Al ietwat debunked op de vorige pagina.quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:46 schreef superniger het volgende:
Slechte keuze. Europeanen stemmen niet op mensen met een kleurtje. Hebben we vorig jaar kunnen zien bij Zweden.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende: En er was ook wel animo voor Jeangu Macrooy geloof ik
Oeh ja balkan balladsquote:Op donderdag 9 januari 2020 23:40 schreef Nexum het volgende:
[..]
Of een lekkere emotionele balkan ballad, maak je me ook blij mee
Het is misschien best raar maar het heeft me eigenlijk nooit geboeid of Nederland doorging sinds ik het ESF heb ontdekt.![]()
Was veel zenuwachtiger over mn eigen favorieten
quote:
Nadeel kan ook zijn dat hij minder aandacht krijgt als artiest omdat hij nu niet perse dik hoeft te scoren. Misschien gaat het wat meer ‘geruisloos’?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 00:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dienene die ons land gaat vertegenwoordigen heeft 1 huge voordeel/privilege en 1 nadeel.
Privilege: staat metéén in de fi ale
Nadeel: come on, wat is de kans dat je 2 x achter elkaar wint? Ff serieus.
Dit idd, 3x de hele show neerzetten is ook veel groter dan 1 van de 46 nummers neerzettenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 00:23 schreef Guanabana het volgende:
Het is dit jaar zo huge dat het in Nederland is en alles wat daarbij komt kijken dat onze eigen inzending me eigenlijk nauwelijks interesseert qua wat het is en of het goed wordt ja of nee. Vind het boeiender of we goede shows neerzetten.
En dan voor 2021 weer knallen met iets. Is toch eigenlijk wel anders/veel leuker als je niet in eigen land meedoet
Er kan dus ook veel meer misgaan waar wij ons weer helemaal de pleuris over druk kunnen maken!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 01:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit idd, 3x de hele show neerzetten is ook veel groter dan 1 van de 46 nummers neerzetten
Idd, dus het scheelt dat dat iig al niet de inzending isquote:Op vrijdag 10 januari 2020 01:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er kan dus ook veel meer misgaan waar wij ons weer helemaal de pleuris over druk kunnen maken!
Stormlooptopic!!
Over een jaar of 40 misschien weer!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 03:19 schreef Za het volgende:
Ik ben benieuwd.
Eerlijk gezegd denk ik dat er nooit meer iemand als Duncan zal zijn.
Het zijn van die unieke momenten waarop alles klopt, de video, het tot in perfectie zelfgeschreven nummer waar hij jaren aan gewerkt heeft, zijn stem, de muziek, de uitvoering, sowieso Duncan zelf.
In 2014 dacht ik dat we nooit meer zo dicht bij de winst zouden komen omdat alles op z’n plaats viel, dus ik blijf hopen dat alles mogelijk is.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 03:19 schreef Za het volgende:
Ik ben benieuwd.
Eerlijk gezegd denk ik dat er nooit meer iemand als Duncan zal zijn.
Het zijn van die unieke momenten waarop alles klopt, de video, het tot in perfectie zelfgeschreven nummer waar hij jaren aan gewerkt heeft, zijn stem, de muziek, de uitvoering, sowieso Duncan zelf.
Correctie, ben verder gaan graven, @Manusje_v_a in maart 2018:quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:59 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik ben trouwens die Jeangu Macrooy gaan opzoeken na de Passion, maar wat een geweldige artiest is dat zegZijn stem en muziek komen bij mij echt rechtstreeks in mijn hart binnen. Wat een warme stem en bezieling. Kan ik zo een linkje plaatsen naar YT?
Dat laatste hoeft ook weer niet he, Ierland won ooit 3 keer achter elkaar en dat werd bijna hun bankroetquote:Op vrijdag 10 januari 2020 00:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dienene die ons land gaat vertegenwoordigen heeft 1 huge voordeel/privilege en 1 nadeel.
Privilege: staat metéén in de fi ale
Nadeel: come on, wat is de kans dat je 2 x achter elkaar wint? Ff serieus.
Idd en ook Aminata (Letland 2015), András (Hongarije 2014), Gaitana (Oekraïne 2012), die allemaal de finale haalden en ook genoeg punten ontvingen uit het Oostblok. Dat overtrokken vooroordeel wordt te vaak gebruikt. Sommigen denken echt dat elk individu in Oost-Europa wat tegen gekleurde mensen heeft. Dat gebeurt zeker wel, maar lang niet bij iedereen. Vergelijkbaar in andere landen is het vooral onder wat conservatievere ouderen die niet per se iets tegen hebben, maar "bang zijn voor het onbekende", terwijl de jongere generatie juist (niet altijd) opener staat. En dat is vaak ook de generatie die naar het songfestival kijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |