Niet mee eens. Kijk maar naar -Strawberry-, equi.noxe, wolvendagen, VulpesVulpes, Lunaste und so weiterquote:
Niet op de korte termijn, nee. Heeft ze jou al bijna overtuigd?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij en twitje al kinderplannen?
Heb vorige maand kaartjes voor 4 geboortes gekregen. Dan zitten de eierstokken naast me hoorbaar te klapperen.
Vergeet chipszak niet.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:22 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kijk maar naar -Strawberry-, equi.noxe, wolvendagen, VulpesVulpes, Lunaste und so weiter
quote:Op zondag 5 januari 2020 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk snel tot ziens jongens, het kan niet lang meer duren.
Ook gewoon opzeggen en op die retreat gaan wonenquote:Op zondag 5 januari 2020 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ookmaar als ik dan geen baan heb dan bespaar ik dat liever als ik geen zekerheid heb voor inkomen. Huur moet gewoon betaald worden enzo
Kutwijf snol met je rotkliekje bah, ik spuug op jullie, tfoequote:
Goed plan. Beetje kookworkshopjes geven enzo.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook gewoon opzeggen en op die retreat gaan wonen
Ben hier geen incrowdquote:Op zondag 5 januari 2020 20:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kutwijf snol met je rotkliekje bah, ik spuug op jullie, tfoe
Ik zou ze even een mail sturen dat je er vanaf deze zomer bent.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed plan. Beetje kookworkshopjes geven enzo.
Eerst trouwen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet op de korte termijn, nee. Heeft ze jou al bijna overtuigd?
Een vriendin vertelde gisteren wel dat ze een tweede verwacht, en nu zit ik dus in een Whatsappgroep over een babyshower.Wat een gezeik zeg.
Ga je meequote:Op zondag 5 januari 2020 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook gewoon opzeggen en op die retreat gaan wonen
Heb je haar al gevraagd?quote:Op zondag 5 januari 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst trouwen.
Hehehe, gelukkig hoeven mannen dat niet
Mijn neefje is nog zo klein die is niet boeiend. Maar mijn nichtje is nu 2, begint leuk te worden om op bezoek te gaan. Allemaal gebrabbel, wil ze puzzelen en muziek maken. Zolang het eens per maand is, prima.
Ok dan kom ik bij je inwonen.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een cottage in Engeland/Schotland kopen staat wel nog op de verlanglijst.
Filsteerd jullie beiden alvast.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst trouwen.
Mijn neefje is nog zo klein die is niet boeiend. Maar mijn nichtje is nu 2, begint leuk te worden om op bezoek te gaan. Allemaal gebrabbel, wil ze puzzelen en muziek maken. Zolang het eens per maand is, prima.
Je kunt een klein stukje grond kopen in Schotland en de titel Laird voeren.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een cottage in Engeland/Schotland kopen staat wel nog op de verlanglijst.
Ik vind baby's inderdaad geen zak aan, lelijke mormels. Iets ouder is wel leuk, maar ook altijd blij als ik weer naar huis kan.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerst trouwen.
Eind februari. En mn leidinggevende hamert erop dat alle taken eind februari af moeten zijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 20:29 schreef Californium het volgende:
Wanneer loopt je contract af dan Elvi en waarom denk je dat ie niet verlengt wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |