quote:Op zondag 5 januari 2020 18:50 schreef puzziepie het volgende:
Lekkere Lapo dit ToT![]()
Démtah is te gek!![]()
Dat zou ik er ook uithalenquote:Op zondag 5 januari 2020 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ooit een keer een vent gezien met een dikke tattoo op zijn rug: "Ik ben gelukkig uit Deventer."
Ik dacht een tijdje dat hij bedoelde dat hij blij was er uit weg te zijn!
Oh Dearquote:Op zondag 5 januari 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
Nu dat mokkel van zanger Rinus z'n clip d'r bakkes er af heeft gefikt met een sigaar, heb ik hier een nieuwe zanger Rinus fan in huis!
Mijn vrouw vindt hem helemaal geweldig!
Hey vreetzakquote:
Gibjequote:
Lekker bezigquote:Op maandag 6 januari 2020 05:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Yoghurt. havermout en banaan. prima ontbijt. Dag 1 in Gibs' afvalrace
quote:Op maandag 6 januari 2020 05:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Neuh 5 kilootjes maar, maar wel ff nodig. Afgelopen tijd niet heel gezond geleefd, en wil wat beter in mijn vel zitten.
Lekker danquote:Op maandag 6 januari 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
Heeft m'n vrouw godverdomme de eerste 2 uur vrij vandaag, had een collega dat niet door en staat hier om 6 uur 's ochtends op de ramen te beuken om te vragen waar ze blijft!(Ze had ook niet door dat zijzelf óók de eerste 2 uur vrij was!)
Niet echt.quote:Op maandag 6 januari 2020 09:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker danHeeft die collega soms ADHD ?ofzow?
Oeiquote:Op maandag 6 januari 2020 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt.
Ze is meer een type van:
[ afbeelding ]
Klinkt als Haramquote:Op maandag 6 januari 2020 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Haar nickname is inmiddels "Ahas".
Haal dat maar door de vertaalmachine.
Ja de meeste mensen wel, vandaar ook die bijnaam.quote:
Dat begrijp ikquote:Op maandag 6 januari 2020 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen wel, vandaar ook die bijnaam.
Ik heb slangen in een terrarium gehad, maar deze hou ik het liefst buiten m'n huis.
quote:Op maandag 6 januari 2020 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze heeft een iq waar een salamander zich nog slap om zou lachen!
Goedemorgen!quote:
Nou, die collega mag je dan trakteren op een verse moederkoekquote:Op maandag 6 januari 2020 09:24 schreef ToT het volgende:
Heeft m'n vrouw godverdomme de eerste 2 uur vrij vandaag, had een collega dat niet door en staat hier om 6 uur 's ochtends op de ramen te beuken om te vragen waar ze blijft!(Ze had ook niet door dat zijzelf óók de eerste 2 uur vrij was!)
quote:Op maandag 6 januari 2020 10:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Goedemorgen!
[..]
Nou, die collega mag je dan trakteren op een verse moederkoek![]()
![]()
Niet dat ik weetquote:
Dacht dat je misschien wel eentje op een spannende plek hadquote:Op maandag 6 januari 2020 10:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
Ik had vroeger een salamander van Henk Schiffmacher maar die zit nu onder mijn rugtattoo
Tattoo nietquote:Op maandag 6 januari 2020 10:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Dacht dat je misschien wel eentje op een spannende plek had
Als het ringetje op de plek zit waar ik denk dat het zit en je stimuleert dat goed dan kan je daar veel plezier aan belevenquote:
Uhuhuquote:Op maandag 6 januari 2020 10:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Als het ringetje op de plek zit waar ik denk dat het zit en je stimuleert dat goed dan kan je daar veel plezier aan beleven![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie gerijmde serenade!quote:Op maandag 6 januari 2020 10:35 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie dus wat staat er vandaag op het programma?
@:tot ben je al op werk en voor de baas aan het zwoegen?
@:engine heb je al een doorsmeerbeurt gehad![]()
![]()
@:gibsonlespaul88 alles kloek in de broek?
Whehe neuh, ben Mini-ToT aan het voeren.quote:Op maandag 6 januari 2020 10:35 schreef stokj het volgende:
![]()
En kan mini-Tot jou al voeren?quote:Op maandag 6 januari 2020 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh, ben Mini-ToT aan het voeren.
Ik ga zo maar eens wat in huis doen...,is wel nodigquote:Op maandag 6 januari 2020 10:35 schreef stokj het volgende:
![]()
Dat gebeurt hier op zondag altijd! De perfecte dagquote:Op maandag 6 januari 2020 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens wat in huis doen...,is wel nodig
HOLD THE LINEquote:Op maandag 6 januari 2020 10:42 schreef ToT het volgende:
Hij is momenteel wel een jambek, maar hij zeurt niet en hij weet vast wel watskeburt!
Ik heb net even 2 minuten zitten tranentrekken hier. Ben er nog steeds een beetje emotioneel overquote:Op maandag 6 januari 2020 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]Ontroerend ook! Het raakt je echt recht in je flikker!
Shakespeare is zojuist onttroond!quote:Op maandag 6 januari 2020 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net even 2 minuten zitten tranentrekken hier. Ben er nog steeds een beetje emotioneel over
Inderdaad. De Nobel prijs van dit jaar is bij deze al vergeven.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 10:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. De Nobel prijs van dit jaar is bij deze al vergeven.
GEIL!quote:Op maandag 6 januari 2020 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt.
Ze is meer een type van:
[ afbeelding ]
Whehehe!quote:Op maandag 6 januari 2020 12:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo dan koekoek!!! Dat is wel leuk wakker worden ja
Lekker man...weekend weer op...6 werken deze week zo even naar maastricht morgen sporten weer...woensdag weer vrij dus eerst ff sporten dan pils..quote:
quote:Op maandag 6 januari 2020 12:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker man...weekend weer op...6 werken deze week zo even naar maastricht morgen sporten weer...woensdag weer vrij dus eerst ff sporten dan pils..
quote:Op maandag 6 januari 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]Weer calorietjes nemen en tegelijkertijd de gains wegstrippen met de alcohol?
Whehehe nou vooruit dan!quote:Op maandag 6 januari 2020 12:51 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
1dagje pils deze week dus valt wel mee toch
Dat valt nog wel mee! Kun je echter beter even gaan pilsen in Maastricht als je toch in de buurt van goed bier bent!quote:Op maandag 6 januari 2020 12:51 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
1dagje pils deze week dus valt wel mee toch
quote:Op maandag 6 januari 2020 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee! Kun je echter beter even gaan pilsen in Maastricht als je toch in de buurt van goed bier bent!
Al is Maastricht wellicht niet de beste plaats als je echt goed bier wil hebben, al zijn er wel een paar kroegjes die een best ruim assortiment aan speciaal biertjes hebben!quote:
Gewoon negerenquote:Op maandag 6 januari 2020 13:31 schreef stokj het volgende:
Man man man, de hele hofhouding op het werkpaleis is ook weer terug. En elkaar maar een goed nieuwjaar wensen en iedereen die iets wilt zeggen tegen mij als ik in de gangen loop. Om de 5 meter wel iemand die iets vraagt sacka merde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te laat, de manwijf (vrouw die erbij loopt als een man maar vrouwelijke kapsel heeft dat er vies en grijs uitziet) heeft het geflikt om drie zoenen op de wang te geven die ik net in het toilet weg heb gewassenquote:
Ouchquote:Op maandag 6 januari 2020 13:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Te laat, de manwijf (vrouw die erbij loopt als een man maar vrouwelijke kapsel heeft dat er vies en grijs uitziet) heeft het geflikt om drie zoenen op de wang te geven die ik net in het toilet weg heb gewassen
Gelukkig wel drie zoenen van één van de managementassistenten gehad die er best leuk en goed uitziet.quote:
Gekomenquote:Op maandag 6 januari 2020 16:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig wel drie zoenen van één van de managementassistenten gehad die er best leuk en goed uitziet.
Als de buuf bij jou in de trein zit, ga je dan kut omroepen?quote:
Naah d3nk het niet..quote:Op maandag 6 januari 2020 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de buuf bij jou in de trein zit, ga je dan kut omroepen?
Je hebt zeker ook geen witte tuinstoel in je treinquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas...en geen halve liters..ja h2oquote:Op maandag 6 januari 2020 17:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook geen witte tuinstoel in je trein
Hij gaat dan eerst pagga slaan en dan pas omroepen. En als hij in een geile bui is staat de microfoon aan als hij pagga slaatquote:Op maandag 6 januari 2020 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de buuf bij jou in de trein zit, ga je dan kut omroepen?
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:17 schreef stokj het volgende:
[..]Pffff kinderachtig govvedomme protocolsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op maandag 6 januari 2020 17:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pffff kinderachtig govvedomme protocols
Dat kan wel. Ze is best een slimme meid hoor. Ze heeft iets met biomedical sciences gestudeerd en heeft een tussenjaar genomen.quote:Op maandag 6 januari 2020 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan haar wel voorstellen aan Geerd toch
Jij loopt zo ook van alles misquote:Op maandag 6 januari 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan wel. Ze is best een slimme meid hoor. Ze heeft iets met biomedical sciences gestudeerd en heeft een tussenjaar genomen.
Ben je nu nog niet aan je post aantal voor vandaag?quote:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 6 januari 2020 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nu nog niet aan je post aantal voor vandaag?
Hoeveel posts jij wel niet als je nog niet op vakantie bent?quote:
Het is al minder geworden. Soms wat uitschieters. Afgelopen weekend was ik er niet.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel posts jij wel niet als je nog niet op vakantie bent?
Had je familie weekendje?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is al minder geworden. Soms wat uitschieters. Afgelopen weekend was ik er niet.
Lekker man!quote:
Altijd goed! Komend weekend weer trouwensquote:Op maandag 6 januari 2020 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker man!
Had ik ook afgelopen weekend half.
Wat gaan jullie komend weekend doen?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd goed! Komend weekend weer trouwens
Ben ik nog niet helemaal over uit. Wellicht een musical.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat gaan jullie komend weekend doen?
Wel een kindvriendelijke mag ik hopen?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal over uit. Wellicht een musical.
Haha ja natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een kindvriendelijke mag ik hopen?
Gelukkig, pak van mijn hart!quote:
Biosje icm uiteten?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig, pak van mijn hart!
Hier nog geen idee wat we van het weekend gaan doen. Moet vrijdag en zaterdag ochtend werken en daarna nog geen plannen.
Nu is de vloer kappot?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, mini-ToT vindt het grappig als ik in de lucht spring.
IK BEN BEKAF!!!!!
Gewoon doorgaanquote:Op maandag 6 januari 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
Godverdomme, mini-ToT vindt het grappig als ik in de lucht spring.
IK BEN BEKAF!!!!!
Bioscoop hebben we afgelopen week al 2 keer gedaan. Misschien even ergens kijken of je hierbin de buurt ergens kunt poolen ofzo.quote:
Pijn is fijn en bloed is goed!quote:
Oh das ook leukquote:Op maandag 6 januari 2020 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bioscoop hebben we afgelopen week al 2 keer gedaan. Misschien even ergens kijken of je hierbin de buurt ergens kunt poolen ofzo.
Of wat klassiekers kijken om wat inspiratie op te doen.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon romantisch samen een beetje stelen en een beetje zuipen
En daarna in de voortuin op wit plastic stoelen in koor kut naar de buuf roepen!quote:Op maandag 6 januari 2020 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon romantisch samen een beetje stelen en een beetje zuipen
Ik weet al zeker dat jullie het gezellig gaan krijgen met deze activiteitenquote:Op maandag 6 januari 2020 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En daarna in de voortuin op wit plastic stoelen in koor kut naar de buuf roepen!![]()
Beetje dragracen met de buren.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En daarna in de voortuin op wit plastic stoelen in koor kut naar de buuf roepen!![]()
Kijk deze man weet wat liefde inhoud!quote:Op maandag 6 januari 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje dragracen met de buren.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk deze man weet wat liefde inhoud!
quote:Op maandag 6 januari 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De (zwangere) dame van je dromen haar lievelingsdrankje geven!
Schultenbrau in de Jumboquote:Op maandag 6 januari 2020 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De (zwangere) dame van je dromen haar lievelingsdrankje geven!
Had je dat nooit door gehad?quote:
Ach, we kunnen niet allemaal even scherp zijn.quote:
quote:
Ik moet denk ik gekoppeld worden i.p.v. dat ik zelf op de versiertoer ga. Want bij dat laatste treed protocol in werking.quote:
Protocol??quote:Op maandag 6 januari 2020 21:16 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ik moet denk ik gekoppeld worden i.p.v. dat ik zelf op de versiertoer ga. Want bij dat laatste treed protocol in werking.
Omdat alles wat ik doe gelijk gelinkt word met de functie die ik heb. Als men mij in het openbaar ziet flirten dan heb je kans dat mensen daar anders over denken.quote:
Ben jij een bekende kabinet'Hagenees' dan??quote:Op maandag 6 januari 2020 21:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Omdat alles wat ik doe gelijk gelinkt word met de functie die ik heb. Als men mij in het openbaar ziet flirten dan heb je kans dat mensen daar anders over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |