quote:Op zondag 5 januari 2020 18:50 schreef puzziepie het volgende:
Lekkere Lapo dit ToT![]()
Démtah is te gek!![]()
Dat zou ik er ook uithalenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ooit een keer een vent gezien met een dikke tattoo op zijn rug: "Ik ben gelukkig uit Deventer."
Ik dacht een tijdje dat hij bedoelde dat hij blij was er uit weg te zijn!
Oh Dearquote:Op zondag 5 januari 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
Nu dat mokkel van zanger Rinus z'n clip d'r bakkes er af heeft gefikt met een sigaar, heb ik hier een nieuwe zanger Rinus fan in huis!
Mijn vrouw vindt hem helemaal geweldig!
Hey vreetzakquote:
Gibjequote:
Lekker bezigquote:Op maandag 6 januari 2020 05:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Yoghurt. havermout en banaan. prima ontbijt. Dag 1 in Gibs' afvalrace
quote:Op maandag 6 januari 2020 05:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Neuh 5 kilootjes maar, maar wel ff nodig. Afgelopen tijd niet heel gezond geleefd, en wil wat beter in mijn vel zitten.
Lekker danquote:Op maandag 6 januari 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
Heeft m'n vrouw godverdomme de eerste 2 uur vrij vandaag, had een collega dat niet door en staat hier om 6 uur 's ochtends op de ramen te beuken om te vragen waar ze blijft!(Ze had ook niet door dat zijzelf óók de eerste 2 uur vrij was!)
Niet echt.quote:Op maandag 6 januari 2020 09:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker danHeeft die collega soms ADHD ?ofzow?
Oeiquote:Op maandag 6 januari 2020 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt.
Ze is meer een type van:
[ afbeelding ]
Klinkt als Haramquote:Op maandag 6 januari 2020 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Haar nickname is inmiddels "Ahas".
Haal dat maar door de vertaalmachine.
Ja de meeste mensen wel, vandaar ook die bijnaam.quote:
Dat begrijp ikquote:Op maandag 6 januari 2020 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen wel, vandaar ook die bijnaam.
Ik heb slangen in een terrarium gehad, maar deze hou ik het liefst buiten m'n huis.
quote:Op maandag 6 januari 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze heeft een iq waar een salamander zich nog slap om zou lachen!
Goedemorgen!quote:
Nou, die collega mag je dan trakteren op een verse moederkoekquote:Op maandag 6 januari 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
Heeft m'n vrouw godverdomme de eerste 2 uur vrij vandaag, had een collega dat niet door en staat hier om 6 uur 's ochtends op de ramen te beuken om te vragen waar ze blijft!(Ze had ook niet door dat zijzelf óók de eerste 2 uur vrij was!)
quote:Op maandag 6 januari 2020 10:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Goedemorgen!
[..]
Nou, die collega mag je dan trakteren op een verse moederkoek![]()
![]()
Niet dat ik weetquote:
Dacht dat je misschien wel eentje op een spannende plek hadquote:Op maandag 6 januari 2020 10:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
Ik had vroeger een salamander van Henk Schiffmacher maar die zit nu onder mijn rugtattoo
Tattoo nietquote:Op maandag 6 januari 2020 10:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat je misschien wel eentje op een spannende plek had
Als het ringetje op de plek zit waar ik denk dat het zit en je stimuleert dat goed dan kan je daar veel plezier aan belevenquote:
Uhuhuquote:Op maandag 6 januari 2020 10:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Als het ringetje op de plek zit waar ik denk dat het zit en je stimuleert dat goed dan kan je daar veel plezier aan beleven![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie gerijmde serenade!quote:Op maandag 6 januari 2020 10:35 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie dus wat staat er vandaag op het programma?
@:tot ben je al op werk en voor de baas aan het zwoegen?
@:engine heb je al een doorsmeerbeurt gehad![]()
![]()
@:gibsonlespaul88 alles kloek in de broek?
Whehe neuh, ben Mini-ToT aan het voeren.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:35 schreef stokj het volgende:
![]()
En kan mini-Tot jou al voeren?quote:Op maandag 6 januari 2020 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, ben Mini-ToT aan het voeren.
Ik ga zo maar eens wat in huis doen...,is wel nodigquote:Op maandag 6 januari 2020 10:35 schreef stokj het volgende:
![]()
Dat gebeurt hier op zondag altijd! De perfecte dagquote:Op maandag 6 januari 2020 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens wat in huis doen...,is wel nodig
HOLD THE LINEquote:Op maandag 6 januari 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
Hij is momenteel wel een jambek, maar hij zeurt niet en hij weet vast wel watskeburt!
Ik heb net even 2 minuten zitten tranentrekken hier. Ben er nog steeds een beetje emotioneel overquote:Op maandag 6 januari 2020 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]Ontroerend ook! Het raakt je echt recht in je flikker!
Shakespeare is zojuist onttroond!quote:Op maandag 6 januari 2020 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net even 2 minuten zitten tranentrekken hier. Ben er nog steeds een beetje emotioneel over
Inderdaad. De Nobel prijs van dit jaar is bij deze al vergeven.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. De Nobel prijs van dit jaar is bij deze al vergeven.
GEIL!quote:Op maandag 6 januari 2020 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt.
Ze is meer een type van:
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op maandag 6 januari 2020 12:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo dan koekoek!!! Dat is wel leuk wakker worden ja
Lekker man...weekend weer op...6 werken deze week zo even naar maastricht morgen sporten weer...woensdag weer vrij dus eerst ff sporten dan pils..quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 12:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker man...weekend weer op...6 werken deze week zo even naar maastricht morgen sporten weer...woensdag weer vrij dus eerst ff sporten dan pils..
quote:Op maandag 6 januari 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]Weer calorietjes nemen en tegelijkertijd de gains wegstrippen met de alcohol?
Whehehe nou vooruit dan!quote:Op maandag 6 januari 2020 12:51 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
1dagje pils deze week dus valt wel mee toch
Dat valt nog wel mee! Kun je echter beter even gaan pilsen in Maastricht als je toch in de buurt van goed bier bent!quote:Op maandag 6 januari 2020 12:51 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
1dagje pils deze week dus valt wel mee toch
quote:Op maandag 6 januari 2020 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee! Kun je echter beter even gaan pilsen in Maastricht als je toch in de buurt van goed bier bent!
Al is Maastricht wellicht niet de beste plaats als je echt goed bier wil hebben, al zijn er wel een paar kroegjes die een best ruim assortiment aan speciaal biertjes hebben!quote:
Gewoon negerenquote:Op maandag 6 januari 2020 13:31 schreef stokj het volgende:
Man man man, de hele hofhouding op het werkpaleis is ook weer terug. En elkaar maar een goed nieuwjaar wensen en iedereen die iets wilt zeggen tegen mij als ik in de gangen loop. Om de 5 meter wel iemand die iets vraagt sacka merde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te laat, de manwijf (vrouw die erbij loopt als een man maar vrouwelijke kapsel heeft dat er vies en grijs uitziet) heeft het geflikt om drie zoenen op de wang te geven die ik net in het toilet weg heb gewassenquote:
Ouchquote:Op maandag 6 januari 2020 13:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Te laat, de manwijf (vrouw die erbij loopt als een man maar vrouwelijke kapsel heeft dat er vies en grijs uitziet) heeft het geflikt om drie zoenen op de wang te geven die ik net in het toilet weg heb gewassen
Gelukkig wel drie zoenen van één van de managementassistenten gehad die er best leuk en goed uitziet.quote:
Gekomenquote:Op maandag 6 januari 2020 16:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig wel drie zoenen van één van de managementassistenten gehad die er best leuk en goed uitziet.
Als de buuf bij jou in de trein zit, ga je dan kut omroepen?quote:
Naah d3nk het niet..quote:Op maandag 6 januari 2020 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de buuf bij jou in de trein zit, ga je dan kut omroepen?
Je hebt zeker ook geen witte tuinstoel in je treinquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas...en geen halve liters..ja h2oquote:Op maandag 6 januari 2020 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook geen witte tuinstoel in je trein
Hij gaat dan eerst pagga slaan en dan pas omroepen. En als hij in een geile bui is staat de microfoon aan als hij pagga slaatquote:Op maandag 6 januari 2020 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de buuf bij jou in de trein zit, ga je dan kut omroepen?
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:17 schreef stokj het volgende:
[..]Pffff kinderachtig govvedomme protocolsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pffff kinderachtig govvedomme protocols
Dat kan wel. Ze is best een slimme meid hoor. Ze heeft iets met biomedical sciences gestudeerd en heeft een tussenjaar genomen.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan haar wel voorstellen aan Geerd toch
Jij loopt zo ook van alles misquote:Op maandag 6 januari 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan wel. Ze is best een slimme meid hoor. Ze heeft iets met biomedical sciences gestudeerd en heeft een tussenjaar genomen.
Ben je nu nog niet aan je post aantal voor vandaag?quote:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 6 januari 2020 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nu nog niet aan je post aantal voor vandaag?
Hoeveel posts jij wel niet als je nog niet op vakantie bent?quote:
Het is al minder geworden. Soms wat uitschieters. Afgelopen weekend was ik er niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel posts jij wel niet als je nog niet op vakantie bent?
Had je familie weekendje?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is al minder geworden. Soms wat uitschieters. Afgelopen weekend was ik er niet.
Lekker man!quote:
Altijd goed! Komend weekend weer trouwensquote:Op maandag 6 januari 2020 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker man!
Had ik ook afgelopen weekend half.
Wat gaan jullie komend weekend doen?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd goed! Komend weekend weer trouwens
Ben ik nog niet helemaal over uit. Wellicht een musical.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat gaan jullie komend weekend doen?
Wel een kindvriendelijke mag ik hopen?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal over uit. Wellicht een musical.
Haha ja natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een kindvriendelijke mag ik hopen?
Gelukkig, pak van mijn hart!quote:
Biosje icm uiteten?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig, pak van mijn hart!
Hier nog geen idee wat we van het weekend gaan doen. Moet vrijdag en zaterdag ochtend werken en daarna nog geen plannen.
Nu is de vloer kappot?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, mini-ToT vindt het grappig als ik in de lucht spring.
IK BEN BEKAF!!!!!
Gewoon doorgaanquote:Op maandag 6 januari 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, mini-ToT vindt het grappig als ik in de lucht spring.
IK BEN BEKAF!!!!!
Bioscoop hebben we afgelopen week al 2 keer gedaan. Misschien even ergens kijken of je hierbin de buurt ergens kunt poolen ofzo.quote:
Pijn is fijn en bloed is goed!quote:
Oh das ook leukquote:Op maandag 6 januari 2020 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bioscoop hebben we afgelopen week al 2 keer gedaan. Misschien even ergens kijken of je hierbin de buurt ergens kunt poolen ofzo.
Of wat klassiekers kijken om wat inspiratie op te doen.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon romantisch samen een beetje stelen en een beetje zuipen
En daarna in de voortuin op wit plastic stoelen in koor kut naar de buuf roepen!quote:Op maandag 6 januari 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon romantisch samen een beetje stelen en een beetje zuipen
Ik weet al zeker dat jullie het gezellig gaan krijgen met deze activiteitenquote:Op maandag 6 januari 2020 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En daarna in de voortuin op wit plastic stoelen in koor kut naar de buuf roepen!![]()
Beetje dragracen met de buren.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En daarna in de voortuin op wit plastic stoelen in koor kut naar de buuf roepen!![]()
Kijk deze man weet wat liefde inhoud!quote:Op maandag 6 januari 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje dragracen met de buren.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk deze man weet wat liefde inhoud!
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De (zwangere) dame van je dromen haar lievelingsdrankje geven!
Schultenbrau in de Jumboquote:Op maandag 6 januari 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De (zwangere) dame van je dromen haar lievelingsdrankje geven!
Had je dat nooit door gehad?quote:
Ach, we kunnen niet allemaal even scherp zijn.quote:
quote:
Ik moet denk ik gekoppeld worden i.p.v. dat ik zelf op de versiertoer ga. Want bij dat laatste treed protocol in werking.quote:
Protocol??quote:Op maandag 6 januari 2020 21:16 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ik moet denk ik gekoppeld worden i.p.v. dat ik zelf op de versiertoer ga. Want bij dat laatste treed protocol in werking.
Omdat alles wat ik doe gelijk gelinkt word met de functie die ik heb. Als men mij in het openbaar ziet flirten dan heb je kans dat mensen daar anders over denken.quote:
Ben jij een bekende kabinet'Hagenees' dan??quote:Op maandag 6 januari 2020 21:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Omdat alles wat ik doe gelijk gelinkt word met de functie die ik heb. Als men mij in het openbaar ziet flirten dan heb je kans dat mensen daar anders over denken.
Alles in het teken van werk , lijkt me helemaal nietsquote:
Ik vind het maar raar gedoequote:Op maandag 6 januari 2020 21:16 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ik moet denk ik gekoppeld worden i.p.v. dat ik zelf op de versiertoer ga. Want bij dat laatste treed protocol in werking.
Ik vind het ook niks maar het hoort er eenmaal bij. Je hebt niet alles voor het kiezen.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles in het teken van werk , lijkt me helemaal niets
[..]
Ik vind het maar raar gedoe
Je moet werken om te leven, niet leven om te werken!quote:Op maandag 6 januari 2020 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles in het teken van werk , lijkt me helemaal niets
Hagenees zou ik nog niet zo snel zeggen, er is maar een Hagenees en dat is onze Haga @haags_kwartiertjequote:Op maandag 6 januari 2020 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben jij een bekende kabinet'Hagenees' dan??
Pfff......sterkte dan Mark Rutte....quote:Op maandag 6 januari 2020 21:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Hagenees zou ik nog niet zo snel zeggen, er is maar een Hagenees en dat is onze Haga @:haags_kwartiertje
Maar het heeft o.a. wel daarmee te maken. Veel staatsrechtelijk, digitalisering, etc
Nu ben ik eigenlijk benieuwd wat voor werk je doet.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks maar het hoort er eenmaal bij. Je hebt niet alles voor het kiezen.
Ja, ik snap het.
Zeker, en soms heb je en een push nodig (of een nieuwe uitdaging).quote:Op maandag 6 januari 2020 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet werken om te leven, niet leven om te werken!
Al doet een baan waar je plezier uit haalt en je zowel persoonlijk als professioneel kunt groeien ook goed!
Nou nou, mij voor oom Mark uitmaken gaat ook te ver hoorquote:Op maandag 6 januari 2020 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pfff......sterkte dan Mark Rutte....
Ha ha oeps.....quote:Op maandag 6 januari 2020 21:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou, mij voor oom Mark uitmaken gaat ook te ver hoor![]()
![]()
ik ben niet zo gierig
Zeker waar! Maar dat geld zowel voor je privé als werk leven.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, en soms heb je en een push nodig (of een nieuwe uitdaging).
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik eigenlijk benieuwd wat voor werk je doet.
Heb nu een beeld in mijn hoofd dat je giggelo bent
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pfff......sterkte dan Mark Rutte....
Voor privé merk ik nu wel inderdaad dat ik mij in mijn jongere jaren werken meer als hoofddoel had dan ook van het leven te genieten.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker waar! Maar dat geld zowel voor je privé als werk leven.
Dan zie ik eigenlijk het probleem niet zo tenzij je een heel publieke functie hebt.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
nee joh, geen giggolowerk.
Zie het als een organisatie waarin je alles draaiende moet houden én meters moet maken.
Er is altijd tijd om het roer om te draaien of bij te stellenquote:Op maandag 6 januari 2020 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor privé merk ik nu wel inderdaad dat ik mij in mijn jongere jaren werken meer als hoofddoel had dan ook van het leven te genieten.
Ik nog nietquote:
Uurtje of twaalf pas denk ikquote:
Dikke heaumeauxquote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:53 schreef Geerd het volgende:
Vroeg...en ik sta al in de snakcbar...raar dag
En straks de trein in?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:53 schreef Geerd het volgende:
Vroeg...en ik sta al in se sportschool...raar dag
Eerst naar het ziekenhuis dus het is niet omdat ik er zin in heb later te beginnenquote:
Oh sheit, niks erg hoop ik ?!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst naar het ziekenhuis dus het is niet omdat ik er zin in heb later te beginnen
Even een euthanasietje halen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst naar het ziekenhuis dus het is niet omdat ik er zin in heb later te beginnen
Kwam je daar zelf achter of heeft iemand je erop gewezen?quote:Op maandag 6 januari 2020 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is altijd tijd om het roer om te draaien of bij te stellen![]()
Ik heb ook de eerste 6 jaar van mijn volwassen leven me in het zweet gewerkt voor een baas voor ik eindelijk aan mezelf begon te denken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Njea joh zo een caféganger ben ik ook weer niet hoor.![]()
quote:
Nee, absoluut niet! Wel is het goed als je in 'iets' geloofd.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]Whehehe!
Maar je hebt ook geen neigingen om hier de boel te ontwrichten ten behoeve van de Mohammedaanse medemensch?Met name voor herr Erdolf?
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet! Wel is het goed als je in 'iets' geloofd.
Dit ga ik niet helemaal lezenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA!
Ja ach, in iets hogers geloven kan je troost bieden en hoop voor een hiernamaals zodat dit leven niet zo nutteloos lijkt.
En als mensen geloven dat er een soort onzichtbare Sinterklaas je continu in de gaten houdt of je je wel netjes gedraagt, dan kan dat een hoop ellende schelen en doen sommige mensen sneller prettige dingen voor elkaar.
Alleen vraag ik me af wat voor persoon je dan bent, dat je continu het gevoel moet hebben dat je 24 uur per dag in de gaten wordt gehouden, om je fatsoenlijk te gedragen tegenover je medemens.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit ga ik niet helemaal lezen
Trouwens stokje, kom keer feunen in 050 dan pikquote:
Grotendeels zelf achter gekomenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Kwam je daar zelf achter of heeft iemand je erop gewezen?
Heb net na kerst m'n hand gebroken. Moest terug voor controle.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh sheit, niks erg hoop ik ?!
Zie bovenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Even een euthanasietje halen?
Of iets minder radicaals?Besnijdenisje of zo?
Ik had een vervroegde lunch.quote:
Half elf alquote:
Ik had honger. Heb ik nu weer dus zo nog maar een broodje doen op werkquote:
VIESDIKquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had honger. Heb ik nu weer dus zo nog maar een broodje doen op werk
Kom je het zoute randje met zweet van m'n buik likken?quote:
Doe even normaalquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom je het zoute randje met zweet van m'n buik likken?
Link?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zie post over chillings dan gvd
Klinkt als een planquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zie post over chillings dan gvd
Geen link, 6 postst hierbovenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Trouwens stokje, kom keer feunen in 050 dan pikhaga , dud, tot, speciaalbiertjes klappen, witte tuinstoel en vindicaters uitjoelen
Ja ik ben te luiquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen link, 6 postst hierboven
[..]
En dik. Je vergeet dik.quote:
Ik ben scheelquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heeft niks met lui te maken
En dikquote:
Jaaaaaa sorrryquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Selectief jaWat voor een maatje ben je nou
Non-de-ju
Pfieuwquote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
KOM VECHTEN DAN
Nee grapje Haagse Baas. Tis al goed.
Nicequote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net lekker lunchgenot, sperziebonen met varkenshaas en gratin. Niet helemaal koolhydraat arm, maar vanmorgen 0 gehad, dus dit mag wel ff.
Dat is wel leuk ja. Wel als het wat warmer is, dan kan je ook meer zienquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Trouwens stokje, kom keer feunen in 050 dan pikhaga , dud, tot, speciaalbiertjes klappen, witte tuinstoel en vindicaters uitjoelen
Verveel je je?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Wel goed gedaan, hoop dat het niet al te veel schade was om er achter te komen.
Dat wordt dan inderdaad heel erg psychisch.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA!
Ja ach, in iets hogers geloven kan je troost bieden en hoop voor een hiernamaals zodat dit leven niet zo nutteloos lijkt.
En als mensen geloven dat er een soort onzichtbare Sinterklaas je continu in de gaten houdt of je je wel netjes gedraagt, dan kan dat een hoop ellende schelen en doen sommige mensen sneller prettige dingen voor elkaar.
Alleen vraag ik me af wat voor persoon je dan bent, dat je continu het gevoel moet hebben dat je 24 uur per dag in de gaten wordt gehouden, om je fatsoenlijk te gedragen tegenover je medemens.
Oooooh okéquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee nee, absoluut niet. Ben aardig bezig met alle taken hoor.
Haga!quote:
quote:Ja ach, in iets hogers geloven kan je troost bieden en hoop voor een hiernamaals zodat dit leven niet zo nutteloos lijkt.
Alleen vraag ik me af wat voor persoon je dan bent, dat je continu het gevoel moet hebben dat je 24 uur per dag in de gaten wordt gehouden, om je fatsoenlijk te gedragen tegenover je medemens
Ik haak meestal na 1 zin af. Het wordt dan teveel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Haga!
Waarom wil je dit van @:tot niet lezen? Heb je oogpijn?HAHA!
[..]
Op je werk hoef je dus niet zo veel te lezen, en thuis heb je een ambulant begeleidster die de administratie op zich neemt?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik haak meestal na 1 zin af. Het wordt dan teveel.
Soort vanquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Op je werk hoef je dus niet zo veel te lezen, en thuis heb je een ambulant begeleidster die de administratie op zich neemt?
Je bent de man van simpelheid!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik haak meestal na 1 zin af. Het wordt dan teveel.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Op je werk hoef je dus niet zo veel te lezen, en thuis heb je een ambulant begeleidster die de administratie op zich neemt?
Op die manier klinkt het wel heel erg op het Truman syndroomquote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA!
Tja wie zoet is krijgt lekkers/gaat naar de hemel, wie stout is krijgt de roe/gaat naar de hel.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op die manier klinkt het wel heel erg op het Truman syndroom
Gaat alles goed?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja wie zoet is krijgt lekker/gaat naar de hemel, wie stout is krijgt de roe/gaat naar de hel.
Waarom zou ik überhaupt iets van jou aannemen?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem dat maar van mij aan.
Ik heb mij netjes voorgesteld aan je. Zo vreemd ben ik niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom zou ik überhaupt iets van jou aannemen?Ik mag van mijn mama niks van vreemde mannen aannemen!
Owjah!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb mij netjes voorgesteld aan je. Zo vreemd ben ik niet meer.
Man man manquote:Op dinsdag 7 januari 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Met z'n naam+adres in z'n onderbroek geborduurd voor het geval dat hij verdwaalt enzo.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg vriendje, in wat voor auto rijd jij?
Ik wil niet weten hoe die vrouw eruit ziet.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ik lees net dat de eigenaar hierdoor aan een vrouw is gekomen!
Man man man, wat een inkoppertje dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe die vrouw eruit ziet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, wat een inkoppertje dit.
Dan zullen we het maar niet over jouw vriendin hebbenquote:
Daar vroeg ik ook niet omquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zullen we het maar niet over jouw vriendin hebben
Die ziet hij toch bijna nooitquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zullen we het maar niet over jouw vriendin hebben
De dienstauto is een Peugeot Special Editionquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg vriendje, in wat voor auto rijd jij?
Okequote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
De dienstauto is een Peugeot Special Edition
Een verstandige keuze!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor privé hebben wij beide Nissan en werk ford
Toen iedereen voor zijn rijbewijs ging was er een jongen die ging bij een rijschool die als lesauto een jeep had. Die jongen heeft daarom 50 rijlessen moeten nemen voor hij de jeep goed en beheerst kon besturen.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 17:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Toen iedereen voor zijn rijbewijs ging was er een jongen die ging bij een rijschool die als lesauto een jeep had. Die jongen heeft daarom 50 rijlessen moeten nemen voor hij de jeep goed en beheerst kon besturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |