Moet je een Ajax tattoo opzetten, stukje mond.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
Ik scheur mijn bruine oog weleens open.
Een van de mooiste en liefste!quote:
die zal lekker smakenquote:
O, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar hier wordt er ook wel carbid in bepaalde wijken afgestoken. Dat is echt niet te doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op een verlaten weiland is daar niks mee. Het gaat hier om de autobommen die in de bewoonde wereld afgaan.
anusamputatie moet weer bespreekbaar wordwnquote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:31 schreef superniger het volgende:
Ik scheur mijn bruine oog weleens open.
Hij kwijlt altijd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:37 schreef BlackNero het volgende:
Ik mis de mening van Richard de Mos.
180!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Vuurwerk verbieden en weer de snelheid naar 180 verhogen
Moet hij weten.quote:
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Dionn Grauss deelt zijn vrouw met zijn beste vrienden en vindt het mooi om daar dan naar te kijken.
Hoe word je vrienden met Dion Grauss? Dat vraag ik voor een vriend.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Dionn Grauss deelt zijn vrouw met zijn beste vrienden en vindt het mooi om daar dan naar te kijken.
In het noorden kent iedereen elkaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
B-sporten verbieden. Dan hadden we ook nog nooit van deze jongen gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |