SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Zitroninos:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:04 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Fijn Melting dat je denkt beter geslapen te hebben! Na 1x gebruiken mag je nog geen wonderen verwachten
Goedemorgen dames.quote:
Ik ga rustig afwachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:04 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Fijn Melting dat je denkt beter geslapen te hebben! Na 1x gebruiken mag je nog geen wonderen verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Ik zat er net ook aan te denken om wat in te plannen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:45 schreef peaceman het volgende:
Als er belangstelling voor is wil ik vanavond wel wat draaien
Nog niet. Maar ik sluit het ook nog niet uitquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch maar niet met een boek in bad gaan liggen?
Ik was even gaan liggen... vannacht niet zo goed geslapen. Ik denk dat ik zo De Slimste Mens ga kijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ik sluit het ook nog niet uit
Gelukkig dan maar dat het nu weekend is en je morgen kan uitslapen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was even gaan liggen... vannacht niet zo goed geslapen. Ik denk dat ik zo De Slimste Mens ga kijken.
3 Dates op een avond zou je wel geslaagd mogen noemen...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:38 schreef just me het volgende:
mogguh
heeft de spray geholpen Melting?
ik had dus een slechte nacht, kan niet eens meer normaal quotenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
3 Dates op een avond zou je wel geslaagd mogen noemen...
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
![]()
![]()
goedemorgen livelink
Ik slaap beter, als ik slaap.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:38 schreef just me het volgende:
mogguh
heeft de spray geholpen Melting?
Ohoh.... ook nooit eens rust hè?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:10 schreef livelink het volgende:
Je weet dat je een achterstand in de was weg moet werken als je zoon vanuit de badkamer gilt dat er geen handdoeken meer zijn en je vervolgens op een trapje staat om op de vliering een badlaken te pakken.
Half waar. Het weer werkt ook niet mee. Ik krijg mijn was niet snel en goed droog.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze eerder de was had gedaan, had ze nu juist wel rust gehad...
En dat terwijl de aarde meer en meer opwarmt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Half waar. Het weer werkt ook niet mee. Ik krijg mijn was niet snel en goed droog.
Toen had ik nog geen pubersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat terwijl de aarde meer en meer opwarmt.
Hoe heb je het de afgelopen jaren kunnen bolwerken?
Pubers..... soms zou je ze achter het behang plakken.quote:
Ja, dat tuig wil zichzelf maar schoon houden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Pubers..... soms zou je ze achter het behang plakken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat tuig wil zichzelf maar schoon houden.
Zijn ze helemaal besodemieterd?
Dank.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:02 schreef peaceman het volgende:
Zo financiën zijn weer up-to-date.
Jullie weten wel waar het staat, zo niet, dm me even.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:19 schreef spijkerbroek het volgende:
RIP Neil Peart![]()
Drummer en tekstschrijver![]()
Ik heb ze in 2011 in Ahoy gezien. Toen liepen ze allemaal al tegen de 60 aan, maar wel 3 uur lang knallen. Heerlijke showquote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:26 schreef ok01 het volgende:
[..]Ik vind het zo jammer dat ik Rush te laat heb ontdekt om ze nog live te kunnen zien
Dank. Gereageerd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 11:02 schreef peaceman het volgende:
Zo financiën zijn weer up-to-date.
Jullie weten wel waar het staat, zo niet, dm me even.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 12:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2011 in Ahoy gezien. Toen liepen ze allemaal al tegen de 60 aan, maar wel 3 uur lang knallen. Heerlijke show
Dat is ook de reden dat ik niet in kan vallen..quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:51 schreef just me het volgende:
Dan vanavond maar Wie is de Mol kijken
Er zullen wel meer mensen kijken de komende weken!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik niet in kan vallen..
Ik heb er nog nooit een aflevering van gekeken, maar voorlopig is het dus rustig?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
Er zullen wel meer mensen kijken de komende weken!
Ik neem aan dat Melting volgende week zaterdag weer gewoon gaat draaien. Ik kijk ook niet naar Wie is de Mol, dus luister in principe gewoon op zaterdag naar Melting.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een aflevering van gekeken, maar voorlopig is het dus rustig?
Nah, maar net op het luidste stuk kwam je binnenquote:
Ik vind dat wel een lekker nummer eigenlijk en juist dat stuk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nah, maar net op het luidste stuk kwam je binnen
Neverending storyquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Vanavond dus maar 80's dat past wel beetje als invaller voor melting.
Jazeker, alles op mute vond ik zo saai.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, er is dus toch nog muziek...
Goedenavond MadMasterquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond, er is dus toch nog muziek...
Elmo!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jazeker, alles op mute vond ik zo saai.
Oscar doesn't live here anymorequote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Waar is Oscar dan om hem tegen te houden
Tickle me Elmo. Er was een periode dat ik samen met de kinderen dubbel lag om die Tickle me-filmpjes.quote:
Wij hebben volgens mij zo'n Ernie pop.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Tickle me Elmo. Er was een periode dat ik samen met de kinderen dubbel lag om die Tickle me-filmpjes.
Ja, die is er ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij zo'n Ernie pop.
Niet kietelen!
Ja, dat lijkt me ook heel erg eng. Vooral de wetenschap dat je het hebt en dat het elk moment kan gebeuren zonder waarschuwing vooraf.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt, maar mijn "stiefvader" heeft epilepsie en kreeg een keer een aanval toen hij met mijn zwager zat te vissen. Dat lijkt me echt zo eng
Ja, maar je zal maar in je eentje aan het vissen zijn en in het water kukelen. Of een auto besturen. Doodeng.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
Neerleggen en afblijven zeggen ze dan. maar bah.
Hij voelt ze altijd wel aankomen, dat is wel fijn. Maar Zouden ze naar Slagerij van Kampen gaan, krijgt ie op de fiets dus het gevoel en net weer thuis idd epi aanval op bed. An sich prima dus, maar wel zonde van de kaartjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar je zal maar in je eentje aan het vissen zijn en in het water kukelen. Of een auto besturen. Doodeng.
Ja, dat soort ziektes zijn toch wel heel erg beperkend.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij voelt ze altijd wel aankomen, dat is wel fijn. Maar Zouden ze naar Slagerij van Kampen gaan, krijgt ie op de fiets dus het gevoel en net weer thuis idd epi aanval op bed. An sich prima dus, maar wel zonde van de kaartjes.
Mol ze! En hou nog wat heel voor volgende week.quote:
Gewoon faken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:33 schreef Rafeiro het volgende:
Kan het qua eten en zuipen alleen niet bijhouden
Hoe gaat het nu met het slapen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik klier nog ff door tot 21:00, was niet geplanned en wil zo toch naar bed.
Volgende week ben ik er wel gewoon.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Melting volgende week zaterdag weer gewoon gaat draaien. Ik kijk ook niet naar Wie is de Mol, dus luister in principe gewoon op zaterdag naar Melting.
Het is weer Mol seizoen...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:12 schreef Melting het volgende:
Het is rustig hier.
[..]
Volgende week ben ik er wel gewoon.
Half uurtje wil ik nog wel meeluisteren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Geen idee of er nog animo voor is, maar ik slinger de stream nog even aan en draai dan wat 'weekend muziek'...
We're 'On'...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Half uurtje wil ik nog wel meeluisteren.
Dat er bewogen mag worden...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:36 schreef Melting het volgende:
Wat versta je onder weekendmuziek, Mad?
Je wil nog niet naar bed?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet hier zelf natuurlijk ook niet in slaap vallen...
Nee, mw. MM is op pad en de buurjongen viert z'n 18e verjaardag.quote:
Het is in ieder geval geen a cappella.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:49 schreef MadMaster het volgende:
U Got 2 Know (Joy Energizer Mix) - Cappella
Nee, de beats gaan maar door...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen a cappella.
Van de hagelslag?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:55 schreef MadMaster het volgende:
To The Rhythm (Original Mix) - Yves Deruyter
Even opgezocht wat phrenetic betekend.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:05 schreef MadMaster het volgende:
After The Meteor - Phrenetic System
En ben je nu wijzer geworden daarvan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Even opgezocht wat phrenetic betekend.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ben je nu wijzer geworden daarvan?
Ik geef je gelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Trouwens als mijn biertje zo op is, ga ik wel plat.
Dan wens ik jullie beide alvast welterusten.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk.
Mijn echtgenote is ook net thuis gekomen, dus ik vind dat ook een mooi excuus om te stoppen...
Merci.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wens ik jullie beide alvast welterusten.
Ja, kosten noch moeite zijn gespaard...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:15 schreef Melting het volgende:
Live from Amsterdam, The Netherlands, here is your MadMaster.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:17 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziekjes in ieder geval.
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 08:39 schreef just me het volgende:
[..]Melting, leuke avond gehad gisteren ?
Altijd leuk en lekkerquote:
General Motors.quote:
quote:
Ik heb de gordijnen nog niet open gedaan en kennelijk is dat ook niet nodig.quote:
Ik ga er zodra het hier droog is ook even op uit, geen zin om de hele dag binnen te zittenquote:Op zondag 12 januari 2020 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de gordijnen nog niet open gedaan en kennelijk is dat ook niet nodig.
Moet er vanmiddag wel op uit...
Ik wil niet zo zeer, maar wordt min of meer verwacht in Hilversum.quote:Op zondag 12 januari 2020 10:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga er zodra het hier droog is ook even op uit, geen zin om de hele dag binnen te zitten
Oh wat stomquote:Op zondag 12 januari 2020 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet zo zeer, maar wordt min of meer verwacht in Hilversum.
Moet met het OV en de trein rijdt niet tussen Amsterdam en Amersfoort.
Omrijden via Schiphol dus en ik hou niet van omrijden...
Ik had een beantwoordende post getypt, maar toen klapte Fok er uit.quote:Op zondag 12 januari 2020 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
Oh wat stom
er is geen ander station bij jou in de buurt die wel rechtstreeks gaat ?
Hier ook.quote:
Succes met het omreizen dan maarquote:Op zondag 12 januari 2020 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had een beantwoordende post getypt, maar toen klapte Fok er uit.
Laten we het daarom maar op 'Nee' als antwoord houden...
Beterschap voor Lennon !!quote:Op zondag 12 januari 2020 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier ook.
We zouden vandaag naar Friesland voor een verjaardag, maar we gaan niet. Lennon is sinds donderdag koortsig en heeft keelpijn. Gisteren besloten om vandaag toch maar niet te gaan. Goede beslissing, want hij is nog steeds niet fit. Vandaag nog maar een relaxdagje.
Beterschap voor Lennon.quote:Op zondag 12 januari 2020 10:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier ook.
We zouden vandaag naar Friesland voor een verjaardag, maar we gaan niet. Lennon is sinds donderdag koortsig en heeft keelpijn. Gisteren besloten om vandaag toch maar niet te gaan. Goede beslissing, want hij is nog steeds niet fit. Vandaag nog maar een relaxdagje.
quote:Op zondag 12 januari 2020 10:52 schreef peaceman het volgende:
ik ga zo om 11.00 even wat muziek draaien
Oma verteldquote:Op zondag 12 januari 2020 10:59 schreef just me het volgende:
[..]doe dan ook een feestelijk liedje voor Symph en DDM
vandaag 4 jaar geleden soort van getrouwd
als ze er zijn wel jaquote:Op zondag 12 januari 2020 10:59 schreef just me het volgende:
[..]doe dan ook een feestelijk liedje voor Symph en DDM
vandaag 4 jaar geleden soort van getrouwd
Oma weet nogquote:
quote:
ik vind de gitarist ook wel okequote:
ja hoorquote:Op zondag 12 januari 2020 11:04 schreef Rafeiro het volgende:
Kan je er straks wat van Dire straits tussen proppen?
Die titel, is dat nu aanzet tot coke gebruik?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:05 schreef peaceman het volgende:
Neil Young & Crazy Horse - Powderfinger
geen idee. zou best kunnenquote:Op zondag 12 januari 2020 11:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die titel, is dat nu aanzet tot coke gebruik?
Dat is lief van jequote:
hoor je tegenwoordig nog nauwelijks.quote:
Hiervan heb ik nooit begrepen waarom dit zo gescoord heeft.quote:
De vogels hier beginnen ook lomp te schetteren nu.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Hiervan heb ik nooit begrepen waarom dit zo gescoord heeft.
t is niet zomaar een liedje en live was hij ook enorm goedquote:Op zondag 12 januari 2020 11:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Hiervan heb ik nooit begrepen waarom dit zo gescoord heeft.
Je kan maar ergens over zingen.quote:
A girl called Johnnyquote:
ouderwetse meltingquote:Op zondag 12 januari 2020 11:45 schreef Melting het volgende:
[..]
A girl called Johnny
A boy named Sue
Waar moet het heen met de wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Verwarring alom Meltingquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:48 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en nog even in de spoiler de playlist van gisteravond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Mancrush?quote:Op zondag 12 januari 2020 11:50 schreef peaceman het volgende:
De volgende is ook speciaal voor Melting
quote:Op zondag 12 januari 2020 11:50 schreef peaceman het volgende:
De volgende is ook speciaal voor Melting
Deze is beter voor Madmaster.quote:
bij de onbekendere nummers van Queen zitten dan ook echt pareltjesquote:Op zondag 12 januari 2020 11:55 schreef Rafeiro het volgende:
Wel fijner dan de meeste nummers die je van Queen hoort.
Misschien ook wel omdat het niet tig tig keren langs gekomen is.
Friesland, dat is toch dat gebied wat nog ontdekt moet wordenquote:Op zondag 12 januari 2020 11:56 schreef brother52 het volgende:
Ik kan helaas niet meeluisteren, ze hebben hier in Friesland nog geen internet
Ik wacht nog een paar minuten en dan zeg ik goedemiddagquote:
quote:
Zag gister nog een poster hangen dat er binnenkort wel een aardig bandje in Blokker speeltquote:Op zondag 12 januari 2020 11:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Friesland, dat is toch dat gebied wat nog ontdekt moet worden
In de Blokker?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zag gister nog een poster hangen dat er binnenkort wel een aardig bandje in Blokker speelt
Nou weten we nog niet wat ze was hè?quote:
waarschijnlijk a girl called Johnnyquote:Op zondag 12 januari 2020 12:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou weten we nog niet wat ze was hè?
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarschijnlijk a girl called Johnny
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:24 schreef peaceman het volgende:
Speciaal voor @:Diaan73
Bob Marley & the Wailers - Roots, Rock, Reggae
Ja duh... dat zie ikquote:Op zondag 12 januari 2020 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik luister wel hoor... ben alleen even met wat anders bezig.
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
De volgende twee nummers zijn voor @:symphonic en DDM
Eerst Hello, I love you voor just me, en nu weer P.S. I love you.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerst Hello, I love you voor just me, en nu weer P.S. I love you.
Nou weten we het wel hè, peaceman.
Ik heb tenminste weer 'n goede zondagquote:Op zondag 12 januari 2020 12:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerst Hello, I love you voor just me, en nu weer P.S. I love you.
Nou weten we het wel hè, peaceman.
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb tenminste weer 'n goede zondag
quote:Op zondag 12 januari 2020 12:32 schreef peaceman het volgende:
De volgende twee nummers zijn voor @:symphonic en DDM
Op naar de 5 jaarquote:
quote:
En wat zat er in dat bier?quote:Op zondag 12 januari 2020 13:05 schreef peaceman het volgende:
The Beautiful South - Look What I Found in My Beer
Beetje vroeg om nu al aan het bier te zittenquote:
[Verse 1]quote:
Wat drink je nu dan?quote:Op zondag 12 januari 2020 13:07 schreef just me het volgende:
[..]
Beetje vroeg om nu al aan het bier te zitten
zal wel wijn zijn, denk je niet?quote:
Maar hoe kom ik er snel aan....quote:Op zondag 12 januari 2020 13:18 schreef peaceman het volgende:
Als je het vandaag echt niet meer ziet zitten vandaag heet Lou nog wel een tip...
mijn advies erbij: gebruik met mate..
Lou Reed - Heroin
je woont in Brabant toch? Het mekka van de drugs tegenwoordig.quote:
Niet in de kringen waarin in verkeer.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
je woont in Brabant toch? Het mekka van de drugs tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |