iets met kabelsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
Wie snapt er wel wat de bedoeling is?
niemand. niemand kan analytisch nadenken daarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
Ontploffingen met kleurpoeder.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
Zo moeilijk is het niet. Gekleurde kabels aansluiten voor een kleurkanon. Daarnaast eventueel de lange kabels met elkaar verbinden zodat het een spektakelstuk wordt voor de bonus.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
Die dam moet eraan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:44 schreef tralalala het volgende:
shishiquote:
Dat is mijn molquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:49 schreef Revanches het volgende:
Miljuschka draagt als enige een zonnebril
dan is zei net als anita niet de molquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
Leonie heeft dezelfde kutblik in haar ogen als Yvon Jaspers, daarom vind ik haar zo kut.
YvonGodinquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:49 schreef BasEnAad het volgende:
Leonie heeft dezelfde kutblik in haar ogen als Yvon Jaspers, daarom vind ik haar zo kut.
hij is in elk geval degene waar ik vol op zit in de app.quote:
Hij zat op groen, en groen is altijd de hintkleur van de Mol. En hij deed nep-fanatiek.quote:
Ik had lichtjes verwacht.quote:
Te obvious.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:50 schreef Odaiba het volgende:
Leonie is de mol. Vorige aflevering ook al verdacht.
quote:
quote:
Dat heb ik met die vrouw met de gekke haarbandquote:
Je hebt niets aan het geld als je de finale niet haalt, dus ik snap dat heel goed.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:54 schreef roos94 het volgende:
Miljuschka vindt het geld niet zo belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |