SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Normaal. PDC was ook rond dit niveau in de 1ste ronde. Ik zie juist meer 90+ gemiddeldes heb ik het idee dan bij de 1e ronde PDC. Kleermaker had al 95 bijvoorbeeld.quote:
Hogan is een grappige man.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:31 schreef Tagliano het volgende:
twitter:paulhogan0180 twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 19:32:48Just wondering if I had hit double 18, would I have been offered a challenger place in the premier league? reageer retweet
Lijkt alsof hij zo van de set van The Irishman komt.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Robson is wel eens vadsiger geweest he
Irishmangenotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij zo van de set van The Irishman komt.
Wat een godquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
250 euro bruto per dag genot. Lekker man.
is pas de 4e dag dat hij dit doet. Dus ja.quote:
Deed Anastasia nog iets leuks?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Normaal. PDC was ook rond dit niveau in de 1ste ronde. Ik zie juist meer 90+ gemiddeldes heb ik het idee dan bij de 1e ronde PDC. Kleermaker had al 95 bijvoorbeeld.
Hij is wel echt helemaal in zijn element.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is pas de 4e dag dat hij dit doet. Dus ja.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:31 schreef Tagliano het volgende:
twitter:paulhogan0180 twitterde op dinsdag 07-01-2020 om 19:32:48Just wondering if I had hit double 18, would I have been offered a challenger place in the premier league? reageer retweet
Jij hebt er verstand van maatjequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoor toch 10 keer liever Scholten dan die knakkers van RTL7.
Ja, ik ook wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
Ik weet niet of Roland bij dat tempo pastquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
Marvelaidsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal Deze gemist allen. Uitverkocht genot. Achterlijk duur genot.
[ afbeelding ]
Not quite my tempoquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet of Roland bij dat tempo past
Maar mij bevalt het prima zo ja
Hmm kan wel ja mijn internet kan dat wel aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Downloaden in 2020Gewoon streamen gek.
Er zijn hier een stuk betere pics van Hazelgodin gepasseerdquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schakel net in en eerste wat ik zie is een gedrocht
Hazel
Ik ga even teruglezenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn hier een stuk betere pics van Hazelgodin gepasseerd
Jou kennende heb jij ook wel een dossier
Gedraag je idiootquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het mannenkutje van @:Wereldgozer ook genot.
NietMijnMarvel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
@:Zipportal Deze gemist allen. Uitverkocht genot. Achterlijk duur genot.
[ afbeelding ]
Ga nou niet tegen Poepz0r zeggen dat die zich idioot moet gedragen godverdommequote:
Normaal stuurt die altijd hele geile dmtjes over zijn bazige vrouwtjequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ga nou niet tegen Poepz0r zeggen dat die zich idioot moet gedragen godverdomme
Oh zit jij pas in die fasequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Normaal stuurt die altijd hele geile dmtjes over zijn bazige vrouwtje
Ohhhh Tagliano zit in een andere fase genot. IS HIER SPRAKE VAN EEN KLOONACCOUNT TAGLIANO? #dtvquote:
Hij kijkt geen BDO.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Is @:Wereldgozer weer weg? Wat een geacteer weer
@Anneloosquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij was mad of verkeerde account ingelogd.
26 om 21.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe zou het met de finish% zijn inmiddels?
Poeh.quote:
Kom je tekort?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Normaal stuurt die altijd hele geile dmtjes over zijn bazige vrouwtje
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
bij 69 gemiddeld post ik lekkere shemales
Nee hoor, maatquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is iets aan de handje met mijn vriend Wereldgozer. Weer single rip.
Welke film?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee hoor, maat
Zo filmpje pakken met moeders de vrouw.
stukje pener na afloop? of niet want maandagquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee hoor, maat
Het is dinsdag.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
stukje pener na afloop? of niet want maandag
Jawel vrijgezel hont. Anneloos wilde wat groters GENOT.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee hoor, maat
Op naar moviemeter straksquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die draait nog niet. Daar ga ik ook heen.
gr gr
Act. TRAP ER NIET IN.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In de provincie
Hier gewoon te zien
Ik ga naar de premiere met kaplaarzen aan genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
gr gr
Nou ja om nou te zeggen dat die Hazel wat aan het toernooi toevoegt gaat ook wat ver idd.quote:
Maar wat die Cumbercunt in die film doet is mij een raadsel met zijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
gr gr
Niks mis mee ouwe reus. Clownsmuziek genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:14 schreef Vriezzer het volgende:
Wat een schijtliedje hebben ze daar toch altijd na de pauze.
We zitten gewoon bij de film. Goede account ingelogd nuquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Is @:Wereldgozer weer weg? Wat een geacteer weer
Pics.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
We zitten gewoon bij de film. Goede account ingelogd nu
Wat een tyfusjong.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
De nieuwe MvG komt straks genot
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
De nieuwe MvG komt straks genot
[ afbeelding ]
![]()
Robson is nu echt een vloergod. Kan verschrikkelijk goed gooien > op de vloer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Robsen begint er met het jaar meer levensmoe uit te zien.
Hij weet de partij ook aardig weg te geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Robsen begint er met het jaar meer levensmoe uit te zien.
http://www.dartsforwindow(...)matchid=105847110DAVquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
Waar zijn de statistieken van de wedstrijden te zien?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:22 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
http://www.dartsforwindow(...)matchid=105847110DAV
http://cs.betradar.com/ls/widgets/?/sportcenter/dartsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
Waar zijn de statistieken van de wedstrijden te zien?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://cs.betradar.com/ls/widgets/?/sportcenter/darts
twitter:PVDarts180 twitterde op donderdag 03-10-2019 om 16:40:25That's some bad behaviour from the BDO Chairman's wife. https://t.co/VH0jq6KBRP reageer retweet
Paula Jacklin godinquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:28 schreef Vriezzer het volgende:
Nu gaan we het krijgen jongens... de vrouw van de voorzitter.twitter:PVDarts180 twitterde op donderdag 03-10-2019 om 16:40:25That's some bad behaviour from the BDO Chairman's wife. https://t.co/VH0jq6KBRP reageer retweet
vrouw met klasse, dat zie je zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:28 schreef Vriezzer het volgende:
Nu gaan we het krijgen jongens... de vrouw van de voorzitter.twitter:PVDarts180 twitterde op donderdag 03-10-2019 om 16:40:25That's some bad behaviour from the BDO Chairman's wife. https://t.co/VH0jq6KBRP reageer retweet
Ok, het werkt dus wel via imgur... ik krijg hem zelf niet te zien dus ik dacht dat het niet werkte... heb nog nooit een plaatje gepost hier op fok.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Netjes. Die bedoel ik ja.
Prima tieten.
Ashton is 50 ofzo dan mag dat. Lekker van het leven genieten joh, lekker man.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Zou Des in de zaal zitten
Sow Ashton is ook niet afgevallen
Moet ook kunnen allemaal hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ashton is 50 ofzo dan mag dat. Lekker van het leven genieten joh, lekker man.
Ashton is ook veel beter dan Sherrock. Die komt straks op hangende pootjes terug bij de BDO genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ashton timmerde Mr Coat met 3-0 in de 1e set vorig jaar op het PDC WK.
heb ik ook vaak. Als ik zo'n bericht dan quote werkt de link wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:34 schreef hiburg het volgende:
[..]
Ok, het werkt dus wel via imgur... ik krijg hem zelf niet te zien dus ik dacht dat het niet werkte... heb nog nooit een plaatje gepost hier op fok.
Laura TURNer deed mij geen pijn aan de ogen hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:36 schreef De_Kraam het volgende:
Het is wel vaak viesdik of kortpittig bij de dartsvrouwen hè. Weinig variatie.
TURN DOWN FOR WHAT
Gulliver is ziek en vriendin van haar, maar wat ze nu mankeert, geen idee. Daar zijn geen mededelingen over gedaan, dus zal wel ernstig wezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
wat? Bij je opkomst zelf met zo'n bordje een beetje politiek gaan lopen doen?Die is niet goed
At your service.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
Pim Fortuyn is mastercaller tegenwoordig genot.
Die Jan Dekker werd gek.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ashton timmerde Mr Coat met 3-0 in de 1e set vorig jaar op het PDC WK.
@Mani89quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:37 schreef L_auteur het volgende:
Kan iemand dat instagram accountant van die Russische dartster nog een linken ter compensatie?
Ow. Da's nastyquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gulliver is ziek en vriendin van haar, maar wat ze nu mankeert, geen idee. Daar zijn geen mededelingen over gedaan, dus zal wel ernstig wezen.
AndreHazes.mp3quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
WIJ WILLEN FRANCIS HOENSELAAR MET HAAR KALE KITTELAAR
https://www.instagram.com/anastasiadobromyslova/quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:37 schreef L_auteur het volgende:
Kan iemand dat instagram accountant van die Russische dartster nog eens linken ter compensatie?
Is Beau Greaves aan het melken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:39 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Is Des eigenlijk in de zaal, of durft hij zich niet te vertonen...
Nou kan je Dobro of Koroleva bedoelenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:37 schreef L_auteur het volgende:
Kan iemand dat instagram accountant van die Russische dartster nog eens linken ter compensatie?
Die Koroleva is ook niet enorm lelijk. Wel beetje jong.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou kan je Dobro of Koroleva bedoelen
Jouw nieuwe UI is niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Koroleva is ook niet enorm lelijk. Wel beetje jong.
Lolita was niet voor niets russischquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Koroleva is ook niet enorm lelijk. Wel beetje jong.
Ook even de linkerhand open doen bij de laatste pijlquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:41 schreef De_Kraam het volgende:
Met zo'n bril wordt het hele bord één grote triple 20.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:37 schreef L_auteur het volgende:
https://www.instagram.com/veeronikakoroleva/quote:
nee klopt. Was ook voor in een ander topic. Ik heb er nog een paarquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw nieuwe UI is niet zo'n succes.
Dank!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
https://www.instagram.com/veeronikakoroleva/
Zonder mij. Zou dat het zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Vorig jaar zaten we op 14 topics.
Einde bericht.
Plaatjes zijn stuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef hiburg het volgende:
[..]
Nog een paar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit jaar gaan we het aantal PDC topics voorbij. Op naar 190.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Vorig jaar zaten we op 14 topics.
Einde bericht.
Ze is inmiddels al legaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.instagram.com/p/BiKlOH9nF1I/
Jelle K. wil uw locatie weten.
Ik wil daar best mee spelen, maar dat kan prima zonder PLAYknop hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef hiburg het volgende:
[..]
Nog een paar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze staat en loopt erbij alsof ze 25 voudig wereldkampioen isquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Paula Jacklin is echt het dieptepunt van deze hele happening, geheel in stijl met de werken van manlief.
hier gaat iets misquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef hiburg het volgende:
[..]
Nog een paar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je quote werken de linkjes wel. Sgrale imgurquote:
Daar is heel goed mee te spelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:44 schreef hiburg het volgende:
[..]
Nog een paar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gebruik gewoon Omakutje.nl om je plaatjes te hosten.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je quote werken de linkjes wel. Sgrale imgur
Hoe dan eigenlijk? Ik zie dit vaker gebeuren.quote:
Plaatjes doen het nu wel.... gemaakt via eurosport player dus daarom de play knop, was vergeten om hem effe fullscreen te zetten.quote:
zijn mijn plaatje niet he vriendquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gebruik gewoon Omakutje.nl om je plaatjes te hosten.
Boh boh stukje moffenhoerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
https://www.instagram.com/sarahmilkowska/
Dit is een darter.
Dat laatste idee heb ik wel vakerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan mij geen lelijker, smeriger mens voorstellen dan Paula Jacklin ... wat was Des denkende??
Is hij ook 60+? Lijkt jonger. Of alle foto's zijn oud.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan mij geen lelijker, smeriger mens voorstellen dan Paula Jacklin ... wat was Des denkende??
Fan van de depri-act, afgeschreven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Dit is een darter.
Heeft Price aangezeten, niets meer waard allen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:47 schreef Zipportal het volgende:
Dit is een darter.
Leeftijdsgewijs is het andersom.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:49 schreef Tagliano het volgende:
84 om 64, dat kan nooit heel lang duren
Ik denk Jacklin 59 gemiddeld genotquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:49 schreef Tagliano het volgende:
84 om 64, dat kan nooit heel lang duren
Doe deze maar. Gifjes ben ik niet zo fan van.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is de laatste @:Zipportal van mijn avatars. Zit er wat leuks voor je bij?
Announce Ben Heistee UIs.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe deze maar. Gifjes ben ik niet zo fan van.
OKee. Morgen neem ik die trein weer gewoon. Maar ik wil nog wel een darts UI eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe deze maar. Gifjes ben ik niet zo fan van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk van het publiek hequote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met maandje trainen haal ik 60 gem ook wel...
Niet op een podium. Daar komen mensen ouwe reus, eng eng.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet met de druk van de premjur liekquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |