SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.U MAD?
Prima potje, gruwelijk snel, Barry by far de beterequote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef Coco. het volgende:
Hoe was die jeugd finale gisteren trouwens?
Heeft die Barry niet een keer bij de PDC een partij gegooid? Kan mij hem herinneren maar weet niet meer tegen wie.. VD Voort?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Prima potje, gruwelijk snel, Barry by far de betere
3-0quote:Op zondag 12 januari 2020 22:24 schreef Coco. het volgende:
Hoe was die jeugd finale gisteren trouwens?
ja eerste ronde dit WK nogquote:Op zondag 12 januari 2020 22:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heeft die Barry niet een keer bij de PDC een partij gegooid? Kan mij hem herinneren maar weet niet meer tegen wie.. VD Voort?
Correct.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heeft die Barry niet een keer bij de PDC een partij gegooid? Kan mij hem herinneren maar weet niet meer tegen wie.. VD Voort?
Ja laatst op het WK nogquote:Op zondag 12 januari 2020 22:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb 12 180'ers voor Warren nodig, maar die zijn maar karig.. samen met een winst voor Juventus en al een tennispartij die ik binnen had. Kunnen er 180 opleveren.quote:
Jammer dat-ie net weer even bleef hangen.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb 12 180'ers voor Warren nodig,
inzet?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb 12 180'ers voor Warren nodig, maar die zijn maar karig.. samen met een winst voor Juventus en al een tennispartij die ik binnen had. Kunnen er 180 opleveren.
Heb overigens van deze set de legs die Warren was begonnen 2x ingezet op Warren to hold, 2x goed haha.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jammer dat-ie net weer even bleef hangen.
waarquote:Op zondag 12 januari 2020 22:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
20, combo's voor fun. Losse bets 50-200 euro per bet.
Objectief gezien wel. Mijn oortjes gloeien een beetje inmiddelsquote:
gokkenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
20, combo's voor fun. Losse bets 50-200 euro per bet.
Van de beste drukkerij in Londen!quote:Op zondag 12 januari 2020 22:33 schreef Tagliano het volgende:
Lekker bordjes met "We miss the Lakeside" vol in beeld
Alleen met darten eigenlijk.. soms wat tennis, meer niet. Maakt het kijken altijd wat leuker, vind ik.quote:
welke bookie. En je speelt dus combo van bijv. 3 wedstrijden die je los ook nog eens hebt.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waar in de zin van, eens of waar bij welke bookie?
Eurosport heeft maar uitzending gepland tot 2130 Engelse tijd andersquote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom neem je kinderen van onder 10 mee naar zoiets? Je weet al dat het vreselijk laat gaat worden
Als je op een half uurtje rijden woont kan het nog welquote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom neem je kinderen van onder 10 mee naar zoiets? Je weet al dat het vreselijk laat gaat worden
Die heb ik los niet nog een keer. Betfirst.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
welke bookie. En je speelt dus combo van bijv. 3 wedstrijden die je los ook nog eens hebt.
We hadden al moeten snookeren op ES1quote:Op zondag 12 januari 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eurosport heeft maar uitzending gepland tot 2130 Engelse tijd anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |