quote:Op zondag 1 maart 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
Molitva staat ook in mijn eeuwige top 3 trouwens.
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:04 schreef Strani het volgende:
Molitva staat ook in mijn eeuwige top 3 trouwens.
Ja dat kan ik mij ook wel voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vond dat een beetje Ed Sheeran - Thinking Out Loud eruit zien eigenlijk
Ja dat was echt prachtig toenquote:
Ja dat soort keuzes maakt Servië eigenlijk ook nooit. Niet voor niets één van mijn minst favoriete ESF landen.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:03 schreef grazz het volgende:
Wel mee eens overigens dat het voor de variëteit beter is als er nog wat andere genres bijkomen, of iig wat uptempo liedjes. Ik hoop dan ook op Hurricane of Bas Bas, maar vrees er voor.
Nou ja volgens mij kwam het van een Azerbeidzjaanse website. Kan die taal niet goed, maar als het goed vertaald is is het helaas wel een ballad ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:06 schreef lashatumbai het volgende:
Is Azerbaijzan al zeker een ballad ja?
Ik lees het net ook, wel jammer, want zij kan ook goed uptempo.
0:30, we hebben nog evenquote:Op zondag 1 maart 2020 23:12 schreef aarontje112 het volgende:
Tot hoe laat duurt de show? Kom net binnenvallen en ben benieuwd wie er wint
Officieel tot 00:30 maar op zich is het stemmen al klaar dus het zou eerder moeten kunnenquote:Op zondag 1 maart 2020 23:12 schreef aarontje112 het volgende:
Tot hoe laat duurt de show? Kom net binnenvallen en ben benieuwd wie er wint
Niet de minste. Van deze twee vind ik het niet erg.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
Het is wel echt de avond voor mini-concerten he? Eerst Loreen en nu Marija
Zeker niet nee!quote:Op zondag 1 maart 2020 23:17 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Niet de minste. Van deze twee vind ik het niet erg.
Mijn Godquote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Officieel tot 00:30 maar op zich is het stemmen al klaar dus het zou eerder moeten kunnen
En Den Haag (Hagu)quote:Op zondag 1 maart 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
Rotterdam én Amsterdam in 1 zin op de Servische tv
Met deze artiesten vind ik dat helemaal niet ergquote:Op zondag 1 maart 2020 23:25 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon nog een uurtje duren hoor zoals gepland!
En bedankt, nu heb ik ook een leeftijdscrisisquote:Op zondag 1 maart 2020 23:26 schreef lashatumbai het volgende:
IS DIT ALWEER 14 JAAR GELEDEN?! Mijn god wat word ik oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |