Heb je even....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is jullie favoriete liedje van Frans Bauer?
De stilte tussen de nummers.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een strikvraagquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja ik vind hem altijd heel tof en goed overkomenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Eigenlijk jammer dat Frans Bauer zelf niet zo onuitstaanbaar is als zijn muziek.
Ik ook. Hij was ook verkozen tot de meest typische Nederlander volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik vind hem altijd heel tof en goed overkomen
Nee?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:14 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik ook. Hij was ook verkozen tot de meest typische Nederlander volgens mij.
Wel van Jan Smitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie ook een Frans Bauer dekbed?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind stiekem "'n onsje geluk is meer dan een pond goud" wel een goed nummer
Ik had vroeger een paardendekbedquote:
In ieder geval de juiste prioriteit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vind stiekem "'n onsje geluk is meer dan een pond goud" wel een goed nummer
Ik had ook wel een paar dieren dekbedovertrekken....quote:
Margriet van der Linden & Renate van der Gijpquote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:19 schreef Dierckxsens het volgende:
morgen duopresentatie van harry mens en kim holland?
Even terugkijken dus. Jinek was mwuah, niet super goed maar ook niet slecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Giovanca erg matig.
Thijs was ouderwets goed.
Ja ze noeten thijs paren met de beste andere van de koppels.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Giovanca erg matig.
Thijs was ouderwets goed.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bij1quote:Op woensdag 8 januari 2020 00:11 schreef Japepk het volgende:
Wat ik me nu al enkele dagen afvraag; als ze dan toch voor een ongeïnspireerde naam gingen, waarom hebben ze het dan niet 'Bij1' genoemd? Ik vind Op1 zo moeilijk te plaatsen. Ja, de openingsgimmick 'Welkom Op1' is leuk, maar dat kan met Bij1 ook. Mensen komen aan die tafel bijeen, niet op een.
Ah, had ik kunnen wetenquote:Op woensdag 8 januari 2020 00:25 schreef superniger het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bij1
Het liedje dat hij nooit gaat maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat heeft ze niet gedaan . Was een saai programma van Margriet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:51 schreef Bocaj het volgende:
Heeft die Laura bij Margriet nog haar excuus aangeboden? (Heb die aflevering bewust niet gezien!)
Stukje Jennifer. @Wereldgozerquote:Chef-kok Joris Bijdendijk en programmamaker Jennifer Hoffman laten zien wat de effecten zijn van de vraag naar goedkoop voedsel. In het EO-programma ‘Gefileerd’ nemen ze vijf twintigers mee naar Thailand waar ze aan den lijve ondervinden hoe kip, garnalen, rijst en vis worden geproduceerd. Welke prijs betalen mens, dier en milieu voor de sushi of kipnuggets op ons bord?
Peter Koelewijn zingt op de kop af 60 jaar de legendarische hit ‘Kom van dat dak af’. Hij vertelt vanavond in Op1 over de liefde voor zijn monsterhit.
Tijd Voor Max flopitemstwitter:op1npo twitterde op woensdag 08-01-2020 om 16:00:00Op initiatief van Prins Bernhard van Oranje is deze week een game uitgebracht die ingezet gaat worden om lymfeklierkanker op te lossen. @mlboes van @UMCUtrecht, gamedesigner Jurriaan van Rijswijk en directeur van Lymph&Co @mariejosehelle vertellen bij #Op1 hoe uniek dit is. https://t.co/SkFZgYrda3 reageer retweet
Hiermee gaan ze voor het eerst verliezen van Jimek denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:20 schreef Szura het volgende:
Iran sloeg na de dood van generaal Soleimani afgelopen nacht met een aanval op Amerikaanse doelen. Trump versus Iran. Is het gelijkspel of komt er een nieuwe zet? Een debat tussen SP-kamerlid Sadet Karabulut en CDA-kamerlid Martijn van Helvert
Op initiatief van Prins Bernhard van Oranje is deze week een game gelanceerd die ingezet gaat worden om een oplossing voor lymfeklierkanker te zoeken. Marianne Boes, onderzoeker bij het UMC, gamedesigner Jurriaan van Rijswijk en Directeur van Lymph&Co Marie José Helle vetellen bij Op1 hoe uniek dit is.
Chef-kok Joris Bijdendijk en programmamaker Jennifer Hoffman laten zien wat de effecten zijn van de vraag naar goedkoop voedsel. In het EO-programma ‘Gefileerd’ nemen ze vijf twintigers mee naar Thailand waar ze aan den lijve ondervinden hoe kip, garnalen, rijst en vis worden geproduceerd. Welke prijs betalen mens, dier en milieu voor de sushi of kipnuggets op ons bord?
Peter Koelewijn zingt op de kop af 60 jaar de legendarische hit ‘Kom van dat dak af’. Hij vertelt vanavond in Op1 over de liefde voor zijn monsterhit.
Jinek heeft tot nu toe alleen maar baggerquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hiermee gaan ze voor het eerst verliezen van Jimek denk ik.
Geen slechte onderwerpen. Bij Jinek is het vanavond wat minder.quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hiermee gaan ze voor het eerst verliezen van Jimek denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |