Da's wel mooi kilolote danquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar bouwmaterialen gaan bij elke zware orkaan meerdere malen over de kop. Sinds Yolanda is alles 4x zo duur geworden en dat is nooit meer teruggedraaid.
Niks mis met jezelf hier en daar in bepaalde situaties aanpassen , Dat doet als het goed is iedereen namelijk wel. Over aanpassen heb ik het dan ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan mij in alle rollen aanpassen! En soms heb je gewoon zin om even in straattaal te praten. Dat houdt het leuk.
Nou nou zeg,
Leg hem voor straf over de knie en spank hem tot zijn billetjes helemaal roze geworden zijn!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met jezelf hier en daar in bepaalde situaties aanpassen , Dat doet als het goed is iedereen namelijk wel. Over aanpassen heb ik het dan ook niet.
Mij gaat het er meer om of iets echt is , en ook klopt. En dat is bij mij voornamelijk gebaseerd op mijn intuïtie . Maar jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat jij iedereen 'om de tuin kan leiden'
en dat is niet zo..
Niks mis met zo nu en dan een flinke Pets op de billetjesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg hem voor straf over de knie en spank hem tot zijn billetjes helemaal roze geworden zijn!
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met zo nu en dan een flinke Pets op de billetjes
[..]
Nee nee, absoluut niet. Zo ben ik niet hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met jezelf hier en daar in bepaalde situaties aanpassen , Dat doet als het goed is iedereen namelijk wel. Over aanpassen heb ik het dan ook niet.
Mij gaat het er meer om of iets echt is , en ook klopt. En dat is bij mij voornamelijk gebaseerd op mijn intuïtie . Maar jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat jij iedereen 'om de tuin kan leiden'
en dat is niet zo..
Grrrrrrrquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Man man manquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg hem voor straf over de knie en spank hem tot zijn billetjes helemaal roze geworden zijn!
Nou , dat heb ik je toch al wel een aantal keren zien posten (in andere bewoording uiteraard)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee nee, absoluut niet. Zo ben ik niet hoor.
Gekomenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okeuhjquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjas,.. jij zou hard wegrennen als je me zag
@Grrrrrrrrquote:
WTF !!! Ik wil nog een beetje een relaxte dag hebben ,ga hier niet eens op klikkenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF !!! Ik wil nog een beetje een relaxte dag hebben ,ga hier niet eens op klikken![]()
![]()
Ik durrufnie
Zelfde reactie als je mij ziet denk ik...quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF !!! Ik wil nog een beetje een relaxte dag hebben ,ga hier niet eens op klikken![]()
![]()
Ik durrufnie
Ho ho niet het verhaal omdraaienquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zelfde reactie als je mij ziet denk ik...
Dat was de woordgrap ookquote:
Dacht is dat het een modderstroom van diarree wasquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar het plaatje zegt genoeg denk ik
Ik kwam als tiener al bij de Blikken Deur, oftewel voor ons 'Fransje' Ik kwam ook bij al die boten, woonde er vlakbij in de buurt. . Sinds ik in Zwolle woon kom ik daar niet meer, dus hoe het er nu uitziet, geen idee, maar denk dat er niet al teveel daar is veranderd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat was de woordgrap ookTrouwens kom je nog wel eens bij de Blikkendeur ? Ik vond vreoger dat kleine uitgifte hokje best geinig, en het poolen super chill, Totdat dat krappe rookhok er kwam
, hoewel de kwaliteit v/d wiet altijd wel prima was.
En wat was het?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dacht is dat het een modderstroom van diarree was
New Balancequote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kwam als tiener al bij de Blikken Deur, oftewel voor ons 'Fransje' Ik kwam ook bij al die boten, woonde er vlakbij in de buurt. . Sinds ik in Zwolle woon kom ik daar niet meer, dus hoe het er nu uitziet, geen idee, maar denk dat er niet al teveel daar is veranderd.
Muurtje onder zeker?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jawel, netjes netjes, gecontroleerd , zonder al te veel spetters.
Daar kom ik nooit. kweekte mijn eigen wiet, maar die is nu opquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
New Balanceis en blijft mijn favo
Skyhigh, De Tulp ( of is dat nu de Pijp ? ) Dino's was vroeger kut, kwam ik alleen in noodgevallenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. kweekte mijn eigen wiet, maar die is nu op![]()
februari weer opnieuw aan de kweek. ga nu soms naar De Pijp toe. Ik hoorde een aantal weken geleden dat het Binnenhofje weg is, ik was in shock![]()
![]()
Dat heb ik nu verwerkt gelukkig![]()
Maar ik kan niet wachten om weer zelf te gaan kweken![]()
Geilquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die had wel mee-gespact mogen worden inderdaad.
De Tulp is er nog , Sky ook. Dino's ging ik ook wel heen, maar wat je zegt : noodgevallenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Skyhigh, De Tulp ( of is dat nu de Pijp ? ) Dino's was vroeger kut, kwam ik alleen in noodgevallen
Zal 's gaan kijken als ik er weer s naar Zwolle ga. Wellicht samen ff een J-tje doen met een koppie theequote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De Tulp is er nog , Sky ook. Dino's ging ik ook wel heen, maar wat je zegt : noodgevallen![]()
De Pijp is redelijk nieuw ,zit op de Vechtstraat . prettige ruime lichte tent vind ik
Kijk daar maar eensquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zal 's gaan kijken als ik er weer s naar Zwolle ga. Wellicht samen ff een J-tje doen met een koppie thee
Dat ben ik!quote:
Is brave panter hoor.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik ben gek op grote katten poezen
Eerlijk is eerlijk: het is wel een smakelijke tetquote:
Ik zie er toch echt maar een, maar wel een smakelijke tetquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: het is wel een smakelijke tet
Pics?!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie er toch echt maar een, maar wel een smakelijke tet
I knowquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat schijn je in te kunnen stellen op je mobiel
Awwwquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom mag ik je zo graag
Ga ik doenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk daar maar eensThee met een jonko
![]()
Nou ja, het is niet de bedoeling om zo een indruk achter te laten, ook digitaal niet hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou , dat heb ik je toch al wel een aantal keren zien posten (in andere bewoording uiteraard)
maar okay,..
Ben je en route?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet de bedoeling om zo een indruk achter te laten, ook digitaal niet hoor.
Ken wel iemand, de ster, die koffie met jonko klapte.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk daar maar eensThee met een jonko
![]()
Ik vertrek zoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan is het goed. Al vrij / thuis of nog strijdent ?
Alleen jammer van het pauper bier dat niet eens koel staatquote:
Amstel is ook niet mijn fav.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen jammer van het pauper bier dat niet eens koel staat
Gewoon doosje strorum de man meenemen. Dan komen we wel een uurtje of 4 door.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Amstel is ook niet mijn fav.Dan maar wijn lurken of de bierkoerier optrommelen met Palm / Hertog
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:48 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boerenkoolquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]Liflafjes!
Doe mij maar boerenkool met worst!![]()
Okayquote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet de bedoeling om zo een indruk achter te laten, ook digitaal niet hoor.
Kan best lekker zijn als je het goed maakt met een goed stuk vlees erbij!quote:
Oehhh hou opquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn als je het goed maakt met een goed stuk vlees erbij!
Ik mot het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn als je het goed maakt met een goed stuk vlees erbij!
Je bent alsnog uitgenodigd. Krijg wel friet met appelmoes en een knakworstquote:
Echt welquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jou je wel van he een goed stuk vlees![]()
![]()
![]()
![]()
Da's lief van jequote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent alsnog uitgenodigd. Krijg wel friet met appelmoes en een knakworst
Liefhebber is een groot woord, maar kan soms best lekker zijn. Vooral na een lange dag in de winter.quote:
Ik ben sowieso gek op stampotten , ik maak ze echter nog zeldenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liefhebber is een groot woord, maar kan soms best lekker zijn. Vooral na een lange dag in de winter.
Ik ben meer van de ovenschotels, maar maak die tegenwoordig ook vrij weinig.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso gek op stampotten , ik maak ze echter nog zelden
Oh dat is ook lekker , doe ik ook minder iddquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van de ovenschotels, maar maak die tegenwoordig ook vrij weinig.
Ik kan het nog onder studentikoze levensstijl en werken in een restaurant gooienquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekker , doe ik ook minder idd
Slimquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan het nog onder studentikoze levensstijl en werken in een restaurant gooien
Het komt uit de koelingquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen jammer van het pauper bier dat niet eens koel staat
Er is ook een collega die 'gedestilleerd' bier maakt... wil je dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Amstel is ook niet mijn fav.Dan maar wijn lurken of de bierkoerier optrommelen met Palm / Hertog
Ik zal niet ontkennen dat dat ook heerlijk is!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]Liflafjes!
Doe mij maar boerenkool met worst!![]()
Ik dacht even dat deze post van @Geerd was, over dat een stevige sappige worst soms ook wel eens lekker kan zijn!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat dat ook heerlijk is!
Sowieso stampottenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan dat wel elke dag eten. Vooral als het vers is.
Nee nee, het ging mij meer over de boerenkool hoor. Worsten moeten uit mijn buurt blijven, poesjes daarentegenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht even dat deze post van @:Geerd was, over dat een stevige sappige worst soms ook wel eens lekker kan zijn!
Ik ben geen thee bitchquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier vloeit de thee rijkelijk in het kopje.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Dud0r hoe rolt alles daar beneden?
Dat vraag ik me ook af. Ik rol namelijk over links dus rollen gaat niet echt met m'n hand in het gipsquote:
In het gips nog welquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik rol namelijk over links dus rollen gaat niet echt met m'n hand in het gips
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik rol namelijk over links dus rollen gaat niet echt met m'n hand in het gips
Twee andere dingen die kunnen rollen zijn toch niet in het gipsquote:
Ik weet niet over welke 2 andere dingen jij het hebtquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:07 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Twee andere dingen die kunnen rollen zijn toch niet in het gips
Ja is gebroken dus moet in het gipsquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In het gips nog wel![]()
![]()
Nee dat kan ik me voorstellen
Welke andere dingenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:07 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Twee andere dingen die kunnen rollen zijn toch niet in het gips
Wow!! Mindurrquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja is gebroken dus moet in het gips
[..]
Welke andere dingen
Nog anderhalve week en dan mag het er afquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! MindurrSterkte met je hand
Oh beterquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog anderhalve week en dan mag het er af
Ja gelukkig wel. Zit sinds 27 december in het gips. Had eigenlijk langer verwacht maar ik vind het wel prima. Alleen even hopen dat als het eraf gaat dat ze niet zoiets hebben van misschien moet er toch nog maar een week of twee gips opquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Zit sinds 27 december in het gips. Had eigenlijk langer verwacht maar ik vind het wel prima. Alleen even hopen dat als het eraf gaat dat ze niet zoiets hebben van misschien moet er toch nog maar een week of twee gips op
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja is gebroken dus moet in het gips
[..]
Welke andere dingen
De knikkers rollen tochquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke 2 andere dingen jij het hebt
Haha nee ik rol nu uit m'n nest, maar ik heb slecht geslapen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij gaat nu slapen? Heeft mini-ToT je wakker gehouden?
Tsssss niet eens met een Gameboy op het speelplein zitten spelen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah,... knikkeren deed ik vroegah
In mijn tijd bestond de gameboy nog nietquote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsssss niet eens met een Gameboy op het speelplein zitten spelen?
Same here!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In mijn tijd bestond de gameboy nog niet
Ik heb er zelf ook nooit een gehadquote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!
Die kwamen pas toen ik iets van 16 jaar oud was of zo.
Ik kon er eentje met een loterij winnen op het werk. Ik noemde een nummer en een collega noemde daarna het zelfde nummer. Dat was dus het winnende nummer en daarna moesten we weer raden, en toen won hij!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook nooit een gehad
Awwwquote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kon er eentje met een loterij winnen op het werk. Ik noemde een nummer en een collega noemde daarna het zelfde nummer. Dat was dus het winnende nummer en daarna moesten we weer raden, en toen won hij!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die gast was sowieso al een ongelooflijke bloedlul.
Ik kijk eigenlijk nooit naar dat soort programma's , behalve eentje (Holland got talent oid) Maar dat keek ik voornamelijk voor die auditiesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
Over bloedlullen gesproken: gisteren Lil' Kleine ook gezien bij The Voice?
Heel veel mensen snappen niet waarom hij daar zit!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit naar dat soort programma's , behalve eentje (Holland got talent oid) Maar dat keek ik voornamelijk voor die auditiesPuur leedvermaak
![]()
Mijn moeder vertelde me begin november over die ruzie tussen Anouk en die kleine opgefokte domme kleuter die niet kan zingen/rappen en ook nog eens een totaal gebrek aan kennis en passie voor muziek in zijn totaliteit heeft/bezit .
Hoe de situatie tussen die 2 nu is weet ik niet.
Ik zapte toevallig gisteren en kwam op de Voice terecht ., maar net in de reclame, en toen was ik er alweer klaar mee.
Ik vind het nog steeds bizar dat dat domme stuk vreten in de jury zit.
Ja prima, gaat lekker. Net even spot goedkoop wat spullen gekocht zoals een nieuwe doucheslang e.d. zat al tijden met een kapotte doucheslangquote:
#viesdikke tokkie gespotquote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja prima, gaat lekker. Net even spot goedkoop wat spullen gekocht zoals een nieuwe doucheslang e.d. zat al tijden met een kapotte doucheslangmaar gewoon te lui om nieuw te halen.
Gecombineerd met een bakkie kibbeling en een spot gecheckt voor een tattoo. Wil graag een Dias de los Muertos laten zetten.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel veel mensen snappen niet waarom hij daar zit!
"Jorik, wat vond je er van?"
- "Ik ben blij dat ik Anouk niet ben, dan hoef ik de keuze niet te maken."
"Jorik, hoe vond je het optreden?"
- "Meid, wat een mooie kleren heb je aan. Ik ben blij dat ik Waylon niet ben; hij moet de keuze maken."
"Jorik, hoe vond je de rap?"
- "Ik heb geen commentaar."
Ik denk dat hij op zijn kleine pikkie getrapt was omdat hij gedisst werd in die battle. Waylon reageerde met een kop van:
[ afbeelding ]
en dat kleine opneukertje was meer van: "Keep smiling, keep smiling! Ik moet die mondhoeken omhoog houden. Helaas werken mijn wenkbrauwen niet mee, maar mijn glimlach ziet er zo toch ook wel oprecht uit, godverdomme!?"
Okee dan!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja prima, gaat lekker. Net even spot goedkoop wat spullen gekocht zoals een nieuwe doucheslang e.d. zat al tijden met een kapotte doucheslangmaar gewoon te lui om nieuw te halen.
Gecombineerd met een bakkie kibbeling en een spot gecheckt voor een tattoo. Wil graag een Dias de los Muertos laten zetten.
Aha vandaar. Laat dat je weekend niet verpesten!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 10:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee ik rol nu uit m'n nest, maar ik heb slecht geslapen.
Hoestie daar?
Ik heb mijn verzameling nog (ergens). Misschien dat ik ze ooit aan mijn kinderen kan geven als die er zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah,... knikkeren deed ik vroegah
Ah enjoy!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha vandaar. Laat dat je weekend niet verpesten!
Net terug, nu aan het lunchen met twee broodjes makreel
Ik heb echt geen idee wat er met mijn knikkers gebeurd is.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb mijn verzameling nog (ergens). Misschien dat ik ze ooit aan mijn kinderen kan geven als die er zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je gezellie met de koturz knikkerenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb mijn verzameling nog (ergens). Misschien dat ik ze ooit aan mijn kinderen kan geven als die er zijn![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah enjoy!
Ja ik ben wel af en toe rustig wat aan het opruimen hier, maar met veel tussenpauzes.
Ha die Gibs, hoe is het daaro?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah beter! Ook af en toe maar eens kopen dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:08 schreef stokj het volgende:
[..]de broden met makreel smaken goed.
En makreel stimuleert je vetverbranding.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat er met mijn knikkers gebeurd is.
Een deel is naar mijn moeder gegaan die het in een vaas gedaan heeft, maar de rest...?
Heerlijk die haring, wel zonder ui en zuur. Dat verpest de smaak. Haring dat goed schoon is en niet rood van binnen is het best.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah beter! Ook af en toe maar eens kopen dan.Is ook goed voor de cholesterol.
Hier vreten we vooral haring.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:09 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
wacht maar tot mini-ToT ermee wilt spelen
Oh ik hou wel van een uitje er op.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Heerlijk die haring, wel zonder ui en zuur. Dat verpest de smaak. Haring dat goed schoon is en niet rood van binnen is het best.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Gibs, hoe is het daaro?Ja lekker man ! Daaro ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja vind ik prima, 23 kan nog wel. Als ze maar leuk is ! ( Oh ja een snoezig smoeltje mag er ook wel op zitten )Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:11 schreef ToT het volgende:
[..]Reeds gebeurd!
Ze zitten in 2 smalle hoge vazen en hij heeft die ibjna omver gegooid.
Ik nam het altijd met ui en zuur totdat Fred de Zeemeeuw me erop wees dat de ui gebruikt wordt om de eventuele slechte smaak van de haring te maskeren. En de zuur verpest het een beetje. Je moet de textuur van de haring proeven. Ik dacht die man is gek. Totdat ik het maar een keer probeerde en ik sindsdien niet anders wilquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik hou wel van een uitje er op.
En idd @ niet rood van binnen.
Haar smoeltje is wel snoezig. Ze heeft een MA, een kat en haar ma, die ik bij de traditionele nieuwjaarsborrel heb gesproken, heeft kort pittig haar.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja lekker man ! Daaro ?
Ja vind ik prima, 23 kan nog wel. Als ze maar leuk is ! ( Oh ja een snoezig smoeltje mag er ook wel op zitten )
Ja ik had ook wel eens zoiets gehoord!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik nam het altijd met ui en zuur totdat Fred de Zeemeeuw me erop wees dat de ui gebruikt wordt om de eventuele slechte smaak van de haring te maskeren. En de zuur verpest het een beetje. Je moet de textuur van de haring proeven. Ik dacht die man is gek. Totdat ik het maar een keer probeerde en ik sindsdien niet anders wil
Leuk om te zien! Alles op die leeftijd is leuk en al. De wereld ontdekken etc...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt alles is speelgoed voor hem; ook een leeg kommetje!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Haar smoeltje is wel snoezig. Ze heeft een MA, een kat en haar ma, die ik bij de traditionele nieuwjaarsborrel heb gesproken, heeft kort pittig haar.
Moet je wel van haar angstpuf houden (zij was die persoon die zei dat als ze geen zin had in haar vriend ze vies dampte zodat hij wegging).
Ik zal ook geen pot zure haring kopen, geef mij maar een verse haring van de visboer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had ook wel eens zoiets gehoord!
Zuur heb ik er nooit op gehad (behalve met zure haring), maar dat lijkt me niks.
En zure haring an sich heb ik echt in geen jaren meer gehad. Ik zal ook niet echt snel een pot kopen.
Heb in groningen een adresje voor haring. Pfffwwuaaaa man, boterzacht, beetje vettig en smelt zowaar op je tongquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Heerlijk die haring, wel zonder ui en zuur. Dat verpest de smaak. Haring dat goed schoon is en niet rood van binnen is het best.
Hahaha heerlijk ventje. Leuk om te zien ToT !quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt wel!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Leuk om te zien! Alles op die leeftijd is leuk en al. De wereld ontdekken etc...
Hm, ben benieuwd. Is het een goed verstopte visstal?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb in groningen een adresje voor haring. Pfffwwuaaaa man, boterzacht, beetje vettig en smelt zowaar op je tong
Ik haal ze gewoon in de supermarkt als een echte volwaardige Tokkie!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal ook geen pot zure haring kopen, geef mij maar een verse haring van de visboer.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha heerlijk ventje. Leuk om te zien ToT !
Daar buffel ik wel doorheen. Knal er gewoon zelf een clusterpuf uit, die zijn wat hardnekkiger.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Haar smoeltje is wel snoezig. Ze heeft een MA, een kat en haar ma, die ik bij de traditionele nieuwjaarsborrel heb gesproken, heeft kort pittig haar.
Moet je wel van haar angstpuf houden (zij was die persoon die zei dat als ze geen zin had in haar vriend ze vies dampte zodat hij wegging).
Het scheen dat toen ik die leeftijd had ik de huistelefoon zo interessant vond dat alleen ik het wou opnemen en ermee spelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Een opgerold papiertje, een porseleinen bord, pennen, flesjes, een plantenspuit, de televisie, kabels laders, telefoons; alles is speelgoed.En hij heeft nu een fase waarin alles een telefoon is!
Echt alels houdt hij tegen zijn oortje!
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik haal ze gewoon in de supermarkt als een echte volwaardige Tokkie!
Man man manquote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar buffel ik wel doorheen. Knal er gewoon zelf een clusterpuf uit, die zijn wat hardnekkiger.
Ja en nee. Zit ergens ver buiten het centrum in een klein houten gebouwtje. Maar het loopt er wel storm.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Hm, ben benieuwd. Is het een goed verstopte visstal?
De visboer is idd beter, maar de Jumbo is hier op loopafstand en de visboer die daar 1x per week bij staat is goddeloos duur. In de stad zit wel een veel goedkopere, maar dat is voor mij weer te ver weg.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cd k mis je in dts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Iedereen zit ergens andersquote:
Wie is het?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik voornamelijk ook in de Moltopics
Loopt die met een Kalasjnikov rond?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Miljuschka......hoop ik
paulgibsonlesquote:
Vanavond weer de eerste van een nieuw seizoen!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow zitten ze daar tegenwoordig?
Ik heb er echt nog geen één enkele aflevering van gezien!
Aha!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vanavond weer de eerste van een nieuw seizoen!
Was zij niet ooit van tmf?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, de naam klinkt nogal Russisch?
Joh de laatste keer dat ik naar een muziekkanaal keek, zat Ray Cokes nog bij MTV en presenteerde Vanessa Warwick Headbangers' ball!quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Aha!
Wij gaan waarschijnlijk All Together Now kijken of zo.
quote:
Vast welquote:
En vervolgens een kind krijgen van een blanke!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die moet gewoon anaal vernederd worden door 25 zwartepieten
Dat zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En vervolgens een kind krijgen van een blanke!
Doet me denken aan een feministe die "in de rouw" was vanwege het dochtertje dat ze nooit gekregen had, omdat ze in verwachting was van een jongetje.quote:
De tering, dat zulke mensen überhaupt kinderen mogen krijgenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een feministe die "in de rouw" was vanwege het dochtertje dat ze nooit gekregen had, omdat ze in verwachting was van een jongetje.
Na een lange rouwperiode voor dit vreselijke verlies, besloot ze het zoontje zo feministisch mogelijk op te voeden en het arme kleine kind continu te vertellen dat hij later geen vrouwen mocht verkrachten, en als hij promotie zou willen binnen zijn toekomstige bedrijf en een vrouw wilde diezelfde promotie hebben, dan moest hij die vrouwelijke collega volledig ondersteunen om voor die promotie te gaan en dat hij dan zelf een stap opzij moest zetten om haar die kans te geven enz.
Mag je geen vrouwen verkrachten?? Ohw kut....quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een feministe die "in de rouw" was vanwege het dochtertje dat ze nooit gekregen had, omdat ze in verwachting was van een jongetje.
Na een lange rouwperiode voor dit vreselijke verlies, besloot ze het zoontje zo feministisch mogelijk op te voeden en het arme kleine kind continu te vertellen dat hij later geen vrouwen mocht verkrachten, en als hij promotie zou willen binnen zijn toekomstige bedrijf en een vrouw wilde diezelfde promotie hebben, dan moest hij die vrouwelijke collega volledig ondersteunen om voor die promotie te gaan en dat hij dan zelf een stap opzij moest zetten om haar die kans te geven enz.
Echt he!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De tering, dat zulke mensen überhaupt kinderen mogen krijgen
Gewoon weekendje naar Rusland gaan, daar mag je wel nog gewoon vrouwen verkrachten.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mag je geen vrouwen verkrachten?? Ohw kut....
Uuh...lolquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon weekendje naar Rusland gaan, daar mag je wel nog gewoon vrouwen verkrachten.
Dat is nog erger, zulke gekkies een podium gevenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!
Volgens mij had ze zo'n Ted-talk er over.
Joh zelfs beren kunnen zo'n kleintje daar nog niet eens aan!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon weekendje naar Rusland gaan, daar mag je wel nog gewoon vrouwen verkrachten.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]Ik voel me echt alsof we op de camping zitten, als we daar naar kijken!
Op cheap-ass tuinstoeltjes, pak sangria van de Aldi er bij, zware shag draaien, naast de sangria uiteraard ook nog de heilige drie-eenheid van bier, borrelnootjes en bitterballen. Plakkies leverworst er bij en turen maar naar dit soort pulp!
Mashaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh zelfs beren kunnen zo'n kleintje daar nog niet eens aan!
[ afbeelding ]
Moet je nagaan als zo'n kleintje eenmaal volgroeid is na een hele opvoeding van een beer. Daar moet je echt niet mee willen fucken!
Hahaha echt zo zwaar humor!quote:
Heb je de wiki wel eens gelezen hoe ze op het idee voor Masha zijn gekomen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha echt zo zwaar humor!Zeker als je het in het Russisch kijkt! Dat stemmetje past er gewoon perfect bij, en dat je er geen fuck van kunt verstaan maakt de chaos nog veel completer!
2 hongerige wolven die bij een kippenboerderij inbreken en een haan ontvoeren om hem eieren voor hen te laten leggen!
Dat beest wijst zijn kam aan, laat zijn lange staartveren zien en de spikes aan zijn poten en tikt tegen z'n hoofd om aan te geven hoe dom dat die wolven zijn, maar pech gehad; eieren leggen moet hij!
's Ochtends komt de zon op, hij begint DIRECT te kraaien en natuurlijk geen ei te bekennen!
Die beesten zijn soms ook als de dood voor Masha, zeker als ze rond rent met een camera met een sterke flitser!
Nee?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je de wiki wel eens gelezen hoe ze op het idee voor Masha zijn gekomen?
Masha was based on a real person… In the 1990s, the project's artistic director, Oleg Kuzovkov, was on holiday when he saw a little girl on the beach. The child was so genuine and open that she could easily walk up to a stranger and play chess with him or pick up his flippers and go swimming. However, after a few days, the vacationers began to hide…[5]quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Masha was based on a real person… In the 1990s, the project's artistic director, Oleg Kuzovkov, was on holiday when he saw a little girl on the beach. The child was so genuine and open that she could easily walk up to a stranger and play chess with him or pick up his flippers and go swimming. However, after a few days, the vacationers began to hide…[5]
Oh damn.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Masha was based on a real person… In the 1990s, the project's artistic director, Oleg Kuzovkov, was on holiday when he saw a little girl on the beach. The child was so genuine and open that she could easily walk up to a stranger and play chess with him or pick up his flippers and go swimming. However, after a few days, the vacationers began to hide…[5]
Die kleine tentjes die er verzorgd uitzien zijn meestal wel goed. Niet zoals de Viscar van Bert die bij de begraafplaats staat. Daar zie je letterlijk dat het vis al is overleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja en nee. Zit ergens ver buiten het centrum in een klein houten gebouwtje. Maar het loopt er wel storm.
Ik nam in mijn AH bijbaan tijd af en toe een haring dat uiteraard geen smaak had t.o.v. een haring uit de visstal.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
De visboer is idd beter, maar de Jumbo is hier op loopafstand en de visboer die daar 1x per week bij staat is goddeloos duur. In de stad zit wel een veel goedkopere, maar dat is voor mij weer te ver weg.
Een tijdje geleden wel haring van de visstal gehaald.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik nam in mijn AH bijbaan tijd af en toe een haring dat uiteraard geen smaak had t.o.v. een haring uit de visstal.![]()
![]()
@puzziepie @Kopjechino @Limoentjuh klopt dit?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 14:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vrouwenpufjes kunnen mokerhard meuren maat.
Gewend aan plastic kwaliteitquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een tijdje geleden wel haring van de visstal gehaald.
Mega dik, ongelooflijk vet en de smaak was echt te sterk.
Ik denk dat ik gewoon gewend ben geraakt aan het supermarktvoer!
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:39 schreef ToT het volgende:
De visboer in de stad is VEEL goedkoper dan de visstal die bij de Jumbo staat, en volgens mij ook veel goedkoper dan de Jumbo zelf.
Ik merkte wel dat toen ik mij ging verdiepen in de consumptie van haring ik veel kieskeurige ben geworden met waar ik haring eet. Gelukkig is Fred de Zeemeeuw (nog) goedkoop met goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het valt best te vreten, zeker met uitjes.
Dit niet, maar hij is vaak genoeg omgekukeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:18 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
@:tot heb jij dit ook meegemaakt?
Van wie heeft hij dat geleerd?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit niet, maar hij is vaak genoeg omgekukeld.En meneertje zit nu ineens bijna yoghurt met zwarte bessen op de bank uit te smeren!
Dat is ook een hobbyquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit niet, maar hij is vaak genoeg omgekukeld.En meneertje zit nu ineens bijna yoghurt met zwarte bessen op de bank uit te smeren!
Beetje slechte verkoop techniek. Kan ook juist zorgen dat jullie voorlopig geen yoghurt meer kopen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Zodat hij meer yoghurtjes kan verkopen?
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje slechte verkoop techniek. Kan ook juist zorgen dat jullie voorlopig geen yoghurt meer kopen.
chaotisch en daarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]lol
Hoe is het leven daar pik ?
Zeker!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Of kunst!
Beter dan een banaan met een stuk ducttape!
Jawel, maar die is weer als een malle aan het stuiteren en van plezier aan het krijsen enzo!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker!
Moet de kleine man niet slapen?
Doe je met hem meequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar die is weer als een malle aan het stuiteren en van plezier aan het krijsen enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |