Zeer vermakelijkquote:Op zondag 1 maart 2020 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe was hurricane? Ik kreeg de stream niet aan de praat dus zit nu via een omweg op de app
Pffquote:Op zondag 1 maart 2020 21:50 schreef grazz het volgende:
In servië verkopen ze komkommers voor 139,99
Topquote:Op zondag 1 maart 2020 21:50 schreef grazz het volgende:
[..]
Zeer vermakelijk![]()
Ik hoop dat ze winnen. Zo'n soort inzending kan dit jaar wel gebruiken.
Ik denk dat Naiva wel serieuze concurrentie is, maar ik heb verder niks gelezen, puur mijn gevoelquote:Op zondag 1 maart 2020 22:16 schreef Momo het volgende:
Ik heb niet gekeken maar gaan de Botox Babes gewoon winnen?
Is dat ook uptempo?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind Bas Bas oprecht ook nog best wel leuk. Die twee nummers zou ik allebei niet heel erg vinden
Jij hebt smaakquote:
Na dit weekend niet meerquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 1 maart 2020 22:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Na dit weekend niet meer. Ik zit me hier weer #viesdik te vreten en ik heb geen idee wat ik in mn mondje stop. Ik proef niks meer. #smaakpapillennaardetyfus
WUT? Nou goed, heb toch niks beters te doenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Zouden ze dit echt nog twee uur rekken?
Je kunt het hebben hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HerkenbaarEn ik was zo goed bezig met lijnen eerst
App zegt tot 00:30 maar ik hoop dat het meevalt... door al dat gebabbel over eten daar heb ik zin om de grill aan te gooien maar ik hou me inquote:Op zondag 1 maart 2020 22:37 schreef grazz het volgende:
[..]
WUT? Nou goed, heb toch niks beters te doen
FIESTA!quote:
Er zitten wel mooie ballades tussenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:54 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben bang voor nog een ballaadddddddd
Dan veeg mij maar opquote:Op zondag 1 maart 2020 22:54 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben bang voor nog een ballaadddddddd
Ik hou wel van ballads, maar voor de line-up hoop ik ook op wat meer afwisseling. Het is wel heel erg veel ballads dit jaarquote:Op zondag 1 maart 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben bang dat ik hier zo vervelend overkom maar als niet-ballad liefhebber is dit geen goed Eurovisie jaar
Alle optredens zijn al geweest he?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:57 schreef Strani het volgende:
Oh nee 12 liedjes en het duurt lang, ik denk dat ik dit toch maar even oversla.
Finland, Zweden, Denemarken, Israël en Ierland to the rescue!quote:Op zondag 1 maart 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou wel van ballads, maar voor de line-up hoop ik ook op wat meer afwisseling. Het is wel heel erg veel ballads dit jaar
Als dit echt 00:30 afgelopen is zoals iemand noemde, dan duurt dit ook nog wel even.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alle optredens zijn al geweest he?We wachten op de uitslag
Haha okay dan hoor ik het wel allemaalquote:Op zondag 1 maart 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alle optredens zijn al geweest he?We wachten op de uitslag
Ik twijfel nog...quote:
Vond dat een beetje Ed Sheeran - Thinking Out Loud eruit zien eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 23:03 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zag dansers in de opnames van zijn clip, dus weet t niet hoor
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
Molitva staat ook in mijn eeuwige top 3 trouwens.
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
Molitva staat ook in mijn eeuwige top 3 trouwens.
Ja dat kan ik mij ook wel voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vond dat een beetje Ed Sheeran - Thinking Out Loud eruit zien eigenlijk
Ja dat was echt prachtig toenquote:
Ja dat soort keuzes maakt Servië eigenlijk ook nooit. Niet voor niets één van mijn minst favoriete ESF landen.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:03 schreef grazz het volgende:
Wel mee eens overigens dat het voor de variëteit beter is als er nog wat andere genres bijkomen, of iig wat uptempo liedjes. Ik hoop dan ook op Hurricane of Bas Bas, maar vrees er voor.
Nou ja volgens mij kwam het van een Azerbeidzjaanse website. Kan die taal niet goed, maar als het goed vertaald is is het helaas wel een ballad ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:06 schreef lashatumbai het volgende:
Is Azerbaijzan al zeker een ballad ja?
Ik lees het net ook, wel jammer, want zij kan ook goed uptempo.
0:30, we hebben nog evenquote:Op zondag 1 maart 2020 23:12 schreef aarontje112 het volgende:
Tot hoe laat duurt de show? Kom net binnenvallen en ben benieuwd wie er wint
Officieel tot 00:30 maar op zich is het stemmen al klaar dus het zou eerder moeten kunnenquote:Op zondag 1 maart 2020 23:12 schreef aarontje112 het volgende:
Tot hoe laat duurt de show? Kom net binnenvallen en ben benieuwd wie er wint
Niet de minste. Van deze twee vind ik het niet erg.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
Het is wel echt de avond voor mini-concerten he? Eerst Loreen en nu Marija
Zeker niet nee!quote:Op zondag 1 maart 2020 23:17 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Niet de minste. Van deze twee vind ik het niet erg.
Mijn Godquote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Officieel tot 00:30 maar op zich is het stemmen al klaar dus het zou eerder moeten kunnen
En Den Haag (Hagu)quote:Op zondag 1 maart 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
Rotterdam én Amsterdam in 1 zin op de Servische tv
Met deze artiesten vind ik dat helemaal niet ergquote:Op zondag 1 maart 2020 23:25 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon nog een uurtje duren hoor zoals gepland!
En bedankt, nu heb ik ook een leeftijdscrisisquote:Op zondag 1 maart 2020 23:26 schreef lashatumbai het volgende:
IS DIT ALWEER 14 JAAR GELEDEN?! Mijn god wat word ik oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |