April is de aanloopmaand naar het ESF...quote:
Zolang je niet gaat zingen komt het wel goed.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan ben ik jarig, dus sowieso feestEn ik ga dan ook een gevaarlijke leeftijd aantikken, dus geniet in de tussentijd gewoon van me!
Ah op die manier.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
April is de aanloopmaand naar het ESF...
Juni de afterpartymaand (tenminste, vorig jaar wel)...
In april is het hier heel druk, en in juni is het budget voor dit subforum op dus gaan we sluitenquote:
Zeg je nu, maar volgende maand zit je keihard te spacen met zeker drie koffie achter de huig.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat dat wel mee gaat vallen!
Dat zit wel goed dan.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar ik vind het sowieso leuk om even een tijdje in het spel te blijven nu ik voor het eerst in zo'n poule zit. Dan hoef ik nog niet eens te winnen ofzo.
Ja wel knap he?
Ja echt wel heel erg knap van die crew ookquote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef I het volgende:
[..]
Ja idd
Vind het ook altijd zo knap hoe dat in beeld gebracht wordt.Zit dan ook meteen te bedenken wat voor techniek ze daarvoor gebruiken enzo.
Vroeger wel meer dan nu. Nu gebruiken ze steeds vaker drones, maar voor hoge shots moesten ze vroegah gewoon van die kraanwagens huren om een beetje fatsoenlijk te filmen.
![]()
Nee dat kan niet, met al die knappe serveersters en me out of control heb ik dan zo een #MeToo aan de broek!quote:Op zondag 12 januari 2020 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeg je nu, maar volgende maand zit je keihard te spacen met zeker drie koffie achter de huig.
Ah, naja, dan is het ook weleens mooi geweest.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
In april is het hier heel druk, en in juni is het budget voor dit subforum op dus gaan we sluiten
Naar postaantallen gekeken brengt dit subforum vermoedelijk juist vrij veel budget binnenquote:Op zondag 12 januari 2020 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
In april is het hier heel druk, en in juni is het budget voor dit subforum op dus gaan we sluiten
De combinatie van stad en natuur doen ze echt wel vaak goed inderdaad. En is ook mooi voor de afwisseling in zo'n seizoen. Maar dan loop je inderdaad wel meer de kans dat in die steden net Nederlandse toeristen zitten.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef I het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het valt wel flink op.
Nee dan is het lastig om echt de connectie met het land en de inwoners in beeld te brengen. Iets wat ze nu wel altijd goed lukt. Ook een stukje cultuur etc.
Is ook zo hoor. We moesten allemaal maar eens aan de slag met de keiharde realiteit.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah, naja, dan is het ook weleens mooi geweest.
Dat lijkt me voor iedereen sowieso het bestequote:Op zondag 12 januari 2020 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat zingen komt het wel goed.
Wacht, wat zei je dat je aan het doen was met die toneelclub?
Haha, dat welquote:Op zondag 12 januari 2020 00:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naar postaantallen gekeken brengt dit subforum vermoedelijk juist vrij veel budget binnen
Hoe frommel je koffie eigenlijk achter de huig?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeg je nu, maar volgende maand zit je keihard te spacen met zeker drie koffie achter de huig.
Nee, het was ook iets met zingen!quote:Op zondag 12 januari 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor iedereen sowieso het beste![]()
Acteren
Alsof jij als enige schuldig bentquote:
Ik ga liever aan de slag met jouw keiharde realiteit.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook zo hoor. We moesten allemaal maar eens aan de slag met de keiharde realiteit.
Wij ruleren Fokquote:Op zondag 12 januari 2020 00:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naar postaantallen gekeken brengt dit subforum vermoedelijk juist vrij veel budget binnen
Daarom moet je dat soort dingen ook thuis doen als de vrouw/man/etc van huis is, amateurgebruiker.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, met al die knappe serveersters en me out of control heb ik dan zo een #MeToo aan de broek!
Oei, ja, dat lijkt me dan wel weer tricky.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf ook hele mooie natuur gezien. Helaas was ik op die momenten vaak meer bezig met schietgebedjes wegens het verschrikkelijke verkeer daar
Iddquote:Op zondag 12 januari 2020 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt wel heel erg knap van die crew ookDan zie je ook hoeveel er verder bij komt kijken om zo'n programma te filmen.
quote:Op zondag 12 januari 2020 00:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |