SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
Die moet ik grotendeels missenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:36 schreef KennyPowers het volgende:
Morgenmiddag Jim - Mario neem ik aan, en jeugdfinale
matige sessie
De jeugdfinale is nog het enige leuke na Waites v Mitchellquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:36 schreef KennyPowers het volgende:
Morgenmiddag Jim - Mario neem ik aan, en jeugdfinale
matige sessie
Moet morgen nog op pad om een ID-kaart te laten maken (lol).quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moet ik grotendeels missen
Geen man overboord inderdaad
Jinek-topic is nog doder dan de BDOquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Op NPO3 begint nu de herhaling van DWDD. @:superniger vindt dit leuk.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jinek-topic is nog doder dan de BDO
Erg mooiquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Den Haag vergelijken met Gelderland+Overijssel en "Oost-Brabant"? Zo kan ik ook wel een statistiekje verzinnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/irenedekruif/status/1215728068574306305
Het opstandige oosten des Nederlandsch.
Talkshows zijn gewoon kut. Waarom kijken mensen er nog naar?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Per eenheid staat er op.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Den Haag vergelijken met Gelderland+Overijssel en "Oost-Brabant"? Zo kan ik ook wel een statistiekje verzinnen.
Ik moest lachen om de Kuyt aankondiging.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Na Sam Stubbs komt ook Laurens De Bock deze maand naar ADO Den Haag. De 27-jarige linkervleugelverdediger komt over van Leeds United. Hij is de tweede aanwinst voor trainer Alan Pardew, die zich in de laatste week van december verbond aan ADO.
Bockbierrrrrrrrrrrrrrrr
Ja precies. Laat lekker gaan joh die onzinquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Per eenheid staat er op.
En dan voeg je in plaatje een hele hoop eenheden bij elkaar en dan sommige weer niet. Echt waardeloos en dan is dat van Nieuwsuur verslaggever...
?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Op NPO3 begint nu de herhaling van DWDD. @:superniger vindt dit leuk.
Ze heeft ook nog eens een misleidende twitter profiel foto.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Per eenheid staat er op.
En dan voeg je in plaatje een hele hoop eenheden bij elkaar en dan sommige weer niet. Echt waardeloos en dan is dat van Nieuwsuur verslaggever...
Ze is normaal lelijker? Lekker Insta-filtertje overheen gezet?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens een misleidende twitter profiel foto.
MEREL VAN SELMEDquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is normaal lelijker? Lekker Insta-filtertje overheen gezet?
Mwah lelijk niet, gewoon normaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is normaal lelijker? Lekker Insta-filtertje overheen gezet?
Is goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Kom op jongens we gaan nu allemaal naar bed.
Goed plan. Ben bekafquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Kom op jongens we gaan nu allemaal naar bed.
Wannabe Laura Turnerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat ze bij RTL7 zit ben ik bang
Tooltje is stuk dus ik ben afhankelijk van bondagequote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen BDO-ranking lijst dit jaar voor de users?
Hij houdt hem vooral extreem ver naar voren vast.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf Williams een vreemde worrep hebben. Geen idee hoe @:wimderon ertegenaan kijkt maar het maakt me sceptisch.
Tevreden met dit potje?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar ik heb een nachtkaarsgevoel.
Het valt me nu op dat aan die pilaar een a4'tje hangt met de pint prijzen. Als ik het goed zie betalen ze 17 pond. Ik mag hopen dat dat voor zo'n kan is.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat kan scherper [ link | afbeelding ]
je lekkere hoerenmoederquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
• De Kingroland Award - User met de meest vermoeiende act
1: @:KingRoland met 13 stemmen
Zo dan. Einde tijdperk Flopland
Eigenaar gaat zo weer onderduiken net zoals die deed bij 1:1 producties. Aanmaningen sturen en geen reactie ontvangengenot .quote:Op zaterdag 11 januari 2020 01:03 schreef hole1988 het volgende:
Voor het huren van de indigo ben je zo 18.000 pond per dag kwijt.https://www.tagvenue.com/(...)-the-o2-ground-floor
Stukje kopkluiven allenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat kan scherper [ link | afbeelding ]
Volgens mij schakelt Eurosport pas later in toch? Al kan ik ook op de site van de BDO niet vinden hoe laat het nu begint. (Al is een uur of 2 onze tijd wel logisch).quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht, ik kijk even op Eurosport hoe laat het begint vanmiddag. Kom ik dit tegen. Laat ook maar zitten![]()
[ afbeelding ]
14:30 britse tijd zeiden ze gisterenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens mij schakelt Eurosport pas later in toch? Al kan ik ook op de site van de BDO niet vinden hoe laat het nu begint. (Al is een uur of 2 onze tijd wel logisch).
http://www.bdodarts.com/i(...)020-day-8?Itemid=121
Mooi gephotoshopte posters.
Wie is die matnek tussen Aileen en Jimbo in linksboven?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens mij schakelt Eurosport pas later in toch? Al kan ik ook op de site van de BDO niet vinden hoe laat het nu begint. (Al is een uur of 2 onze tijd wel logisch).
http://www.bdodarts.com/i(...)020-day-8?Itemid=121
Mooi gephotoshopte posters.
ALS het nog doorgaatquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:21 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
14:30 britse tijd zeiden ze gisteren
dus 15:30 hier
Ons aller Richard Veenstraquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is die matnek tussen Aileen en Jimbo in linksboven?
Hoofd van Wolfie is ook wel erg groot. Klopt dit?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie is die matnek tussen Aileen en Jimbo in linksboven?
Nu wel. Heb hem deze week niet zien spelen iig. Steeds laat of ik had zelf wat te doen wrsl.quote:
Lijkt zo omdat ze ‘m naast een foetus geplaatst hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoofd van Wolfie is ook wel erg groot. Klopt dit?
Ja, en nu op naar de ultra genotsshow die BDO heet graag.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:35 schreef Grifte het volgende:
Biatlon blijft wel geinig om te kijken
Zaaltje nog wat kleiner gemaakt met die dranghekken misschien?quote:
Taart eten hoor ik net. Vanavond weer. Bij Maruki tegen Oshtanquote:
Hij is jarig, maar vanavond is hij er weer als het goed is.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is jarig, maar vanavond is hij er weer als het goed is.
Het is wat zeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
nee we gaan niet een Belg supporteren die een Nederlander eruit getikt heeft. Debiel.
Even gemist, heb je een screendump ?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker blondje met dat Team Scotty Dog bord. Beetje jong alleen
nee sorryquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:32 schreef hiburg het volgende:
[..]
Even gemist, heb je een screendump ?
Gaat jaren meequote:
EN je hoeft niet steeds iets lolligs te bedenkenquote:
Gevonden:quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker blondje met dat Team Scotty Dog bord. Beetje jong alleen
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:14 schreef Szura het volgende:
Volgens Teletekst wordt het 5-4 voor Mitchell
Ik zie het.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:14 schreef Szura het volgende:
TV kan dus uit mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:14 schreef Szura het volgende:
quote:
Nee, laat de winnaar van deze wedstrijd maar winnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Gun ze het beide niet. Depressieve Mitchell tegen bajesklant Warren.
Williams mag het toernooi wel winnen
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:38 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ook al op 601. Nieuwjaarsfeest en de stagiairs zijn dronken?
Jezus, dat kan toch niet...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:38 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Zo oogt hijquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:40 schreef hiburg het volgende:
[..]
Jezus, dat kan toch niet...
Maar Warren bajesklant ?! Vertel eens meer, wist ik niet.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:38 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
OP NAAR DRT / Darters die een beetje stout zijn geweestquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:40 schreef hiburg het volgende:
[..]
Jezus, dat kan toch niet...
Maar Warren bajesklant ?! Vertel eens meer, wist ik niet.
Vrouwenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
nou zit dat blondje ineens met een bordje pro-Warren
Kortom camera-geil.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
nou zit dat blondje ineens met een bordje pro-Warren
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:48 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Volgens mij zuigt die ook zo een golfbal door een tuinslang.
Ik hou hier zo van. Wat een heerlijke sloerie.quote:
Op het eind nog even een Hansje.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hou hier zo van. Wat een heerlijke sloerie.
WTFquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:01 schreef KennyPowers het volgende:
Jeugdfinale gaat niet door, geld is op.
ah okee. Nou ja het had er ook nog wel bij gekund denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee grapje, maar Eurosport zendt het niet uit.
Pokémonplaatjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee. Nou ja het had er ook nog wel bij gekund denk ik![]()
Wat zouden die sjappies krijgen voor een jeugdwereldtitel trouwens? 500?
in ieder geval een bekertje. Die staan er al.
Voetbalplaatje van Frenkiequote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah okee. Nou ja het had er ook nog wel bij gekund denk ik![]()
Wat zouden die sjappies krijgen voor een jeugdwereldtitel trouwens? 500?
in ieder geval een bekertje. Die staan er al.
Ik maar wachten op Eurosport.quote:
Verwachten we een toerkaart?quote:
Je kunt het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja bizar. Pure competitievervalsing eigenlijk zo
Nou ja dit was toch totaal onnodig? Welk doel was hiermee gediend? Waarom kon dat niet andersom, wat zo veel logischer was geweest?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:13 schreef Machielovic het volgende:
Je kunt het ook overdrijvenMaar handig is anders ja.
Heb de BDO nooit gesnaptquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dit was toch totaal onnodig? Welk doel was hiermee gediend? Waarom kon dat niet andersom, wat zo veel logischer was geweest?
van Barneveld bellenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mn leven heeft geen zin meer zo
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Voetbalplaatje van Frenkie
@:Zipportal
Haquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:44 schreef hole1988 het volgende:
Zowel NOS als de BDO kunnen vooruitkijken. Zouden ze eens wat mee moeten doen.
Wat hadden ze gepost?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:44 schreef hole1988 het volgende:
Zowel NOS als de BDO kunnen vooruitkijken. Zouden ze eens wat mee moeten doen.
dat er eoa leg naar Jimbo ging voordat de laatste pijl erin zatquote:
NOS iets met teletekst (zie dit topic). Scorebord gaf de leg al aan Williams voordat hij de dubbel gooide.quote:
@wimderontwitter:JayShaw180 twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 20:49:20Scott Mitchell has confirmed he will be attending Q School for the first time in his career, admitting: "If I didn't do it, there would be a part of my darting life missing." #BDODarts reageer retweet
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderontwitter:JayShaw180 twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 20:49:20Scott Mitchell has confirmed he will be attending Q School for the first time in his career, admitting: "If I didn't do it, there would be a part of my darting life missing." #BDODarts reageer retweet
Mitchell is de dikkere lachende versie van Gurney.quote:
Voor morgen zijn er nog 168 kaarten te koop. Ook gewoon 85 á 100 pond vragen voor een kaartjequote:
Morgen alleen nog maar de finale toch?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Voor morgen zijn er nog 168 kaarten te koop. Ook gewoon 85 á 100 pond vragen voor een kaartje
Kloptquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen alleen nog maar de finale toch?
Zijn hoogste van het toernooiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:04 schreef hiburg het volgende:
Was die 140 checkout nou de hoogste tot nu toe van dit toernooi ?
Nee toch, een aantal keer ook 170 heb ik gezien.
Had het toch wel minder verwacht afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Voor morgen zijn er nog 168 kaarten te koop. Ook gewoon 85 á 100 pond vragen voor een kaartje
Nee, was een foutje, ik zag het ook. Al met al heel wat foutjes bij elkaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:17 schreef Machielovic het volgende:
Williams stond op 125 en wat staat er T20 T20 D20 mis ik iets?
Duh, maar niveau is er niet beter op geworden neequote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:20 schreef hiburg het volgende:
[..]
Nee, was een foutje, ik zag het ook. Al met al heel wat foutjes bij elkaar.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:23 schreef hiburg het volgende:
2-2 , zou die Belg het dan toch halen , de finale ?
Hoop het wel, Wales tegen Wales vind ik maar minderquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:23 schreef hiburg het volgende:
2-2 , zou die Belg het dan toch halen de finale ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |