en dat vertel je ons nu pas!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:04 schreef Nexum het volgende:
Het was niet echt verrassend. Benny is heel bekend in Tsjechië
Maar hier zaten toch ook de stemmen bij van uit het buitenland via de app?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:04 schreef joko97 het volgende:
[..]
hij komt uit Tsjechië dus ik kan dat wel begrijpen
Ik vind het meer als iets wat in 1998 hip was klinken.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:05 schreef molloot200 het volgende:
Oh dit klinkt als overgeproduceerde 2020-radiovriendelijke pulp. Mm. Dit gaat niet bij mijn favorieten horen van dit jaar, dat weet ik wel.
Vond dit juist het meest moderne nummer dat meedeed. Het is geen top of the bill, maar vind het in ieder geval iets verfrissends. En daarnaast een genre dat je niet vaak op het Songfestival hoortquote:Op maandag 3 februari 2020 19:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het meer als iets wat in 1998 hip was klinken.
Dat laatste is zeker waarquote:Op maandag 3 februari 2020 19:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Vond dit juist het meest moderne nummer dat meedeed. Het is geen top of the bill, maar vind het in ieder geval iets verfrissends. En daarnaast een genre dat je niet vaak op het Songfestival hoort
Barboraquote:
En daarom ook wel blij met deze keuze! Diversiteit.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:10 schreef aarontje112 het volgende:
maar vind het in ieder geval iets verfrissends. En daarnaast een genre dat je niet vaak op het Songfestival hoort
Precies! En aangezien ze in de (naar het schijnt) zwakkere semi zitten, denk ik dat een plek in de finale er sowieso in moet zitten.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:10 schreef Nexum het volgende:
Toch denk ik niet dat dit het heel slecht gaat doen, het is best wel anders dan de meeste pop songs die we (waarschijnlijk) gaan krijgen dit jaar en ik denk dat het heel goed aan kan slaan bij de televote. Ik vind het niks maar ik denk niet dat het gaat floppen
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:13 schreef grazz het volgende:
[..]
En daarom ook wel blij met deze keuze! Diversiteit.
Ze hadden allemaal het lijstje verkeerd om ingevuldquote:Op maandag 3 februari 2020 19:14 schreef lashatumbai het volgende:
Bizar dat Barbora laatste werd bij het publiek
Ja daar ben ik ook bang voor. Daarom volg ik normaal geen voorrondesquote:Op maandag 3 februari 2020 19:13 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop niet dat dit een voorbode gaat zijn dat al mijn favorieten van de nationale finales gaan verliezen, eerst Me Tana, nu dit...
Mja, draaiorgels zie je ook niet vaak op het ESF.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Vond dit juist het meest moderne nummer dat meedeed. Het is geen top of the bill, maar vind het in ieder geval iets verfrissends. En daarnaast een genre dat je niet vaak op het Songfestival hoort
Ik wil Tsjechië eigenlijk niet kwijt, dus ik hoop dat Benny het goed gaat doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:16 schreef koffieleuk het volgende:twitter:eurenvision twitterde op maandag 03-02-2020 om 19:15:34 Czechia choosing an artist who's really popular in their own country is a double-edged sword. If Benny does well, it'll do wonders for the status of Eurovision in the Czech Republic. If he doesn't, it could undo all the good will they've built up in the past two years. We'll see. reageer retweet
Blijkbaar een populaire artiest in eigen land.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:37 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vond alle liedjes in de selectie wel sterk en vol kwaliteit, ook deze, ook al had ik liever één van de andere zes zien winnen. Als hij het charisma heeft kan hij het best verkopen, en Tsjechië weet de laatste jaren goede staging te verzorgen. Wat wel een punt kan zijn is dat zijn lied vol autotune zit, en de unplugged versie is te langzaam om goed in te kunnen schatten hoe het lied in het echt klinkt met de track. Het lied zelf is niet super impactvol, en zonder de autotune kan het nog eens minder sterk zijn. Waar ik me wel het meest over verbaas is dat hij eerste is in de publieksstemmen, terwijl hij in elke poll en reactie nooit bovenaan stond. Ook de internationale jury gaf hoge punten (?), Ik vraag me dan af wat zij zien
Ja altijd even teleurstellend als je favoriet niet wordt gekozen, maar bij deze denk ik dat mensen uiteindelijk wel wat positiever worden. Wat mij betreft zeker niet verkeerd om zo'n nummer erbij te hebben!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:43 schreef Nashipeer het volgende:
^^ ik had per ongeluk tijdens het editen een deel verwijderd. Maar ik las dat idd. Het is lastig voor te stellen dat zijn fans zoveel invloed hadden omdat er internationaal veel werd aangespoord om te stemmen. Maar goed het is gekozen, het is jammer, maar ik denk dat ik er wel overheen kom
Ik heb er wel vertrouwen in dat het beter wordt in de semi dan we nu verwachten. Dat was ook bij Friend of a Friend het geval vond ik
Ja, dat. Ik heb het net nog een keer geluisterd en je kan er vast lekker op bewegen straks bij de liveshows maar het nummer komt nergens echt van de grond om je te 'pakken'. Niet qua beat, qua autotune/zang, nergens. Het eindigt waar het begint.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:23 schreef Em31 het volgende:
Wel jammer dat het refrein niet iets meer knalt. Dat zou op het podium straks ook beter werken denk ik.
twitter:adrumoveis twitterde op maandag 03-02-2020 om 19:46:50 so far we have :- 8 male acts 🇪🇸🇨🇾🇦🇹🇬🇪🇳🇱🇫🇷🇲🇰🇨🇿- 2 female acts 🇧🇬🇦🇱- 1 female-led band 🇧🇪 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |