SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:01 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Zitroninos:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:04 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Fijn Melting dat je denkt beter geslapen te hebben! Na 1x gebruiken mag je nog geen wonderen verwachten
Goedemorgen dames.quote:
Ik ga rustig afwachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:04 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Fijn Melting dat je denkt beter geslapen te hebben! Na 1x gebruiken mag je nog geen wonderen verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Ik zat er net ook aan te denken om wat in te plannen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:45 schreef peaceman het volgende:
Als er belangstelling voor is wil ik vanavond wel wat draaien
Nog niet. Maar ik sluit het ook nog niet uitquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch maar niet met een boek in bad gaan liggen?
Ik was even gaan liggen... vannacht niet zo goed geslapen. Ik denk dat ik zo De Slimste Mens ga kijken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog niet. Maar ik sluit het ook nog niet uit
Gelukkig dan maar dat het nu weekend is en je morgen kan uitslapen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was even gaan liggen... vannacht niet zo goed geslapen. Ik denk dat ik zo De Slimste Mens ga kijken.
3 Dates op een avond zou je wel geslaagd mogen noemen...quote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:38 schreef just me het volgende:
mogguh
heeft de spray geholpen Melting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |