voor haar werk snap ik het wel.
Hoewel; ze staat er ook wel voor open om ergens in het noorden van Overijssel te gaan wonen. Vind ik al een lichte verbetering.
Ik vind Nijmegen en Den Bosch wel leuke steden. Zou daar best een tijdje willen wonen. Maar in het dorp bij mijn vrienden heeft ook wel z'n voordelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, daar woon je. Was in de war met een andere fokker![]()
Dat stuk van Nederland trekt me dan weer niet zo. Als ik ooit terug de provinciën in zou trekken ga ik waarschijnlijk terug naar Limbabwe.
En voorlopig is het sowieso beetje ver weg van mijn studie.
Waar zouden jullie heen willen verhuizen?
Nijmegen vind ik minder, maar Den Bosch is best mooie stad!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind Nijmegen en Den Bosch wel leuke steden. Zou daar best een tijdje willen wonen. Maar in het dorp bij mijn vrienden heeft ook wel z'n voordelen.
Nijmegen is wat minder mooi inderdaad. Maar is wel een gezellige stad met al die studenten.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nijmegen vind ik minder, maar Den Bosch is best mooie stad!
Maastricht of ande redens een dorpje in de buurt van waar mikn ouders wonen want geweldige natuur en lekker snel in Duitsland en België.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nijmegen is wat minder mooi inderdaad. Maar is wel een gezellige stad met al die studenten.
Waar ergens in limboland jij dan?
Mwah, ik ben er wel gewend aan geraakt.quote:
Nee helaas niet. Heb de dagelijkse ochtendinlichtingen en dossiers doorgenomen, toen even naar een inaugurale reden van een nieuwe lector geweest, handjes geschud en ben nu weer bezig met mijn 'red boxes'.quote:
Is je hele harem tegelijkertijd ongesteld?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Heb de dagelijkse ochtendinlichtingen en dossiers doorgenomen, toen even naar een inaugurale reden van een nieuwe lector geweest, handjes geschud en ben nu weer bezig met mijn 'red boxes'.
De rust van dorpen en natuur vind ik ook fijn, maar zit nu nog in een periode dat ik de drukte en levendigheid van grotere dorpjes en steden leuker vind.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, ik ben er wel gewend aan geraakt.
Ik kan op zich redelijk in een stad aarden, maar het ligt wel sterk aan wat voor stad.
Mar ik prefereer idd dorpen!
Op zich heb ik ook niet echt wat tegen het stadje waar we nu wonen, behalve dat het erg verpauperd is. Op een paar honderd meter van mijn huis begint de ellende al. Een wijk waar je nu nog flitsende en fel oplichtende kerstversiering van de Action tegenkomt, zeg maar.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rust van dorpen en natuur vind ik ook fijn, maar zit nu nog in een periode dat ik de drukte en levendigheid van grotere dorpjes en steden leuker vind.
Waar we nu zitten is het net ertussen in. Lekker rustig wijkje net aan de rand van de stad tussen allemaal andere starters.
Dat is wel minder inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Op zich heb ik ook niet echt wat tegen het stadje waar we nu wonen, behalve dat het erg verpauperd is. Op een paar honderd meter van mijn huis begint de ellende al. Een wijk waar je nu nog flitsende en fel oplichtende kerstversiering van de Action tegenkomt, zeg maar.
Hahaha okee dan!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel minder inderdaad.
Heb ook ooit een tijdje in een buurt gewoont die niet al te appetijtelijk uitzag. Niet om de racisme kaart te spelen, maar er woonde redelijk wat buitenlanders en tokkies in dat deel van het stadje. Ook vrij veel bruine cafés en een stuk of 6 coffeeshops binnen een straal van 400 meter van mijn huis.
Maar goed, lekker goedkope huur, studenten woning, baantje aan mininum loon en nog best wat lol gehad met huisgenoten. Winkelwagentje en wat bakstenen die al jaren in het schuurtje lagen omgebouwd tot BBQ met behulp van een zak cement, hele weekenden in de zomer buiten gezeten te zuipen en te BBQ met 5 tot 10 mensen.
En dubbel open klappende deur naar balkon. Best leuke tijd gehad en was de eerste keer dat ik semi samenwoonde met mijn toenmalige vriendinnetje
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Is je hele harem tegelijkertijd ongesteld?
Meow!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig niet, anders zou ik op de rode zee bevinden. Wel met drie dames vandaag gesproken in één gesprek over een aantal zaken waarbij ze wel heel erg kattiger waren dan normaal.
Mooie herinneringen wel en zulke verhalen doen het altijd goed in de kroeg!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha okee dan!
Mijn studentenleven/jong volwassen leven is wel wat minder uitbundig geweest, hoewel dit me wel HEEL erg aan mijn 2e baan doet denken!
Ik heb bij een niet nader te noemen boekhoudsoftwarepakketbedrijf (3x Scrabblewaarde) gewerkt en moest daarvoor op training in een niet nader te noemen historische stad bij Scheveningen in de buurt, die wel eens in last is geweest.
We woonden daar als collega's (allemaal jonge twintigers) samen voor een maandje of 2 om die training te volgen.
Ehhhh laat ik kort zijn; we hebben bijvoorbeeld een kookpan in het huis op de salontafel gezet om daar te bbq'en.
Het bedrijf (waarvan het pand was), was niet blij met de gevolgen daarvan!
Okee, en we moesten de fauteuil weer uit de tuin halen en terug in huis plaatsen omdat de buren er over geklaagd hadden.
En wat deed die verkoolde plant in die slaapkamer op de vloer?
Haha, inderdaad!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie herinneringen wel en zulke verhalen doen het altijd goed in de kroeg!
Laten we het maar op jong en onbezonnen houden
Nee, deze dames waren niet zo vers, waarschijnlijk zou het beneden bij hun alleen maar naar rotte lucht ruikenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:30 schreef ToT het volgende:
Of heb je geen pussy gehad met die kattige dames?
Hahaha mooi man!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, inderdaad!
Ja ach in de studententijd natuurlijk ook wel het één en ander gedaan, maar dit met die collega's was gewoon geniaal!
Zetten we na een avondje stappen de tv aan; kwam er op RTL+ een reclame voor de "faustficker"; een vibrator in de vorm van een vuist!Dat werd nog regelmatig aangehaald als we weer eens bezopen waren en de verorberde nasi weer in de wastafel gedeponeerd hadden!
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, deze dames waren niet zo vers, waarschijnlijk zou het beneden bij hun alleen maar naar rotte lucht ruiken![]()
![]()
Kedeng kedeng....quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hahaha mooi man!![]()
Dat was niet eens in mijn studententijd. Ik had toen al bijna 4 jaar full time gewerkt en een half jaar aan de andere kant van de wereld gezeten![]()
Late student dit dat
Je moet dat glas ook niet in je keel proberen te duwenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]Ah fijn!
Ik merk dat mijn glaasje port tegen mijn huig begint te tikken, dus ik draai het knopje van mijn voorstellingsvermogen weer even een niveautje of 100 naar beneden!
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Je moet dat glas ook niet in je keel proberen te duwen
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]Ahhhh fuck! Vandaar dat ik elke dag glassplinters zit te schijten!
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
der is een mop over een aap die alles at en in een café een biljartbal opat. En de keer daarop als hij weer in het café kwam ging ie alles wat rond is eerst in zijn goever stoppen om te zien of het klein genoeg was en dan pas at hij het op (ofzo).
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]Sjezus!
Je vertelt hem natuurlijk ongelooflijk verrot zo, maar ik kende hem nog niet en hij is leuk!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:06 schreef stokj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahhhh verrek, achteraf kende ik hem!
(Was gisteren nogal aangeschoten!
)
Ik moet zo naar mijn werkquote:Op woensdag 15 januari 2020 05:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Wat doen jullie op dit tijdstip op FOK!? Terug naar bed, jullie!
Ik kan vanaf twee uur al niet meer slapenquote:Op woensdag 15 januari 2020 05:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Wat doen jullie op dit tijdstip op FOK!? Terug naar bed, jullie!
How come buddy ?quote:Op woensdag 15 januari 2020 05:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan vanaf twee uur al niet meer slapen
Geen ideequote:
Wel mooi kut man. Heb er ook wel 's last van. Sinds ik wat minder suikers binnen probeer te krijgen slaap ik wel beter.quote:
Zoveel suiker krijg ik al niet binnen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 06:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel mooi kut man. Heb er ook wel 's last van. Sinds ik wat minder suikers binnen probeer te krijgen slaap ik wel beter.
Bel Klaas Vaak wel effequote:Op woensdag 15 januari 2020 06:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoveel suiker krijg ik al niet binnen.
Goeie dagschotel.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 07:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bel Klaas Vaak wel effe
[..]
Goeie dagschotel.
Nice.quote:Op woensdag 15 januari 2020 07:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Potverdikkie, maar tot 11:00 werken. Daarna koflunchgenot
Ben je nog versierd met je aangeschotenheid😛quote:Op woensdag 15 januari 2020 05:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ahhhh verrek, achteraf kende ik hem!
(Was gisteren nogal aangeschoten!
)
Whutquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Stokpussyhagagibsgang
ToT
Dude
En de rest van de baggerclan
Wehehequote:Op woensdag 15 januari 2020 10:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Stokpussy(Puzzie)hagagibsgang
ToT
Dude
dat heeft geholpen ik heb nog anderhalf uur geslapen ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2020 07:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bel Klaas Vaak wel effe
[..]
Goeie dagschotel.
Nice, lekker man. Beetje fit nu ?quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat heeft geholpen ik heb nog anderhalf uur geslapen ofzo
fit genoegquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nice, lekker man. Beetje fit nu ?
quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Stokpussy(Puzzie)hagagibsgang
ToT
Dude
Beter. Fijne dag maat !quote:
En is die kleine weer aan de haal met alles wat los en vast zit / eet ie een beetje goed ?quote:
Oei dat klinkt gezondquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn keel voelt alsof ik twaalf scheermesjes heb ingeslikt
Ja truequote:Op woensdag 15 januari 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
De liefde is wel eens wat aan de late kant!
Hij is nu naast mij wakker aan het worden; ik moest vannacht (toen ik online was) onverwachts mijn vrouw naar het werk brengen en dan laat je de kleine niet zomaar achter, dus ging hij mee. Onderweg is hij bijna de hele tijd wakker geweest en eenmaal bijna thuis viel hij weer in slaap tot nu.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En is die kleine weer aan de haal met alles wat los en vast zit / eet ie een beetje goed ?
Of is het een mini orkaantje dat aan het huishouden is![]()
?!
Dohquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet dat ik dat echt gedaan heb natuurlijk
Pfieuwquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DohDaar ging ik ook niet vanuit
Ehmz ... nou ik had iig niet verwacht dat je scheermesjes naar binnen had gewerktquote:
Moet me wel scheren dan kan er altijd wat misgaanquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehmz ... nou ik had iig niet verwacht dat je scheermesjes naar binnen had gewerkt
Ze zijn zo slim he tegenwoordigquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:54 schreef ToT het volgende:
Godver, was ff een trui aan het pakken en koffie aan het zetten, kom ik terug: zit mini-ToT een post te editen!
Scheren is wat anders dan slikkenquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet me wel scheren dan kan er altijd wat misgaan
Kleine pc nerdquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:54 schreef ToT het volgende:
Godver, was ff een trui aan het pakken en koffie aan het zetten, kom ik terug: zit mini-ToT een post te editen!
Ja jij bent meer van het slikkenquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Scheren is wat anders dan slikken
quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja jij bent meer van het slikken
quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had het halve werk van Friedrich Nietzsche in babytaal toegevoegd aan die vorige post!
PC.quote:
Awwwquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
PC.
Ik heb hier 2 beeldschermen. Op de rechter zit ik te FOK!ken, op de linker zit hij nu Bumba te kijken.
Same here.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Awww![]()
Ik doe alles op FOK ook op de pc , mobiel fokken vind ik helemaal niets
Die kijkt Bumba lees ik netquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mini tot is bezig denk ik
Nee dat herken ikquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here.
Heel af en toe dat ik Smoelenboek eens aanslinger op m'n mobiel, maar dat vind ik ook niet echt wat.
Ken je dat niet?quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kijkt Bumba lees ik net
Geen idee wat dat is btw
quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die kijkt Bumba lees ik net
Geen idee wat dat is btw
Doe nietquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel aardig gemaakt, maar er zijn veel leukere filmpjes voor kinderen (TSJOE TSJOE WA!!!), maar af en toe voor de verandering is dit wel okay.
Het is wel geinig om te zien dat mini-ToT terug zwaait naar de figuurtjes in deze filmpjes enzo!Soms doet hij geluiden na.
Beter.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Ik ben helemaal uit die kindershit
Same here. Ik zit vooral met 1 van m'n vrienden te chatten daar en met de rest af en toe wat.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat herken ik![]()
Ik zit daar ook steeds minder op trouwens
quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel aardig gemaakt, maar er zijn veel leukere filmpjes voor kinderen (TSJOE TSJOE WA!!!), maar af en toe voor de verandering is dit wel okay.
Het is wel geinig om te zien dat mini-ToT terug zwaait naar de figuurtjes in deze filmpjes enzo!Soms doet hij geluiden na.
Ik kende het ook niet tot een buurvrouw met een pop ervan aankwam toen mini-ToT geboren was.quote:
Jij blijquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet tot een buurvrouw met een pop ervan aankwam toen mini-ToT geboren was.
Ff de naam dat op het labeltje stond opgezocht met Google en toen dat maar ff op Youtube opgezocht.
Mini-ToT vond het eerst niks aan, nu vindt hij het wat leuker.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]Hee, ik heb tenminste geen filmpje gepost!
Sinds mevrouw ToT bij mij is kijk ik juist veel meer tv.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]Cute
![]()
maar ik kijk zelf amper tv , laat staan dat ik naar kinderprogramma's kijk
Vreselijk!quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Sinds mevrouw ToT bij mij is kijk ik juist veel meer tv.Lekker samen op de bank!
![]()
We kijken Paleis voor een prikkie, Help mijn man is klusser, The voice of Holland, Meester Frank Visser doet uitspraak, Deurwaarders UK en meer van dat standaard kijkvoer.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk!![]()
Enige waar ik graag naar kijk en wat ik zelfs opneem is Judge Judy![]()
Dat is echt iets waar ik jaren geleden met mijn zoon naar keek, en waar we samen helemaal om in een deuk konden liggenquote:
En weet je zeker dat je Frank Visser niet leuk vindt?quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar ik jaren geleden met mijn zoon naar keek, en waar we samen helemaal om in een deuk konden liggen![]()
Zoveel domme mensen , puur leedvermaak
Ja dat programma is ook lachenquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En weet je zeker dat je Frank Visser niet leuk vindt?Afgelopen keer was er eentje bij hem die me heel sterk aan een oude buurman van me deed denken. Eentje die bij de groenvoorziening werkt en die zelfs door zijn collega's de hele tijd uitgelachen wordt om zijn koppige domheid.
Dan klik je toch niet op de linkjes?quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil geen kindermuziek meer horen
quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:17 schreef ToT het volgende:
Was wel een grappige aflevering; die man ging naar Frank Visser omdat hij de boom bij de buren omgezaagd wil hebben, want hij parkeert zijn auto altijd pal voor hun huis onder die boom en zijn auto komt dan onder de vogelpoep. Ook vindt hij de schaduw ervan niet fijn.
Verder is hij boos dat hij zijn hele tuin niet meer vol mag plempen met oude wasmachines en fietsen die hij de hele dag door met de slijptol aan stukken zaagt voor oud ijzer.
De buren hadden ook een dingetje; hij mocht hun kat niet meer 3 dagen lang in de groene container opgesloten houden.
"Niet waar! Het was maar 10 minuten! Ik ben gek op dat beestje!"
Verder vond hij het nog nodig om in de rechtszaal te gaan zitten schelden toen Frank Visser zich terug wilde trekken om tot een uitspraak te komen.
Ja?quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je het echt gelezen?
Owquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grapje hoor. Ik plaag tot maar.
Het is gewoon niet mijn winkel.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:26 schreef ToT het volgende:
Aldi ga ik zelden naar toe. De Lidl staat er vlak bij en die vind ik prettiger. Maar heel af en toe ff neuzen is wel eens okay.
De mijne ook niet perse , maar bepaalde producten die je nergens anders kan kopen , koop ik bij de Aldi. Ik kijk er zo nu en dan dus wel .quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mijn winkel.
Is dat niet je winkel, vriend?quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is gewoon niet mijn winkel.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De mijne ook niet perse , maar bepaalde producten die je nergens anders kan kopen , koop ik bij de Aldi. Ik kijk er zo nu en dan dus wel .
Maar het meeste ga ik naar de Jumbo/Ah/lidl
Klassieker, ken hemquote:
Jumbo kom ik ook niet graagquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
Voor de dagelijkse boodschappen ga ik naar de Jumbo die op loopafstand is.
Als we meer nodig hebben, gaan we naar de Lidl.
Het zit hier allemaal op het WKC , dat scheeltquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:39 schreef ToT het volgende:
Voor de dagelijkse boodschappen ga ik naar de Jumbo die op loopafstand is.
Als we meer nodig hebben, gaan we naar de Lidl.
Bang voor olifanten?quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jumbo kom ik ook niet graag
En vet zijnquote:Op woensdag 15 januari 2020 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]Je zult maar kassière bij de Jumbo zijn en Jet heten!
Behoorlijk flauw allemaal , users die het voor de een of de ander opnemenquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, maar wat is er aan de hand dan? Dat ze wat flauw bezig zijn of zo?
Ow da's weer minder tof dan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Behoorlijk flauw allemaal , users die het voor de een of de ander opnemen
En dat voor een spelletje
Ik snap niet waarom mensen zich er ineens mee bemoeienquote:
Heb ik nooit aan meegedaan, ook niet gelezenquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:22 schreef ToT het volgende:
Met dat spelletje met de FOK!stok was het vaak ook wel ellende, begreep ik?
Sowieso ja!quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen zich er ineens mee bemoeien
Dit is ONZ , alles wat in ONZ moet je met emmers zout nemen
Same here, maar wel veel over gehoord.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik nooit aan meegedaan, ook niet gelezen
KLB ook jaquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso ja!
Zelfde als in KLB.
[..]
Same here, maar wel veel over gehoord.Zelden iets goeds.
eeuwige roemquote:
jaquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Donders!
Dus zelfs tot na The Big Rip?
daarom en een rijmpjequote:Op woensdag 15 januari 2020 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's wel HEUL erg lange roem dan, ja!
ook nogquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:38 schreef ToT het volgende:
En dus ook tot na de nieuwe Big Bang die daarop zal volgen?
Ja de 3e week van het jaar is altijd een rustige week op werk. Ik snap het niet, het is ook al jaren zo. Maar goed we komen met FOK er wel doorheen.quote:
Uhuhuquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja de 3e week van het jaar is altijd een rustige week op werk. Ik snap het niet, het is ook al jaren zo. Maar goed we komen met FOK er wel doorheen.
En het regent zo hardquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jawel , moet straks ff naar een fiets kijken
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Hier niet![]()
Hoewel het er hier wel heel donker uitziet, en misschien miezert het buiten ook wel , (nog niet gezien) maar die zaak is vlakbij waar ik woon gelukkig
Echt wel !quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Hier niet![]()
Hoewel het er hier wel heel donker uitziet, en misschien miezert het buiten ook wel , (nog niet gezien) maar die zaak is vlakbij waar ik woon gelukkig
Ik vind het opzich niet erg.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op regen
Als je met je hoofd in de anus van dudor zit is het toch droog wou je zeggen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het opzich niet erg.
@dud0rquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je met je hoofd in de anus van dudor zit is het toch droog wou je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |