Ik hou wel van ballads, maar voor de line-up hoop ik ook op wat meer afwisseling. Het is wel heel erg veel ballads dit jaarquote:Op zondag 1 maart 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben bang dat ik hier zo vervelend overkom maar als niet-ballad liefhebber is dit geen goed Eurovisie jaar
Alle optredens zijn al geweest he?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:57 schreef Strani het volgende:
Oh nee 12 liedjes en het duurt lang, ik denk dat ik dit toch maar even oversla.
Finland, Zweden, Denemarken, Israël en Ierland to the rescue!quote:Op zondag 1 maart 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou wel van ballads, maar voor de line-up hoop ik ook op wat meer afwisseling. Het is wel heel erg veel ballads dit jaar
Als dit echt 00:30 afgelopen is zoals iemand noemde, dan duurt dit ook nog wel even.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alle optredens zijn al geweest he?We wachten op de uitslag
Haha okay dan hoor ik het wel allemaalquote:Op zondag 1 maart 2020 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alle optredens zijn al geweest he?We wachten op de uitslag
Ik twijfel nog...quote:
Vond dat een beetje Ed Sheeran - Thinking Out Loud eruit zien eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 23:03 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zag dansers in de opnames van zijn clip, dus weet t niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |