Ik zit gewoon te lachen nu hequote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik ben keihard door de mangel gehaald door @:karina in een JUI-topic.
Ben helemaal van slag nu.
Ik zit nog een kwartiertje alleen hier voordat ik naar huis kan, dus ik kan zelfs hardop lachenquote:
Laat je gaan meidquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nog een kwartiertje alleen hier voordat ik naar huis kan, dus ik kan zelfs hardop lachen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Radiootje hard en beetje internetten, lekker hoor.
Je krijgt er flink van lanks vandaag.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
2020 is nog niet mijn jaar!quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je krijgt er flink van lanks vandaag.
Ik krijg bijna medelijden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
2020 is nog niet mijn jaar!![]()
En ik was zo positief. wtf
Dacht dat wij vrienden warenquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je bent mod op een forum vol debielen. Jij hebt geen vrienden.
Ze hebben een aantal vaste plekken waar ik dan ook strategisch kranten heb neergelegd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:30 schreef Elan het volgende:
Die beesten schijten toch sowieso overal Drizzt als ze rondvliegen? ik had ooit een valkparkiet die werd echt niet ineens zindelijk.
Gezien en gelachen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
Was niet zo'n sterke grap. Je zegt nergens dat je werkt, wel dat je een baan hebt. Volgens heeft zij dat dan weer niet...quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
AGVquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zo te zien niet mijn wekkerradio knippert niet. Ik had het wel verwacht iddquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
had jij ook stroomstoring vanmorgen?
Verse pizza.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij heeft een ban op FOK!quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:17 schreef Doublepain het volgende:
@:kingroland
App nu met een Zuid-Koreaanse chimi
Heb je tips maat
twitter:Roland_de_echte twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 16:50:00@wingschaey @BTS_twt hey you look really pretty
reageer retweet
Gvd hoe ga ik dit nu doenquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij heeft een ban op FOK!
Maar je moet zoiets sturen blijkbaartwitter:Roland_de_echte twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 16:50:00@:wingschaey @:BTS_twt hey you look really pretty
reageer retweet
Biefstuk. Vies veel geld uitgegeven wel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet jij weten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb dit nummer al 1 uur op repeat
En op je derde?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Barca - Atletico op m'n tweede schermpje.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!!
@:Lange_Lans
Smerig varken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb een dahlsoepje gegeten in de stad, een pizza, een stuk appeltaart, en ik ga zo nog een kom chocoladevla wegbikken.
Hey onlo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |