Dacht dat Murp een zij was (vanwege tante Murp). Zal wel omgebouwd zijn op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is nog lang niet jarig.
Doet me denken aan mijn motorrijlessen. Eerst reed ik op een ouwe brik die om de haverklap uitviel (ook op de snelweg als ik iemand aan het inhalen was) maar wel makkelijk te besturen was (crossmodel), en vlak voor de examens moest ik overstappen op eentje die technisch beter was, maar die je compleet anders moest besturen (snelle jappenbak racemodel).quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Toen iedereen voor zijn rijbewijs ging was er een jongen die ging bij een rijschool die als lesauto een jeep had. Die jongen heeft daarom 50 rijlessen moeten nemen voor hij de jeep goed en beheerst kon besturen.
Dat is een veel gemaakte denkfoutquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat Murp een zij was (vanwege tante Murp). Zal wel omgebouwd zijn op een gegeven moment.
Ach en zo doe ik hier alsof ik hetero ben, getrouwd ben en een kind heb.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat Murp een zij was (vanwege tante Murp). Zal wel omgebouwd zijn op een gegeven moment.
Ja, tegenwoordig weet men het allemaal niet meer hoe je 'iets' moet aanduiden.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een veel gemaakte denkfout
Deze reactie maakt bij mij de opmerking dat je er van droomt om niet hetero te zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en zo doe ik hier alsof ik hetero ben, getrouwd ben en een kind heb.Oh wacht, dat is nog waar ook....
Whehehe!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze reactie maakt bij mij de opmerking dat je er van droomt om niet hetero te zijn![]()
![]()
![]()
Ik voelde me bijna beledigdquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voelde me bijna beledigd![]()
![]()
Maar ik ben vandaag een beetje traag van begrip geloof ik
Je hebt tong80 anaal vernederd man! En dat in die anderhalve week dat je pas hier op FOK! zit.quote:
Ik las gisteren iets van jou over cougars ..gebeurde bijna hetzelfde als nuquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]I knew it!
Ik wilde niet suggereren dat je dik was of zo!
Volgens mij zag je er in je fobo gewoon slank uit, toch?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las gisteren iets van jou over cougars ..gebeurde bijna hetzelfde als nu![]()
![]()
Nee joh , ik ben geen walvis dus geen reden om me aangesproken te voelen
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know , je bent flink aan het minderen
Ik mis hem op FOKquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt tong80 anaal vernederd man! En dat in die anderhalve week dat je pas hier op FOK! zit.
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt tong80 anaal vernederd man! En dat in die anderhalve week dat je pas hier op FOK! zit.
Oraal vernederd dan, whatever!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overdrijven is ook een vak heh
Apache helikopter. Dan zit je altijd goedquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig weet men het allemaal niet meer hoe je 'iets' moet aanduiden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er een jaartje voor nodig.
quote:
Jij bent ook heul niet vervelend , je hebt tegen mij ook nog nooit vervelend gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]Oh jee!
Nee ik ben niet van plan om vervelend tegen jou te gaan doen hoor!
Waren lange nachten. Ik poste bijna alles midden in de nachtquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had er een jaartje voor nodig.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent ook heul niet vervelend , je hebt tegen mij ook nog nooit vervelend gedaan![]()
Mijn vrouw zei al dat ik geen leven had toen ik haar een grafiekje liet zien waarin duidelijk was dat ik een keer iets van 70.000 posts in een jaar geplaatst had!quote:
Mis je het ? Of voelt het wel relaxed dat je minder post?quote:
Totaal niet. Kan er prima mee leven. Ene dag post ik wat meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mis je het ? Of voelt het wel relaxed dat je minder post?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei al dat ik geen leven had toen ik haar een grafiekje liet zien waarin duidelijk was dat ik een keer iets van 70.000 posts in een jaar geplaatst had!
Ja ..quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]Echt wel!
Ja hij zit nog wel wat voetbalverhaaltjes te typen voor de frontpage, maar hij hoort echt op het forum thuis!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw zei al dat ik geen leven had toen ik haar een grafiekje liet zien waarin duidelijk was dat ik een keer iets van 70.000 posts in een jaar geplaatst had!
Er is een site die het voor ons wil bijhoudenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik hou dat van mezelf niet meer bij , anders ga ik me schamen
Dat is toch ook het levenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Totaal niet. Kan er prima mee leven. Ene dag post ik wat meer.
Ja!! Wat zouden we zonder monitor moetenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is een site die het voor ons wil bijhouden
Grappig genoeg hoor ik de laatste tijd meer en meer mensen ineens weer over haar praten of oude grappen uit de doos trekken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is toch ook het leven![]()
Ik moet ineens denken aan een vriend die vandaag jarig is.
Ik denk dat hij heel blij is met mijn felicitatie![]()
![]()
Geen idee waarom ik dit hier nu postmaar ik vond mijn gemaakte bericht enorm grappig
![]()
Enfin...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! Wat zouden we zonder monitor moeten
Echt hequote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! Wat zouden we zonder monitor moeten
Nou nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Elke pagina van dit topic printen en dan blind typen?
Gelukkig maarquote:
Van harte met je mattie! Ga je hem nog een cadeau of iets dergelijks geven zodat hij deze dag goed kan afsluiten?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is toch ook het leven![]()
Ik moet ineens denken aan een vriend die vandaag jarig is.
Ik denk dat hij heel blij is met mijn felicitatie![]()
![]()
Geen idee waarom ik dit hier nu postmaar ik vond mijn gemaakte bericht enorm grappig
![]()
Enfin...
[ afbeelding ]
Neuh, dat laat ik liever aan Haags en Geerd over!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig maarStel je eens voor dat mevrouw ToT erachter kwam dat je echt zulke ervaringen wilt naleven.
Ken je Apache Tomcat?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Apache helikopter. Dan zit je altijd goed
Hun samen als stel?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, dat laat ik liever aan Haags en Geerd over!
Skaffaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:56 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe gaat het met je? Ben je afgelopen weekend nog skaffa geweest
Nooit zelfsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, is dat voor jou een hele tijd geleden?
Eindelijk een hete kloppende roede in zijn sterretje zodat hij eindelijk drollen van normaal formaat kan draaien!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dat Geerdje wel blij zou zijn.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Eindelijk een hete kloppende roede in zijn sterretje zodat hij eindelijk drollen van normaal formaat kan draaien!
Ja nog even geen zin inquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan meedoen met die OSM competitie van Jigggy. Vandaag kan je een club kiezen.
Of die modderplas die er elke keer uitkomtquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in plaats van die spaghettisliertjes!
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:35 schreef stokj het volgende:
Doet me denken aan een collega ooit die zich ziek meldde bij zijn leidinggevende met "ik poep plas en als ik moet plassen komt er stront uit". Uiteraard geloofde de leidinggevende deze afwijking ook en kwalificeerde dat als een zeer ernstige aandoening waar de medewerker goed de tijd moest nemen om te herstellen.
Damn, ik wil ook zo'n leidinggevendequote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:35 schreef stokj het volgende:
Doet me denken aan een collega ooit die zich ziek meldde bij zijn leidinggevende met "ik poep plas en als ik moet plassen komt er stront uit". Uiteraard geloofde de leidinggevende deze afwijking ook en kwalificeerde dat als een zeer ernstige aandoening waar de medewerker goed de tijd moest nemen om te herstellen.
Naja niks mis mee toch..beter dan op het werk iedereen besmettenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 20:35 schreef stokj het volgende:
Mooimooiquote:Op woensdag 8 januari 2020 05:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jah prima, niks te klagen.
Sterkte!quote:Op woensdag 8 januari 2020 06:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tering zooi, regent hier moker hardMot ik zo nog doorheen. Goffer.
Ik kom buiten (quote:
Nicequote:Op woensdag 8 januari 2020 07:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik kom buiten (een FOK!ker die dit zegt
) is het plots gestopt met regenen
Hulde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |