SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.U MAD?
Prima potje, gruwelijk snel, Barry by far de beterequote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef Coco. het volgende:
Hoe was die jeugd finale gisteren trouwens?
Heeft die Barry niet een keer bij de PDC een partij gegooid? Kan mij hem herinneren maar weet niet meer tegen wie.. VD Voort?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prima potje, gruwelijk snel, Barry by far de betere
3-0quote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef Coco. het volgende:
Hoe was die jeugd finale gisteren trouwens?
ja eerste ronde dit WK nogquote:Op zondag 12 januari 2020 22:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heeft die Barry niet een keer bij de PDC een partij gegooid? Kan mij hem herinneren maar weet niet meer tegen wie.. VD Voort?
Correct.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heeft die Barry niet een keer bij de PDC een partij gegooid? Kan mij hem herinneren maar weet niet meer tegen wie.. VD Voort?
Ja laatst op het WK nogquote:Op zondag 12 januari 2020 22:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb 12 180'ers voor Warren nodig, maar die zijn maar karig.. samen met een winst voor Juventus en al een tennispartij die ik binnen had. Kunnen er 180 opleveren.quote:
Jammer dat-ie net weer even bleef hangen.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb 12 180'ers voor Warren nodig,
inzet?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb 12 180'ers voor Warren nodig, maar die zijn maar karig.. samen met een winst voor Juventus en al een tennispartij die ik binnen had. Kunnen er 180 opleveren.
Heb overigens van deze set de legs die Warren was begonnen 2x ingezet op Warren to hold, 2x goed haha.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jammer dat-ie net weer even bleef hangen.
waarquote:Op zondag 12 januari 2020 22:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
20, combo's voor fun. Losse bets 50-200 euro per bet.
Objectief gezien wel. Mijn oortjes gloeien een beetje inmiddelsquote:
gokkenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
20, combo's voor fun. Losse bets 50-200 euro per bet.
Van de beste drukkerij in Londen!quote:Op zondag 12 januari 2020 22:33 schreef Tagliano het volgende:
Lekker bordjes met "We miss the Lakeside" vol in beeld
Alleen met darten eigenlijk.. soms wat tennis, meer niet. Maakt het kijken altijd wat leuker, vind ik.quote:
welke bookie. En je speelt dus combo van bijv. 3 wedstrijden die je los ook nog eens hebt.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waar in de zin van, eens of waar bij welke bookie?
Eurosport heeft maar uitzending gepland tot 2130 Engelse tijd andersquote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom neem je kinderen van onder 10 mee naar zoiets? Je weet al dat het vreselijk laat gaat worden
Als je op een half uurtje rijden woont kan het nog welquote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom neem je kinderen van onder 10 mee naar zoiets? Je weet al dat het vreselijk laat gaat worden
Die heb ik los niet nog een keer. Betfirst.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
welke bookie. En je speelt dus combo van bijv. 3 wedstrijden die je los ook nog eens hebt.
We hadden al moeten snookeren op ES1quote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eurosport heeft maar uitzending gepland tot 2130 Engelse tijd anders
Ik klaag niet.quote:
Snookergenotquote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Straks neemt Barry Hearn het overquote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is het al geweest en we moeten nog 5 setsquote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
had ook ff een pint weg moeten roeienquote:Op zondag 12 januari 2020 22:37 schreef Tagliano het volgende:
Sjim is na de pauze verder weggezakt dan Warren voor mijn gevoel
Levenservaringquote:Op zondag 12 januari 2020 22:37 schreef Tagliano het volgende:
Darten met een pintje op > darten zonder pintje opquote:Op zondag 12 januari 2020 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had ook ff een pint weg moeten roeien
Ja eens, Sjim laat het beetje bij beetje glippen.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:37 schreef Tagliano het volgende:
Dat zou ik niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Darten met een pintje op > darten zonder pintje op
Roland gaat even een peukie doen.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:40 schreef HulkHeld het volgende:
Pauzetje, heeft Roland ook een oventje?
Niet alleen darten. Heel veel dingen waar je oog-hand coördinatie bij nodig hebt gaan beter met een paar biertjes op. Niet teveel natuurlijk, boven de 3-4 bier gaat het weer minder.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Darten met een pintje op > darten zonder pintje op
Ik vind het er best soepel uit zien hoor, het is alleen niet heel conventioneel.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef HulkHeld het volgende:
De manier waarop Jim Williams gooit lijkt mij ook niet echt een manier om lange partijen eruit te kunnen trekken. Geen soepele beweging zoals een Anderson.
Effe een gherrootje reuken ~ Rolandquote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Roland gaat even een peukie doen.
Daarom is Jim Williams ook een BDO-darter.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef HulkHeld het volgende:
De manier waarop Jim Williams gooit lijkt mij ook niet echt een manier om lange partijen eruit te kunnen trekken. Geen soepele beweging zoals een Anderson.
Vergt heel veel concentratie, minder dan Warren. Meer scharnierig ofzo..quote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het er best soepel uit zien hoor, het is alleen niet heel conventioneel.
Nee, hij keek gewoon naar zijn aanhang.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef hiburg het volgende:
Warren keek boos de zaal in toen hij weg liep.
Hoe komt dat? We vragen DR. Dartsquote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alleen darten. Heel veel dingen waar je oog-hand coördinatie bij nodig hebt gaan beter met een paar biertjes op. Niet teveel natuurlijk, boven de 3-4 bier gaat het weer minder.
Scharnierig, ik denk gelijk aan A. Lewis.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vergt heel veel concentratie, minder dan Warren. Meer scharnierig ofzo..
Boohh we gaan bijna weerquote:Op zondag 12 januari 2020 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lesje waaiers rijden op Eurosport
#HomeOfCycling
Hahaha die is ook zo jaquote:Op zondag 12 januari 2020 22:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scharnierig, ik denk gelijk aan A. Lewis.
Helaas geen Best of Giro d'Italia en Best of Roland Garros die al sinds het voorjaar dagelijks tig keer getoond worden.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lesje waaiers rijden op Eurosport
#HomeOfCycling
Ja Andersonquote:Op zondag 12 januari 2020 22:41 schreef HulkHeld het volgende:
Dat was degene die het snelst in mij opkwam. Beaton dan.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja Andersondan noem je er ook wel één. Vergeleken met hem heeft ook bijvoorbeeld een MvG een mensonterende stijl.
Smithquote:Op zondag 12 januari 2020 22:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat was degene die het snelst in mij opkwam. Beaton dan.
gewoon, ontspanningquote:Op zondag 12 januari 2020 22:43 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Hoe komt dat? We vragen DR. Darts
Broodje kroket.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:49 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ze hebben er nu natuurlijk geen geld voor, maar stond er een geldbedrag op een negendarter?
Wat mij betreft blijft dat Lakesidequote:Op zondag 12 januari 2020 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is de vierde keer dat ik inschakel, eerste keer dat er geen reclame of een of andere pauze programma is. Is dit nou de home of darts?
Moet je eerst data hebben. like 5 legjes gooien, avg en finish% noteren, halve liter bier erin, weer 5 legjes etc.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:49 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Nah had een hele analyse verwacht
VerWarrend.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:52 schreef Zorro het volgende:
Zei Scholten nou "De vrouw van Warren" over zijn dochter?
Jazekah.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:52 schreef Zorro het volgende:
Dan weet je of het zo is niet waaromquote:Op zondag 12 januari 2020 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je eerst data hebben. like 5 legjes gooien, avg en finish% noteren, halve liter bier erin, weer 5 legjes etc.
Ja dat verstond ik ook.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:52 schreef Zorro het volgende:
Zeah zekah!quote:
Hoeveel decibel zou zij produceren wanneer ze klaarkomt denk jij?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Heerlijk.
Maar oh oh, die schreeuwende dochter wordt straks echt he-le-maal loco loco.
Ja daar blijf ik nog even voor wakkerquote:Op zondag 12 januari 2020 22:52 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Heerlijk.
Maar oh oh, die schreeuwende dochter wordt straks echt he-le-maal loco loco.
Niveau straaljager?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoeveel decibel zou zij produceren wanneer ze klaarkomt denk jij?
Gewoon mond dicht tapen nadat ze uitgepijpt isquote:Op zondag 12 januari 2020 22:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Sowwww koekoekk!!!quote:Op zondag 12 januari 2020 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon mond dicht tapen nadat ze uitgepijpt is.
Waarschijnlijk komt ze klaar als pappie wint. Dus wellicht horen we het straksquote:Op zondag 12 januari 2020 22:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat ze dan effe het broekie uittrekt en het podium oprent, machtig.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:58 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt ze klaar als pappie wint. Dus wellicht horen we het straks
zonder apparatuur ook aan deze kant van de Noordzeequote:Op zondag 12 januari 2020 22:58 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt ze klaar als pappie wint. Dus wellicht horen we het straks
De dochter van Warren niet.quote:
Zuigzoen van de dochter van Warren in de pauzequote:Op zondag 12 januari 2020 23:01 schreef Vriezzer het volgende:
Stressvlekken in de hals van Sjim worden roder en roder.
Ik wil heel graag slapenquote:
Ik dacht dat jij ingepland stond voor de nachtshift op DRT?quote:
Dat heb ik 15x per wedstrijd, rekenwonders zijn het niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom haalt ie hier de bull niet af?
Oh sorryquote:
Haar reeds doordrenkte broekiequote:Op zondag 12 januari 2020 22:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat ze dan effe het broekie uittrekt en het podium oprent, machtig.
Luchtalarm tegen middernacht genot!quote:Op zondag 12 januari 2020 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zonder apparatuur ook aan deze kant van de Noordzee
Ik had al zeker een uur willen slapen inmiddels.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ingepland stond voor de nachtshift op DRT?
Soooowwwwwquote:Op zondag 12 januari 2020 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Matchpoint is een tennisterm stelletje zwakzinnigen.
Voordeel dan?quote:Op zondag 12 januari 2020 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan ga je toch..quote:Op zondag 12 januari 2020 23:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had al zeker een uur willen slapen inmiddels.
Echt niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook ouwe reusquote:Op zondag 12 januari 2020 23:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had al zeker een uur willen slapen inmiddels.
Nee het zal in Badminton en Volleybal ook wel gebruikt worden.quote:
Met Warren niet op een finish valt het wel mee tochquote:
En tafeltennis.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het zal in Badminton en Volleybal ook wel gebruikt worden.
ik droomde dat jij Scholten was. Sorry.quote:
Mwah, wegzetbeurt vooral. Bij 99 op de 20 blijvenquote:Op zondag 12 januari 2020 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Warren niet op een finish valt het wel mee toch
Darten is een sport voor debielenquote:Op zondag 12 januari 2020 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik droomde dat jij Scholten was. Sorry.
quote:Op zondag 12 januari 2020 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Jongens, dit was eigenlijk best een tof toernooitje
die derde pijl ging het systeemplafonnetje in toch?quote:
Zoals elk jaar wel. Altijd hoop gejank over de BDO maar WK is gewoon elk jaar vermakelijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:10 schreef Tagliano het volgende:
Jongens, dit was eigenlijk best een tof toernooitje
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=mediumquote:Op zondag 12 januari 2020 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Die krijgt zo een cheque die hij niet kan verzilveren .
een cheque is pas een cheque, als je daarna.....quote:Op zondag 12 januari 2020 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Die krijgt zo een cheque die hij niet kan verzilveren .
Helaas geen tijd gehad om meer te zien dan Harms tegen die Zweed en deze finale.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zoals elk jaar wel. Altijd hoop gejank over de BDO maar WK is gewoon elk jaar vermakelijk.
Kan Williams dan nog een recheque doen?quote:Op zondag 12 januari 2020 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een cheque is pas een cheque, als je daarna.....
Kan je heerlijk je reet mee afvegen .quote:Op zondag 12 januari 2020 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=medium
Hopelijk weer zo'n kutcheque.
Ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op zondag 12 januari 2020 23:12 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Kan Williams dan nog een recheque doen?
quote:Op zondag 12 januari 2020 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
we zitten nu alweer naar skieeën te kijken
Jawel, zolang je een beetje de potjes eruit pikt of wat anders erbij hebt is het prima vermaakquote:Op zondag 12 januari 2020 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zoals elk jaar wel. Altijd hoop gejank over de BDO maar WK is gewoon elk jaar vermakelijk.
In de breedte was het sowieso een prima toernooi in vergelijking met 2019. Dat schreeuwen en doen in dit topic dat alles kut was vind ik zwaar overdrevenquote:Op zondag 12 januari 2020 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, zolang je een beetje de potjes eruit pikt of wat anders erbij hebt is het prima vermaak
Dit jaar was het niveau vaak ook wel acceptabel imo
Heel veel meer dan het niveau wat we de afgelopen week hebben gezien moet je ook gewoon niet van de BDO verwachtenquote:Op zondag 12 januari 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de breedte was het sowieso een prima toernooi in vergelijking met 2019. Dat schreeuwen en doen in dit topic dat alles kut was vind ik zwaar overdreven
Vooral genot om aan te hebben terwijl je zelf wat pijltjes naar het boord aan het keilen bentquote:Op zondag 12 januari 2020 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, zolang je een beetje de potjes eruit pikt of wat anders erbij hebt is het prima vermaak
Dit jaar was het niveau vaak ook wel acceptabel imo
Het spel van de spelers was opzich prima ja.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de breedte was het sowieso een prima toernooi in vergelijking met 2019. Dat schreeuwen en doen in dit topic dat alles kut was vind ik zwaar overdreven
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 12 januari 2020 23:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vooral genot om aan te hebben terwijl je zelf wat pijltjes naar het boord aan het keilen bent.
Kan jij wel vinden, maar kut was het welquote:Op zondag 12 januari 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op inderdaad. Wordt altijd vergeleken met de PDC waarbij je gewoon tientallen profs hebt, men vergeet dat het hier gewoon amateurs zijn.....quote:Op zondag 12 januari 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat staat compleet los van het niveau van het darts op zich natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2020 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan jij wel vinden, maar kut was het wel![]()
Regie / camerawerk was waardeloos
scorebord blunderde alle kanten op
callers ook
zalen half leeg
Het is dat wij nou eenmaal zo graag darts kijken. Maar dit was echt niet best.
Oh ja, het niveau van de spelers was nog wel het minst beroerdequote:Op zondag 12 januari 2020 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat staat compleet los van het niveau van het darts op zich natuurlijk
Daarnaast hou ik wel van die kneuterigheid voor een weekje
Je noemt nu allemaal dingen op die totaal niets met de spelers te maken hebben, terwijl er de hele week een aantal users liep te zaniken en te zieken dat het allemaal kut was qua niveau.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
callers ook
zalen half leeg
Even goed prima weekje gehad hoor![]()
Bij een bond die zichzelf als professioneel bestempeld, maar er een vreselijke bende van maakt. Een bond die nog altijd meent te moeten strijden tegen de PDC in plaats van een bestaan naast de PDC na te streven.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op inderdaad. Wordt altijd vergeleken met de PDC waarbij je gewoon tientallen profs hebt, men vergeet dat het hier gewoon amateurs zijn.....
Ik ga de BDO toch niet voor mij laten bepalen welk verwachtingspatroon ik hebquote:Op zondag 12 januari 2020 23:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Bij een bond die zichzelf als professioneel bestempeld, maar er een vreselijke bende van maakt. Een bond die nog altijd meent te moeten strijden tegen de PDC in plaats van een bestaan naast de PDC na te streven.
Dáár heb je het probleem. Dáár komt de vergelijking met de PDC vandaan.
Oh, dan hebben we het gewoon over verschillende dingen inderdaadquote:Op zondag 12 januari 2020 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je noemt nu allemaal dingen op die totaal niets met de spelers te maken hebben, terwijl er de hele week een aantal users liep te zaniken en te zieken dat het allemaal kut was qua niveau.
Regie en camera werden wel beter namate toernooi vorderde.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
callers ook
zalen half leeg
Even goed prima weekje gehad hoor![]()
premmeliek 6 feb ook weer toch.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:20 schreef Tagliano het volgende:
De rust zal voorlopig wel weer effe wederkeren in DRT
Gelukkig is kjoeskoel alweer aanstaande!
Ik vind het al heel wat dat ik denk te weten dat de Masters laatste weekend van deze maand zijnquote:
Ik doelde vooral op het constante gezeik op het niveau.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Bij een bond die zichzelf als professioneel bestempeld, maar er een vreselijke bende van maakt. Een bond die nog altijd meent te moeten strijden tegen de PDC in plaats van een bestaan naast de PDC na te streven.
Dáár heb je het probleem. Dáár komt de vergelijking met de PDC vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |