SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
Die moet ik grotendeels missenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:36 schreef KennyPowers het volgende:
Morgenmiddag Jim - Mario neem ik aan, en jeugdfinale
matige sessie
De jeugdfinale is nog het enige leuke na Waites v Mitchellquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:36 schreef KennyPowers het volgende:
Morgenmiddag Jim - Mario neem ik aan, en jeugdfinale
matige sessie
Moet morgen nog op pad om een ID-kaart te laten maken (lol).quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die moet ik grotendeels missen
Geen man overboord inderdaad
Jinek-topic is nog doder dan de BDOquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Op NPO3 begint nu de herhaling van DWDD. @:superniger vindt dit leuk.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jinek-topic is nog doder dan de BDO
Erg mooiquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Den Haag vergelijken met Gelderland+Overijssel en "Oost-Brabant"? Zo kan ik ook wel een statistiekje verzinnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:31 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/irenedekruif/status/1215728068574306305
Het opstandige oosten des Nederlandsch.
Talkshows zijn gewoon kut. Waarom kijken mensen er nog naar?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Per eenheid staat er op.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:43 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Den Haag vergelijken met Gelderland+Overijssel en "Oost-Brabant"? Zo kan ik ook wel een statistiekje verzinnen.
Ik moest lachen om de Kuyt aankondiging.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Na Sam Stubbs komt ook Laurens De Bock deze maand naar ADO Den Haag. De 27-jarige linkervleugelverdediger komt over van Leeds United. Hij is de tweede aanwinst voor trainer Alan Pardew, die zich in de laatste week van december verbond aan ADO.
Bockbierrrrrrrrrrrrrrrr
Ja precies. Laat lekker gaan joh die onzinquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Per eenheid staat er op.
En dan voeg je in plaatje een hele hoop eenheden bij elkaar en dan sommige weer niet. Echt waardeloos en dan is dat van Nieuwsuur verslaggever...
?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Op NPO3 begint nu de herhaling van DWDD. @:superniger vindt dit leuk.
Ze heeft ook nog eens een misleidende twitter profiel foto.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Per eenheid staat er op.
En dan voeg je in plaatje een hele hoop eenheden bij elkaar en dan sommige weer niet. Echt waardeloos en dan is dat van Nieuwsuur verslaggever...
Ze is normaal lelijker? Lekker Insta-filtertje overheen gezet?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens een misleidende twitter profiel foto.
MEREL VAN SELMEDquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is normaal lelijker? Lekker Insta-filtertje overheen gezet?
Mwah lelijk niet, gewoon normaal.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze is normaal lelijker? Lekker Insta-filtertje overheen gezet?
Is goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Kom op jongens we gaan nu allemaal naar bed.
Goed plan. Ben bekafquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Kom op jongens we gaan nu allemaal naar bed.
Wannabe Laura Turnerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat ze bij RTL7 zit ben ik bang
Tooltje is stuk dus ik ben afhankelijk van bondagequote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geen BDO-ranking lijst dit jaar voor de users?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |