Dacht dat Murp een zij was (vanwege tante Murp). Zal wel omgebouwd zijn op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is nog lang niet jarig.
Doet me denken aan mijn motorrijlessen. Eerst reed ik op een ouwe brik die om de haverklap uitviel (ook op de snelweg als ik iemand aan het inhalen was) maar wel makkelijk te besturen was (crossmodel), en vlak voor de examens moest ik overstappen op eentje die technisch beter was, maar die je compleet anders moest besturen (snelle jappenbak racemodel).quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Toen iedereen voor zijn rijbewijs ging was er een jongen die ging bij een rijschool die als lesauto een jeep had. Die jongen heeft daarom 50 rijlessen moeten nemen voor hij de jeep goed en beheerst kon besturen.
Dat is een veel gemaakte denkfoutquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat Murp een zij was (vanwege tante Murp). Zal wel omgebouwd zijn op een gegeven moment.
Ach en zo doe ik hier alsof ik hetero ben, getrouwd ben en een kind heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat Murp een zij was (vanwege tante Murp). Zal wel omgebouwd zijn op een gegeven moment.
Ja, tegenwoordig weet men het allemaal niet meer hoe je 'iets' moet aanduiden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een veel gemaakte denkfout
Deze reactie maakt bij mij de opmerking dat je er van droomt om niet hetero te zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en zo doe ik hier alsof ik hetero ben, getrouwd ben en een kind heb.Oh wacht, dat is nog waar ook....
Whehehe!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze reactie maakt bij mij de opmerking dat je er van droomt om niet hetero te zijn![]()
![]()
![]()
Ik voelde me bijna beledigdquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voelde me bijna beledigd![]()
![]()
Maar ik ben vandaag een beetje traag van begrip geloof ik
Je hebt tong80 anaal vernederd man! En dat in die anderhalve week dat je pas hier op FOK! zit.quote:
Ik las gisteren iets van jou over cougars ..gebeurde bijna hetzelfde als nuquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]I knew it!
Ik wilde niet suggereren dat je dik was of zo!
Volgens mij zag je er in je fobo gewoon slank uit, toch?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las gisteren iets van jou over cougars ..gebeurde bijna hetzelfde als nu![]()
![]()
Nee joh , ik ben geen walvis dus geen reden om me aangesproken te voelen
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know , je bent flink aan het minderen
Ik mis hem op FOKquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt tong80 anaal vernederd man! En dat in die anderhalve week dat je pas hier op FOK! zit.
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt tong80 anaal vernederd man! En dat in die anderhalve week dat je pas hier op FOK! zit.
Oraal vernederd dan, whatever!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overdrijven is ook een vak heh
Apache helikopter. Dan zit je altijd goedquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig weet men het allemaal niet meer hoe je 'iets' moet aanduiden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er een jaartje voor nodig.
quote:
Jij bent ook heul niet vervelend , je hebt tegen mij ook nog nooit vervelend gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]Oh jee!
Nee ik ben niet van plan om vervelend tegen jou te gaan doen hoor!
Waren lange nachten. Ik poste bijna alles midden in de nachtquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er een jaartje voor nodig.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent ook heul niet vervelend , je hebt tegen mij ook nog nooit vervelend gedaan![]()
Mijn vrouw zei al dat ik geen leven had toen ik haar een grafiekje liet zien waarin duidelijk was dat ik een keer iets van 70.000 posts in een jaar geplaatst had!quote:
Mis je het ? Of voelt het wel relaxed dat je minder post?quote:
Totaal niet. Kan er prima mee leven. Ene dag post ik wat meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mis je het ? Of voelt het wel relaxed dat je minder post?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei al dat ik geen leven had toen ik haar een grafiekje liet zien waarin duidelijk was dat ik een keer iets van 70.000 posts in een jaar geplaatst had!
Ja ..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
Ja hij zit nog wel wat voetbalverhaaltjes te typen voor de frontpage, maar hij hoort echt op het forum thuis!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei al dat ik geen leven had toen ik haar een grafiekje liet zien waarin duidelijk was dat ik een keer iets van 70.000 posts in een jaar geplaatst had!
Er is een site die het voor ons wil bijhoudenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik hou dat van mezelf niet meer bij , anders ga ik me schamen
Dat is toch ook het levenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Totaal niet. Kan er prima mee leven. Ene dag post ik wat meer.
Ja!! Wat zouden we zonder monitor moetenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is een site die het voor ons wil bijhouden
Grappig genoeg hoor ik de laatste tijd meer en meer mensen ineens weer over haar praten of oude grappen uit de doos trekken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is toch ook het leven![]()
Ik moet ineens denken aan een vriend die vandaag jarig is.
Ik denk dat hij heel blij is met mijn felicitatie![]()
![]()
Geen idee waarom ik dit hier nu postmaar ik vond mijn gemaakte bericht enorm grappig
![]()
Enfin...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! Wat zouden we zonder monitor moeten
Echt hequote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! Wat zouden we zonder monitor moeten
Nou nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Elke pagina van dit topic printen en dan blind typen?
Gelukkig maarquote:
Van harte met je mattie! Ga je hem nog een cadeau of iets dergelijks geven zodat hij deze dag goed kan afsluiten?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is toch ook het leven![]()
Ik moet ineens denken aan een vriend die vandaag jarig is.
Ik denk dat hij heel blij is met mijn felicitatie![]()
![]()
Geen idee waarom ik dit hier nu postmaar ik vond mijn gemaakte bericht enorm grappig
![]()
Enfin...
[ afbeelding ]
Neuh, dat laat ik liever aan Haags en Geerd over!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig maarStel je eens voor dat mevrouw ToT erachter kwam dat je echt zulke ervaringen wilt naleven.
Ken je Apache Tomcat?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Apache helikopter. Dan zit je altijd goed
Hun samen als stel?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dat laat ik liever aan Haags en Geerd over!
Skaffaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:56 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe gaat het met je? Ben je afgelopen weekend nog skaffa geweest
Nooit zelfsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, is dat voor jou een hele tijd geleden?
Eindelijk een hete kloppende roede in zijn sterretje zodat hij eindelijk drollen van normaal formaat kan draaien!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dat Geerdje wel blij zou zijn.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Eindelijk een hete kloppende roede in zijn sterretje zodat hij eindelijk drollen van normaal formaat kan draaien!
Ja nog even geen zin inquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan meedoen met die OSM competitie van Jigggy. Vandaag kan je een club kiezen.
Of die modderplas die er elke keer uitkomtquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in plaats van die spaghettisliertjes!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:35 schreef stokj het volgende:
Doet me denken aan een collega ooit die zich ziek meldde bij zijn leidinggevende met "ik poep plas en als ik moet plassen komt er stront uit". Uiteraard geloofde de leidinggevende deze afwijking ook en kwalificeerde dat als een zeer ernstige aandoening waar de medewerker goed de tijd moest nemen om te herstellen.
Damn, ik wil ook zo'n leidinggevendequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:35 schreef stokj het volgende:
Doet me denken aan een collega ooit die zich ziek meldde bij zijn leidinggevende met "ik poep plas en als ik moet plassen komt er stront uit". Uiteraard geloofde de leidinggevende deze afwijking ook en kwalificeerde dat als een zeer ernstige aandoening waar de medewerker goed de tijd moest nemen om te herstellen.
Naja niks mis mee toch..beter dan op het werk iedereen besmettenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:35 schreef stokj het volgende:
Mooimooiquote:Op woensdag 8 januari 2020 05:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jah prima, niks te klagen.
Sterkte!quote:Op woensdag 8 januari 2020 06:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tering zooi, regent hier moker hardMot ik zo nog doorheen. Goffer.
Ik kom buiten (quote:
Nicequote:Op woensdag 8 januari 2020 07:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik kom buiten (een FOK!ker die dit zegt
) is het plots gestopt met regenen
Hulde.
Iets te energiek de laatste tijd!quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Tootster, hoe is het met Mini ?
Toch wel goed voor 4 weken betaald ziekteverlof. En toen de bedrijfsarts eindelijk tijd had voor deze medewerker was hij weer 'beter en aan het werk'.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, ik wil ook zo'n leidinggevende
Zeker zeker! Stel je eens voor dat je denkt te gaan draaien en er komt uit die goever alleen plas.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja niks mis mee toch..beter dan op het werk iedereen besmetten
Hahaha ach ook wel leuk dat die doerak zo lekker actief is.quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets te energiek de laatste tijd!
Verder alles prima hoor!Behalve dat de tandjes weer eens door zitten te komen.
Tof dat je het vraagt!En hoe is het daar?
Zeker, zo weten wij ook wat er in babyland speelt en wat ons eventueel te wachten staat als je ooit aan een baby begint.quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha ach ook wel leuk dat die doerak zo lekker actief is.
Natuurlijk, is toch leuk. Vind het altijd wel leuk om de avonturen met die kleine te lezen hier.
Haha okee dan!quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha ach ook wel leuk dat die doerak zo lekker actief is.
Natuurlijk, is toch leuk. Vind het altijd wel leuk om de avonturen met die kleine te lezen hier.
quote:Op woensdag 8 januari 2020 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een lyceumpje opgericht de laatste tijd, Cornelius?
Ik gebruik doerak voor stoer en rebelsquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:06 schreef stokj het volgende:
@:gibsonlespaul88 weet je wat een doerak is?
Ik zeg gewoon klootzakjequote:Op woensdag 8 januari 2020 09:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik gebruik doerak voor stoer en rebelsdruktemakertje of iets in die strekking
Ik moest lachenquote:Op woensdag 8 januari 2020 09:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ik heb een plafondlamp met van die trekkoordjes. Hij wil de hele tijd opgetild worden zodat hij daar aan kan trekken, maar gisteren was het wel echt enorm hoe graag hij dat wilde.
En hoe vaak hij de afstandsbedieningen in z'n handjes had, WTF! Hoe vindt hij die steeds zo snel?
De snoeren van de tv waren gisteren ook weer eens niet veilig.
Allemaal dingen die hij wel vaker doet, maar het was gisteren allemaal in overdrive.
Soms probeert hij de ontvanger dan de draadloze muis ook uit de pc te trekken, maar dat sloeg hij gisteren gelukkig wel over.
En nu zit hij weer debiele tekenfilmpjes te kijken met kleurtjes in het Spaans!Overtussen eet hij een broodkorst.
Haha ja ik zit hier ook elke dag met hem te lachen!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Grappig genoeg hoor ik de laatste tijd meer en meer mensen ineens weer over haar praten of oude grappen uit de doos trekken.
Zoals:
Ik ben laatst naar een healing van Jomanda geweest. Ik moest bij haar komen en ze zei: "U ZULT LOPEN!"
Dus ik zei: "Maar ik ben niet verlamd of zo."
Zei ze: "Maakt niet uit, U ZULT LOPEN!"
- "Ja maar, ik KAN gewoon lopen hoor!"
Een derde keer zei ze: "U ZULT LOPEN!"
Ik dacht: "Wat een onzin!" en ben weggegaan.
Kom ik buiten; fiets gejat!
Mijn speciale bericht is cadeau genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Van harte met je mattie! Ga je hem nog een cadeau of iets dergelijks geven zodat hij deze dag goed kan afsluiten?
Beetje zoals een bepaalde Duitse vioollerares?quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Jomanda bitch was ballet juf in Deventer .. Vreselijk mens
Voor een hOs of een HoS (ik ben liever hOt of HoT) weet je veel van straattaalquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:56 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe gaat het met je? Ben je afgelopen weekend nog skaffa geweest
Dat heb ik gezienquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals een bepaalde Duitse vioollerares?Ik kan het filmpje zelf ff niet kijken, want mini-ToT zit naast me en die is als de dood voor hem!
We hebben dit optreden dan ook niet af kunnen kijken.
We hebben kunnen kijken tot net na "Nog eentje dan, nog eentje dan, nog eentje dan en dan ga ik naar huis!"quote:
Ik had em opgenomen maar van dat 'nog eentje dan' werd ik wel wat flauwquote:Op woensdag 8 januari 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben kunnen kijken tot net na "Nog eentje dan, nog eentje dan, nog eentje dan en dan ga ik naar huis!"
Bij mij bleef het dagenlang in m'n hoofd zitten!quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had em opgenomen maar van dat 'nog eentje dan' werd ik wel wat flauw
Jij hebt toch ook ADD? (meende ik?)quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij bleef het dagenlang in m'n hoofd zitten!
Ben zelf namelijk ook een beetje druk! [ afbeelding ]
ADD met hyperactieve kenmerken, en asperger!quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook ADD? (meende ik?)
Ik ben ook druk , vooral in het hoofd![]()
Maar als ik nerveus ben , of ik voel me niet 'veilig' of vertrouwd bij mensen dan ga ik óf ratelen of ik kom over alsof ik knetter stoned ben![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
ADD met hyperactieve kenmerken, en asperger!
En ja, herkenbaar!
Haha okee dan!quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]We hebben het daar in het verleden wel eens over gehad , maar dat was in R49
Ik hoor wel heel vaak van mensen als ik ergens binnenkom 'nou puzzie is er ook weer'
Vroeger werd ik daar heel onzeker van, maar het bleek een compliment te zijn
![]()
Ja die hyperactieve kenmerkenDie herken ik
Ik weet ook altijd al precies wat mensen gaan zeggen ,maak hun zinnen af, probeer daar wel wat meer alert op te zijn . Vroeger was ik ook drukker dan nu , komt misschien dan toch omdat ik nu wat 'volwassener'benquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ik lul ook altijd iedereen de oren van de kop!
Vroeger vond men dat vooral irritant, maar tegenwoordig heb ik (vooral van mensen die zelf erg druk zijn) gehoord dat ze het juist hartstikke tof vinden!
Ow tof, feli alvast!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet ook altijd al precies wat mensen gaan zeggen ,maak hun zinnen af, probeer daar wel wat meer alert op te zijn . Vroeger was ik ook drukker dan nu , komt misschien dan toch omdat ik nu wat 'volwassener'ben![]()
![]()
kuch . Mag ook wel een keer want ik word oma
Thnxquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow tof, feli alvast!Wanneer is de kleine uitgerekend?
En ja, altijd irritant als je precies weet waar een verhaal naar toe gaat en je moet uit beleefdheid je mond maar houden en het hele gedoe aanhoren!
Nog erger als mensen steeds met het zelfde verhaal op de proppen komen of in een gesprek dezelfde dingen blijven herhalen!Dat liep laatst een keertje aardig mis toen ik aangaf dat ik nu onderhand wel begreep wat die ander bedoelde.
De sfeer was meteen verziekt en het ging toen van kwaad tot erger.
ADD heeft geeft toch alleeb problemen met het korte terkijn geheugen?quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ThnxMijn schoondochter is uitgerekend in juli
![]()
Zij is Turkse en ik ben nu al een week op zoek naar iets wat bij haar en de Turkse traditie hoort. (los van gouden muntjes met rood lint en evil eye sieraden. Gelukkig heb ik nog ff de tijd![]()
Juist omdat ik met mijn ADD zoveel vergeet lijkt het wel alsof mensen daarom alles herhalenheel irritant
![]()
![]()
Ik heb ADD , ben niet dement
Hahaha okee dan!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ThnxMijn schoondochter is uitgerekend in juli
![]()
Zij is Turkse en ik ben nu al een week op zoek naar iets wat bij haar en de Turkse traditie hoort. (los van gouden muntjes met rood lint en evil eye sieraden. Gelukkig heb ik nog ff de tijd![]()
Juist omdat ik met mijn ADD zoveel vergeet lijkt het wel alsof mensen daarom alles herhalenheel irritant
![]()
![]()
Ik heb ADD , ben niet dement
Ja en nee.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ADD heeft geeft toch alleeb problemen met het korte terkijn geheugen?
ADD geeft veel meer problemen dan alleen datquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ADD heeft geeft toch alleeb problemen met het korte terkijn geheugen?
Hyperfocus is iets heel bijzondersquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Hahaha okee dan!
[..]
Ja en nee.
Je kunt ook hyperfocussen.
Levert ook wel eens problemen op.quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hyperfocus is iets heel bijzonders![]()
Wel eens jaquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Levert ook wel eens problemen op.
Ook wel eens zo lekker chaotisch dat je 25 dingen tegelijk aan het doen bent?
Whaha!quote:Op woensdag 8 januari 2020 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel eens ja(Vrijwel altijd helaas , zelfs met medicatie)
Dit is zo ongeveer de story of my life![]()
Ik blowquote:Op woensdag 8 januari 2020 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Geen medicatie hier. Ik heb wel methylfenidaat gehad, maar ik haatte het echt om het precies om de zoveel uur in te moeten nemen. En iets wat langdurig werkt verergerde mijn toch al serieuze slaapproblemen.
Thuis zitten zonder al te veel vervelende prikkels helpt het beste.
En de THC-druppels die ik tegenwoordig help, helpen ook goed!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |