Ik ook niet maar het boeit me ook echt weer niet merk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:38 schreef tralalala het volgende:
Ik zit weer niet op te letten bij de uitleg.![]()
Belgies doen tenminste een duidelijke uitleg met plaatjes voor de minder oplettende kijker zoals ik.
Lekkere stevige lesboquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Die ene man lijkt op een dikke Ronnie Flex.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Die ene man lijkt op een dikke Ronnie Flex.
Robquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Oh god die gast met die aanstellerige hoed.
Rob DeKayquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:39 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:38 schreef tralalala het volgende:
Ik zit weer niet op te letten bij de uitleg.![]()
Belgies doen tenminste een duidelijke uitleg met plaatjes voor de minder oplettende kijker zoals ik.
Zelfs de kandidaten haken afquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:38 schreef roos94 het volgende:
Maak 4 teams.
....MAAK 4 TEAM GODVERDOMME
Soort Waylon van de Aldi.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Die lijdt zo te zien aan een terminale vorm van singer songwriter.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die lijdt zo te zien aan een terminale vorm van singer songwriter.
En dit zei ik zonder hem eerst te hebben gegoogled. My God.quote:
Ik kijk het gewoonquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Net als bij Expeditie snap ik nu hier de uitleg ook niet meer
gezonde vetten en zulksquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:43 schreef Perrin het volgende:
Boter, suiker en alles wat cheese cake is
Ik ook niet. En als ik het al niet snap, snapt Buddy Vedder het zeker niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Net als bij Expeditie snap ik nu hier de uitleg ook niet meer
iets met kabelsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
Wie snapt er wel wat de bedoeling is?
niemand. niemand kan analytisch nadenken daarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
Ontploffingen met kleurpoeder.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
Zo moeilijk is het niet. Gekleurde kabels aansluiten voor een kleurkanon. Daarnaast eventueel de lange kabels met elkaar verbinden zodat het een spektakelstuk wordt voor de bonus.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
Die dam moet eraan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
shishiquote:
Dat is mijn molquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:49 schreef Revanches het volgende:
Miljuschka draagt als enige een zonnebril
dan is zei net als anita niet de molquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
Leonie heeft dezelfde kutblik in haar ogen als Yvon Jaspers, daarom vind ik haar zo kut.
YvonGodinquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
Leonie heeft dezelfde kutblik in haar ogen als Yvon Jaspers, daarom vind ik haar zo kut.
hij is in elk geval degene waar ik vol op zit in de app.quote:
Hij zat op groen, en groen is altijd de hintkleur van de Mol. En hij deed nep-fanatiek.quote:
Ik had lichtjes verwacht.quote:
Te obvious.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:50 schreef Odaiba het volgende:
Leonie is de mol. Vorige aflevering ook al verdacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |