Hooggeleid is toch als je je door iemand die boven je staat laat leiden?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorbips vind k zo dom klinken. Hooggeleid vind k wel leuk :p
Hooggeleid is als je MCH bent. EN God. tegelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hooggeleid is toch als je je door iemand die boven je staat laat leiden?
Dennis Weening vermoedt al jaren dat hij ADHD heeft en gaat in een programma uitzoeken of dat echt zo is, hoe het werkt en wat er aan/mee te doen is.quote:
Het is ook niet heel makkelijk uit te leggen...quote:Ik ben zelf een slome maar scherpe denker, kan me heel weinig bij ADHD indenken, in hoe dat is
En, heeft hij dat?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Dennis Weening vermoedt al jaren dat hij ADHD heeft en gaat in een programma uitzoeken of dat echt zo is, hoe het werkt en wat er aan/mee te doen is.
Interessant om te zien
Zeker omdat het voor mij nog zo nieuw is, regent het herkenning
Hup klats, koffie omver
[..]
Het is ook niet heel makkelijk uit te leggen...
Dit is de eerste afleveringquote:
Ik twijfel nog heel erg.quote:Ga je aan de medicatie of eerst compensatiestrategieën proberen?
Kunnen we stemmen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is de eerste aflevering
Ik denk het wel
[..]
Wanneer kun je starten?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is de eerste aflevering
Ik denk het wel
[..]
Ik twijfel nog heel erg.
Aan de ene kant lijkt de rust me fantastisch, maar aan de andere kant vind ik het ook eng
Op Koos?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
Koos maakt een geroosterde boterham voor me klaar. Likje gezouten boter en Nutella erop, hemels![]()
![]()
Nee dat dan weer nietquote:
Met medicatie? Geen idee... best snel als ik de huisarts even bel.quote:
Ik zou niet zonder willen levenquote:
Begeleidingquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Met medicatie? Geen idee... best snel als ik de huisarts even bel.
Voor begeleiding ben ik aangemeld. Er is een wachttijd van 10-12 weken, dus we gaan het zien
Ja iemand die letterlijk boven je staan. Dus op een trap of ladderquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hooggeleid is toch als je je door iemand die boven je staat laat leiden?
Flitsen er bij jou geen duizende gedachtes en plaatjes tegelijk door je hoofd?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
En, heeft hij dat?
Ga je aan de medicatie of eerst compensatiestrategieën proberen?
Waarom zou je dat niet hebben of willen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Flitsen er bij jou geen duizende gedachtes en plaatjes tegelijk door je hoofd?
Omdat ze zegt dat ze er niets bij kan voorstellen :pquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet hebben of willen?
Dus ze is mentaal beperkt?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze zegt dat ze er niets bij kan voorstellen :p
Zijn er mensen die dat niet hebben dan?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Flitsen er bij jou geen duizende gedachtes en plaatjes tegelijk door je hoofd?
Ja dat denk ikquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet hebben dan?
BUDAAAAAAquote:Op donderdag 9 januari 2020 05:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!Al lekker bezig op de vroege ochtend
Thanks! Klein weekje er tussenuitquote:Op donderdag 9 januari 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekkurrrrrrrr. Veel plezier!
Lekker hoor!quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks! Klein weekje er tussenuit
lekker! waarheen onderweg?quote:Op donderdag 9 januari 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Treintje, maestro
Heerlijk!quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks! Klein weekje er tussenuit
Heen met de trein. Vier dagen Londen. Dan twee dagen Durham en terug met de bootquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor!
ga je met de boot of vliegen?
Ga je helemaal alleen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heen met de trein. Vier dagen Londen. Dan twee dagen Durham en terug met de boot
leukquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heen met de trein. Vier dagen Londen. Dan twee dagen Durham en terug met de boot
Calais-Dover is een leuk stukje, je bent er zoquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boot durf ik niet. Beetje angstig voor.
Moet ik eerst een teringeind rijdenquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Calais-Dover is een leuk stukje, je bent er zo
valt mee, kleine 4 uur met de autoquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ik eerst een teringeind rijden
Echt een aanrader. Comfortabel. En je stapt midden in de stad uit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leukTrein lijkt me aparte ervaring, tot op heden alleen met boot of vliegtuig die kant op geweest
Nicequote:Op donderdag 9 januari 2020 06:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Londen met een paar vrienden, de rest alleen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
valt mee, kleine 4 uur met de auto
Ik ben dol op varenquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boot durf ik niet. Beetje angstig voor.
Dan zit je vandaag wel goed met wat wind. Maar dan ga je niet met de boot hahaquote:
Ja op die passagiers apparaten met allerlei systemen tegen slingeren.quote:
Brrrrrquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja op die passagiers apparaten met allerlei systemen tegen slingeren.
Kom even een uurtje met mij mee met een lading met een laag zwaartepunt. Dan piep je wel anders
40 graden slingeren op 6 seconden.
(Van 40 graden ene kant naar 40 graden andere kant dus)
Keertje naar Newcastle geweest met de boot, windkracht 8.quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit je vandaag wel goed met wat wind. Maar dan ga je niet met de boot haha
Lekker kotsen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje naar Newcastle geweest met de boot, windkracht 8.
Altijd te vaak, tenzij in haatberichtenquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoe vaak kan ik Microsoft Teams herhalen.
Wij van WC Eend.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef Molo het volgende:
Kijk dit nou, zulke mirakelse mensen bestaan écht![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Omdat interessantquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:27 schreef gianni61 het volgende:
waarom moeten "commands en sneltoetsen" tussen " " staan?
Ja sensatie welquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Smullen met het Britse koningshuis trouwens. Denk niet dat de Marks & Spencer hier een commemorative koekblik van zal uitbrengen.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Smullen met het Britse koningshuis trouwens. Denk niet dat de Marks & Spencer hier een commemorative koekblik van zal uitbrengen.
en ondertussen houden William en Kate zich gewoon een beetje rustigquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Het leidt wel de aandacht af van Prince Andrew natuurlijk.
Ja ja, want daar was ook trouble in paradise! Of zo. Ondertussen zit de koningin te facepalmen, heeft Philip geen idee wat er aan de hand is, bemoeit Prince Charles zich er maar niet mee en heeft Camilla spijt van haar keuzes.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ondertussen houden William en Kate zich gewoon een beetje rustig
Dát is ook wel weer waar jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Het leidt wel de aandacht af van Prince Andrew natuurlijk.
Philip zal het aan zijn reet roesten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ja, want daar was ook trouble in paradise! Of zo. Ondertussen zit de koningin te facepalmen, heeft Philip geen idee wat er aan de hand is, bemoeit Prince Charles zich er maar niet mee en heeft Camilla spijt van haar keuzes.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ja, want daar was ook trouble in paradise! Of zo. Ondertussen zit de koningin te facepalmen, heeft Philip geen idee wat er aan de hand is, bemoeit Prince Charles zich er maar niet mee en heeft Camilla spijt van haar keuzes.
ik lees duidelijk te weinig in de story en de prive..quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Philip zal het aan zijn reet roesten.
De taal die die man altijd bezigt, hilarisch ver van het volk afstaand en heerlijk racistisch
Haha hoe kom je bij dit soort postsquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef Molo het volgende:
Kijk dit nou, zulke mirakelse mensen bestaan écht![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Boks.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik lees duidelijk te weinig in de story en de prive..
LinkedIn gaf me dit als leessuggestiequote:Op donderdag 9 januari 2020 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha hoe kom je bij dit soort posts
Godver.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:42 schreef Molo het volgende:
Philip is wel een classic als het gaat om de verbaal brutale vlerk uithangen hoor
https://www.google.com/am(...)ilip-gaffes-list.amp
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa veel plezierquote:Op donderdag 9 januari 2020 05:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!Al lekker bezig op de vroege ochtend
Ilionx, zijn wij hier ook klant vanquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
LinkedIn gaf me dit als leessuggestie
Komt wel dichtbij!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ilionx, zijn wij hier ook klant van
Bang dat je je baan kwijt raakt?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:57 schreef Bos81 het volgende:
Langzaam aan richting werk. Ben benieuwd of ze al iets weten in hoeverre we te maken hebben met het nieuws over banenverlies bij Sandd aangezien we wekelijks een bulk post van Sandd krijgen..
Ik denk niet dat ze nu al iets weten of zullen zeggen. Iets meer duidelijkheid is voor mij en mijn collega's wel prettig, dan nu al paniek zaaien
Nare situatie, Sandd bezorgt bij/voor mijn werk trouwens vrijwel niets meer, ondanks lopende contracten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:57 schreef Bos81 het volgende:
Langzaam aan richting werk. Ben benieuwd of ze al iets weten in hoeverre we te maken hebben met het nieuws over banenverlies bij Sandd aangezien we wekelijks een bulk post van Sandd krijgen..
Ik denk niet dat ze nu al iets weten of zullen zeggen. Iets meer duidelijkheid is voor mij en mijn collega's wel prettig, dan nu al paniek zaaien
Momenteel nog niet. Ik werk via de sociale werkvoorziening, dus mocht ze de afdeling sluiten, wordt er eerst gekeken naar ander werk binnen de organisatie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bang dat je je baan kwijt raakt?
Oke.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Momenteel nog niet. Ik werk via de sociale werkvoorziening, dus mocht ze de afdeling sluiten, wordt er eerst gekeken naar ander werk binnen de organisatie.
Wie niet?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bang dat je je baan kwijt raakt?
Mja als ik af ga op de berichten van afgelopen dagen denk ik dat veel van de sandd medewerkers hun werk verliezen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als de afdeling stopt met bestaan. Ik zou echt niet weten wat ik anders zou moeten doen. Natuurlijk heb ik papieren voor om op de boekhouding te werken, maar dat is al zo lang geleden, die kennis heb ik allang niet meer
Ja tuurlijk is dat jammer, meer dan dat ook, want heeft heftige gevolgen voor jou.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als de afdeling stopt met bestaan. Ik zou echt niet weten wat ik anders zou moeten doen. Natuurlijk heb ik papieren voor om op de boekhouding te werken, maar dat is al zo lang geleden, die kennis heb ik allang niet meer
Dat sowieso. Natuurlijk hebben wij onze eigen klanten momenteel. Maar goed ik hoor het vanzelf wel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja als ik af ga op de berichten van afgelopen dagen denk ik dat veel van de sandd medewerkers hun werk verliezen.
Is er iemand op werk waar je e zorgen duidelijk maken?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Natuurlijk hebben wij onze eigen klanten momenteel. Maar goed ik hoor het vanzelf wel.
Gaan we toch langzaam richting het vuurwerkverbod hequote:
jammer dat het nodig is, maar denk wel dat het het beste isquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan we toch langzaam richting het vuurwerkverbod he![]()
Rotterdam heeft de gewaagde stap al genomen
Ja, anders heb ik nog de woonbegeleiding waar ik mee kan praten. Die hebben natuurlijk niet de oplossing paraat, maar er over praten helpt wel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is er iemand op werk waar je e zorgen duidelijk maken?
Ja ik snap het wel, zo kan het ook niet langer. Steek zelf geen vuurwerk af maar vind het jammer dat het op deze manier moetquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gaan we toch langzaam richting het vuurwerkverbod he![]()
Rotterdam heeft de gewaagde stap al genomen
Ja denk dat afgelopen keer wel de druppel was.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jammer dat het nodig is, maar denk wel dat het het beste is
Okequote:Op donderdag 9 januari 2020 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, anders heb ik nog de woonbegeleiding waar ik mee kan praten. Die hebben natuurlijk niet de oplossing paraat, maar er over praten helpt wel.
Zoals altijd verpesten de idioten het voor de goedwillendenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat afgelopen keer wel de druppel was.
toch ben ik bang dat het weinig zal helpen. Zal wel heel streng op moeten worden gecontroleerd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat afgelopen keer wel de druppel was.
Jawelquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Kan mij niet zo herinneren of het vorig jaar ook zo was dat de hulpdiensten echt bekogeld werden.
Ja en laat dat nou net zijn waar ze niet op kunnen handhavenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch ben ik bang dat het weinig zal helpen. Zal wel heel streng op moeten worden gecontroleerd.
jawel, elk jaar zijn er wel debielen die zoiets doen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
Kan mij niet zo herinneren of het vorig jaar ook zo was dat de hulpdiensten echt bekogeld werden.
Ze zeggen dat zon algeheel verbod wel makkelijker te handhaven is dan alleen een knalverbod. En sommige sierpijlen knallen trouwens ook wel flink.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch ben ik bang dat het weinig zal helpen. Zal wel heel streng op moeten worden gecontroleerd.
Yepquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
natuurlijk wel, maar dan moet er een stuk meer politie op straat komen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja en laat dat nou net zijn waar ze niet op kunnen handhaven
Geen idee eigenlijk, niet echt in verdieptquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt walgelijk.
Is het verbod in rotterdam nou definitief?
Heb ik niets over gelezen? wat houdt dan in?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, niet echt in verdiept
Ik zag het alternatief van vuurwerk via vuurwerkverenigingen, vond ik eigenlijk wel een goed idee
Alweer? Die had je toch laatst laten fixen?quote:
toch is het raar.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zolang vuurwerk massaal te koop is in België, Duitsland, Polen gaat er helemaal niets veranderen
Ja dat is het ook. Meer fatsoen in hun flikker daar.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch is het raar.
Hier wordt 2 weken lang illegaal vuurwerk afgestoken en in duitsland kun je het gewoon in de winkel kopen maar wordt helemaal niks afgestoken..
Dat het begeleid door mensen in verenigingsverband wel mag. Dus iets meer toezicht enzo, maar wel best wat vrijheden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik niets over gelezen? wat houdt dan in?
Daar zal het tuig toch schijt aan hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat het begeleid door mensen in verenigingsverband wel mag. Dus iets meer toezicht enzo, maar wel best wat vrijheden.
Zonder directe organisatie door overheid
Denk het jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Meer fatsoen in hun flikker daar.
Ja het zijn nogal crappy dingen, dit is mijn vierde in een maand of zesquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alweer? Die had je toch laatst laten fixen?
Of omdat er meer vrijheid op zit wordt het minder leuk om het af te steken?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Meer fatsoen in hun flikker daar.
Ja dat laatste dusquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar zal het tuig toch schijt aan hebbenTenzij je het dan alleen mag kopen als vereniging.
Denk het jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of omdat er meer vrijheid op zit wordt het minder leuk om het af te steken?
Ja dat hoor ik vaker zeggen, maar ik heb niet het idee dat dat het is. Ik vind sowieso een groot verschil in mentaliteit tussen Nederlanders en Duitsers.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag dan even een rug meer om een fatsoenlijke laptop aan te schaffen!quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja het zijn nogal crappy dingen, dit is mijn vierde in een maand of zes
Een nieuwe opstart werkte gelukkig netwant moet even een subsidieding van 3 ton rond krijgen zo
Ja als je als kind te horen krijgt "je bent een prins, je mag alles zeggen wat je wilt" dan krijg je dat.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:42 schreef Molo het volgende:
Philip is wel een classic als het gaat om de verbaal brutale vlerk uithangen hoor
https://www.google.com/am(...)ilip-gaffes-list.amp
Mij gaan ze echt niet stoppen hoor. Ik ga dat blijven doen, als het maar 1 pijl per jaar is, die ga ik dan in Belgie halen, die traditie blijft voor mij.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Denk het ja
Maar hele andere achtergrond en tradities
Ik ga gewoon naar een andere baan, lijkt me sneller te realiserenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag dan even een rug meer om een fatsoenlijke laptop aan te schaffen!
Ook jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als je als kind te horen krijgt "je bent een prins, je mag alles zeggen wat je wilt" dan krijg je dat.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mij gaan ze echt niet stoppen hoor. Ik ga dat blijven doen, als het maar 1 pijl per jaar is, die ga ik dan in Belgie halen, die traditie blijft voor mij.
Neem je dan genoegen met maar 1 pijl?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mij gaan ze echt niet stoppen hoor. Ik ga dat blijven doen, als het maar 1 pijl per jaar is, die ga ik dan in Belgie halen, die traditie blijft voor mij.
dat misschien ook.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroeger waren kinderen ouder dan een jaar of 13 wel over die ik-doe-het-lekker-toch-lekker-puh-fase heen. Wat is er misgegaan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
een nachtje cel zal het je wel aflerenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou ja voor veel mensen is het wel echt een traditie toch?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger waren kinderen ouder dan een jaar of 13 wel over die ik-doe-het-lekker-toch-lekker-puh-fase heen. Wat is er misgegaan?
En die steek ik dan af, helemaal zwartgesminkt, met gigantische ringen in mijn oren en dikke plaklippen op en een pietenpak aan!quote:
Ok denk ook niet dat jij het probleem bentquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oke.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En die steek ik dan af, helemaal zwartgesminkt, met gigantische ringen in mijn oren en dikke plaklippen op en een pietenpak aan!
Mij krijgen ze niet klein!
Wasda?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat misschien ook.
ik was daar in een winkel waar je naast vuurwerk ook airsoft en "schreckschuss" wapens kon kopen.
Niemand keek om naar het vuurwerk
Vuurwerk is niet het probleem.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeger waren kinderen ouder dan een jaar of 13 wel over die ik-doe-het-lekker-toch-lekker-puh-fase heen. Wat is er misgegaan?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En die steek ik dan af, helemaal zwartgesminkt, met gigantische ringen in mijn oren en dikke plaklippen op en een pietenpak aan!
Mij krijgen ze niet klein!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja op die passagiers apparaten met allerlei systemen tegen slingeren.
Kom even een uurtje met mij mee met een lading met een laag zwaartepunt. Dan piep je wel anders
40 graden slingeren op 6 seconden.
(Van 40 graden ene kant naar 40 graden andere kant dus)
De Thalys rijdt nietquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa veel plezier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schreckschusswaffen zijn echte wapens, maar met een restrictie in de loop waardoor er geen kogel uit kan komen. Je kan er dus alleen losse flodders mee afschieten.quote:
Oh shit. En nu?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Thalys rijdt niet
Maar we komen er wel
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Alarmpistool
Maar blijkbaar nogal lifelike in DE.
Wowquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schreckschusswaffen zijn echte wapens, maar met een restrictie in de loop waardoor er geen kogel uit kan komen. Je kan er dus alleen losse flodders mee afschieten.
Ze zijn dus bedoeld op af te schrikken.
Deze mag je in duitsland zonder vergunning kopen en in huis hebben.
In de openbare ruimte heb je er wel weer een vergunning voor nodig.
ja, daar kun je dus pistolen kopen die geheel identiek zijn aan een echte, alleen dan met een keurmerkje er op en een kruis in de loop.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Alarmpistool
Maar blijkbaar nogal lifelike in DE.
Jij?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten jullie trouwens niet allemaal aan het werk of zo
Zo dichtbij, maar zo'n ander land.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar kun je dus pistolen kopen die geheel identiek zijn aan een echte, alleen dan met een keurmerkje er op en een kruis in de loop.
Vrijquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
een airsoft wapen lijkt me leuker trouwens. die zijn ook bijna niet van echt te onderscheiden en daar komt tenminste nog echt een (rubber) kogeltje uitquote:
Van jouw belastinggeldquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Paintball was ook leuk dit weekend met de voetbal!quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een airsoft wapen lijkt me leuker trouwens. die zijn ook bijna niet van echt te onderscheiden en daar komt tenminste nog echt een (rubber) kogeltje uit
In Zwitserland zijn gewone wapens hartstikke legaalquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo dichtbij, maar zo'n ander land.
Hoop het voor je!quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De gewone internationale trein. We halen onze aansluiting waarschijnlijk net
ja, paintball is meer voor de korte afstand.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paintball was ook leuk dit weekend met de voetbal!
Volgende keer willen we gaan airsoften ja. Die schieten nog wat verder ook. Bij een paintball was het na 20 meter wel een gok waar die terecht kwam.
Ik vind het juist prettig als de dingen anders lopen dan volgens de planning, avontuurquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De gewone internationale trein. We halen onze aansluiting waarschijnlijk net
Dr. Mengele?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:34 schreef Molo het volgende:
Iemand heeft een wat onhandige zelfverzonnen afkorting gebruikt en nu lijkt het in de (reeds verzonden) stukken alsof iemand hoofd genocide is![]()
![]()
Nep-autistquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het juist prettig als de dingen anders lopen dan volgens de planning, avontuur
Gaarnequote:Op donderdag 9 januari 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal een liveblog starten
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, paintball is meer voor de korte afstand.
wel leuk om te doen.
van airsoft en van een goede paintball kogel krijg je allebei beste blauwe plekken
niks mis met worst en kaasquote:
Voorspelbaarheidquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of het tegenovergestelde, haat aan voorspelbaarheid.
6 euroquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie omschrijving wel....
En ja, ik heb er nog 2 op mijn lijf zitten....blauwe plekken. en dat is niet van de blauwe verf...
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Voor de depressieve medemens, de verbitterdbal van Mora, speciaal om op te peuzelen op zolder in je eentje.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
Voor de depressieve medemens, de verbitterdbal van Mora, speciaal om op te peuzelen op zolder in je eentje.
Het is wel bitterbalen zonder bitterballen ja.quote:
quote:
En dat ze dan ook smaken naar bittere hondengal.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]zoiets doet het goed op FOK!
Nou, ander smaakje mag ookquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
En dat ze dan ook smaken naar bittere hondengal.
Dat hangt natuurlijk van de hoeveelheid af. Eén of twee zal wel gaan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat als je iedere dag bitterballen eet dat je er ook niet knapper uit gaat zien.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat als je iedere dag bitterballen eet dat je er ook niet knapper uit gaat zien.
Bitterbal zag er goed uitquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Het effect zit aan de bovenkant van mijn hoofd. Dat stond niet op de fotoquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op de foto die ze een poos geleden postte.:+
Die homo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Had ik al verteld dat een van mijn reisgenootjes een vroegere crush is?
Je hebt bitterballen in je haar?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het effect zit aan de bovenkant van mijn hoofd. Dat stond niet op de foto
Boten Annaquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit gebabbel over boten deed me eraan denken dat ik de boot nog moet regelen. Van het weekend maar even doen.
Misschien. Of kruimels.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt bitterballen in je haar?
Naar?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit gebabbel over boten deed me eraan denken dat ik de boot nog moet regelen. Van het weekend maar even doen.
Engeland. Harwich, om precies te zijn. Voor de F1.quote:
Tof! Dag- of nachtboot?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Engeland. Harwich, om precies te zijn. Voor de F1.
staat nog niet op de planning, maar het moet er ooit eens van komenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Gaat iedereen naar engeland dit jaar of zo?
Ik wil ook nog!
Eind vorig jaar nog geweest. Geloof het wel weer even.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik wil ook nog!
Nachtboot, kunnen we 's ochtends meteen door naar de camping en zijn we in principe weer daar net even voor 'ie toegankelijk is. (06.30 aankomst, uurtje of twee rijden zonder oponthoud en 10 uur camping open.)quote:
Misschien Londen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik wil ook nog!
Ik blijf ook gewoon stug elk jaar gaanquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gave stad, al heel vaak geweest, maar zou zo weer willen gaan.
Dat zijn juist de dingen die ik onthoud johquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde nog als disclaimer schrijven dat het niet die ouwe nicht is
Je mag wel mee in mijn koffer hoorquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik wil ook nog!
Praktisch! Lekker uitgerust aankomenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nachtboot, kunnen we 's ochtends meteen door naar de camping en zijn we in principe weer daar net even voor 'ie toegankelijk is. (06.30 aankomst, uurtje of twee rijden zonder oponthoud en 10 uur camping open.)
You believed it well moment?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eind vorig jaar nog geweest. Geloof het wel weer even.
Dat had ik kunnen wetenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zijn juist de dingen die ik onthoud joh
Dit jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praktisch! Lekker uitgerust aankomen
Past niet en hoop extra kilos bijbetalen dan vrees ik.quote:
Maaruh, ouwe crush en nu niet meer dus? Of ooit nog mogelijkheden?quote:
Hij heeft al date staan met zijn collega, niet alles tegelijk doen he.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Maaruh, ouwe crush en nu niet meer dus? Of ooit nog mogelijkheden?
In theorie wel ja, ik ga alleen even zorgen dat ik niet in de "hoek" lig in de hut. Echt ruk geslapen die eerste overtocht.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Praktisch! Lekker uitgerust aankomen
Uiteindelijk toch maar vliegen, makkelijkstequote:Op donderdag 9 januari 2020 10:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Past niet en hoop extra kilos bijbetalen dan vrees ik.
Hoe ga jij? met de boot? of de trein? of vliegen? Lopend als oefening?
True!quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij heeft al date staan met zijn collega, niet alles tegelijk doen he.
Wintersport is eerste vakantie wel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch maar vliegen, makkelijkste
Wil ook ooit nog eens met de trein
Jij nog plannen?
Nee, denk het niet. In 2009 gezegd dat ik haar heel leuk vind. Maar ze ziet me meer als een vriend dan als relatiemateriaal. Denk niet dat dat nog verandert. Jammer, we passen enorm goed bij elkaar.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Maaruh, ouwe crush en nu niet meer dus? Of ooit nog mogelijkheden?
In de hoek? Je hebt toch gewoon stapelbedden?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In theorie wel ja, ik ga alleen even zorgen dat ik niet in de "hoek" lig in de hut. Echt ruk geslapen die eerste overtocht.
Heerlijk, zou ik ook graag weer eens willenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wintersport is eerste vakantie wel.
Verder nog niks gepland.
Ja jammer is dat, maar is niet anders somsquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. In 2009 gezegd dat ik haar heel leuk vind. Maar ze ziet me meer als een vriend dan als relatiemateriaal. Denk niet dat dat nog verandert. Jammer, we passen enorm goed bij elkaar.
Hoek van de boot, wobbeligquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de hoek? Je hebt toch gewoon stapelbedden?
quote:
Als er medereizigers wegvallen, mag je in mijn koffer meequote:Op donderdag 9 januari 2020 11:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk, zou ik ook graag weer eens willen
mensen zeggen dat altijd wel, maar als je met een gasbrander in de buurt komt zul je zien dat ze liegen..quote:
Hoiquote:
Ja precies. Ik wil de vriendschap ook niet op het spel zetten met een hernieuwde pogingquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja jammer is dat, maar is niet anders soms
Awesomequote:Op donderdag 9 januari 2020 11:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als er medereizigers wegvallen, mag je in mijn koffer mee
Ja, maar naast elkaar slapen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de hoek? Je hebt toch gewoon stapelbedden?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen zeggen dat altijd wel, maar als je met een gasbrander in de buurt komt zul je zien dat ze liegen..
Anders ik wel...quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoi![]()
Zou nķg wel even horizontaal willen gaan
daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Een taser werkt ook weet ik ook ervaring. Probeer je ook van weg te blijven.
Jij bent weleens getaserd?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
Een taser werkt ook weet ik ook ervaring. Probeer je ook van weg te blijven.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
Ik was onderweg naar de douche maar ben maar weer gaan zitten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |