Hooggeleid is toch als je je door iemand die boven je staat laat leiden?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorbips vind k zo dom klinken. Hooggeleid vind k wel leuk :p
Hooggeleid is als je MCH bent. EN God. tegelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hooggeleid is toch als je je door iemand die boven je staat laat leiden?
Dennis Weening vermoedt al jaren dat hij ADHD heeft en gaat in een programma uitzoeken of dat echt zo is, hoe het werkt en wat er aan/mee te doen is.quote:
Het is ook niet heel makkelijk uit te leggen...quote:Ik ben zelf een slome maar scherpe denker, kan me heel weinig bij ADHD indenken, in hoe dat is
En, heeft hij dat?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Dennis Weening vermoedt al jaren dat hij ADHD heeft en gaat in een programma uitzoeken of dat echt zo is, hoe het werkt en wat er aan/mee te doen is.
Interessant om te zien
Zeker omdat het voor mij nog zo nieuw is, regent het herkenning
Hup klats, koffie omver
[..]
Het is ook niet heel makkelijk uit te leggen...
Dit is de eerste afleveringquote:
Ik twijfel nog heel erg.quote:Ga je aan de medicatie of eerst compensatiestrategieën proberen?
Kunnen we stemmen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is de eerste aflevering
Ik denk het wel
[..]
Wanneer kun je starten?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is de eerste aflevering
Ik denk het wel
[..]
Ik twijfel nog heel erg.
Aan de ene kant lijkt de rust me fantastisch, maar aan de andere kant vind ik het ook eng
Op Koos?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:32 schreef Molo het volgende:
Koos maakt een geroosterde boterham voor me klaar. Likje gezouten boter en Nutella erop, hemels![]()
![]()
Nee dat dan weer nietquote:
Met medicatie? Geen idee... best snel als ik de huisarts even bel.quote:
Ik zou niet zonder willen levenquote:
Begeleidingquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Met medicatie? Geen idee... best snel als ik de huisarts even bel.
Voor begeleiding ben ik aangemeld. Er is een wachttijd van 10-12 weken, dus we gaan het zien
Ja iemand die letterlijk boven je staan. Dus op een trap of ladderquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hooggeleid is toch als je je door iemand die boven je staat laat leiden?
Flitsen er bij jou geen duizende gedachtes en plaatjes tegelijk door je hoofd?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:21 schreef Molo het volgende:
[..]
En, heeft hij dat?
Ga je aan de medicatie of eerst compensatiestrategieën proberen?
Waarom zou je dat niet hebben of willen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Flitsen er bij jou geen duizende gedachtes en plaatjes tegelijk door je hoofd?
Omdat ze zegt dat ze er niets bij kan voorstellen :pquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet hebben of willen?
Dus ze is mentaal beperkt?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ze zegt dat ze er niets bij kan voorstellen :p
Zijn er mensen die dat niet hebben dan?quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Flitsen er bij jou geen duizende gedachtes en plaatjes tegelijk door je hoofd?
Ja dat denk ikquote:Op woensdag 8 januari 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet hebben dan?
BUDAAAAAAquote:Op donderdag 9 januari 2020 05:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haagsie!Al lekker bezig op de vroege ochtend
Thanks! Klein weekje er tussenuitquote:Op donderdag 9 januari 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekkurrrrrrrr. Veel plezier!
Lekker hoor!quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks! Klein weekje er tussenuit
lekker! waarheen onderweg?quote:Op donderdag 9 januari 2020 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Treintje, maestro
Heerlijk!quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks! Klein weekje er tussenuit
Heen met de trein. Vier dagen Londen. Dan twee dagen Durham en terug met de bootquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor!
ga je met de boot of vliegen?
Ga je helemaal alleen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heen met de trein. Vier dagen Londen. Dan twee dagen Durham en terug met de boot
leukquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heen met de trein. Vier dagen Londen. Dan twee dagen Durham en terug met de boot
Calais-Dover is een leuk stukje, je bent er zoquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boot durf ik niet. Beetje angstig voor.
Moet ik eerst een teringeind rijdenquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Calais-Dover is een leuk stukje, je bent er zo
valt mee, kleine 4 uur met de autoquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ik eerst een teringeind rijden
Echt een aanrader. Comfortabel. En je stapt midden in de stad uit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leukTrein lijkt me aparte ervaring, tot op heden alleen met boot of vliegtuig die kant op geweest
Nicequote:Op donderdag 9 januari 2020 06:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Londen met een paar vrienden, de rest alleen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
valt mee, kleine 4 uur met de auto
Ik ben dol op varenquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boot durf ik niet. Beetje angstig voor.
Dan zit je vandaag wel goed met wat wind. Maar dan ga je niet met de boot hahaquote:
Ja op die passagiers apparaten met allerlei systemen tegen slingeren.quote:
Brrrrrquote:Op donderdag 9 januari 2020 06:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja op die passagiers apparaten met allerlei systemen tegen slingeren.
Kom even een uurtje met mij mee met een lading met een laag zwaartepunt. Dan piep je wel anders
40 graden slingeren op 6 seconden.
(Van 40 graden ene kant naar 40 graden andere kant dus)
Keertje naar Newcastle geweest met de boot, windkracht 8.quote:Op donderdag 9 januari 2020 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zit je vandaag wel goed met wat wind. Maar dan ga je niet met de boot haha
Lekker kotsen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keertje naar Newcastle geweest met de boot, windkracht 8.
Altijd te vaak, tenzij in haatberichtenquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Hoe vaak kan ik Microsoft Teams herhalen.
Wij van WC Eend.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef Molo het volgende:
Kijk dit nou, zulke mirakelse mensen bestaan écht![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Omdat interessantquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:27 schreef gianni61 het volgende:
waarom moeten "commands en sneltoetsen" tussen " " staan?
Ja sensatie welquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Smullen met het Britse koningshuis trouwens. Denk niet dat de Marks & Spencer hier een commemorative koekblik van zal uitbrengen.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Smullen met het Britse koningshuis trouwens. Denk niet dat de Marks & Spencer hier een commemorative koekblik van zal uitbrengen.
en ondertussen houden William en Kate zich gewoon een beetje rustigquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Het leidt wel de aandacht af van Prince Andrew natuurlijk.
Ja ja, want daar was ook trouble in paradise! Of zo. Ondertussen zit de koningin te facepalmen, heeft Philip geen idee wat er aan de hand is, bemoeit Prince Charles zich er maar niet mee en heeft Camilla spijt van haar keuzes.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ondertussen houden William en Kate zich gewoon een beetje rustig
Dát is ook wel weer waar jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Het leidt wel de aandacht af van Prince Andrew natuurlijk.
Philip zal het aan zijn reet roesten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ja, want daar was ook trouble in paradise! Of zo. Ondertussen zit de koningin te facepalmen, heeft Philip geen idee wat er aan de hand is, bemoeit Prince Charles zich er maar niet mee en heeft Camilla spijt van haar keuzes.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ja, want daar was ook trouble in paradise! Of zo. Ondertussen zit de koningin te facepalmen, heeft Philip geen idee wat er aan de hand is, bemoeit Prince Charles zich er maar niet mee en heeft Camilla spijt van haar keuzes.
ik lees duidelijk te weinig in de story en de prive..quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Philip zal het aan zijn reet roesten.
De taal die die man altijd bezigt, hilarisch ver van het volk afstaand en heerlijk racistisch
Haha hoe kom je bij dit soort postsquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef Molo het volgende:
Kijk dit nou, zulke mirakelse mensen bestaan écht![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Boks.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik lees duidelijk te weinig in de story en de prive..
LinkedIn gaf me dit als leessuggestiequote:Op donderdag 9 januari 2020 09:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha hoe kom je bij dit soort posts
Godver.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:42 schreef Molo het volgende:
Philip is wel een classic als het gaat om de verbaal brutale vlerk uithangen hoor
https://www.google.com/am(...)ilip-gaffes-list.amp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |