Da's wel mooi kilolote danquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar bouwmaterialen gaan bij elke zware orkaan meerdere malen over de kop. Sinds Yolanda is alles 4x zo duur geworden en dat is nooit meer teruggedraaid.
Niks mis met jezelf hier en daar in bepaalde situaties aanpassen , Dat doet als het goed is iedereen namelijk wel. Over aanpassen heb ik het dan ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan mij in alle rollen aanpassen! En soms heb je gewoon zin om even in straattaal te praten. Dat houdt het leuk.
Nou nou zeg,
Leg hem voor straf over de knie en spank hem tot zijn billetjes helemaal roze geworden zijn!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met jezelf hier en daar in bepaalde situaties aanpassen , Dat doet als het goed is iedereen namelijk wel. Over aanpassen heb ik het dan ook niet.
Mij gaat het er meer om of iets echt is , en ook klopt. En dat is bij mij voornamelijk gebaseerd op mijn intuïtie . Maar jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat jij iedereen 'om de tuin kan leiden'
en dat is niet zo..
Niks mis met zo nu en dan een flinke Pets op de billetjesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg hem voor straf over de knie en spank hem tot zijn billetjes helemaal roze geworden zijn!
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met zo nu en dan een flinke Pets op de billetjes
[..]
Nee nee, absoluut niet. Zo ben ik niet hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met jezelf hier en daar in bepaalde situaties aanpassen , Dat doet als het goed is iedereen namelijk wel. Over aanpassen heb ik het dan ook niet.
Mij gaat het er meer om of iets echt is , en ook klopt. En dat is bij mij voornamelijk gebaseerd op mijn intuïtie . Maar jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat jij iedereen 'om de tuin kan leiden'
en dat is niet zo..
Grrrrrrrquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Man man manquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg hem voor straf over de knie en spank hem tot zijn billetjes helemaal roze geworden zijn!
Nou , dat heb ik je toch al wel een aantal keren zien posten (in andere bewoording uiteraard)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee nee, absoluut niet. Zo ben ik niet hoor.
Gekomenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okeuhjquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjas,.. jij zou hard wegrennen als je me zag
@Grrrrrrrrquote:
WTF !!! Ik wil nog een beetje een relaxte dag hebben ,ga hier niet eens op klikkenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF !!! Ik wil nog een beetje een relaxte dag hebben ,ga hier niet eens op klikken![]()
![]()
Ik durrufnie
Zelfde reactie als je mij ziet denk ik...quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF !!! Ik wil nog een beetje een relaxte dag hebben ,ga hier niet eens op klikken![]()
![]()
Ik durrufnie
Ho ho niet het verhaal omdraaienquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zelfde reactie als je mij ziet denk ik...
Dat was de woordgrap ookquote:
Dacht is dat het een modderstroom van diarree wasquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar het plaatje zegt genoeg denk ik
Ik kwam als tiener al bij de Blikken Deur, oftewel voor ons 'Fransje' Ik kwam ook bij al die boten, woonde er vlakbij in de buurt. . Sinds ik in Zwolle woon kom ik daar niet meer, dus hoe het er nu uitziet, geen idee, maar denk dat er niet al teveel daar is veranderd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat was de woordgrap ookTrouwens kom je nog wel eens bij de Blikkendeur ? Ik vond vreoger dat kleine uitgifte hokje best geinig, en het poolen super chill, Totdat dat krappe rookhok er kwam
, hoewel de kwaliteit v/d wiet altijd wel prima was.
En wat was het?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dacht is dat het een modderstroom van diarree was
New Balancequote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kwam als tiener al bij de Blikken Deur, oftewel voor ons 'Fransje' Ik kwam ook bij al die boten, woonde er vlakbij in de buurt. . Sinds ik in Zwolle woon kom ik daar niet meer, dus hoe het er nu uitziet, geen idee, maar denk dat er niet al teveel daar is veranderd.
Muurtje onder zeker?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jawel, netjes netjes, gecontroleerd , zonder al te veel spetters.
Daar kom ik nooit. kweekte mijn eigen wiet, maar die is nu opquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
New Balanceis en blijft mijn favo
Skyhigh, De Tulp ( of is dat nu de Pijp ? ) Dino's was vroeger kut, kwam ik alleen in noodgevallenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. kweekte mijn eigen wiet, maar die is nu op![]()
februari weer opnieuw aan de kweek. ga nu soms naar De Pijp toe. Ik hoorde een aantal weken geleden dat het Binnenhofje weg is, ik was in shock![]()
![]()
Dat heb ik nu verwerkt gelukkig![]()
Maar ik kan niet wachten om weer zelf te gaan kweken![]()
Geilquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die had wel mee-gespact mogen worden inderdaad.
De Tulp is er nog , Sky ook. Dino's ging ik ook wel heen, maar wat je zegt : noodgevallenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Skyhigh, De Tulp ( of is dat nu de Pijp ? ) Dino's was vroeger kut, kwam ik alleen in noodgevallen
Zal 's gaan kijken als ik er weer s naar Zwolle ga. Wellicht samen ff een J-tje doen met een koppie theequote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De Tulp is er nog , Sky ook. Dino's ging ik ook wel heen, maar wat je zegt : noodgevallen![]()
De Pijp is redelijk nieuw ,zit op de Vechtstraat . prettige ruime lichte tent vind ik
Kijk daar maar eensquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zal 's gaan kijken als ik er weer s naar Zwolle ga. Wellicht samen ff een J-tje doen met een koppie thee
Dat ben ik!quote:
Is brave panter hoor.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik ben gek op grote katten poezen
Eerlijk is eerlijk: het is wel een smakelijke tetquote:
Ik zie er toch echt maar een, maar wel een smakelijke tetquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: het is wel een smakelijke tet
Pics?!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie er toch echt maar een, maar wel een smakelijke tet
I knowquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat schijn je in te kunnen stellen op je mobiel
Awwwquote:Op vrijdag 10 januari 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom mag ik je zo graag
Ga ik doenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk daar maar eensThee met een jonko
![]()
Nou ja, het is niet de bedoeling om zo een indruk achter te laten, ook digitaal niet hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou , dat heb ik je toch al wel een aantal keren zien posten (in andere bewoording uiteraard)
maar okay,..
Ben je en route?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet de bedoeling om zo een indruk achter te laten, ook digitaal niet hoor.
Ken wel iemand, de ster, die koffie met jonko klapte.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk daar maar eensThee met een jonko
![]()
Ik vertrek zoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan is het goed. Al vrij / thuis of nog strijdent ?
Alleen jammer van het pauper bier dat niet eens koel staatquote:
Amstel is ook niet mijn fav.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen jammer van het pauper bier dat niet eens koel staat
Gewoon doosje strorum de man meenemen. Dan komen we wel een uurtje of 4 door.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Amstel is ook niet mijn fav.Dan maar wijn lurken of de bierkoerier optrommelen met Palm / Hertog
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:48 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boerenkoolquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]Liflafjes!
Doe mij maar boerenkool met worst!![]()
Okayquote:Op vrijdag 10 januari 2020 16:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet de bedoeling om zo een indruk achter te laten, ook digitaal niet hoor.
Kan best lekker zijn als je het goed maakt met een goed stuk vlees erbij!quote:
Oehhh hou opquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn als je het goed maakt met een goed stuk vlees erbij!
Ik mot het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn als je het goed maakt met een goed stuk vlees erbij!
Je bent alsnog uitgenodigd. Krijg wel friet met appelmoes en een knakworstquote:
Echt welquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jou je wel van he een goed stuk vlees![]()
![]()
![]()
![]()
Da's lief van jequote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent alsnog uitgenodigd. Krijg wel friet met appelmoes en een knakworst
Liefhebber is een groot woord, maar kan soms best lekker zijn. Vooral na een lange dag in de winter.quote:
Ik ben sowieso gek op stampotten , ik maak ze echter nog zeldenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liefhebber is een groot woord, maar kan soms best lekker zijn. Vooral na een lange dag in de winter.
Ik ben meer van de ovenschotels, maar maak die tegenwoordig ook vrij weinig.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso gek op stampotten , ik maak ze echter nog zelden
Oh dat is ook lekker , doe ik ook minder iddquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben meer van de ovenschotels, maar maak die tegenwoordig ook vrij weinig.
Ik kan het nog onder studentikoze levensstijl en werken in een restaurant gooienquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekker , doe ik ook minder idd
Slimquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan het nog onder studentikoze levensstijl en werken in een restaurant gooien
Het komt uit de koelingquote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleen jammer van het pauper bier dat niet eens koel staat
Er is ook een collega die 'gedestilleerd' bier maakt... wil je dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 17:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Amstel is ook niet mijn fav.Dan maar wijn lurken of de bierkoerier optrommelen met Palm / Hertog
Ik zal niet ontkennen dat dat ook heerlijk is!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]Liflafjes!
Doe mij maar boerenkool met worst!![]()
Ik dacht even dat deze post van @Geerd was, over dat een stevige sappige worst soms ook wel eens lekker kan zijn!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat dat ook heerlijk is!
Sowieso stampottenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 21:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan dat wel elke dag eten. Vooral als het vers is.
Nee nee, het ging mij meer over de boerenkool hoor. Worsten moeten uit mijn buurt blijven, poesjes daarentegenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht even dat deze post van @:Geerd was, over dat een stevige sappige worst soms ook wel eens lekker kan zijn!
Ik ben geen thee bitchquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier vloeit de thee rijkelijk in het kopje.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Dud0r hoe rolt alles daar beneden?
Dat vraag ik me ook af. Ik rol namelijk over links dus rollen gaat niet echt met m'n hand in het gipsquote:
In het gips nog welquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik rol namelijk over links dus rollen gaat niet echt met m'n hand in het gips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |