en dat vertel je ons nu pas!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:04 schreef Nexum het volgende:
Het was niet echt verrassend. Benny is heel bekend in Tsjechië
Maar hier zaten toch ook de stemmen bij van uit het buitenland via de app?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:04 schreef joko97 het volgende:
[..]
hij komt uit Tsjechië dus ik kan dat wel begrijpen
Ik vind het meer als iets wat in 1998 hip was klinken.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:05 schreef molloot200 het volgende:
Oh dit klinkt als overgeproduceerde 2020-radiovriendelijke pulp. Mm. Dit gaat niet bij mijn favorieten horen van dit jaar, dat weet ik wel.
Vond dit juist het meest moderne nummer dat meedeed. Het is geen top of the bill, maar vind het in ieder geval iets verfrissends. En daarnaast een genre dat je niet vaak op het Songfestival hoortquote:Op maandag 3 februari 2020 19:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het meer als iets wat in 1998 hip was klinken.
Dat laatste is zeker waarquote:Op maandag 3 februari 2020 19:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Vond dit juist het meest moderne nummer dat meedeed. Het is geen top of the bill, maar vind het in ieder geval iets verfrissends. En daarnaast een genre dat je niet vaak op het Songfestival hoort
Barboraquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |