quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://pers.npo.nl/persb(...)alkshow-op1-op-npo-1
quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 01:56 schreef superniger het volgende:
Ben benieuwd naar Sander en Welmoed.
Ha, ik was dus zeker niet de enige!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:03 schreef Peligrosso het volgende:
Willemijn Veenhoven vond ik redelijk kut, die zap ik op de radio ook altijd weg.
Vraag me dan wel af hoe je dat met adverteerders oplost en of ze dit zo elke avond gaan doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Talkshow Op1 verslaat Eva Jinek.
Ze hadden het reclameblok na Spoorloos eruitgehaald zodat de vele kijkers van Spoorloos direct in de nieuwe talkshow belandden...
De talkshow oorlog is begonnen!
Dat hele programma trek ik niet, behalve op vrijdag BVSC met Dijkstra en Evenblij.quote:
Eens, irritant schel getetter steeds tussendoor, op de radio ook altijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:03 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar ook naar Sophie en Hugo de dag erna.
Willemijn Veenhoven vond ik redelijk kut, die zap ik op de radio ook altijd weg.
Ik vind het wel een rotstreek richting de kijker die stipt om 22.30 klaar zit en er dan achter komt dat ze al begonnen zijn. Puur om Jinek af te troeven, maar daarbij je publiek vergeten. Niet zo aardig.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Talkshow Op1 verslaat Eva Jinek.
Ze hadden het reclameblok na Spoorloos eruitgehaald zodat de vele kijkers van Spoorloos direct in de nieuwe talkshow belandden...
De talkshow oorlog is begonnen!
Ook helemaal waar!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een rotstreek richting de kijker die stipt om 22.30 klaar zit en er dan achter komt dat ze al begonnen zijn. Puur om Jinek af te troeven, maar daarbij je publiek vergeten. Niet zo aardig.
Zelf ging ik terug naar begin van de uitzending, maar toen was het dus al lang en breed begonnen. Geen fraaie actie.
Skipquote:Volkszanger Frans Bauer trekt vanaf januari door het land met zijn nieuwe theatertour, 25 jaar na zijn eerste tournee. Gevoelige nummers over verlies en rouw, maar natuurlijk ook de klassieke feestnummers.
Irene Moors presenteert voor Omroep MAX ‘Doorbakken’, de spin-off van ‘Heel Holland Bakt’. In 1988 begon ze ooit bij de NCRV, een jaar later verhuisde ze naar de commerciële zender RTL Veronique. Nu 30 jaar later is ze weer terug bij de publieke omroep.
Deze week is de nieuwe docuserie 'De Lokroep' van programmamaker Sinan Can te zien op NPO 2. Sinan Can en researcher Danielle van Lieshout doken maandenlang in de geschiedenis van de radicale islam in Nederland. Waarom trekt het kalifaat mensen aan? Wat lokt hen?
Het aantal steekpartijen in Nederland neemt toe en de daders worden steeds jonger, zegt misdaadverslaggever Mick van Wely. Burgemeester van Breda Paul Depla maakt zich zorgen.
De Staat heeft in 2001 terecht 60.000 dieren laten ruimen op 246 boerderijen in Kootwijkerbroek tijdens de uitbraak van mond- en klauwzeer (MKZ). Dat oordeelde de rechter vandaag in een zaak die was aangespannen door de boeren uit het Gelderse dorp. Gedupeerde Jurgen Schreuder schuift aan.
Mooi zo.quote:
Op naar de 400.000 kijkers voor Geldwolf Jinekquote:
Ik keek het programma hiervoorquote:
Hoe dan?quote:
Flopgasten.quote:
A. Knevelquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:29 schreef superniger het volgende:
Giovanca gaan ze over 3 maanden vervangen.
Heeft de EO nog andere presentatoren?
Jortjequote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:29 schreef superniger het volgende:
Giovanca gaan ze over 3 maanden vervangen.
Heeft de EO nog andere presentatoren?
Zijn geen originele nederlanders!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Untermuziek voor untermenschen door untermenschen
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:32 schreef tompsv18 het volgende:
Wie heeft het Knevel en Van den Brink goden gifje
quote:
Ja, maar in de VS belanden ze door dat soort filmpjes vaak in de bak omdat ze over hun misdaden rappen.quote:
Dat schijnt niet de algemene opvatting te zijn....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:40 schreef -Chakotay- het volgende:
van den Brink is best een knappe man om te zien
kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:40 schreef Bocaj het volgende:
Als je nagaat dat we in 2019 al zoveel en zovaak over Islam, moslims gepraat hebben...
En het gaat en gaat maar door.... ook in 2020....
Jaïrquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Wat is er nu bij Jinek, ik kan niet bij de afstandsbediening
Ik ben het niet vaak met je eens, maar hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:40 schreef -Chakotay- het volgende:
van den Brink is best een knappe man om te zien
Al die handjobs daar zijn zeker weer haram hoorquote:
#viesdikquote:
net ook al bij die duitserquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Het heeft een hoog "das haben wir nich gewusst" gehalte.
Heeft helemaal geen gleuf voor de ogen...quote:
bij heel holland bakt ookquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Bij M mogen ze wel lekker over koekjes prate
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgend jaar gaan de Bauers naar Aleppo
Kaart van de lokale Chinees mee en die straatkraampjes langsquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
'Wat verschrikkelijk voor je.'quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Bij M mogen ze wel lekker over koekjes prate
Welnee. (Ook niet gezien)quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:51 schreef Bocaj het volgende:
Heeft die Laura bij Margriet nog haar excuus aangeboden? (Heb die aflevering bewust niet gezien!)
Gênant, ja. Geen reclame voor dé Nederlander.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Kaart van de lokale Chinees mee en die straatkraampjes langs
Frans: Allllll eeeee pppp oooooquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moltalk!quote:
Ja vieze hoer.quote:
Smerig wijfquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:57 schreef superniger het volgende:
Irene Moors heeft sperma van Carlo Boszhard geslikt.
Nou op een afstandje lijkt het net echt!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:55 schreef BlackNero het volgende:
Die staan bij ons ook in het winkelcentrum. Dat dit landelijk beleid is.
Telekids!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Irene is nauwelijks veranderd sinds haar gouden jaren bij de mega blubber power race.
Ze zijn traagquote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:59 schreef gosschalks het volgende:
De cameramannen en regie moeten ook nog even inkomen, voelt een beetje apart
Low energyquote:
In vlaaivorm dan!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Wat is jullie favoriete taart? De mijne appel citroen vlaai
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Wat is jullie favoriete taart? De mijne appel citroen vlaai
Ja beetje wel jaquote:
Heeft ze ergens anders ooit iets gepresenteerd of interviews afgenomen.quote:
Ik vind appeltaart altijd wel lekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan hele goede chocolate chip cookies bakken
Vrije geluiden volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:06 schreef NoCigar het volgende:
Heef
[..]
Heeft ze ergens anders ooit iets gepresenteerd of interviews afgenomen.
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar die interviewers komen er toch ook niet lekker in met een keer per week?
Na een seizoen of zo.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar die interviewers komen er toch ook niet lekker in met een keer per week?
Hij ziet eruit als een verkrachterquote:
Heb je even....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is jullie favoriete liedje van Frans Bauer?
De stilte tussen de nummers.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een strikvraagquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja ik vind hem altijd heel tof en goed overkomenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk jammer dat Frans Bauer zelf niet zo onuitstaanbaar is als zijn muziek.
Ik ook. Hij was ook verkozen tot de meest typische Nederlander volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik vind hem altijd heel tof en goed overkomen
Nee?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:14 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij was ook verkozen tot de meest typische Nederlander volgens mij.
Wel van Jan Smitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook een Frans Bauer dekbed?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind stiekem "'n onsje geluk is meer dan een pond goud" wel een goed nummer
Ik had vroeger een paardendekbedquote:
In ieder geval de juiste prioriteit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind stiekem "'n onsje geluk is meer dan een pond goud" wel een goed nummer
Ik had ook wel een paar dieren dekbedovertrekken....quote:
Margriet van der Linden & Renate van der Gijpquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:19 schreef Dierckxsens het volgende:
morgen duopresentatie van harry mens en kim holland?
Even terugkijken dus. Jinek was mwuah, niet super goed maar ook niet slecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Giovanca erg matig.
Thijs was ouderwets goed.
Ja ze noeten thijs paren met de beste andere van de koppels.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Giovanca erg matig.
Thijs was ouderwets goed.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bij1quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:11 schreef Japepk het volgende:
Wat ik me nu al enkele dagen afvraag; als ze dan toch voor een ongeïnspireerde naam gingen, waarom hebben ze het dan niet 'Bij1' genoemd? Ik vind Op1 zo moeilijk te plaatsen. Ja, de openingsgimmick 'Welkom Op1' is leuk, maar dat kan met Bij1 ook. Mensen komen aan die tafel bijeen, niet op een.
Ah, had ik kunnen wetenquote:Op woensdag 8 januari 2020 00:25 schreef superniger het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bij1
Het liedje dat hij nooit gaat maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat heeft ze niet gedaan . Was een saai programma van Margriet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:51 schreef Bocaj het volgende:
Heeft die Laura bij Margriet nog haar excuus aangeboden? (Heb die aflevering bewust niet gezien!)
Stukje Jennifer. @Wereldgozerquote:Chef-kok Joris Bijdendijk en programmamaker Jennifer Hoffman laten zien wat de effecten zijn van de vraag naar goedkoop voedsel. In het EO-programma ‘Gefileerd’ nemen ze vijf twintigers mee naar Thailand waar ze aan den lijve ondervinden hoe kip, garnalen, rijst en vis worden geproduceerd. Welke prijs betalen mens, dier en milieu voor de sushi of kipnuggets op ons bord?
Peter Koelewijn zingt op de kop af 60 jaar de legendarische hit ‘Kom van dat dak af’. Hij vertelt vanavond in Op1 over de liefde voor zijn monsterhit.
Tijd Voor Max flopitemstwitter:op1npo twitterde op woensdag 08-01-2020 om 16:00:00Op initiatief van Prins Bernhard van Oranje is deze week een game uitgebracht die ingezet gaat worden om lymfeklierkanker op te lossen. @mlboes van @UMCUtrecht, gamedesigner Jurriaan van Rijswijk en directeur van Lymph&Co @mariejosehelle vertellen bij #Op1 hoe uniek dit is. https://t.co/SkFZgYrda3 reageer retweet
Hiermee gaan ze voor het eerst verliezen van Jimek denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:20 schreef Szura het volgende:
Iran sloeg na de dood van generaal Soleimani afgelopen nacht met een aanval op Amerikaanse doelen. Trump versus Iran. Is het gelijkspel of komt er een nieuwe zet? Een debat tussen SP-kamerlid Sadet Karabulut en CDA-kamerlid Martijn van Helvert
Op initiatief van Prins Bernhard van Oranje is deze week een game gelanceerd die ingezet gaat worden om een oplossing voor lymfeklierkanker te zoeken. Marianne Boes, onderzoeker bij het UMC, gamedesigner Jurriaan van Rijswijk en Directeur van Lymph&Co Marie José Helle vetellen bij Op1 hoe uniek dit is.
Chef-kok Joris Bijdendijk en programmamaker Jennifer Hoffman laten zien wat de effecten zijn van de vraag naar goedkoop voedsel. In het EO-programma ‘Gefileerd’ nemen ze vijf twintigers mee naar Thailand waar ze aan den lijve ondervinden hoe kip, garnalen, rijst en vis worden geproduceerd. Welke prijs betalen mens, dier en milieu voor de sushi of kipnuggets op ons bord?
Peter Koelewijn zingt op de kop af 60 jaar de legendarische hit ‘Kom van dat dak af’. Hij vertelt vanavond in Op1 over de liefde voor zijn monsterhit.
Jinek heeft tot nu toe alleen maar baggerquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hiermee gaan ze voor het eerst verliezen van Jimek denk ik.
Geen slechte onderwerpen. Bij Jinek is het vanavond wat minder.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hiermee gaan ze voor het eerst verliezen van Jimek denk ik.
rtl is kutquote:
quote:
Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen jaren?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Sorry dat ik te laat ben ik moest nog iets doen
Geneukt?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Sorry dat ik te laat ben ik moest nog iets doen
waarom zou ik dat opgewarmde leuk motten kenne?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen jaren?
hentai gekekenquote:
Nee, een overzicht maken van alle 2018 jaarrekeningen die ik nog moet deponeren bij de kvkquote:
Van welke omroep? Of krant? Of medium?quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh Lia is niet van omroep Max . Zij is correspondent van het Engels koningshuis.
Ditquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Praat eens niet zo langdradig.
Jezus dit is wel echt omroep max
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lia_van_Bekhovenquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:22 schreef Oscar. het volgende:
[..]
waarom zou ik dat opgewarmde leuk motten kenne?
Jimek nu 22h15 tochquote:Op woensdag 8 januari 2020 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het begint om 22h20 om Jinek te slopen.
Ja, waar gaat dit naar toe?quote:
Een ochtend talkshowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |