quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://pers.npo.nl/persb(...)alkshow-op1-op-npo-1
quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 01:56 schreef superniger het volgende:
Ben benieuwd naar Sander en Welmoed.
Ha, ik was dus zeker niet de enige!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:03 schreef Peligrosso het volgende:
Willemijn Veenhoven vond ik redelijk kut, die zap ik op de radio ook altijd weg.
Vraag me dan wel af hoe je dat met adverteerders oplost en of ze dit zo elke avond gaan doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Talkshow Op1 verslaat Eva Jinek.
Ze hadden het reclameblok na Spoorloos eruitgehaald zodat de vele kijkers van Spoorloos direct in de nieuwe talkshow belandden...
De talkshow oorlog is begonnen!
Dat hele programma trek ik niet, behalve op vrijdag BVSC met Dijkstra en Evenblij.quote:
Eens, irritant schel getetter steeds tussendoor, op de radio ook altijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:03 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar ook naar Sophie en Hugo de dag erna.
Willemijn Veenhoven vond ik redelijk kut, die zap ik op de radio ook altijd weg.
Ik vind het wel een rotstreek richting de kijker die stipt om 22.30 klaar zit en er dan achter komt dat ze al begonnen zijn. Puur om Jinek af te troeven, maar daarbij je publiek vergeten. Niet zo aardig.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]![]()
Talkshow Op1 verslaat Eva Jinek.
Ze hadden het reclameblok na Spoorloos eruitgehaald zodat de vele kijkers van Spoorloos direct in de nieuwe talkshow belandden...
De talkshow oorlog is begonnen!
Ook helemaal waar!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een rotstreek richting de kijker die stipt om 22.30 klaar zit en er dan achter komt dat ze al begonnen zijn. Puur om Jinek af te troeven, maar daarbij je publiek vergeten. Niet zo aardig.
Zelf ging ik terug naar begin van de uitzending, maar toen was het dus al lang en breed begonnen. Geen fraaie actie.
Skipquote:Volkszanger Frans Bauer trekt vanaf januari door het land met zijn nieuwe theatertour, 25 jaar na zijn eerste tournee. Gevoelige nummers over verlies en rouw, maar natuurlijk ook de klassieke feestnummers.
Irene Moors presenteert voor Omroep MAX ‘Doorbakken’, de spin-off van ‘Heel Holland Bakt’. In 1988 begon ze ooit bij de NCRV, een jaar later verhuisde ze naar de commerciële zender RTL Veronique. Nu 30 jaar later is ze weer terug bij de publieke omroep.
Deze week is de nieuwe docuserie 'De Lokroep' van programmamaker Sinan Can te zien op NPO 2. Sinan Can en researcher Danielle van Lieshout doken maandenlang in de geschiedenis van de radicale islam in Nederland. Waarom trekt het kalifaat mensen aan? Wat lokt hen?
Het aantal steekpartijen in Nederland neemt toe en de daders worden steeds jonger, zegt misdaadverslaggever Mick van Wely. Burgemeester van Breda Paul Depla maakt zich zorgen.
De Staat heeft in 2001 terecht 60.000 dieren laten ruimen op 246 boerderijen in Kootwijkerbroek tijdens de uitbraak van mond- en klauwzeer (MKZ). Dat oordeelde de rechter vandaag in een zaak die was aangespannen door de boeren uit het Gelderse dorp. Gedupeerde Jurgen Schreuder schuift aan.
Mooi zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |