En een baggeraarquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad de briljante TS van dit topic
Baggeren doe je maar lekker in een bagger topicquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste baggeraar dit dat
Dat ben je toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Grootste baggeraar dit dat
Maar dat is hierquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Baggeren doe je maar lekker in een bagger topic
Leeftijd is slechts een nummer joh. En daarbij is niemand te oud on te baggeren.quote:
Nee kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Leeftijd is slechts een nummer joh. En daarbij is niemand te oud on te baggeren.
Schiet nietecht op met baggeren zo zonder de inspirationele smileys van haags.quote:
Nopequote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schiet nietecht op met baggeren zo zonder de inspirationele smileys van haags.
Of zijn mentaal ondersteunde random woordjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nope![]()
Oh wacht... welke inspirationele smileys?![]()
Ah okayquote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of zijn mentaal ondersteunde random woordjes.
Nee eerder te oudquote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat ik daar te jong voor ben?![]()
Daar kun je haags wel voor wakker maken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah okayinspirationele smileys : mooie term
Nee, vertel.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Geerd het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens...lekker wezen poepen..en dan zo ff vegen..ja laat maar kleren uit en douchen dit wordt niks meer?
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Geerd het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens...lekker wezen poepen..en dan zo ff vegen..ja laat maar kleren uit en douchen dit wordt niks meer?
Zou je er foto's van kunnen maken, ik vind dit een beetje vage uitleg.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef Geerd het volgende:
Volgens mij slaapt hij nooitquote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kun je haags wel voor wakker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |