Ik wist niet dat zij er in zit, maar ik vind deze Botox babes wel grappig.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:19 schreef grazz het volgende:
Sanja is killing itGoed optreden, kan nog beter, maar mag van mij wel winnen, vooral ook voor de diversiteit.
Bas Basquote:Op zondag 1 maart 2020 00:56 schreef lashatumbai het volgende:
Ik heb er echt een hard hoofd in dat dit gaat winnen morgen. Helaas hebben ze niet veel goede alternatieven waar we blij van zouden worden...
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:01 schreef ato het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zij er in zit, maar ik vind deze Botox babes wel grappig.
Ze hebben binnen twee dagen al wel 2 miljoen views gehaaldquote:Op zondag 1 maart 2020 00:56 schreef lashatumbai het volgende:
Ik heb er echt een hard hoofd in dat dit gaat winnen morgen. Helaas hebben ze niet veel goede alternatieven waar we blij van zouden worden...
Zou wel ergerlijk zijn als de juries weer voor gedateerde ballads gaanquote:Op zondag 1 maart 2020 10:34 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ze hebben binnen twee dagen al wel 2 miljoen views gehaald. Of bedoel je dat de jury dit gaat killen?
Ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:00 schreef aarontje112 het volgende:
Als dit ook niet wint ben ik er wel een beetje klaar mee qua voorrondes. Gelieve allemaal verplicht intern dan volgend jaar
Ja heb ik ook, ben blij dat wij al deze ellende niet meer hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 11:00 schreef aarontje112 het volgende:
Als dit ook niet wint ben ik er wel een beetje klaar mee qua voorrondes. Gelieve allemaal verplicht intern dan volgend jaar
Ik las op twitter dacht ik dat dit een random draw is.... Servië heeft Bjorkman nodigquote:Op zondag 1 maart 2020 10:58 schreef Em31 het volgende:
Huh wat raar, verreweg het populairst maar blijkbaar willen ze liever niet dat ze winnen? Oké het zijn maar 12 nummers, maar het is wel een beetje opvallend.
Oh dat zou het in ieder geval verklaren danquote:Op zondag 1 maart 2020 13:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik las op twitter dacht ik dat dit een random draw is.... Servië heeft Bjorkman nodig
Jaaaaa thanks!quote:Op zondag 1 maart 2020 21:17 schreef BramVeen het volgende:
https://twitter.com/i/broadcasts/1kvJpXBZMrgJE
Hier ook een link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |