quote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer mannen zijn ook beter in makeuppen.
Ja hallo hoe moest ik dat weten zeg.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:53 schreef Fascination het volgende:
God, wat een kneuzenreacties weer hier.
Wat een last moet zij met zich hebben meegedragen. Denk dat het wat positiefs gaat doen voor het beeld dat mensen van transgenders hebben
Lekker makkelijk achterafquote:Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef Karina het volgende:
Ik ken haar niet dus ik heb een foto opgezocht, dat is toch overduidelijk?
Denk het niet, negatieve eikels hou je altijd wel. Van die types die elke oprechte actie of situatie weten onder te dompelen in hun azijn of bitterheid.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:53 schreef Fascination het volgende:
God, wat een kneuzenreacties weer hier.
Wat een last moet zij met zich hebben meegedragen. Denk dat het wat positiefs gaat doen voor het beeld dat mensen van transgenders hebben
Lolquote:Op maandag 13 januari 2020 20:52 schreef Nober het volgende:
Zo zie je maar weer mannen zijn ook beter in makeuppen.
Nou op sommige foto's echt wel. En het moest voor mij wel achteraf want ik had geen idee wie het was.quote:
Nou ik heb serieus nog nooit iemand over gehoordquote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou op sommige foto's echt wel. En het moest voor mij wel achteraf want ik had geen idee wie het was.
Dus?quote:
Oh toen ik sommige foto's zag was ik niet verbaasd.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:57 schreef Magica het volgende:
[..]
Nou ik heb serieus nog nooit iemand over gehoord
Hoe kan dat nou? Een van de bekendste Nederlanders.quote:Op maandag 13 januari 2020 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou op sommige foto's echt wel. En het moest voor mij wel achteraf want ik had geen idee wie het was.
Moest bekendmaken? in wat voor vorm is ze gechanteerd dan, alsof een foto van een kind direct de waarheid onthultquote:Op maandag 13 januari 2020 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
Good for her.Jammer dat iemand haar ermee chanteerde, en dat ze eigenlijk het wel moest bekendmaken.
Iemand zou vast SBS6 gaan bellen ofzo. Je kan dan moeilijk ontkennen toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:00 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Moest bekendmaken? in wat voor vorm is ze gechanteerd dan, alsof een foto van een kind direct de waarheid onthult
Dit vraag ik me ook afquote:Op maandag 13 januari 2020 21:01 schreef Regilio_ het volgende:
Waarom vermeldtlen de NOS en het RTL nieuws niet dat ze gechanteerd werd dan?
Omdat die zo snel mogelijk een nieuwsbericht op hun pagina knallen zonder eerst die bijna 18 minuten lange video te kijken wss?quote:
Oh het is veranderdquote:
Geloof ik direct. NOS Journaal is top, NOS.nl vind ik kwalitatief niet goed.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Omdat die zo snel mogelijk een nieuwsbericht op hun pagina knallen zonder eerst die bijna 18 minuten lange video te kijken wss?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |