SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
Broek op de enkels alhier!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste BDO-wedstrijd ooit, hier moet je bij zijn
Je hoort haar ook echt boven iedereen uitschreeuwenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:21 schreef Vriezzer het volgende:
Klaar om die gekke bitch helemaal uit haar stekker te zien gaan.
Totaal bonkers.quote:
Wel wat triest om dat nummer te kiezen. Zo veel keusquote:
Wel gewoon een vet nummerquote:Op zondag 12 januari 2020 20:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wel wat triest om dat nummer te kiezen. Zo veel keus
GIF PASSIE GOGME WIL OM TE WINNENquote:Op zondag 12 januari 2020 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze caller straalt echt niets uit...
Dat vrouwtje ook nietquote:Op zondag 12 januari 2020 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze caller straalt echt niets uit...
AIIIIIIIIquote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
Ik mag toch ook hopen dat dit gelijk het eerste en laatste toernooi van Roland Scholten is geweest als commentator, uiterst belabberd.
Aiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
Ik mag toch ook hopen dat dit gelijk het eerste en laatste toernooi van Roland Scholten is geweest als commentator, uiterst belabberd.
Nouquote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
Vaker op Eurosport?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Dit is allesbehalve zijn eerste toernooi
Ik heb vandaag tot mijn spijt twee Heinekens op.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Verder wil ik de geïnteresseerde lezer graag melden dat ik een Van Moll Opgebokt heb
Affligem trippeltje hier.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef Tagliano het volgende:
Verder wil ik de geïnteresseerde lezer graag melden dat ik een Van Moll Opgebokt heb
Ik wil meer Roland!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef HulkHeld het volgende:
Dit kan je compenseren door meer Karmeliet te drinkenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tot mijn spijt twee Heinekens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |