SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
Broek op de enkels alhier!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste BDO-wedstrijd ooit, hier moet je bij zijn
Je hoort haar ook echt boven iedereen uitschreeuwenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:21 schreef Vriezzer het volgende:
Klaar om die gekke bitch helemaal uit haar stekker te zien gaan.
Totaal bonkers.quote:
Wel wat triest om dat nummer te kiezen. Zo veel keusquote:
Wel gewoon een vet nummerquote:Op zondag 12 januari 2020 20:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel wat triest om dat nummer te kiezen. Zo veel keus
GIF PASSIE GOGME WIL OM TE WINNENquote:Op zondag 12 januari 2020 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze caller straalt echt niets uit...
Dat vrouwtje ook nietquote:Op zondag 12 januari 2020 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
AIIIIIIIIquote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
Ik mag toch ook hopen dat dit gelijk het eerste en laatste toernooi van Roland Scholten is geweest als commentator, uiterst belabberd.
Aiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
Ik mag toch ook hopen dat dit gelijk het eerste en laatste toernooi van Roland Scholten is geweest als commentator, uiterst belabberd.
Nouquote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
Vaker op Eurosport?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Dit is allesbehalve zijn eerste toernooi
Ik heb vandaag tot mijn spijt twee Heinekens op.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Verder wil ik de geīnteresseerde lezer graag melden dat ik een Van Moll Opgebokt heb
Affligem trippeltje hier.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Verder wil ik de geīnteresseerde lezer graag melden dat ik een Van Moll Opgebokt heb
Ik wil meer Roland!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
Dit kan je compenseren door meer Karmeliet te drinkenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tot mijn spijt twee Heinekens op.
Waarom kijk je dan als je letterlijk elk uur loopt te zeuren dat het kut is?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik ook. Maakt dit dramatische WK dragelijk.
ik vond nog een kratje Kornuit dat over de datum is. Ik schaam mij diep en ben e.e.a. nu ASAP aan het rechtzettenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef Tagliano het volgende:
En hij heeft het tenminste over de wedstrijd.quote:
Ja fijne vent goede darter maakt geen fijne commentatorquote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
Toch niet in een avondquote:Op zondag 12 januari 2020 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vond nog een kratje Kornuit dat over de datum is. Ik schaam mij diep en ben e.e.a. nu ASAP aan het rechtzetten
Ik weet toevallig dat onze vriend Tagliano ook een groot fan is van thee dus ik zou maar op je woorden passenquote:
Heel interessant ook om te melden dat iemand 137 heeft nadat hij 20 heeft gegooid met zijn eerste pijl beginnende vanaf 157.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En hij heeft het tenminste over de wedstrijd.
Sowwww koekoekkquote:Op zondag 12 januari 2020 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Theehaters mogen zich buiten DRT gaan begeven
Nee, dat valt niet onder de P van "Possible" Gelukkigquote:
Gekkehaus.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat onze vriend Tagliano ook een groot fan is van thee dus ik zou maar op je woorden passen
Bijzonder ergerlijk dat steeds. Zeah Zekah!quote:
De spelers evenmin.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die is heerlijk jaquote:Op zondag 12 januari 2020 20:34 schreef T3hTommay het volgende:
https://www.pickwick.nl/thee/spices/autumn-storm/
Thee (Gewoon thee. Niks anders dan thee): lekkerquote:
PSV-fans neem ik op gebied van smaak niet serieusquote:Op zondag 12 januari 2020 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thee (Gewoon thee. Niks anders dan thee): lekker
Thee met hippe smaakjes: Walgelijk.
staat of valt ook vaak met hoe sterk je het laat trekken. Een subtiel smaakje is niks mis mee. Een zware loogsmaak van veel te sterke zwarte thee is ook niksquote:Op zondag 12 januari 2020 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Thee (Gewoon thee. Niks anders dan thee): lekker
Thee met hippe smaakjes: Walgelijk.
Deze man heeft smaakquote:Op zondag 12 januari 2020 20:34 schreef T3hTommay het volgende:
https://www.pickwick.nl/thee/spices/autumn-storm/
Om mij te vermaken met alle randzaken zoals:quote:Op zondag 12 januari 2020 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan als je letterlijk elk uur loopt te zeuren dat het kut is?
Ik neem mijn vrouw wel serieus.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSV-fans neem ik op gebied van smaak niet serieus
twitter:TheRedBit180 twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:10:45It's bizarre! The whole Ladies tournament only consisted of 140 legs. By comparison, Wayne Warren played 113 legs just to get to the Men's final. #BDOWorldChampionships #Darts #BDODarts reageer retweet
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Teletekst heeft de uitslag nog niet.
Tsss
en hoeveel "thousands" correcte calls heeft Kerrie dan gemaakt?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:40 schreef Tagliano het volgende:
twitter:TheRedBit180 twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:10:45It's bizarre! The whole Ladies tournament only consisted of 140 legs. By comparison, Wayne Warren played 113 legs just to get to the Men's final. #BDOWorldChampionships #Darts #BDODarts reageer retweet
Nu zijn er ook een hele hoop eerste rondes bij de vrouwen, sowieso al over max 3 sets, waarbij er 1 van de 2 er werkelijk geen reet van kan en dus 2x 3-0 wordt..quote:Op zondag 12 januari 2020 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Inderdaad verschilletje. Wellicht dat finale naar First to 4 kan en SF naar First to 3. Maar veel verder moet je niet willen gaan want met sommige dames duurt het dan tot diep in de ochtend.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Alle wedstrijden bij de vrouwen waren bo3 behalve de finalequote:Op zondag 12 januari 2020 20:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nu zijn er ook een hele hoop eerste rondes bij de vrouwen, sowieso al over max 3 sets, waarbij er 1 van de 2 er werkelijk geen reet van kan en dus 2x 3-0 wordt..
Dat is maar één keer gebeurd. Alleen Paula Jacklin heeft geen enkele dubbel geraaktquote:Op zondag 12 januari 2020 20:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nu zijn er ook een hele hoop eerste rondes bij de vrouwen, sowieso al over max 3 sets, waarbij er 1 van de 2 er werkelijk geen reet van kan en dus 2x 3-0 wordt..
Ja dan kunnen het ook nog 3 3-2jes worden, zijn toch 15 legs dan, maar vaak wordt het gewoon 2x 3-0.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alle wedstrijden bij de vrouwen waren bo3 behalve de finale
Dat is het hele punt
Ik las ergens in deze reeks dat hij komend jaar de BDO tour gaat spelenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef HulkHeld het volgende:
Ted Hankey, wat een baas was dat, speelt hij nog ergens uberhaupt?
Oh, dat is waarschijnlijk de dochter.quote:
Who let the dogs out...quote:Op zondag 12 januari 2020 20:52 schreef HulkHeld het volgende:
Viesdikke wijven in doggiestand op camera, niet doen.
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjim op 125
Checkout T20 T20 D20
Nee oke
Is de standaard checkout die daarbij staat in het systeem oidquote:Op zondag 12 januari 2020 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjim op 125
Checkout T20 T20 D20
Nee oke
Misschien moeten ze stagiaire dat even laten fixenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is de standaard checkout die daarbij staat in het systeem oid
Heeft die vrouwelijke caller ingevoerdquote:Op zondag 12 januari 2020 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dan is het logisch.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaker voorbij zien komen dus het verbaast me niet meer inderdaadquote:
Goed hč.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjim op 125
Checkout T20 T20 D20
Nee oke
#dtvquote:Op zondag 12 januari 2020 21:14 schreef Zorro het volgende:
Zou mooi zijn als ze na de wedstrijd bij de prijsuitreiking vragen: En, wat heb ik nou gewonnen?
Gaat toch om de eer?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:14 schreef Zorro het volgende:
Zou mooi zijn als ze na de wedstrijd bij de prijsuitreiking vragen: En, wat heb ik nou gewonnen?
Direct de T15quote:Op zondag 12 januari 2020 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjim is mokerslecht op triples wanneer hij op checkout staat
Neequote:Op zondag 12 januari 2020 21:23 schreef Caland het volgende:
Dit toernooitje kan zo’n Scholten toch ook nog wel winnen?
Z’n schouder ouwe reus, z’n schouder....quote:Op zondag 12 januari 2020 21:23 schreef Caland het volgende:
Dit toernooitje kan zo’n Scholten toch ook nog wel winnen?
Blessures.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk mis gegaan met onze Haagse held
Hoofd van Scholten kwam niet meer in beeld door zijn nek.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten ze powernappie doen of wat?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:29 schreef HulkHeld het volgende:
Pauze bij 6 gespeelde sets wordt 15 minuten, gelukkig niet zo lang..
Ff handkarrenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten ze powernappie doen of wat?
Nog altijd beter dan na bijna elke set een pauze.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:29 schreef HulkHeld het volgende:
Pauze bij 6 gespeelde sets wordt 15 minuten, gelukkig niet zo lang..
Dochter erbij. We yanken em erin hoor, let maar op.quote:
Ff een paar biertjes met Andyquote:Op zondag 12 januari 2020 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten ze powernappie doen of wat?
Helmpie oppoetsen, schuimkraagje erop zetten, goed man lekker pikquote:Op zondag 12 januari 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dochter erbij. We yanken em erin hoor, let maar op.
Vol met die tripod erin.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:31 schreef HulkHeld het volgende:
Zou Roland hem er bij zijn vrouw nog wel eens injenken
Roland is verstandigquote:Op zondag 12 januari 2020 21:32 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Scholten een lichte voorkeur voor Warren heeft
Lekker momentje wel, we hebben zo een kwartier pauzequote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker momentje wel, we hebben zo een kwartier pauze
Ff switchen naar Roma - Juvequote:Op zondag 12 januari 2020 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker momentje wel, we hebben zo een kwartier pauze
Jaquote:
Bohhhhh, bukake.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cumfest met dochter van Warren
Zijn al klaar.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zijn ze nog bezig of heb ik alles gemist?
Is afgelopen. Kijk maar op Teletekstquote:Op zondag 12 januari 2020 21:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ze zijn elkaar effe aan het 'yanken' ~Roland.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Godver wat kansloos weer. Heb je een goede finale op tv, maken ze er bij de BDO weer pubdarts van.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wayne gooit backstage nog even een pint achterover. Is vast een radlertje
Beter dan verzwijgen dat ze bij de PDC massaal aan de baco gaan in de pauzequote:Op zondag 12 januari 2020 21:54 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Godver wat kansloos weer. Heb je een goede finale op tv, maken ze er bij de BDO weer pubdarts van.
ja daar brengen ze het gewoon niet in beeldquote:Op zondag 12 januari 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan verzwijgen dat ze bij de PDC massaal aan de baco gaan in de pauze
Maar Luke Humphries is wereldkampioen bij de jeugd bij de PDC.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeugd WK: een Ier
PDC WK: een Schot
Vrouwen WK: een Japanse
BDO WK: een Welshman
Geen enkele Engelse wereldkampioen. Anywhere.
Oh jaquote:Op zondag 12 januari 2020 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar Luke Humphries is wereldkampioen bij de jeugd bij de PDC.
En Maria O'Brien, Lorraine Winstanley, Deta Hedman, Fallon Sherrock zijn wereldkampioen bij de teams.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
ja ik struikel er ook steeds overquote:Op zondag 12 januari 2020 21:59 schreef HulkHeld het volgende:
Dan moet je wel een foutje zijn geweest als je ouders je Jonty noemen..
Een man met een baard en een bierbuik tellen wij niet als JEUGD kampioen.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat bestond johquote:Op zondag 12 januari 2020 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Maria O'Brien, Lorraine Winstanley, Deta Hedman, Fallon Sherrock zijn wereldkampioen bij de teams.
Levensgevaarlijkquote:Op zondag 12 januari 2020 22:03 schreef HulkHeld het volgende:
Fantastisch die Top 5's, wat een genot.
oprottenquote:
Moet jij niet al gaan slapen?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
dochter is een beetje aan banden gelegd zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |