Niet zo'n klein beetje ook. Goeie genade.quote:
Niet erg als ik wat later binnen kom dusquote:
Ken ik nietquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:21 schreef Zipportal het volgende:
TjeerdGod uut R'dam.
@:coco.
@:wereldgozer
Er zijn gewoon teveel mensen tegelijkertijd dronken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:27 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is het oude jaar een soort uitlaatklep geworden voor veel mensen!
Ik hoop van wel maar ik vrees van niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:28 schreef Bocaj het volgende:
Dat totaalverbod gaat er gewoon komen...
Ik zei het 1 januari tegen mijn vader, toen ik al die berichten las over die brand in de flat van Arnhem: "Dit was het laatste jaar dat wij vuurwerk mochten afsteken. Let op mijn woorden."quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:28 schreef Bocaj het volgende:
Dat totaalverbod gaat er gewoon komen...
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik hoop van wel maar ik vrees van niet.
Op een verlaten weiland is daar niks mis mee. Het gaat hier om de autobommen die in de bewoonde wereld afgaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:31 schreef BlackNero het volgende:
Carbid kun je niet verbieden, dan worden de boeren boos.
Moet je een Ajax tattoo opzetten, stukje mond.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
Ik scheur mijn bruine oog weleens open.
Een van de mooiste en liefste!quote:
die zal lekker smakenquote:
O, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar hier wordt er ook wel carbid in bepaalde wijken afgestoken. Dat is echt niet te doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op een verlaten weiland is daar niks mee. Het gaat hier om de autobommen die in de bewoonde wereld afgaan.
anusamputatie moet weer bespreekbaar wordwnquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
Ik scheur mijn bruine oog weleens open.
Hij kwijlt altijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:37 schreef BlackNero het volgende:
Ik mis de mening van Richard de Mos.
180!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Vuurwerk verbieden en weer de snelheid naar 180 verhogen
Moet hij weten.quote:
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Dionn Grauss deelt zijn vrouw met zijn beste vrienden en vindt het mooi om daar dan naar te kijken.
Hoe word je vrienden met Dion Grauss? Dat vraag ik voor een vriend.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Dionn Grauss deelt zijn vrouw met zijn beste vrienden en vindt het mooi om daar dan naar te kijken.
In het noorden kent iedereen elkaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
B-sporten verbieden. Dan hadden we ook nog nooit van deze jongen gehoord.
als je geen reet te doen hebt, dan heb je daar wel tijd voorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In het noorden kent iedereen elkaar.
Ik heb gehoord dat Sjinkie vroeger bij Welmoed in de klas zat.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
In het noorden kent iedereen elkaar.
Ha, reed met mij auto 175 vanmiddag en toen gaf hij STOP en OLIE(druk) aan...quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Vuurwerk verbieden en weer de snelheid naar 180 verhogen
‾\_(ツ)_/‾quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:39 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hoe word je vrienden met Dion Grauss? Dat vraag ik voor een vriend.
schandknaapjequote:
ondertitels graagquote:
Niks mis met het Stellingwerfs.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Als je je ogen dicht doet, hoor je:
[ afbeelding ]
Plat Friesch!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:42 schreef Zipportal het volgende:
Als je je ogen dicht doet, hoor je:
[ afbeelding ]
Wel gezellig zo'n vuurtje!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Cremeren moet weer leuk worden.
Hynder út 'e saunaquote:
Biefstukquote:
Lekker biefstuk bij Loetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |