quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Die cumgutters mogen er zijn, eerlijk is eerlijk.
Wou hetzelfde posten...cumguttersquote:
Oh ik dacht zijn absquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, sorry, ik heb het over de heuplijnen.
Die foto vind ik er meer uitzien alsof hij iets van trombose in zijn onderbuik heeft ofzo, met die aderen zo.quote:
Ik heb m'n tarieven al aangescherpt naar boven.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat topic gaat eind mei waarschijnlijk hard nodig zijn.![]()
Ik kan me nl zomaar voorstellen dat na dit jaar de after-ESF-dip heftiger gaat zijn dan ooit.![]()
Hopelijk is @:Cyan9 zich daar al wat op aan het voorbereiden.
Wie? Is dat de bijnaam van die Franse meneer?quote:
Prima, als je maar wat meer aanwezig bent dit jaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb m'n tarieven al aangescherpt naar boven.
what the fuckquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Die cumgutters mogen er zijn, eerlijk is eerlijk.
Soms help je het meest door even afwezig te zijn.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima, als je maar wat meer aanwezig bent dit jaar.
Nou, zó slecht zal je toch niet zijn. Beetje vertrouwen in jezelf.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Soms help je het meest door even afwezig te zijn.
[ afbeelding ]
De druk is elk jaar weer zo hoog.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, zó slecht zal je toch niet zijn. Beetje vertrouwen in jezelf.
Ik ken hem van zijn legendarische vertolking van Dancing on The Ceiling bij Idols 2.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:17 schreef Dave het volgende:
Huh, is die moppentopper nu ineens gadget expert bij DWDD, of waar ken ik hem ook weer van. Heeft ook in GTST gespeeld.
Oh ja, hij begon bij Idols ooitquote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken hem van zijn legendarische vertolking van Dancing on The Ceiling bij Idols 2.
Mr. Bojangles!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ken hem van zijn legendarische vertolking van Dancing on The Ceiling bij Idols 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |