Ik zat vandaag te bedenken wie er nog over is van mijn tv jeugdhelden van vroeger en dat zijn er niet meer zoveel : Edwin Rutten, Andre van Duin en Bassie & Adriaanquote:Op zondag 12 januari 2020 18:07 schreef MrBadGuy het volgende:
RIP jeudgheld en koning van de kindertelevisie
Dat is wel zo gepast natuurlijkquote:Op zondag 12 januari 2020 22:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In dit topic geen Pienjo schrijven
Die Clio is 23 jaar oud.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo'n brommobiel is ook kansloos tegenover een hedendaagse auto.
Meneer Kaktusquote:Op zondag 12 januari 2020 23:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zat vandaag te bedenken wie er nog over is van mijn tv jeugdhelden van vroeger en dat zijn er niet meer zoveel : Edwin Rutten, Andre van Duin en Bassie & Adriaan
Nou... je kan rustig ook zeggen dat die er ook niet meer is. Als er iemand van een voetstuk gelazerd is en het vermelden niet meer waard is...quote:
Om die laatste 3 zal ik echt rouwen. Ome Willem was net voor mijn tijd, maar Bassie en Adriaan verslond ik vroeger en we keken ook altijd naar de shows van André van Duin. Daar heb ik later alles van op YouTube bekeken. Iconen, net als Aart. Fantastische rol in Sesamstraat en onnavolgbaar als commentator bij de intocht van Sinterklaas.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zat vandaag te bedenken wie er nog over is van mijn tv jeugdhelden van vroeger en dat zijn er niet meer zoveel : Edwin Rutten, Andre van Duin en Bassie & Adriaan
Ernst en Bobbie hebben nog wel even geloof ikquote:Op zondag 12 januari 2020 23:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Veel mensen van 81 rijden een stuk beter dan menig twintigerquote:Op maandag 13 januari 2020 08:08 schreef BeriBeri het volgende:
Mensen van 81 jaar moeten ook een rijverbod hebben
Die rijden dan ook vaak levensgevaarlijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Veel mensen van 81 rijden een stuk beter dan menig twintiger
Dat maak ik uit de foto niet echt op. Vergeet trouwens ook niet dat zo'n brommobiel amper iets weegt en bij aanrijding met een zwaarder voertuig dus al snel een eind weg wordt geworpen, en dat zowel Clio als Ligier na de klap nog een stukje gerold kunnen hebben.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:07 schreef Fokkiebaby het volgende:
Beide bij het ongeluk betrokken voertuigen hebben schade aan de linkerkant. Het lijkt wel of ze elkaar geschampt hebben.
De Renault Clio staat in een vreemde positie op de weg. Alsof er uitgeweken moest worden voor een plotseling overstekend dier of zo.
De brommobiel lijkt over een relatief grote afstand te zijn weg geslingerd, waaruit je mogelijk zou kunnen opmaken dat de Renault een behoorlijke snelheid moet hebben gehad.
[ afbeelding ]
Aan de kant van de Renault lijkt een uitrit of afrit te zijn. Als daar onverwachts iets is uitgekomen wat eigenlijk voorrang aan de Clio had moeten verlenen maar dat niet heeft gedaan...en als Aart Staartjes dan ietsje te weinig rechts heeft gehouden wat makkelijk kan omdat ik geen middenstreep op de weg zie....quote:[..]
Dat maak ik uit de foto niet echt op. Vergeet trouwens ook niet dat zo'n brommobiel amper iets weegt en bij aanrijding met een zwaarder voertuig dus al snel een eind weg wordt geworpen, en dat zowel Clio als Ligier na de klap nog een stukje gerold kunnen hebben.
Ik denk dat je wel heel erg bezig bent de schuld bij de Clio te leggen.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:56 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Aan de kant van de Renault lijkt een uitrit of afrit te zijn. Als daar onverwachts iets is uitgekomen wat eigenlijk voorrang aan de Clio had moeten verlenen maar dat niet heeft gedaan...en als Aart Staartjes dan ietsje te weinig rechts heeft gehouden wat makkelijk kan omdat ik geen middenstreep op de weg zie....
De maximum snelheid op de Harlingerstraatweg is 50 km/uur.
Ik zou het interessant vinden om te weten hoe hard de Clio heeft gereden.
[ afbeelding ]
Wat je hier stelt kan dus niet want beide auto's hebben aan hun linkerkant schade.quote:[
[..]
Ik denk dat je wel heel erg bezig bent de schuld bij de Clio te leggen.
De brommobiel kan ook uit die zijstraat zijn gekomen.
De deur van de brommobiel ligt eruit en de brommobiel staat haaks op de weg.quote:En hoe hij uit de brommobiel is geslingerd als hij een gordel droeg weet ik ook niet en grote kans dat dat de primaire oorzaak van zijn overlijden is, de cabine van de brommobiel ziet er verder redelijk intact uit.
En als we weten of hij wel of geen gordel om had, wat dan?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:39 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Wat je hier stelt kan dus niet want beide auto's hebben aan hun linkerkant schade.
Als Aart Staartjes uit de uitrit was gekomen had de Clio schade aan de rechterkant gehad en niet aan de linkerkant.
De positie van de Clio op de weg klopt niet, die had normaal gesproken veel verder naar rechts moeten zijn.
[..]
De deur van de brommobiel ligt eruit en de brommobiel staat haaks op de weg.
Het lijkt wel een stierengevecht.
Het zou inderdaad ook interessant zijn om te weten of Aart Staartjes de verplichte gordel om had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |