Het is dinsdag.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
stukje pener na afloop? of niet want maandag
Jawel vrijgezel hont. Anneloos wilde wat groters GENOT.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee hoor, maat
Zo filmpje pakken met moeders de vrouw.
Op naar moviemeter straksquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die draait nog niet. Daar ga ik ook heen.
gr gr
Act. TRAP ER NIET IN.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In de provincie
Hier gewoon te zien
Ik ga naar de premiere met kaplaarzen aan genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
gr gr
Nou ja om nou te zeggen dat die Hazel wat aan het toernooi toevoegt gaat ook wat ver idd.quote:
Maar wat die Cumbercunt in die film doet is mij een raadsel met zijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
gr gr
Niks mis mee ouwe reus. Clownsmuziek genot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:14 schreef Vriezzer het volgende:
Wat een schijtliedje hebben ze daar toch altijd na de pauze.
We zitten gewoon bij de film. Goede account ingelogd nuquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Is @:Wereldgozer weer weg? Wat een geacteer weer
Pics.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
We zitten gewoon bij de film. Goede account ingelogd nu
Wat een tyfusjong.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
De nieuwe MvG komt straks genot
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
De nieuwe MvG komt straks genot
[ afbeelding ]
![]()
Robson is nu echt een vloergod. Kan verschrikkelijk goed gooien > op de vloer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Robsen begint er met het jaar meer levensmoe uit te zien.
Hij weet de partij ook aardig weg te geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
Robsen begint er met het jaar meer levensmoe uit te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |