abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 januari 2020 @ 12:05:43 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191007589
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:01 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Als het nieuwsbericht kloppend is (bron NOS) en hij dus uit de auto is geslingerd heeft waarschijnlijk niet beklemd gezeten. Het is in de regel óf, óf.
Ook als iemand niet beklemd zit kun je soms veiliger die deur wegknippen dan het been eerst verplaatsen.
Het een betekent niet automatisch het ander, de deur wegknippen betekent niet automatisch beklemming, het kan ook betekenen dat de behandeling veiliger of beter kan.

En voor de deur van een total loss brommobiel hoeven ze het niet te laten hoor, sterker nog; als iemand aangereden wordt en je laat m even in jouw auto zitten knippen ze met het grootste gemak het dak van jouw auto, ook als die niet eens bij de aanrijding betrokken was en geen enkele schade heeft.
Ik gok dat je daar alleen onderuit komt als je een cabrio hebt en het dak probleemloos kunt openen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191007610
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:01 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Zo een brommobiel is licht, maar die zal bij een zijdelingse impact echt niet achteruit vliegen.

Tot zover mijn amateur natuurkundige analyse.
Dat hangt er van af hoe hard de brommobiel geraakt is. De verplaatsing van de brommobiel is zo te zien behoorlijk geweest. Het was denk ik niet een klein tikkie
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:07:47 #253
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191007616
Ach meneer Aart toch
Had wel meegekregen dat hij dood was, maar niet dat het om een ongeluk ging. Ik had hem een beter einde gegund.
pi_191007664
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:07 schreef herverwijderd het volgende:
Ach meneer Aart toch
Had wel meegekregen dat hij dood was, maar niet dat het om een ongeluk ging. Ik had hem een beter einde gegund.
Albert West is in 2015 op zijn scootmobiel door een wielrenster aangereden
pi_191007748
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Raad eens wat wij hier allemaal niet zijn.
Maar de technische recherche gaat mij natuurlijk niet vertellen wat er is voorgevallen.
Voor mij persoonlijk is het wel van belang of het hier een ''eigen schuld dikke bult'' situatie betreft.
Als Aart Staartjes beter op zijn leeftijd niet meer de weg op had kunnen gaan, dan kan ik er vrede mee hebben dat hij er niet meer is.
pi_191007811
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 11:18 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Maar zo hard zal het niet gegaan zijn, anders zou de Clio wel een stuk verder staan.
[ afbeelding ]
Ik zie veel glas op de weg liggen vóór de Clio.
Ik schat in dat de brommobiel hier heeft gestaan gelet op het gebrokenglastraject
https://ibb.co/ccyLJrb
  maandag 13 januari 2020 @ 12:30:30 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191007904
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:22 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Ik zie veel glas op de weg liggen vóór de Clio.
Ik schat in dat de brommobiel hier heeft gestaan gelet op het gebrokenglastraject
https://ibb.co/ccyLJrb
Ik weet niet in hoeverre jij een expert bent op het gebied van aanrijdingen en het onderzoek daarnaar, maar ik zie de situatie zoals die door butz0rs geschetst is een stuk logischer dan de plek waar jij de brommobiel hebt ingetekend, ook vanwege de positie van het glas op de grond.

Maar goed, ik ben dan ook geen expert op dat gebied, en idd.... de TR gaat geen uitsluitsel geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191007916
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 16:53 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]

Reken er maar niet op; de NTR heeft daar een smerig spelletje gespeeld. Eerst het programma verplaatsen van het oorspronkelijke tijdstip (half zeven) naar ergens rond half zes, een tijd die lastig haalbaar is voor werkende ouders die hun kinderen van de opvang moeten halen (en dat zijn er veel tegenwoordig). Dat leidde logischerwijs tot steeds lagere kijkcijfers, waardoor men een goed excuus had om het programma naar de ochtend en het digitale themakanaal te verbannen. Dat leidde natuurlijk tot nóg lagere kijkcijfers en toen kon men er van maken dat het programma niet populair meer was. De dreigende bezuinigingen op de NPO kwamen ze ook goed uit, want Sesamstraat is door de Amerikaanse licentie relatief duur (en op alle onzinprogramma’s die de NPO over ons uitstort mag natuurlijk NIET bezuinigd worden).
Nee, hier is een iconisch en kwalitatief kinderprogramma vakkundig de nek omgedraaid (en ondertussen schreeuwt de NPO van de daken hoe hoog ze kwaliteit in het vaandel hebben staan en dat ze er voor iedereen zijn, in tegenstelling tot die enge commerciëlen). Misselijkmakend.
Aart Staartjes noemde dat de sterfhuisconstructie, heeft ie toen ie jonger was heel fel tegen gevochten. De Film van Ome Willem had na 1986 moeten stoppen, maar hij heeft het enkele jaren weten uit te stellen.
Een heer met stijl
  maandag 13 januari 2020 @ 12:32:08 #259
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191007922
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:11 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Albert West is in 2015 op zijn scootmobiel door een wielrenster aangereden
Dat is ook triest maar omdat ik geen emotionele band met Albert West had doet me dat minder. Alsnog kut voor hem, dat wel.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:34:07 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191007944
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:18 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Maar de technische recherche gaat mij natuurlijk niet vertellen wat er is voorgevallen.
Voor mij persoonlijk is het wel van belang of het hier een ''eigen schuld dikke bult'' situatie betreft.
Als Aart Staartjes beter op zijn leeftijd niet meer de weg op had kunnen gaan, dan kan ik er vrede mee hebben dat hij er niet meer is.
Hoezo is dat voor jou persoonlijk van belang? Ik snap het niet.
Vooralsnog ziet het eruit als een vervelend ongeluk, en dat kan nou eenmaal gebeuren, daar hoeven we geen "schuldige" voor te zoeken, zelfs niet als hij door het niet dragen van de gordel uit de auto geslingerd is.
Je kunt soms ook accepteren dat dingen zijn zoals ze zijn, en als het nou een familielid of een kind uit je directe omgeven was geweest dan snap ik nog dat je "op zoek gaat" naar redenen om die Clio de schuld te geven, maar in dit geval?

Dom ongeluk, domme pech, heel vervelend, gelukkig geen andere slachtoffers.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191007954
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre jij een expert bent op het gebied van aanrijdingen en het onderzoek daarnaar, maar ik zie de situatie zoals die door butz0rs geschetst is een stuk logischer dan de plek waar jij de brommobiel hebt ingetekend, ook vanwege de positie van het glas op de grond.

Maar goed, ik ben dan ook geen expert op dat gebied, en idd.... de TR gaat geen uitsluitsel geven.
Waar een object staat (bv een brommobiel) kan het gebroken glas de grond niet raken
  maandag 13 januari 2020 @ 12:37:14 #262
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_191007975
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:35 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Waar een object staat (bv een brommobiel) kan het gebroken glas de grond niet raken
De brommobiel is op de kruising geraakt. het glas van de zijruit ligt voorbij de kruising.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:37:16 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191007976
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:35 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Want als hij daar geraakt is en vervolgens met een pirouette richting de stoep aan de overkant gegaan is dan kan het glas uit diezelfde ontbrekende deur niet daar op de grond vallen?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191007985
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoezo is dat voor jou persoonlijk van belang? Ik snap het niet.
Vooralsnog ziet het eruit als een vervelend ongeluk, en dat kan nou eenmaal gebeuren, daar hoeven we geen "schuldige" voor te zoeken, zelfs niet als hij door het niet dragen van de gordel uit de auto geslingerd is.
Je kunt soms ook accepteren dat dingen zijn zoals ze zijn, en als het nou een familielid of een kind uit je directe omgeven was geweest dan snap ik nog dat je "op zoek gaat" naar redenen om die Clio de schuld te geven, maar in dit geval?

Dom ongeluk, domme pech, heel vervelend, gelukkig geen andere slachtoffers.
Het komt vaker voor (bv Albert West in 2015) en is een teken des tijds. Met de vergrijzing van de bevolking en het internetgedrag op de mobiele telefoon van de jongere generatie is dit een zeer relevante discussie
pi_191008042
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want als hij daar geraakt is en vervolgens met een pirouette richting de stoep aan de overkant gegaan is dan kan het glas uit diezelfde ontbrekende deur niet daar op de grond vallen?
Het glas is gespat tot vóór de Clio. De deur van de brommobiel is op de foto ook nog te zien, die ligt op de straat.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:44:28 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191008064
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:37 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Het komt vaker voor (bv Albert West in 2015) en is een teken des tijds. Met de vergrijzing van de bevolking en het internetgedrag op de mobiele telefoon van de jongere generatie is dit een zeer relevante discussie
Hij is uit de auto geslingerd.
Nou is dat toevallig iets wat bij ons in de familie ook al een leven gekost heeft, maar dan in 1967, toen auto's nog geen gordels hadden.
Het was wel de reden dat mijn moeder in de auto die ze in 1972 kochten ook al gordels achterin liet plaatsen, en iedereen vond haar daarom enorm hysterisch en overdreven doen....

Zeker met de relatief geringe schade aan de brommobiel mag je er vanuit gaan dat de kans groot is dat hij er beter af was gekomen als hij niet uit de brommobiel geslingerd was.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 januari 2020 @ 12:46:39 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191008089
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:42 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Het glas is gespat tot vóór de Clio. De deur van de brommobiel is op de foto ook nog te zien, die ligt op de straat.
[ afbeelding ]
Ja, en dan nog? Dat hij daar ligt betekent niet dat hij daar door de aanrijding terechtgekomen is.
Maar ook als dat wel zo is dan kan hij nog tijdens de pirouette, door de druk van het gewicht van de bestuurder (zeker als die geen gordel droeg) losgekomen zijn.

Ik snap werkelijk niet dat je allerlei dingen verzint op basis van een paar foto's die verre van duidelijk de situatie aangeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191008134
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij is uit de auto geslingerd.
Nou is dat toevallig iets wat bij ons in de familie ook al een leven gekost heeft, maar dan in 1967, toen auto's nog geen gordels hadden.
Het was wel de reden dat mijn moeder in de auto die ze in 1972 kochten ook al gordels achterin liet plaatsen, en iedereen vond haar daarom enorm hysterisch en overdreven doen....

Zeker met de relatief geringe schade aan de brommobiel mag je er vanuit gaan dat de kans groot is dat hij er beter af was gekomen als hij niet uit de brommobiel geslingerd was.
Ik vraag me ook af hoe veilig zo'n brommobiel is.
Wat als Aart wel de gordel heeft gedragen maar dat die er samen met de deur vanaf gereden is?
Zoiets zou niet moeten kunnen maar alles aan zo'n 45 km auto is van plastic.
Ik vind de schade aan de brommobiel overigens niet relatief gering.
Ik vind de schade aan de Renault gering.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:51:24 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191008147
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:50 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Wat als Aart wel de gordel heeft gedragen maar dat die er samen met de deur vanaf gereden is?
Zoiets zou niet moeten kunnen maar alles aan zo'n 45 km auto is van plastic.
Ik vind de schade aan de brommobiel overigens niet relatief gering.
Ik vind de schade aan de Renault gering.
De gordel er samen met de deur vanaf gereden?
Volgens mij mag dat niet eens en moet een gordel aan het frame van de auto zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191008173
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:50 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet echt. Zie anders ook eens het crashtestfilmpje dat ik heb gepost, en bedenk dat de staartjesmobiel een wat ouder model is.
pi_191008174
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en dan nog? Dat hij daar ligt betekent niet dat hij daar door de aanrijding terechtgekomen is.
Maar ook als dat wel zo is dan kan hij nog tijdens de pirouette, door de druk van het gewicht van de bestuurder (zeker als die geen gordel droeg) losgekomen zijn.

Ik snap werkelijk niet dat je allerlei dingen verzint op basis van een paar foto's die verre van duidelijk de situatie aangeven.
Wat ik doe is speculeren op basis van wat ik zie op de foto's die van allerlei kanten genomen zijn.
Wellicht zijn er nog andere foto's genomen die uit privacy overwegingen of goede smaak niet gepubliceerd zijn.
De technische recherche zal tzt met bevinden komen waarop het OM besluit om de bestuurder (m/v) van de Clio al dan niet strafrechtelijk te vervolgen.
De wielrenster die destijds Albert West aangereden heeft is niet vervolgd.
pi_191008190
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij mag dat niet eens en moet een gordel aan het frame van de auto zitten.
Het frame van de auto ziet er inderdaad nog redelijk intact uit.
  maandag 13 januari 2020 @ 12:59:40 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191008236
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:53 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Wat ik doe is speculeren op basis van wat ik zie op de foto's die van allerlei kanten genomen zijn.
Wellicht zijn er nog andere foto's genomen die uit privacy overwegingen of goede smaak niet gepubliceerd zijn.
De technische recherche zal tzt met bevinden komen waarop het OM besluit om de bestuurder (m/v) van de Clio al dan niet strafrechtelijk te vervolgen.
Op de ene foto die je laat zien kun je zien waar hij behandeld werd en even later gebruik je een foto waar op diezelfde plek de deur lag en claim je dat de deur daar door de aanrijding terecht gekomen is.
De deur lag daar iig niet door de aanrijding want op andere beelden is de deur op de stoeprand net na de kruising te zien, aan de linkerkant van de weg.

Er is dus helemaal geen conclusie te trekken uit beelden van de deur, niet of hij er door het impact uitgeknald is of door de brandweer weggeknipt, en vervolgens vooral uit de weg neergelegd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 13 januari 2020 @ 13:01:06 #274
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_191008254
Zijn hier nog mensen die zich deze parel van de Nederlandse TV herinneren?

Geef je ouders maar weer de schuld is een programma waarin de relatie tussen kinderen en hun ouders centraal staat. Het programma geeft een nieuwe kijk op actualiteiten en de botsingen die ouders kunnen hebben met hun (tiener)kinderen. De schrijvers van het programma noemen het, niet zonder reden, “generatievernietigend” en “een onfrisse kijk op het gezin”. Iedere aflevering bestaat uit meerdere sketches en liedjes, welke allemaal opgenomen zijn met een publiek op de achtergrond. Verschillende onderwerpen komen aan bod: discriminatie, puberteit, zelfmoord zijn enkele voorbeelden.

Aart Staartjes speelt niet alleen af en toe een bijrol in deze serie, maar is ook verantwoordelijk voor de regie. Er wordt veel gebruikt gemaakt van nieuw talent; de makers willen voorkomen dat steeds dezelfde acteurs te zien zijn, zodat er minder snel vergelijkingen gemaakt worden met andere series. Zo maken Sylvia Millecam en Gijs de Lange in deze serie hun TV-debuut. De enige acteur die al wel bekend is, is Frits Lambrechts.

Non possumus non loqui
  maandag 13 januari 2020 @ 13:03:36 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191008298
quote:

[..]

Je claim al dat die wielrenster hem aangereden heeft gaat al vrij ver, dat impliceert namelijk schuld en dat terwijl de TR helemaal niet heeft kunnen vaststellen wat de precieze oorzaak van het ongeluk was.
Dat is ook gelijk de reden dat er niet vervolgd is, dat de vrouw van Albert West ook helemaal niet op een vervolging zat te wachten komt daar nog eens bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191008334
quote:

[..]

Wat ik doe is speculeren
Ja precies, houd daar maar mee op.
J’ai faim.
pi_191008959
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de bedoeling maar ook daar is bij brommobielen op bespaard. Die schieten soms dus wel degelijk los, ook bij de nieuwe modellen. Zie bijvoorbeeld hier, op 0:12 en 0:20:

pi_191009253
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je claim al dat die wielrenster hem aangereden heeft gaat al vrij ver, dat impliceert namelijk schuld en dat terwijl de TR helemaal niet heeft kunnen vaststellen wat de precieze oorzaak van het ongeluk was.
Dat is ook gelijk de reden dat er niet vervolgd is, dat de vrouw van Albert West ook helemaal niet op een vervolging zat te wachten komt daar nog eens bij.
Ik heb daar eerlijk gezegd ook geen foto's van gezien. De broer van Albert zou er bij zijn geweest en gehoord zijn door de politie. Als de broer voorop reed heeft die het ongeluk misschien ook niet zien gebeuren.
  maandag 13 januari 2020 @ 14:13:03 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191009259
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de bedoeling maar ook daar is bij brommobielen op bespaard. Die schieten soms dus wel degelijk los, ook bij de nieuwe modellen. Zie bijvoorbeeld hier, op 0:12 en 0:20:

Darn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191009329
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 13:06 schreef rododendronneke het volgende:

[..]

Ja precies, houd daar maar mee op.
Eerlijk gezegd wacht ik op nieuws over het verborgen leven van dhr Staartjes.
Ik hoop van harte dat hij de sympathieke kerel is geweest waarvoor hij zijn leven lang is versleten.
pi_191009485
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Darn.
Dat betekent dat het nog te vroeg is om te kunnen concluderen dat Aart zijn gordel niet om had.

Als ik gelijk heb over de plek van de brommobiel tijdens de botsing reed de brommobiel wel behoorlijk ver aan de linkerkant van de weg. Ik vraag me af wat de reden daarvan kan zijn geweest.
Het inhalen van een fietser lijkt me sterk want er loopt een fietspad pal naast de weg.
Voor het inhalen van een auto lijkt de afstand tot de stoep me te klein.
Het zou wel heel toevallig zijn als de brommobiel uit moest wijken voor een uitparkerende auto juist op het moment dat de Clio uit moest wijken voor een kat die de weg over stak.
pi_191009628
Gevaarlijke weg in Leeuwarden, met prachtig mooie huizen trouwens.
Menig fietser is daar aangereden en in 2018 is er nog een vrouw overleden.
Auto’s, fietsers, voetgangers, alles kruist elkaar daar.

Menig rij instructeur laat zijn cursisten vaak oefenen op de Harlingerstraatweg.
Het is ook bijna altijd een route die je krijgt op je rij examen.

RIP voor meneer Aart. Kwam hem wel eens tegen op mijn werk. Altijd vriendelijk en bescheiden.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_191009791
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:34 schreef CoExist het volgende:
Gevaarlijke weg in Leeuwarden, met prachtig mooie huizen trouwens.
Menig fietser is daar aangereden en in 2018 is er nog een vrouw overleden.
Auto’s, fietsers, voetgangers, alles kruist elkaar daar.

Menig rij instructeur laat zijn cursisten vaak oefenen op de Harlingerstraatweg.
Het is ook bijna altijd een route die je krijgt op je rij examen.

RIP voor meneer Aart. Kwam hem wel eens tegen op mijn werk. Altijd vriendelijk en bescheiden.
https://www.lc.nl/friesla(...)aatweg-22465647.html
pi_191009978
Ben benieuwd wanneer er extra uitzending komt wat Aart allemaal heeft gedaan in zijn leven met oude beelden. Je kan daar een week tv mee vullen.

Rust zacht kindervriend meneer Aart. Voor de mooie kinder tv.
pi_191010039
In mijn geheugen is meneer Aart in Sesamstraat altijd een oude man geweest, maar ik bedenk me net dat ik bijna net zo oud ben als meneer Aart toen die zijn debuut in Sesamstraat maakte :o
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 13 januari 2020 @ 15:10:26 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191010135
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ben benieuwd wanneer er extra uitzending komt wat Aart allemaal heeft gedaan in zijn leven met oude beelden. Je kan daar een week tv mee vullen.

Rust zacht kindervriend meneer Aart. Voor de mooie kinder tv.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191010164
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:24 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Dat betekent dat het nog te vroeg is om te kunnen concluderen dat Aart zijn gordel niet om had.

Als ik gelijk heb over de plek van de brommobiel tijdens de botsing reed de brommobiel wel behoorlijk ver aan de linkerkant van de weg. Ik vraag me af wat de reden daarvan kan zijn geweest.
Het inhalen van een fietser lijkt me sterk want er loopt een fietspad pal naast de weg.
Voor het inhalen van een auto lijkt de afstand tot de stoep me te klein.
Het zou wel heel toevallig zijn als de brommobiel uit moest wijken voor een uitparkerende auto juist op het moment dat de Clio uit moest wijken voor een kat die de weg over stak.
Hier eren we Meneer Aart. Speculeren of hij wel of geen gordel om had, of een stoepje, of inhalen schiet niet op. Is ook niet relevant.
pi_191010266
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 14:16 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd wacht ik op nieuws over het verborgen leven van dhr Staartjes.
Ik hoop van harte dat hij de sympathieke kerel is geweest waarvoor hij zijn leven lang is versleten.
Sympathieke kerel?
Vooral een goede acteur, die prachtige (kinder)televisie heeft gemaakt, waar veel Nederlanders mooie herinneringen aan hebben.
J’ai faim.
pi_191010308
Speculeren over het hoe of wat van het ongeluk is nu wel klaar.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 13 januari 2020 @ 16:37:11 #290
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_191011203
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:24 schreef Lonaa het volgende:
[modbreak]Speculeren over het hoe of wat van het ongeluk is nu wel klaar.[/modbreak]
Speculeren is niet meer nodig. Net op het nieuws dat Aart plotseling de weg op reed, en dat de Clio nog probeerde te ontwijken.

https://www.hartvannederl(...)eluk-aart-staartjes/
pi_191011330
Maakt het uit? Het was een ongeluk immers. Of hij schuld had of de ander is weinig relevant meer voor hier.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  maandag 13 januari 2020 @ 16:51:19 #292
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_191011357
Nee, het is al triest genoeg. Maar er zijn altijd mensen die een schuldige zoeken. Vandaar dat het fijn is dat de politie deze toelichting geeft.
pi_191011544
Waarom staan er op de eerste pagina van dit topic reacties als "beterschap" en "hoop dat het goedkomt" - hebben die mensen gewoon niet goed gelezen of is de post later aangepast?
  maandag 13 januari 2020 @ 17:11:52 #294
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191011589
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:08 schreef TheGentleman het volgende:
Waarom staan er op de eerste pagina van dit topic reacties als "beterschap" en "hoop dat het goedkomt" - hebben die mensen gewoon niet goed gelezen of is de post later aangepast?
Yup, in eerste instantie was alleen sprake van het feit dat ie zwaargewond was..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_191011605
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 17:08 schreef TheGentleman het volgende:
Ik heb het topic aangemaakt op het moment dat Aart nog in het ziekenhuis lag. Nadat het nieuws bekend werd dat hij overleden was is de topic title en de openingspost aangepast.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_191013154
De wereld draait door staat stil bij het overlijden van Aart.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:31:33 #297
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_191017117
quote:
Zo mooi... Zo mooi... ;(
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  maandag 13 januari 2020 @ 22:36:59 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191017249
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 19:07 schreef Breaker.Faker het volgende:
De wereld draait door staat stil bij het overlijden van Aart.
Mooi dat liedje gezongen door de man van de stem van tommie

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191017589
quote:
De automobiliste met wie Aart Staartjes vrijdag in botsing kwam, is niet schuldig bevonden aan het ongeval. Een politiewoordvoerder van de regio Noord-Nederland meldt na berichtgeving van onder meer Shownieuws aan NU.nl dat de acteur de auto waarschijnlijk over het hoofd heeft gezien.
De woordvoerder laat weten dat de automobiliste een normale snelheid had, heeft geprobeerd te remmen en probeerde om de brommobiel te ontwijken, maar dat een botsing niet meer te voorkomen was.
https://www.nu.nl/film/60(...)-aart-staartjes.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 13 januari 2020 @ 23:10:13 #300
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_191017928
quote:
6s.gif Op maandag 13 januari 2020 22:36 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Mooi dat liedje gezongen door de man van de stem van tommie

Dat shot waarbij Bert Plagman (Tommie) zijn vriend Aart uitzwaait, en dan die shotwissel naar dat stukje waar Aart zwaait en wegloopt... Die knalt er wel gewoon even in. Damn.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')