Dat is inderdaad de bedoeling maar ook daar is bij brommobielen op bespaard. Die schieten soms dus wel degelijk los, ook bij de nieuwe modellen. Zie bijvoorbeeld hier, op 0:12 en 0:20:quote:Op maandag 13 januari 2020 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
De gordel er samen met de deur vanaf gereden?
Volgens mij mag dat niet eens en moet een gordel aan het frame van de auto zitten.
Ik heb daar eerlijk gezegd ook geen foto's van gezien. De broer van Albert zou er bij zijn geweest en gehoord zijn door de politie. Als de broer voorop reed heeft die het ongeluk misschien ook niet zien gebeuren.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je claim al dat die wielrenster hem aangereden heeft gaat al vrij ver, dat impliceert namelijk schuld en dat terwijl de TR helemaal niet heeft kunnen vaststellen wat de precieze oorzaak van het ongeluk was.
Dat is ook gelijk de reden dat er niet vervolgd is, dat de vrouw van Albert West ook helemaal niet op een vervolging zat te wachten komt daar nog eens bij.
Darn.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de bedoeling maar ook daar is bij brommobielen op bespaard. Die schieten soms dus wel degelijk los, ook bij de nieuwe modellen. Zie bijvoorbeeld hier, op 0:12 en 0:20:
Eerlijk gezegd wacht ik op nieuws over het verborgen leven van dhr Staartjes.quote:Op maandag 13 januari 2020 13:06 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Ja precies, houd daar maar mee op.
Dat betekent dat het nog te vroeg is om te kunnen concluderen dat Aart zijn gordel niet om had.quote:
https://www.lc.nl/friesla(...)aatweg-22465647.htmlquote:Op maandag 13 januari 2020 14:34 schreef CoExist het volgende:
Gevaarlijke weg in Leeuwarden, met prachtig mooie huizen trouwens.
Menig fietser is daar aangereden en in 2018 is er nog een vrouw overleden.
Auto’s, fietsers, voetgangers, alles kruist elkaar daar.
Menig rij instructeur laat zijn cursisten vaak oefenen op de Harlingerstraatweg.
Het is ook bijna altijd een route die je krijgt op je rij examen.
RIP voor meneer Aart. Kwam hem wel eens tegen op mijn werk. Altijd vriendelijk en bescheiden.
quote:Op maandag 13 januari 2020 14:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ben benieuwd wanneer er extra uitzending komt wat Aart allemaal heeft gedaan in zijn leven met oude beelden. Je kan daar een week tv mee vullen.
Rust zacht kindervriend meneer Aart. Voor de mooie kinder tv.
Hier eren we Meneer Aart. Speculeren of hij wel of geen gordel om had, of een stoepje, of inhalen schiet niet op. Is ook niet relevant.quote:Op maandag 13 januari 2020 14:24 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nog te vroeg is om te kunnen concluderen dat Aart zijn gordel niet om had.
Als ik gelijk heb over de plek van de brommobiel tijdens de botsing reed de brommobiel wel behoorlijk ver aan de linkerkant van de weg. Ik vraag me af wat de reden daarvan kan zijn geweest.
Het inhalen van een fietser lijkt me sterk want er loopt een fietspad pal naast de weg.
Voor het inhalen van een auto lijkt de afstand tot de stoep me te klein.
Het zou wel heel toevallig zijn als de brommobiel uit moest wijken voor een uitparkerende auto juist op het moment dat de Clio uit moest wijken voor een kat die de weg over stak.
Sympathieke kerel?quote:Op maandag 13 januari 2020 14:16 schreef Fokkiebaby het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wacht ik op nieuws over het verborgen leven van dhr Staartjes.
Ik hoop van harte dat hij de sympathieke kerel is geweest waarvoor hij zijn leven lang is versleten.
Speculeren is niet meer nodig. Net op het nieuws dat Aart plotseling de weg op reed, en dat de Clio nog probeerde te ontwijken.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:24 schreef Lonaa het volgende:
[modbreak]Speculeren over het hoe of wat van het ongeluk is nu wel klaar.[/modbreak]
Yup, in eerste instantie was alleen sprake van het feit dat ie zwaargewond was..quote:Op maandag 13 januari 2020 17:08 schreef TheGentleman het volgende:
Waarom staan er op de eerste pagina van dit topic reacties als "beterschap" en "hoop dat het goedkomt" - hebben die mensen gewoon niet goed gelezen of is de post later aangepast?
Ik heb het topic aangemaakt op het moment dat Aart nog in het ziekenhuis lag. Nadat het nieuws bekend werd dat hij overleden was is de topic title en de openingspost aangepast.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:08 schreef TheGentleman het volgende:
Waarom staan er op de eerste pagina van dit topic reacties als "beterschap" en "hoop dat het goedkomt" - hebben die mensen gewoon niet goed gelezen of is de post later aangepast?
Zo mooi... Zo mooi...quote:
Mooi dat liedje gezongen door de man van de stem van tommiequote:Op maandag 13 januari 2020 19:07 schreef Breaker.Faker het volgende:
De wereld draait door staat stil bij het overlijden van Aart.
quote:De automobiliste met wie Aart Staartjes vrijdag in botsing kwam, is niet schuldig bevonden aan het ongeval. Een politiewoordvoerder van de regio Noord-Nederland meldt na berichtgeving van onder meer Shownieuws aan NU.nl dat de acteur de auto waarschijnlijk over het hoofd heeft gezien.
De woordvoerder laat weten dat de automobiliste een normale snelheid had, heeft geprobeerd te remmen en probeerde om de brommobiel te ontwijken, maar dat een botsing niet meer te voorkomen was.
https://www.nu.nl/film/60(...)-aart-staartjes.html
Dat shot waarbij Bert Plagman (Tommie) zijn vriend Aart uitzwaait, en dan die shotwissel naar dat stukje waar Aart zwaait en wegloopt... Die knalt er wel gewoon even in. Damn.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:36 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mooi dat liedje gezongen door de man van de stem van tommie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |